مجله دانلود روز (7)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (7)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1225
نویسنده : منو تو

 

 

.:: Java Runtime Environment 1.6.0.26 x86 / x64

دانلود پلاگین جاوا Java برای ویندوز ::.

Java Runtime Environment پلاگین جاوا برای اجرای کدها و اپلت های جاوا بر روی صفحات وب است. این پلاگین اینترنت جاوا برای ویندوز به صورت 32 بیتی و 64 بیتی وجود دارد. برای اینکه جذابیت صفحات وب بالا برود و برنامه نویسان و توسعه دهندگان جاوا بتوانند برنامه های جالبتر و مفیدتری با جاوا بنویسند و مرورگر شما بتواند آن را بفهمد و اجرا کند باید JRE یا همان Java Runtime Environment را نصب داشته باشید و بروز باشد. سایت دانلود رایگان JRE ورژن 1.6.0.26 را برای شما آماده دانلود کرده است که بر روی سیستم عامل های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 قابل نصب است. امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید.

 

Java Runtime Environment 1.6.0.26 x86 / x64 - دانلود پلاگین جاوا Java برای ویندوز

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Oxford English for Careers Medicine 2 Student's Book

کتاب انگلیسی برای مشاغل پزشکی آکسفورد ::.

کتاب پزشکی آکسفورد مخصوص دانشجویان پزشکی است که میخواهند بعد از کالج وارد کلینیک های بین المللی انگلیسی زبان شوند و نیاز به دانستن اطلاعات پزشکی مورد نیاز در این کلینیک ها و بیمارستان های انگلیسی زبان دارند. کتاب Medicine 2 یک کتاب کار دانش آموزی است که برای سطح متوسط و بالای متوسط و حتی تا سطحی از پیشرفته را نیز در بر میگیرد. این کتاب برای کسانی که زبان انگلیسی برای مشاغل پزشکی نیاز دارند نوشته شده است. همچنین برای دکتر ها و متخصصین سلامتی که نیاز به کار در کشورهای انگلیسی زبان دارند نیز به درد بخور است.

 

Oxford English for Careers Medicine 2 Student's Book - کتاب انگلیسی برای مشاغل پزشکی آکسفورد

این کتاب الکترونیکی کلمات, زبان و مهارت هایی که دانش آموزان برای فهمیدن لغات تخصصی پزشکی دارند را در بر دارد و به آنها کمک می کند امتحانات پزشکی را با نمره عالی پاس کنند. امیدواریم از دانلود کتاب انگلیسی برای مشاغل پزشکی آکسفورد را از سایت دانلود رایگان دانلود کنید و به همکاران و هم دانشگاه های خود سایت دانلود رایگان را پیشنهاد دهید. این کتاب در فرمت PDF است و دارای 144 صفحه رنگی می باشد و نویسنده آن Sam McCarter یکی از نویسندگان معروف کتاب های تخصصی پزشکی است و در سال 2010 این کتاب را منتشر کرد. از دانلود لذت ببرید و موفق باشید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Practical Photoshop Magazine July 2011

مجله آموزش عملی فتوشاپ ::.

 

Practical Photoshop Magazine July 2011 - مجله آموزش عملی فتوشاپ

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



.:: Bruce Lee’s Fighting Method Tutorial eBooks

کتاب الکترونیکی آموزش متد مبارزه بروس لی ::. 

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی (Brandon Lee) و شانون لی (Shannon Lee) بود. لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت. اولین آشنایی بروس با هنرهای رزمی توسط پدرش - لی هوی چون- صورت گرفت. او در ابتدا مهارتهای پایه‌ای در سبک تای چی را از پدرش فرا گرفت.سی فوی بروس لی یعنی استاد بزرگ وینگ چون - ییپ من - همکار و دوست پدر او بود. بروس از سن ۱۳ تا ۱۸ سالگی تحت تعلیم استاد هنگ کنگی خویش ییپ من بود.

 

Bruce Lee’s Fighting Method Tutorial eBooks - کتاب الکترونیکی آموزش متد مبارزه بروس لی

مانند اکثر مدارس هنرهای رزمی چینی در آن زمان، کلاس‌های سیفو ییپ من توسط شاگردان ارشد و درجه بالا اداره می‌شد. یکی از شاگردان ارشد ییپ من «وانگ شون لئونگ» بود. بر طبق گفته‌ها او بیشترین تأثیر را بر کونگ فوی وینگ چونِ بروس لی داشته‌است. پس از اینکه تعدادی از شاگردان پپپ من به دلیل بعضی آداب و رسومات چینی از آموزش به بروس لی خودداری کردند، ییپ من به طور خصوصی شروع به آموزش بروس لی کرد. بروس همچنین بوکس غربی را نیز یاد گرفت و مسابقه فینال قهرمانی بوکس در سال ۱۹۵۸ را با ناک اوت کردن «گری الم» که قهرمان سه بارهٔ مسابقات بود، در راند سوم به پایان رساند. قبل از مسابقهٔ نهایی بروس سه حریف قبلی اش را مستقیماً در همان راند اول ناک اوت کرده بود.بعلاوه بروس تکنیکهای شمشیرزنی غربی را از برادرش «پیتر لی»- که قهرمان شمشیرزنی در زمان خودش بود- یاد گرفت.( به نقل از ویکی پدیا)
سایت دانلود رایگان برای شما 4 کتاب الکترونیکی آموزش متد مبارزه بروس لی تهیه کرده است. این چهار کتاب با عنوان های تکنیک های دفاع شخصی, آموزش های پایه مبارزه, نحوه مهارت پیدا کردن در تکنیک ها و تکنیک های پیشرفته مبارزه با سبک خود Bruse Lee هست. کتاب ها به ترتیب دارای 65, 63, 65 و 61 صفحه هستند و به صورت اسکن شده می باشند. سایت دانلود رایگان امیدوار است این کتاب به کمک مبارزان ایرانی که علاقه مند به یاد گرفتن سبک استاد لی هستند بیاید. از دانلود کتاب لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Sky at Night Magazine July 2011

مجله آسمان شب مجله ستاره شناسی و نجوم ::.

آسمان شب واقعا زیباست. در شهرهایی که آلودگی نوری و آلودگی هوایی کمتری دارند مخصوصا در کویر به راحتی میتوان میلیون ها ستاره را در آسمان شب دید. لذت علم ستاره شناسی و نجوم بی حد و اندازه است. سایت دانلود ریگان در بخش دانلود مجله sky at night آسمان شب مجله ستاره شناسی و نجوم را در اختیار شما قرار داده تا از این فایل pdf 108 صفحه ای که مربوط به جولای 2011 است به رایگان لذت ببرید.

 

Sky at Night Magazine July 2011  - مجله آسمان شب مجله ستاره شناسی و نجوم

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



 

.:: Urban Climber Magazine June 2011

مجله صخره نوردی و سنگ نوردی نسخه ژوئن 2011 ::.

سنگ نوردی به نوعی ورزش و تفریح فضای باز است که طرفداران بسیاری از جمله کوه نوردان حرفه ای دارد. مجله محبوب Urban Climber نسخه ژوئن 2011 در فرمت pdf به زبان انگلیسی در 84 صفحه برای شما در دسترس است. سنگ نوردی انواع مختلفی مثل دیواره, بلدرینگ, سختی مسیر و سنگ نوردی سرعت دارد. این مجله الکترونیکی دارای تبلیغ های جدید وسایل ورزشی در زمینه کوه نوردی و صخره نوردی سنگ نوردی دارد که حتما طرفداران این ورزش مفرح از دیدن آنها به وجد خواهند آمد. از دانلود رایگان لذت ببرید.

 

Urban Climber Magazine June 2011 - مجله صخره نوردی و سنگ نوردی نسخه ژوئن 2011

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: