حقوقی که عامل مرگ است!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حقوقی که عامل مرگ است!
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1055
نویسنده : منو تو

حقوقی که عامل مرگ است!



محققان دانشگاه «نوتردام» متوجه شدند، تا يك هفته بعد از دريافت حقوق ميزان مرگ و مير در بين اعضاي جامعه به‌طور قابل توجهي بالا مي‌رود. از مهم‌ترين دلايل مرگ در اين دوره مي‌توان به حملات قلبي، تصادفات رانندگي و سوء مصرف مواد‌مخدر اشاره كرد.بعد از دريافت حقوق، مردم به‌طور ناخودآگاه فعال‌تر مي‌شوند، بيشتر براي غذا خوردن بيرون مي‌روند، بيشتر خريد مي‌كنند و به همين دليل زمان بيشتري را هم صرف رانندگي مي‌كنند.برخي از اين فعاليت‌ها به‌طور طبيعي خطر مرگ را افزايش مي‌دهند. براي مثال، مصرف غذاهاي چرب رستوران‌ها مي‌تواند باعث حمله قلبي شود يا رانندگي كردن بيشتر مي‌تواند منجر به تصادفات مرگبار شود.

افزايش ناگهاني فعاليت بدني بعد از دريافت حقوق كه معمولا با رفتن به خريد و حمل بسته‌هاي سنگين همراه است هم مي‌تواند خطر حمله قلبي را به‌خصوص در بين سالمندان افزايش دهد.يك هفته بعد از شروع ماه جديد كه مصادف با دوران پرداخت حقوق است، ميزان مرگ و مير هم در بين سالمندان و هم در بين جوانان به طرز شگفت انگيزي افزايش پيدا مي‌كند. نگراني بابت پرداخت قبض‌ها و فرا رسيدن موعد پرداخت چك‌ها هم از مواردي است كه در اين دوران به افزايش تعداد مرگ و مير بر اثر بيماري‌هاي قلبي دامن مي‌زند.




:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: حقوق , حقوق گرفتن , مرگ , سکته ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: