مجله دانلود روز (6)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (6)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1226
نویسنده : منو تو

 

.:: Tap! The iPhone and iPad Magazine May 2011

مجله آیفون و آیپد نسخه می 2011 ::.

رفته رفته بازار و متقاضیان گوشی های موبایل در ایران رو به سمت گوشی های آیفون می رود. به علت امکانات فراوان و جذابیت های بالا ،این گوشی های حرف اول در جهان را می زنند. مجله Tap یکی از برترین مجلات اروپا می باشد که به معرفی جدیدترین و برتریم محصولات اپل می پردازد. در این مجله با جدیدترین آپلیکیشن های که دارای رتبه و معروفیت زیادی هستند آشنا خواهید شد. در این مجله آیفون می توانید مطالب بسیار مفید و جدید در مورد محصولات Apple نظیر iPhone و iPad مطالعه کنید . زبان این مجله انگلیسی و دارای 132 صفحه میباشد. این مجله با فرمت PDF آماده استفاده شما میباشد. برای اجرای فایلهای PDF نیاز به برنامه Adobe Acrobat یا هر نرم افزار خواندن فایل های پی دی اف خواهید داشت .این مجله نسخه می 2011 می باشد. امیدواریم از دانلود این مجله رایگان لذت ببرید.

Tap! The iPhone and iPad Magazine May 2011 - مجله آیفون و آیپد نسخه می 2011

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Tracks Eraser Pro 8.51 Build 1000

نرم افزار پاک کردن رد پای کاربر از ویندوز ::.

در کار با رایانه تمام اطلاعات شما در محل هایی خاص ذخیره می شوند که برای یادآوری از آنها استفاده می شود که چندان ضروری نیستند و نبود آنها خللی در کار سیستم عامل ایجاد نخواهد کرد، اما هکر ها و نرم افزار های جاسوسی معمولا این اطلاعات شما را به سرقت می برند. این مسئله زمانی حساسیت پیدا می کند که شما برای کار شخصی به کافی نت مراجعه نمایید و اطلاعات شما ثبت گردد. نرم افزار Tracks Eraser همانطور که از نامش پیداست پاک کننده راه ها است. بدین معنا که تمام رد پاهایی که ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد پاک می کند.
از این جمله رد پاها می توان به کوکی های ویندوز، History فایل های دانلود شده و وبگردی ها، Cach موجود در مرورگرها، اطلاعاتی که در فرم های ثبت نام یا ورود در اینترنت وارد می کنید، Temporary Internet File که محل نگه داری اتصالات اینترنتی می باشد و ... . نرم افزار پرکاربرد Tracks Eraser به راحتی تمام این اطلاعات محرمانه را بدون اینکه آسیبی به سیستم عامل شما بزند پاک می کند و هکر یا نفوذ گر قادر به یافتن این اطلاعات نخواهد بود. همچنین شما می توانید در موقع حذف بک آپی نیز داشته باشید و آن را روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید که در موقع لزوم اطلاعات پاک شده را بازگردانی کنید زیرا اطلاعات پاک شده توسط این نرم افزار قابل بازگردانی نخواهد بود.

 

Tracks Eraser Pro 8.51 Build 1000 - نرم افزار پاک کردن رد پای کاربر از ویندوز

این نرم افزار پاک کردن رد پای کاربر می تواند در کافی نت ها و محل های اینترنت عمومی بسیار مفید باشد و از نفوذ هکر ها و سرقت اطلاعات جلوگیری کند. هم اینک می توانید نسخه جدید Tracks Eraser Pro این نرم افزار که آخرین ویرایش ارایه شده آن می باشد را از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

لیست اطلاعاتی که این نرم افزار قادر به پاکسازی آنهاست
حذف آدرس از نوار تاریخچه مرورگر های IE, Netscape, AOL, Opera
حذف کوکی ها از مرورگر هایی همچون IE, Netscape, AOL, Opera
حذف کش اینترنت و به عبارتی temporary Internet files
حذف سابقه جستجو و تمام جستجو هایی که در رایانه داشته اید
حذف کامل autocomplete
حذف پلاگین های اینترنت اکسپلورر با قابلیت انتخاب پلاگین ها
حذف فایل index.dat که شامل برخی اطلاعات محرمانه است
حذف اطلاعات استفاده از استارت منو
حذف فایل های موقت ویندوز موجود در temp
حذف کامل اطلاعات سطل آشغال برای همیشه
حذف اطلاعات از نرم افزار های مالتی مدیا همانند Realplayer,RealOne,Media Player,Divx Player,QuickTime , ...
حذف اطلاعات موجود ذخیره شده بر روی مجموعه نرم فزار های Microsoft Office
حذف اطلاعات شخصی از روی 100 نرم افزار محبوب و پرکاربرد دیگر

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: TurboFTP 6.30 Build 865 - نرم افزار توربو اف تی پی ::.

یکی از پروتکل های پرکاربرد در اینترنت برای مدیران وب سایت ها FTP می باشد. منظور از پروتکل نیز مجموعه قوانینی است که در اجراو ساخت یک مجموعه عامل ارتباطی تعریف می گردد، برای مثل HTTP نیز یک پروتکل در اینترنت محسوب می شود که برای وبگردی تعریف شده است. FTP نیز پروتکلی است پرکاربرد برای دانلود و آپلود فایل ها در برنامه اینترنت که کاربرد بسیار زیادی دارد. نرم افزار های بسیار زیادی نیز برای کار با FTP ارایه گشته اند که امروز در وب سایت دانلود برنامه رایگان قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند TurboFTP که آخرین نسخه آن می باشد آشنا سازیم.
همانطور که گفته شد این نرم افزار یک نرم افزار یک نرم افزار کمکی برای دانلود و آپلود فایل از طریق FTP می باشد ولی امکانات خاص این نرم افزار آن را از سایر نرم افزار ها متمایز ساخته است. از این امکانات می توان به پشتیبانی از تكنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 98/ME/NT4/2000/XP/2003 اشاره کرد. این برنامه با الگوریتم خاص خود به شما این امکان را می دهد تا فایل ها را بین رایانه ی شخصی خود FTP سرور مورد نظر منتقل (دانلود و آپلود) نمایید و این عمل را با سرعت فوق العاده بالا نسبت به نرم افزار های مشابه انجام می دهد. این نرم افزار همچنین از فولدر (پوشه) ساز اتوماتیک بهره مند است به این صورت که اگر شما پوشه ای را از رایانه خود به سرور منتقل نمایید، نرم افزار FTP خود به خود یک دایرکتوری ساخته و فایل های داخل پوشه شما را به آن منتقل می کند و کار انتقال به صورت پوشه ای را نیز برای شما بسیار آسان می کند.

 

TurboFTP 6.30 Build 865 - نرم افزار توربو اف تی پی

نرم افزار TurboFTP همچنین به شما این امکان را داده است که در صورت قطع ارتباط یا به وجود آمدن مشکل برای نرم افزار کارهای خود را از نو با باز کردن نرم افزار بازیابی و به ادامه عملیات بپردازید. لازم به ذکر است نرم افزار تمام مشکلات را (در صورت تنظیم) برای گروه پشتیبانی نرم افزار ارسال می کند و در صورتی که در نرم افزار مشکلی وجود داشته باشد از طریق ایمیل از طرف گروه پشتیبانی اعلام می گردد. این نرم افزار دانلود FTP از تمام پروکسی ها پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید یک نرم افزار فوق العاده برای کارهای انتقال FTP برای کاربران باشد.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار FTP
پشتبانی از دیوار آتش های HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a و SOCKS 5
امکان ذخیره ی رمز عبور و شناسه ی FTP در اولین تصال
رمز گذاری پیشرفته ی FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 9x/ME/NT4/2000/XP/2003
امکان دانلود و آپلود فایل ها بین رایانه ی شخصی و سرور با سرعت بالا
دایرکتوری سازی اتوماتیک برای انتقال فایل ها به صورت دسته ای
امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته در مواقع قطعی اینترنت یا بسته شدن نرم افزار
قابلیت گزارش تمام مشکلات نرم افزار و گرفتن جواب در اسرع وقت از طریق ایمیل
سازگار با برنامه های مختلف FTP انتقال اطلاعات وب سایت (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


.:: Printers Apprentice 8.1.19.1 - نرم افزار دستیار پرینتر ::.

اگر اهل پرینت و چاپ نوشته باشید مطمئنا با آشفتگی در انتخاب فونت مناسب نوشته خود برخورد کرده اید که این مسئله نیز از وجود فونت های بسیار زیاد در ویندوز بدون داشتن پیش نمایشی از آنها ناشی می شود. نرم افزار Printers Apprentice که امروز قصد معرفی آن را داریم می تواند مشکل شما را به راحتی حل کند. دستیار پرینت نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر فونت های ویندوز ایکس پی و ویستا است. کار با این نرم افزار چاپ به گونه ای است که می توانید، فونت ها را مدیریت کنید، پیش نمایش آن ها را مشاهده کنید و آن ها را ذخیره، نصب و یا چاپ کنید.
بعضا کاربران فکر می کنند پیش نمایشی از فونت ها در Microsoft Office Word نیز وجود دارد ولی مسئله اینجاست که این نرم افزار پرینت کاربرد کلی داشته و محدود به یک نرم افزار مثل Word نمی باشد و به شما قدرت انتخاب بسیار بالایی خواهد داد. شما در این نرم افزار قادرید فونت های مختلف را با کلمه ای ثابت و به صورت همزمان مشاهده کنید و با توجه به نوشته خود بهترین فونت را انتخاب و در نوشته خود به کار گیرید. این نرم افزار پرینت همچنین مدیریت شما را بر روی فونت های نصبی بر روی ویندوز افزایش خواهد داد بدین صورت که شما می توانید تمام فونت های خود را به صورت پیش نمایش مشاهده و فونت هایی که خوش آیند نیستند (حتی فونت های خود ویندوز) را پاک کنید.

 

Printers Apprentice 8.1.19.1 - نرم افزار دستیار پرینتر

همچنین قادرید قبل از نصب یک فونت پیش نمایش آن را ببینید و در صورتی که مورد پسند بود اقدام به نصب آن فونت نمایید. این نرم افزار پرینت می تواند مکملی فوق العاده برای مدیریت بر روی فونت های ویندوز شما باشد که هم اینک می توانید آخرین نسخه این برنامه را Printer Apprentice را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید.

قابلیت های اصلی نرم افزار دستیار چاپگر
رابط کاربری فوق العاده انعطاف پذیر که کار را برای کاربر آسان می کند
امکان نمایش پیش نمایشی کامل از فونت ها قبل از نصب بر روی ویندوز
امکان بررسی کپی رایت و اطلاعات دیگر فونت های موجود بر روی سیستم
امکان مقایسه چند فونت به صورت همزمان برای انتخاب فونت مناسب
امکان ذخیره، نصب، حذف و یا چاپ هر فونت دلخواه
امکان دسته بندی فونت ها برای استفاده آسان تر
امکان نمایش سمبل و کاراکترهایی که فونت مورد نظر برخوردار است
امکان جمع آوری فونت ها و تهیه کاتالوگ به صورت گروه

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: Foxit PhantomPDF Business 5.0.1 32-bit 64-bit

نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف ::.

Foxit PhantomPDF Business نرم افزار کاربردی بسیار مناسب برای جایگزینی Adobe Acrobat می باشد. PhantomPDF نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف با قابلیت پشتیبانی از اکثر ویژگی ها نرم افزار ادوب اکروبات یکی از شایسته ترین جانشین ها برای این نرم افزار پر دردسر است. حال می پرسید چرا پر درد سر؟ برای اینکه به علت ارتباط سایر نرم افزار های ادوب با هم بایستی مواظب بود که کرک این برنامه اکسپایر نشه و اتوماتیک وار آپدیت نشه و ... Foxit برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که در نوع خود جالب می باشد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار کاربردی لذت ببرید. نسخه 32 بیت و 64 بیت قابل دانلود می باشد.

 

Foxit PhantomPDF Business 5.0.1 32-bit 64-bit - نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف

ویژگی های بارز نرم افزار Foxit PhantomPDF Business 5.0.1 عبارت است از:
پشتیبانی از فایلهای فارسی
پشتیبانی از اکثر ویژگی ها اکروبات
امکان ساخت فایل PDF از خروجی چاپی تمامی نرم افزار
امکان تبدیل فایلهای متنی به فونت فارسی
امکان ویرایش مستقیم و بی نظیر فایلهای متنی حتی به زبان فارسی
امکان باز کردن و خواندن و مرور سریع فایلهای PDF
امکان اضافه کردن کامن به یک فایل PDF
امکان الصاق هر فایلی به یک فایل PDF
امکان اضافه کردن فیلم به فایلهای PDF
امکان ساخت فایل PDF به صورت فرم قابل پر کردن
امکان پسورد گذاری و رمز کردن و لایسنس گذاشتن بر روی فایل PDF
امکان کم و زیاد کردن، حذف کردن، جایگزین کردن، جابجا کردن، چرخاندن، استخراج کردن صفحات یک فایل PDF

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: Yoga Journal Magazine August 2011 - دانلود مجله یوگا ژورنال ::.

مجله Yoga Journal به شما کمک می کند سلامتی خود را بدست آورید. زندگی بهتری داشته باشید. بدنتان را تنظیم کنید. با هارمونی روحتان ارتباطر بر قرار کنید. بدیها را از خود دور کنید. خواب شبانه راحتی داشته باشید. کمبود وزن خود را سریعا جبران کنید. چربی های بدنتان را زودتر آب کنید. با ناراحتی و غم قهر کنید. استرس روزانه را از بین ببرید. تمام اینها با ورزش یوگا انجام پذیر است. سایت دانلود رایگان مجله یوگا ژورنال را برای شما در فرمت pdf و در 120 صفحه در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: