مجله دانلود روز (1)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (1)
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1169
نویسنده : منو تو

Mixed wallpaper pack

Mixed wallpaper pack - دانلود والپیپر های گوناگون

N.Y Zombies 1.4 iPhone Game

N.Y Zombies 1.4 iPhone & iPod Touch and iPad Game - بازی حمله زامبی ها به نیویورک برای آیفون

Man Vs. Machines for iPhone

Man Vs. Machines 1.0.0 for iPhone and iPad - بازی آیفون جنگ انسان بر علیه ربات ها برای آیفون و آیپد
 


 

 


 

 

.:: Classic Charlie Chaplin films - دانلود فیلم های کلاسیک چارلی چاپلین ::.

سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ - ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و همچنین کارگردان و موسیقی‌دان برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند. چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیتهای وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد.
در سال ۱۹۴۲ او با دختر یک نمایش‌نامه‌نویس معروف آمریکایی به نام یوجین گِلَدِستون اونیل (به انگلیسی: Eugene Gladstone O'Neill) آشنا شد. نام آن دختر اونا اونیل (به انگلیسی: Oona O'neil) بود. با اینکه پدر دختر با این ازدواج مخالف بود اما این ازدواج صورت گرفت. چارلی پنجاه و چهار ساله با یک دختر هجده ساله ازدواج کرده بود. این ازدواج در ۱۶ ژوئن سال ۱۹۴۳ انجام گرفت. اولین حاصل این ازدواج دختری به نام جرالدین (به انگلیسی: Geraldine Chaplin) بود. با اینکه اختلاف سن چارلی و اونا سی و شش سال بود اما این ازدواج پر دوام‌ترین ازدواج چارلی بود و این دو تا پایان عمر کنار یکدیگر بودند. زندگی هنرمند بزرگ دنیای سینما، چارلی چاپلین، که بی‌اغراق از مشهورترین هنرمندان این فن است پر از درد و رنج و فقری وصف ناشدنی است. اما کم‌تر کسی می‌داند که این هنرمند بزرگ برای «چاپلین» شدن از کجا آغاز کرده‌است. خوشبختانه خود او گوشه تاریک اوایل زندگی خویش را در کتابی تحت عنوان «داستان کودکی من» برای ما روشن کرده‌ است. این کتاب مربوط به دورانی است که هنوز کسی چارلی را نمی‌شناخت و نمی‌دانست روزی بزرگ‌ترین ستاره سینما خواهد شد (به نقل از ویکی پدیا). سایت دانلود رایگان مجموعه ای شامل 40 اثر برتر از فیلم های کلاسیک چارلی چاپلین را برای شما آماده کرده است که همگی از DVD ریپ شده اند و به فرمت MKV تبدیل شده اند. این آثار جزء آثار برتر وی از سال 1914 تا 1967 هستند و به صورت سیاه و سفید و صامت (بدون کلام) هستند که از بین 91 اثر او گلچین شده اند. امیدواریم از دانلود این مجموعه عظیم و ارزشمند لذت ببرید و از بخش دانلود فیلم "دانلود رایگان" استفاده نمایید.

دانلود فیلم, فیلم های کلاسیک, چارلی چاپلین, دانلود چارلی چاپلین, فیلم چارلی چاپلین, زندگی چارلی چاپلین, classic charlie chaplin, charlie chaplin films

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: ESET NOD32 Offline Update 6142 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و

اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4 ::.

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت دانلود رایگان , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6142 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6142 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ یکشنبه 1 خرداد 1390 ( 22 May ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6142 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Flame Painter 1.2 for Windows - نرم افزار به آتش کشیدن تصویر ::.

نرم افزار فوق العاده جذابی که می خواهیم امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما معرفی کنیم نرم افزار به آتش کشیدن تصاویر است! این برنامه Flame Painter نام دارد که آخرین نسخه ارایه شده ی آن برای ویندوز می باشد. Flame Painter نرم افزار است که با آن می توانید نقاشی های زیبایی از آتش خلق کنید و آن را ذخیره کنید.
با استفاده از این نرم افزار شعله و کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید و در ردیف نقاشان بزرگ تاریخ قرار بگیرید. نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیل PNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. نرم افزار گرافیکی آتش هیچ نیازی به دانستن معلومات هنری ندارد و هر کاربر عادی می تواند با تمرکز بر روی بخشی از تصویر آن را به صورت به آتش کشیده شده در دست داشته باشد.

 

Flame Painter 1.2 for Windows - نرم افزار به آتش کشیدن تصویر

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

.:: Movie Label 2012 v7.0.1460 - نرم افزار ساخت دسته بندی فیلم ::.

اگر اهل دیدن فیلم باشید حتما با مشکل آشفتگی فایل ها و بعضا گم شدن فیلم های خود برخورد کرده اید. نرم افزار Movie Label همانطور که از نامش پیداست می تواند حلال مشکلات شما باشد. با نرم افزار Movie Label شما قادر خواهید بود تا فیلم های خود را به صورت آرشیو درآورید و منظم نمایید تا در هر لحظه ای با یک کلیک به آن فیلم دسترسی داشته باشید.
در نرم افزار دسته بندی فیلم شما قادرید برای هر فیلم یک کاتالوگ نیز در نظر بگیرید که در نظاره به آرشیو و پیدا کردن فیلم بدون جستجو بسیار موثر خواهد بود. این نرم افزار کاربردی رابط گرافیکی فوق العاده جذابی نیز دارد و با امکاناتی که در آن تعریف شده است بسیاری از کارها را ساده و آسان تر خواهد کرد.
از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان جست و جو، امکان تعریف نامحدود فیلم ها با قابلیت قرار دادن کاور برای آن ها، قابلیت دانلود اطلاعات یک فیلم و یا یک سریال از اینترنت به همراه کاور اختصاصی آن که به صورت اتوماتیک در برنامه استفاده می شود، دسته بندی و مرتب کردن تنها با یک کلیک ساده، قابلیت به اشتراک گذاری آرشیو ها میان دوستان، امکان پرینت نام فیلم ها همراه با کاور آن و … اشاره کرد که در این برنامه تعریف شده است. هم اینک شما کاربران گرامی می توانید نسخه Movie Label 2012 این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید.

Movie Label 2012 v7.0.1460 - نرم افزار ساخت دسته بندی فیلم

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


 

GridLines Portable PC Game

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

HD Natural Wallpapers

HD Natural Wallpapers - عکس والپیپر طبیعی با کیفیت

New Bugatti Cars Wallpapers

40 New Bugatti Cars Wallpapers - 40 والپیپر ماشین بوگاتی


 

 

.:: Bricscad Platinum 11.3.10 build 28924 - نرم افزار نقشه کشی بریکس کد ::.

Bricscad نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است.

چند دلیل برای استفاده از Bricscad Platinum 11.3.10 build 28924 :
- Bricscad کاربردی کاملا 2 بعدی و 3 بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد.
- Bricscad دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است.
- سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است.
- Bricscad دارای بیش از 100,000 کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از 98% موارد ،رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.
- کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعا Bricscad را انتخاب می کنند.
- Bricscad یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

Bricscad Platinum 11.3.10 build 28924 - نرم افزار نقشه کشی بریکس کد
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: iBomber Defense 1.0 PC Game - بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه ::.

سلطنت شرکت بازی سازی chillingo در ساخت بازی های اعتیاد آور تمامی ندارد! بله به شما هشدار می دهیم این بازی اعتیاد آور است! شرکت chillingo سازنده بازی محبوب پرنده های عصبانی بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه iBomber Defense را برای شما فراهم آورده است. بازی مرحله ای اکشن استراتژیک فوق جذاب و هیجان انگیز و در عین حال بسیار ساده است و به گرافیک پایینی نیاز دارد. افکت های صوتی بسیار جالب در حین بازی شما را محو جریان بازی می کند. داستان بازی از این قرار است که شما باید توسط سلاح های خود در نقشه بازی از قرارگاه خود دفاع کنید. دشمن به صورت پیاده , هوایی, دریایی در مسیرهای مشخص به شما حمله می کند, شما به عنوان گرداننده و فرمانده بازی باید سلاح های خود را طوری در زمین بازی بچینید که دشمن نتواند به قرارگاه برسد و قبل از رسیدن به آن از بین برود. بازی در مراحل اولیه بسیار ساده است اما در مراحل پایانی بسیار نفس بر و هیجان انگیز است. به صورت جدی به شما اعلام می کنیم بازی خیلی خیلی اعتیاد آور است و امکان ندارد که شما در صورت شروع بازی بتوانید وعده های غذایی خود را سر ساعت مثل همیشه میل کنید. بازی دارای مراحل بسیاری است و در هر مرحله شما با توجه به میزان خسارتی که به دشمن در حال حمله وارد می کنید می توانید درجه بگیرید و سلاح های شما ارتقا می یابند و قوی تر و مهلک تر می شود. بدون معطلی دست به کار شوید و الان بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه iBomber Defense برای کامپیوتر را دانلود کنید. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتر رایگان اکشن استراتژیک کم حجم لذت ببرید.

iBomber Defense 1.0 PC Game - بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe 6.1.1.44 - نرم افزار ساخت

دی وی دی اسلایدشو ::.

Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe 6.1.1.44 - نرم افزار ساخت دی وی دی اسلایدشو

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 332 ::.

مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و دنیای لی

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: