مجله دانلود روز (25)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (25)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1267
نویسنده : منو تو

دانلود نرم افزار ساخت و مدیریت و کنترل اسناد الکترونیکی با فرمت PDF

با Aloaha PDF Suite Pro 5.0.60

Aloaha PDF Suite Pro 5.0.60  یک پکیج نرم افزار فوق العاده جالب و قدرتمند برای ساخت و مدیریت اسناد الکترونیکی با فرمت PDF به شمار می رود. نرم افزاری که به واسطه قابلیت های متعددش می تواند خیال یک کاربر را از هرجهت در رابطه با این نوع اسناد که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج شده است را راحت و آسوده نماید. با توجه به این که امروزه PDF به یکی از رایج ترین فرمت ها در جا به جایی ها برای اسناد و کتاب های الکترونیکی تبدیل  شده است داشتن نرم افزار مانند Aloaha PDF Suite بسیار می تواند راه گشا باشد. این ابزار که از دانلودها دانلود میکنید در مقایسه با نرم افزاری مانند Acrobat Pro حجمی ناچیز دارد قادر است تا بسیاری از عملکردهای این محصول Adobe‌ را به کاربران هدیه دهد هرچند که در کارآیی ها با هم قابل مقایسه نیستند. کیفیت بالا در ساخت و نمایش اسناد به همراه امکان تبدیل به فرمت های مختلف و همچنین قابلیت پرینت از جمله قابلیت هایی هستند که در این ابزار به چشم می آیند. گاهی لازم است تا حجم اسناد را کاهش دهیم این کار با ابزار به نام PDF Optimize که قابلیتی ساده در نرم افزار Aloaha PDF Suite است فراهم می شود ؛  بهینه سازی نقشه مهمی را در سرعت بارگزاری هرچه سریعتر اسناد ایفا می کند.  

 

دانلود نرم افزار ساخت و مدیریت و کنترل اسناد الکترونیکی با فرمت PDF با Aloaha PDF Suite Pro 5.0.60

 



دانلود نرم افزار تبدیل حرفه ای فرمت های ویدئویی به فلش

با Free Video to Flash Converter 4.7.24

Free Video to Flash Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت فلش تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.  

 

دانلود نرم افزار تبدیل حرفه ای فرمت های ویدئویی به فلش با Free Video to Flash Converter 4.7.24

 



جستجو و مدیریت دقیق شبکه های محلی با دانلود نرم افزار MyLanViewer 4.7.3 (قابل حمل)

MyLanViewer نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن کامپیوترهای شبکه محلی و هدایت منابع به اشتراک گذاشته شده می باشد. این نرم افزار یک اسکنر LAN برای شبکه های محلی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی کامپیوترهای موجود در شبکه را جستجو کنید و اطلاعات مربوط به هر کدام را ببینید. همچنین قابلیت مانیتورینگ که شما می توانید کامپیوتر کسانی که در شبکه می باشند را ببینید و تمامی پوشه های که به اشتراک گذاشته شده اند و اطلاعات سخت افزاری تمامی سیستم ها را مشاهده کنید و نیز به مشاهده آی پی کامپیوترها بپردازید و در زمان تغییر وضعیت کامپیوترها، اخطارها را مشاهده نمایید.  

 

جستجو و مدیریت دقیق شبکه های محلی با دانلود نرم افزار MyLanViewer 4.7.3 (قابل حمل)

 




 

مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل با دانلود نرم افزار

Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0

Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0 نرم افزار کاربردی و مفید برای مدیریت صورت حساب ها، اموال و دارایی های منزل است. شما با کمک این نرم افزار می توانید لیستی از اموال و مخارج منزل خود را تهیه کنید و همیشه جساب آنها را داشته باشید. مواردی همچون پرداختی های بیمه، هزینه تعمیرات، هزینه های کالاهای مصرفی و یا لیست دارایی ها، لوازم منزل، تجهیزات و مواردی از این قبیل. همچنین نرم افزار امکان ویرایش و جستجوی اطلاعاتی را که در نرم افزار وارد نموده اید را به شما می دهد.  

 

مدیریت اموال و مخارج منزل با Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0

 



ویرایش حرفه ای تگ موزیک ها با دانلود نرم افزار Midirunner 123Tag v4.5

Midirunner 123Tag v4.5 نرم افزاری آسان برای ویرایش تگ های MP3 , تغییر نام , مدیریت اطلاعات آهنگ ها , کاور و شعر های موجود در فایل MP3 می باشد .با استفاده از اسکنر فایل می توانید بصورت اتوماتیک با استفاده از تگ ها اسم فایل ها را نیز مناسب با تگ ها تغییر دهید . همینطور قادر خواهید بود سرچ پیشرفته ای در بین آهنگ هایتان از طریق اسم فایل یا تگ های آنها داشته باشید و بعد قادر خواهید بود یک Playlist از آهنگ های مورد نظر خود درست کنید .هم اکنون این نرم افزار از دانلودانه ، آماده دریافت می باشد.  

 

ویرایش حرفه ای تگ موزیک ها با دانلود نرم افزار Midirunner 123Tag v4.5

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , فونت , طراحی فایل , مدیریت اسناد , تبدیل فایل ویدئویی به فلش , نرم افزار , مدیریت دقیق شبکه های محلی , مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: