آموزه های غذایی آنتونی رابینز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزه های غذایی آنتونی رابینز
نوشته شده در پنج شنبه 21 مهر 1390
بازدید : 1074
نویسنده : منو تو

رژیم گیاه خوارانه آنتونی رابینز در واقع نوعی رویکرد به زندگی را نشان می دهد. رابینز معتقد است که اگر انسان ها بدن خود را با رژیم آلکالاین یا قلیایی تطبیق ندهند، به سمت مقصد نهایی خود نزدیک می شویم. مصرف سبزی و میوه آلکالاین به شدت در برنامه رژیم غذایی تعریف شده از سوی آنتونی رابینز توصیه شده اند. اجتناب ورزیدن از تخم مرغ، گوشت حیوانات از هر نوع و مواد غذایی اسیدی دیگر بهترین راه های ممکن برای یک زندگی سالم هستند.

رژیم آنتونی رابینز لزوماً به از دست دادن وزن منجر نمی شود بلکه برای رسیدن به انرژی مضاعف و سلامتی مطلق توصیه شده است. در حالی که بیشتر رژیم های غذایی امروزی انسان را خسته و بی انرژی می کنند، رژیم رابینز تغییری زنده را در بدن انسان پدید می آورد. با پیروی از رژیم هایی با پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم، رژیم های غذایی معمولاً به کاهش موقتی وزن منجر می شوند، ولی ضررهای دائمی همچون خستگی مفرط به جسم او وارد می آورند. آنتونی رابینز از انگیزه سلامتی بالایی برخوردار است و رژیم او بیشتر از اینکه بر مبنای کاهش وزن استوار باشد، بیشتر به برنامه ای با چشم اندازی روشن برای زندگی اتکا می ورزد که اعتماد به نفس و انرژی فرد را هم افزایش می دهد.

تئوری پنهان در این رژیم آنتونی رابینز یک تلاش جمعی در همه جبهه ها برای رسیدن به سلامت کامل است و از لاغر کردن موضعی بخش های مختلف بدن فاصله می گیرد. در این پروسه شخص انرژی خود را به دنبال نخوردن از دست می دهد و این موضوع منجر به بروز بیماری می شود. بیشتر رژیم ها روی پوست، موها و ناخن ها هم تأثیرگذار هستند. همه این اعضا در اثر رژیم، مثل دیگر قسمت های بدن نیرو و توان خود را از دست می دهند. اما در مورد رژیم آنتونی رابینز چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

رژیم او مصرف هر چه بیشتر گیاهان قلیایی طبیعت را توصیه می کند تا PH بدن انسان را روی 4/7 نگه دارد. علاوه بر این، رابینز حتی در مورد نفس حیاتی هم حرف می زند. استنشاق به شیوه صحیح بیشترین اکسیژن ممکن را از سوی بدن جذب می کند. اکسیژن بیشتر به ایجاد فضای قلیایی تر در بدن و به بهتر کار کردن اجزای مختلف آن کمک می کند. و تنها زمانی که سلول ها قادر به ترک دوباره سموم خود هستند، مشکلات بروز می کنند. اکسیژن سلول های بدن را سالم نگه داشته و گلبول های قرمز را حفظ می کنند.

رژیم غذایی آنتونی رابینز فقط به غذایی که می خوریم محدود نمی شود بلکه به آبی که می آشامیم هم ربط می یابد. حدود سه لیتر آب قلیایی برای هر کس که بخواهد از رژیم آنتونی رابینز نهایت بهره را ببرد، ضروری است. بدون این تمرین ها، شش ها اکسیژن لازم و درست را دریافت نمی کنند و بی دلیل نیست که رابینز در برنامه خود دست کم چهار روز در هفته تمرین های ایروبیکی که شش های بدن را تقویت و به دریافت اکسیژن کمک کنند، توصیه می کند. رابینز حتی برنامه ریزی مشخص برای رسیدن به این اهداف رژیمی را هم ترسیم می کند.

این برنامه نه تنها سلامتی شما را تضمین می کند بلکه ذهنی رام تر و خوشحال تر به شما می دهد و از این طریق می توانید تفاوت قدرت تمرکز و رسیدن به اهداف خود را مشاهده کنید. آنتونی رابینز اولین شخصی بود که فهرست غذاهایی قلیایی را برای عموم تشریح کرد. اگرچه رژیم اسیدی ـ قلیایی برای کمک به افرادی که با اضافه وزن بیش از حد مواجه بودند، مطرح شد ولی این رژیم برای همه افرادی که مشکلات زیادی با سلامت جسمانی خود دارند و برای سلامتی هر فردی مفید است.

یک نقش مهم رژیم آلکالاین در نوشیدن آب قلیایی است که در وهله اول به از بین بردن سمومی که در کنار اعضای مختلف بدن در جریان هستند، کمک می کند. پاکسازی بدن از همه این سموم اولین قدم به منظور تثبیت وزن و فرم ایده آل و در دست گرفتن سلامت بدن است. آب کانگان از سوی خیلی از کارشناسان معروف جهانی به عنوان بهترین آب قلیایی برای بدن انسان شناخته شده است.

 

منبع: مجله خلاقیت



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: آموزه های غذایی آنتونی رابینز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: