سه اینفـوگرافیـک از سه موضـوع قابل توجه !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سه اینفـوگرافیـک از سه موضـوع قابل توجه !
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391
بازدید : 796
نویسنده : منو تو

یک اینفوگرافیک به مناسبت روز حجاب و عفاف


این اینفوگرافیک یک راهنمای تصویری درباره انواع حجاب در دنیا می باشد. این اینفوگرافیک ساده ولی زیبا به معرفی انواع پوشش های مرسوم زنان، در سراسر جهان می پردازد.








یک اینفوگرافیک به مناسبت روز اهدا خون


در مرداد سال 1353 شمسی سازمان انتقال خون ایران با هدف سامان بخشیدن به وضع آشفته خون رسانی و به منظور ترویج فرهنگ اهدا، تهیه و تأمین خون و فرآورده های سالم و مطمئن و رایگان برای رفع نیاز بیماران نیازمند، به خصوص مبتلایان به تالاسمی، هموفیلی و لوسمی به وجود آمد. از آن تاریخ به بعد، سالروز تأسیس این سازمان در نهم مرداد ماه، به عنوان روز اهدای خون نام گذاری شده است.








ویتامین های مورد نیاز بدن انسان


ویتامینها ترکیبات آلی هستند که به مقدار خیلی جزئی برای سوخت و ساز مواد غذایی و اعمال حیاتی بدن و رشد و نمو و تندرستی ضرورت دارند. تغذیه ناقص و رژیم غذایی نامناسب سبب کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می‌شود و به بیماری‌های مختلف مانند بری بری و پلاگر می‌انجامد. طراح این اینفوگرافی سالومه رئیسی می باشد.








:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , اهدا خون , ویتامین های بدن , سلامتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: