میلیاردرها این روزها پول اضافه را چه می کنند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 757
نویسنده : منو تو

شاید در ظاهر این بیل گیتس باشد که تمام وجوه مایکروسافت را تحت نام خودش شناسانده باشد، اما قطعا خودش خوب می داند که در ابداع و تاسیس مایکروسافت با پل آلن شریک است. به رغم نقش کمرنگ شده آلن در این عرصه، نمی توان وجود ماهوی او را در آنچه این شرکت امروز به آن تبدیل شده نادیده گرفت.
 


 او هم با نام مایکروسافت عجین شده و توانسته دنیای کامپیوتر را با شرکت شخصی و محبوبش آی بی ام پرآوازه کند. آلن در سال 2000 از کمپانی کناره گرفت، اما در آن مقطع سهام وی 138 میلیون دلار ارزش داشت. میزان ثروت امروزی وی به 13 میلیارد دلار رسیده است و برای همین او به راحتی مقدار قابل توجهی از پولش را صرف خرید اختاپوس کرده است. اختاپوس یک قایق تفریحی ساده نیست. قیمت اعجوبه دریایی 200 میلیون دلار است. طول آن بیش از 400 فوت است و حتی در آن یک زمین بسکتبال هم تعبیه شده است.



رومن آبراموویچ:


 بسیاری ما تاجر بزرگ روسیه را با باشگاه بسیار معتبر، قدرتمند و معروف چلسی در عرصه فوتبال جهان می شناسیم، اما او مالک یک مزرعه بزرگ و یک شرکت سرمایه گذاری عظیم به نام میلهاوس ال ال سی هم هست. مجموعه دارایی های وی از هر 2 زمینه کاری اش به بیش از 13 میلیارد دلار می رسد؛ ثروتی که درمورد مردی که تا چند دهه پیش تنها یک شهرستانی ساده بود، یک معجزه باورنکردنی است. آبراموویچ حدود 450 میلیون از سرمایه اش را صرف خرید کسوف کشتی تفریحی و لوکسش کرده است که البته بزرگ ترین قایق تفریحی جهان هم محسوب می شود. آنچه در آن بارز است سیستم ها و تجهیزات ویژه و رفاهی اش است. این قایق به سکوی پرتاب موشک و یک زیردریایی اختصاصی هم مجهز است.



 


بیل گیتس:


برای بیشتر مردم درگیر با تکنولوژی کامپیوتر، بیل گیتس نیازی به معرفی ندارد. رئیس اول مایکروسافت نزدیک به 2 دهه است که یکی از ثروتمندترین مردان جهان است. البته او از بسیاری جهات می تواند با لقب باارزش ترین و ثروتمندترین انسان جهان هم شناخته شود تا حدود مارس سال 2011 تخمین نسبی دارایی های او چیزی معادل 56 میلیارد دلار است.



استیون اسپیلبرگ:


کارگردان بزرگ و سازنده آثاری مانند «آرواره ها» و «ئی تی» هم یکی از ثروتمندان بزرگ جهان است. ارزش دارایی های او تا سال 2011 بالغ بر 3 میلیارد دلار برآورد شده است. در سال 1982 او طی یک حراجی سینمایی برای آکسوار خاطره انگیز و به یادماندنی تاریخ هنر هفتم، 60 هزار و 500 دلار پرداخت تا یک قطعه کوچک از خاطرات سینمایی را در گنجینه شخصی اش داشته باشد. آیتم موردنظر رزباد بود. اگر شما آن را نمی شناسید باید بگوییم یک سورتمه ساده متعلق به فیلم همشهری کین است که آن را اورسن ولز در سال 1941 ساخت.



ویکتوریا بکهام:


 این زن از آن دست انسان هایی است که بیماری خرید کردن دارند. برای همین است که همیشه او را در حال گشت و گذار در فروشگاه های بزرگ دیده اند. به هر حال این هم یکی از ویژگی های مولتی میلیاردرهای جهان است. ارزش دارایی مشترک او و همسر فوق ستاره اش دیوید بکهام از زمانی که ازدواج کرده اند از 27 میلیون دلار به 1 میلیارد دلار رسیده است.




 این خانم در یک قلم از خریدهای متنوع و لوکس خود در فوریه 2011 از دیلی مایل یک دستگاه آی فون دست ساز طلا خرید که 36 هزار دلار قیمت دارد و یک تصویر زمینه اختصاصی از همسرش هم روی صفحه آن کار شده است که ارزش این بک گراند ویژه برای نصب اختصاصی، 2 هزار دلار شده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: رومن آبراموویچج , بزرگ ترین کشتی تفریحی , بیل گیتس , مایکروسافت , پل آلن , ویکتوریا بکهام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: