جملات کوتاه ولی زیبا از بزرگان (4)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جملات کوتاه ولی زیبا از بزرگان (4)
نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391
بازدید : 590
نویسنده : منو تو


جبران خلیل جبران: اگر نتوانی با عشق کار کنی و عاشق کارت نباشی، بهتر است کارت را رها کنی، در کوچه بنشینی و از کسانی که کارشان را دوست دارند صدقه بگیری.

جانی کارسون: هرگز در کاری که دوستش نداری نمان. اگر از آنچه انجام می دهی لذت ببری، خودت را هم دوست خواهی داشت و آرامشی درونی را تجربه خواهی کرد. و اگر در کنار این عوامل از نعمت سلامتی هم برخوردار باشی، به موفقیتی بزرگ تر از آنچه تصور می کرده ای دست خواهی یافت.
 

بابی آنسر: آرزو. آرزو راز موفقیت در هر کاری است. نه تحصیلات، نه استعدادهای مادرزادی، فقط آرزو.

پاپ جان XXIII: به ترس های خود توجه نکنید بلکه به امیدها، رویاها و پتانسیل های خودتان فکر کنید. فکرتان را به آنچه در آن شکست خورده اید مشغول نکنید بلکه به آنچه هنوز برای شما ممکن است فکر کنید.

برایان تریسی: اگر می خواهید در زندگی شخصی و کاری خود به چیزهای ارزشمند دست پیدا کنید، باید خود در مسیر رشد شخصی ارزشمند باشید.

لو هولتز: به نظر من همه باید برای یک بار هم که شده طعم شکست را بچشند چون شکست درس های زیادی را به ما می آموزد.

مارک تواین: از کسانی که می کوشند آرزوهایت را کوچک و بی ارزش جلوه بدهند دوری کن. مردم کوچک آرزوهای دیگران را کوچک می شمارند، ولی افراد بزرگ به تو می گویند که تو هم می توانی بزرگ باشی.

هامیلتون هولت: هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی آید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است.

ناپلئون هیل: وقتی با شکست روبرو می شوی آن را به عنوان نشانه ای بپذیر که نشان می دهد برنامه هایت کامل نبوده اند، سپس از نو برنامه ریزی کن و دوباره به سمت هدفت حرکت کن.

هارلند ساندرز: باید کارت را دوست داشته باشی. باید آنچه را که در حال انجامش هستی دوست داشته باشی. باید کاری انجام دهید که ارزش وقتت را داشته باشد تا بتوانی دوستش داشته باشی.

هنری دوهرتی: خیلی ها می خواهند سریعاً به موفقیت برسند و برای آن تلاش می کنند، اما موفقیت واقعی از آن کسی است که به کار کردن عادت کرده باشد.

جک ولش: خلاقیت و نوآوری در ذهن کسانی نهفته است که بیشتر و بهتر کار می کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: جملات کوتاه , جملات زیبا , بـزرگان , داستانک , سخنان بزرگان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: