پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویـری از طراحی داخـلی شرکـت اسکایـپ (skype)
نوشته شده در یک شنبه 15 اسفند 1391
بازدید : 2396
نویسنده : منو تو

 تصاویـری از طراحی داخـلی شرکـت اسکایـپ (skype)

همراه نرم افزار کاربردی اسکایپ Skype v6.2.59.106

 

اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شد. این دو قبلاً در ساخت یک شبکهٔ اشتراک پرونده به نام کازا (Kazaa) همکاری داشتند. برنامه اسکایپ تا انتهای سال ۲۰۰۹ میلادی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر داشته‌ است. شرکت پشتیبانی کنندهٔ این شبکه به نام Skype Group در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت ای-بی (ebay) خریداری شد و در سال ۲۰۱۱ مایکروسافت اسکایپ را به قیمت ۸.۵ میلیارد دلار خرید. مقر اصلی این شرکت در لوکزامبورگ قرار دارد و شعبه‌ هایی نیز در لندن، پاریس، تالین و پراگ دارد.

یکی از دفاتر بزرگترین شرکت تلفن اینترنتی در ستاد شمالی آمریکا در منطقه خلیج در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد. همچنین دفتر جدید این شرکت در استکهلم، سوئد واقع شده که از طراحی شیک و رنگارنگی بهره مند است. فضای این آفیس برای حدود 100 کارمند پیش بینی شده که علاوه بر ملزومات کاری، محیطی شاد و کاربر پسند را در اختیار قرار داده است.

اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 







 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اسکایپ Skype v6 , 2 , 59 , 106 , اسکایپ ,



مجله دانلود روز (34)
نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390
بازدید : 1084
نویسنده : منو تو

 

.:: Windows 7 Loader 2.1 - دانلود کرک ویندوز 7 جدید ::.

اگر ویندوز 7 را به صورت مستقیم از مایکروسافت دانلود کرده باشید و یا به هر صورتی به صورت غیر کرک شده به دستتان رسیده باشد بی شک به مشکل محدودیت زمانی این سیستم عامل برخورد کرده اید. کرک ویندوز 7 را در اختیار شما گذاشته شده است. کافی است این برنامه کاربردی را در ویندوز سون اجرا کنید و بر روی install کلیک کنید تا ویندوز 7 به صورت کامل Genuine شود و بتوانید آپدیت های فوری را نیز از مایکروسافت دریافت کنید.

Windows 7 Loader 2.1 - کرک ویندوز 7

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: Poser Pro 2012 9.0.0.16510

دانلود نرم افزار طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی + دی وی دی مثال ها ::.

Poser Pro 2012 پوزر 2012, نسخه جدید این ویرایش گر محبوب 3 بعدی محصولی از شرکت Smith Micro می باشد. Poser Pro سریعترین نرم افزار گرافیک برای هنرمندان حرفه ای می باشد تا توسط آن شخصیت های 3 بعدی و از پیش تنظیم شده را بیافرینند. Poser Pro 2012 با کتابخانه غنی از مدل های 3 بعدی آماده و ابزار قدرتمند خود می تواند باعث صرفه جویی در زمان و استفاده از منابع سیستم شود.
ابزار ابتکاری این نسخه و محصولات انیمیشن آن ، کار با شخصیت ها و اشیاء 3 بعدی را بسیار بیشتر از پیش ساده می کند.می توان گفت Poser Pro 2012 با فراهم کردن یک سیستم بر پایه گره ها بهترین نرم افزار برای ویرایش عناصر ، موهای داینامیک ، البسه داینامیک و ابزار مختلف برای ساخت مورف (یک تکنیک پیشرفته متحرک سازی که در آن یک شیئ به مرور زمان به شیئ دیگری تبدیل میشود . در این فرآیند تعداد گره های اشیاء ثابت بوده و صرفا موقعیت آنها به تدریج تغییر میابد) می باشد. این نرم افزار امکان نمایش انیمیشن ها واقع گرایانه در یک ویدئو را برای شما فراهم می کند.
Poser Pro 2012 کاملا از HDRI پشتیبانی کرده و شما توسط آن می توانید عکس هایی با انتقال تمامی محدوده سایه ها، رنگ ها ، کنتراست ها و عمق نور خلق کنید. موتور رندر جدید آن هم اکنون از تکنولوژی نورپردازی غیرمستقیم برای نورپردازی کلی پشتیبانی می کند. سایه زن زیر سطحی و متفرق (SSS) برای ساخت افکت های نوری پراکنده در عناصر نیم شفاف ، FastScattering برای ساخت افکت های فسفری و Tri-specular Hair Shader برای ساخت بسیار زیباتر و واقع گرایانه تر مو از نمونه بخش های جدید آن می باشد. با تصحیح فیزیکی و سیستم نورپردازی جدید Poser Pro 2012 می توانید تصاویر بسیار واقع گرایانه خلق کنید.

Poser Pro 2012 9.0.0.16510 - دانلود نرم افزار حرفه ای طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی + دی وی دی مثال ها

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: Windows 7 Loader 2 , 1 , دانلود کرک ویندوز 7 جدید , نرم افزار طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی , پیکاسا مدیریت تصاویر , مدیریت پارتیشن هارد , نرم افزار امنیتی آنتی تروجان , نرم افزار طراحی کارت پستال , گرافیکی خلق شخصیت های 3D سه بعدی و تبدیل به انیمیشن , نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسکهای SSD , ,



مجله دانلود روز (33)
نوشته شده در چهار شنبه 7 دی 1390
بازدید : 923
نویسنده : منو تو

 

.:: Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9 ::.

Mozilla Firefox 9 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 9 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند.

 

Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 9

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
- دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

قابلیت های جدید موزیلا 9


- فرم های ورود اطلاعات توسط جاوااسکریپت بسیار پرفرمنس بهتری دارند.
- عدم ردیابی توسط جاوااسکریپت به گزینه های تنظیمات اضافه شده است
- قابلیت کشیدگی فونت اضافه شده است
- پشتیبانی از استایل tex-overflow تصحیح شده است
- قابلیت های html5 و css بروز شده است
- خیلی از خطاهای پایدار نبودن برطرف شده است
- خیلی از خطرهای امنیتی برطرف شده است
- افزونه های مورد نیاز نصب شده و در حالت عادی غیرفعال است
- اضافه شدن افزونه one-time
- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
- اولویت بندی جدید برای تقاضا در باز شدن زبانه های جدید
- بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
- بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
- پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
- پشتیبانی از منوهای HTML5
- پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
- بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
- پشتبانی پیشرفته WebSocket
- افزایش امنیت

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final -

دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال ::.

Winamp سریعترین ، منعطف ترین و با کیفیت ترین مدیاپلیر برای ویندوز می باشد که از فرمت های مختلف صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. توسط این وینمپ جدید می توانید فرمت های صوتی MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI ، فرمت های تصویری AVI, ASF, MPEG, NSV و دیگر فرمت های محبوب را به راحتی و با کیفیت بالا اجرا کنید. قابلیت تغییر پوسته ، visualization های زیبا و پلاگین های مختلف برای افکت های صدا از دیگر ویژگی های مهم آن می باشند. وجود یک کتابخانه مدیای قدرتمند ، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی ، رایت سی دی و تبدیل سی دی صوتی به MP3 از دیگر امکانات آن می باشد.

 

Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final - دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال

بعد از نصب نرم افزار در قسمت name وارد کنید fdl و در قسمت registration key وارد کنید : Z8E2NZNQEZVY7Q26WQ3C و روی دکمه ok کلیک کنید. به همین راحتی از دانلود رایگان لذت ببرید.

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فایرفاکس 9 , دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال , Winamp 5 , 623 Build 3199 Pro Final , Internet Download Manager 6 , 08 Build 3 , 1 , دانلود nero 11 , استودیو تدوین فیلم , , نرم افزار بهینه سازی تصاویر دوربین دیجیتال فوق پیشرفته , دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل , بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا , DxO Optics Pro 7 , 0 , 0 Rev 23357 Build 913 , , , Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 , 0 , 283 Production Suite ,



مجله دانلود روز (32)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1051
نویسنده : منو تو

.:: دانلود بیش از 250 آهنگ زنگ (Ringtone) برای موبایلهای شما ::.

 

 

http://up.vatandownload.com/images/yuu7lk0u8ovqgbibbr1c.jpg

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که تلفن همراه نداشته باشد . هر کسی که از موبایل استفاده میکند معمولا علاقه دارد تا موبایل خود را انگونه که میخواهد با تم ها ,  رینگتون ها , برنامه های گوناگون و ... تزئین کند. در این مجموعه ما برای شما بیشتر از 250 رینگتون مختلف و متنوع با فرمت Mp3 را اماده کرده ایم که با انها میتوانید کمی تنوع را احساس کنید .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: دانلود مجموعه آموزشی طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art ::.

 

 

 

http://up.vatandownload.com/images/6stz7rgiyjlm1kzhcvu.jpg

آموزش بی نظیر و فوق العاده  طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art

در این ویدئو آموزشی خلاقیت با تصاویر را یاد خواهید گرفت.عکس های این مجموعه عکسها از طیف کاراکتری هستند و از کاراکترهای حقیقی تا کاراکترهای خیالی و کارتونی را پوشش میدهد.

سری کامل مجموعه Digital Art که یک مجموعه بی نظیر و محبوب در بین فتوشاپ کار ها می باشد که در ۱۵ بخش فوت و فن های ایجاد تصاویر فوق العاده و رویایی و زیبا را به شما آموزش می دهد.

این مجموعه آموزشی به تمام کسانی که در حوزه گرافیک و به خصوص با فتوشاپ فعالیت میکنند پیشنهاد میشود.
امیدواریم مورد پسند واقع شود

در این آموزش با عناوین زیر آشنا خواهید شد:

Digital Art Tutorials v.01 - Comic Book Style Coloring
Digital Art Tutorials v.02 - Anime Style Coloring
Digital Art Tutorials v.03 - Grayscale Painting
Digital Art Tutorials v.04 - Sketch Painting Using Painter
Digital Art Tutorials v.05 - Comic Book Style Coloring (The Spawn Way)
Digital Art Tutorials v.06 - Digital Painting Smudge Style
Digital Art Tutorials v.07 - Digital Painting Photo Real
Digital Art Tutorials v.08 - Digital Inking
Digital Art Tutorials v.09 - Special Effects
Digital Art Tutorials v.10 - Beginning Coloring
Digital Art Tutorials v.11 - Digital Painting Background, Scenes & Skies
Digital Art Tutorials v.12 - Digital Painting Super - Babes
Digital Art Tutorials v.13 - Painting Monsters & Creatures
Digital Art Tutorials v.14 - Tips & Tricks: Volume 1
Digital Art Tutorials v.15 - Tips & Tricks: Volume 2

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ زنگ (Ringtone) برای موبایلها , مجموعه آموزشی طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art , آرشیو کامل مجلات 3D Cearive از سال 2005 تا 2010 , آموزش فتوشاپ CS5 برای عکاسان , آموزش نکته ها پیشرفته ی فتوشاپ برای حرفه ای ها , دانلود انیمیشن Hoodwinked Too! Hood VS , Evil 2011 , آموزش نحوه ارتباط با نوزادان خردسال , آموزش مایا 2012 مهارتهای نامحدود Infinite Skills Learning Maya 2012 , ,



مجله دانلود روز (31)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1104
نویسنده : منو تو

 

 

.:: دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد ::.

http://up.vatandownload.com/images/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

فایل های PDF به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شد !

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today
یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی !
شامل 26 دی وی دی فایل های ویدیویی , فایل های صوتی, کتاب های الکترونیکی و دارای حجم 63 گیگابایت است

 

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )
English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.
در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است .
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود رایگان آموزش کامل ورزش یوگا برای آرامش جسم و روح ::.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://up.vatandownload.com/images/5z816y6nqz03kai558wk.jpg

یوگا ورزشی جسمی و روانی می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.واژه Yoga در اصل از واژهٔ «یوج»(Yuj) در زبان سانسکریت که به معنی یکپارچه سازی و یگانگی آمده‌است.یوگا از طرفی به معنای «کنترل کردن» آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به «روش» این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: «یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است.» . یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی با قوای حیاتی تن و حواس که منجر به تلخیص انرژی، توسعة آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد.
یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می‌باشد. به گفته کارشناسان این ورزش، فلسفه یوگا با روح درونی انسان، گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و شناختی مستقیم و بی واسطه از ژرفای هستی خویش و هماهنگی با قوانین طبیعت است. فرد تسلطی همه جانبه بر قوای تن، احساسات و افکار خود پیدا می‌کند. و در نهایت می‌تواند خود را از حیطة تغیرات احساسی و نگرانیهای فکری فراتر برده، در عمق قلب خود قرار یابد، جایی که تلاطمات فکری و محیط خارجی قادر نیست تاثیری بر آن داشته باشد. در مورد واژة یوگاً اختلافاتی دیده می‌شود، و آن را به معانی اتحاد و وصال رؤیت و نظاره و کنترل به کار برده‌اند.یوگا تعریفی از یک گروه محدودی از تمرینات یا حالت معینی نیست، بلکه بیشتر اشاره به مجموعه‌ای از فنون، از ساده تا بسیار پیشرفته، و احوال باطنی مختلف و در واقع یک سیر و سلوک کامل دارد.
یوگا فواید و ویژگی‌های گسترده‌ای دارد. توجه کنید که اگر این ورزش به طور مرتب و از سنین پایین (کودکی) شروع و پی گیری شود، فواید آن چند برابر خواهد شد. از فواید یوگا می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

- تقویت در دقت و تمرکز
- تقویت تفکر و روشن بینی و امیدواری
- تقویت قدرت تخیل و خلاقیت
- تقویت اعتماد به نفس و مثبت گرایی
- تقویت قالبیت هماهنگی ذهنی با فیزیکی بدن (کنترل بهتر بدنی)
- تقویت اعتقاد (اعتقاد به خالق هستی با برانگیختن قدرت اندیشه و آرامش)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد , آموزش کامل ورزش یوگا برای آرامش جسم و روح , آموزش مفاهیم تکمیلی فتوشاپ در 20 درس , منتخب آثار نوازنده پیانو - Tori Amos Piano collection , مجموعه عظیم Discovery 100 Greatest , کارتون های ملوان زبل , فیلم آموزش زبان برای کودکان - به صورت کامل , برترین انیمیشن های کوتاه سال 2010 , ,



مجله دانلود روز (30)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1189
نویسنده : منو تو

.:: دانلود فیلم مستند بررسی کامل جنگ ویتنام ::.

http://up.vatandownload.com/images/wwowuq0ez53vlyf5zwd5.jpg

جنگ همیشه یکی از مخربترین عواملی است که یک ملت یا کشور را تهدید میکند .علل به وجود آمدن جنگ‌ها همانند علل رقابت میان افراد است. پرخاشگری و غرور، به چنگ آوردن، غذا، زمین، منابع و سوخت و سیادت بر دیگران در مورد گروه‌ها و دولت‌ها نیز مانند انسانها باعث آغاز جنگ می‌گردد. علت وقوع جنگ می تواند دفاع از سرزمین، امنیت، استقلال وآزادی وحفظ شرف یک کشور باشد . یکی از جنگ های بزرگی که بعد از جمگ جهانی دوم رخ داد جنگ ویتنام بود .

جنگ ویتنام نام مجموعه عملیات و درگیری‌های نظامی‌ای است که از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۵ بین نیروهای ویتنام شمالی و جبهه ملی آزادی ‌بخش ویتنام جنوبی معروف به «ویت‌کنگ» از یک سو، و نیروهای ویتنام جنوبی و متحدانش به ویژه ایالات متحده آمریکا از سوی دیگر رخ داد.
هدف ویتنام شمالی و ویت‌کنگ‌ها بیرون راندن نیروهای ایالات متحده آمریکا و متحدانش از ویتنام و سرنگون کردن حکومت ویتنام جنوبی و ایجاد یک کشور واحد بود. تمام این هدف‌ها در پایان جنگ ویتنام تامین شد و کشوری که امروز جمهوری سوسیالیستی ویتنام نام دارد به وجود آمد.
در جریان جنگ جهانی دوم، هندوچین به تصرف نیروهای ژاپن درآمد و دست نیروهای فرانسه که پیش از آن نیروی مستعمراتی آن منطقه بودند از کشورهای منطقه موقتا کوتاه شد. با شکست ژاپن در پایان جنگ نیروهای ملی و نیز کمونیست‌های ویتنام استقلال ویتنام را خواستار شدند و در دوم سپتامبر ۱۹۴۵ هوشی مین تشکیل کشور مستقل ویتنام را در هانوی اعلام کرد.
نیروهای فرانسه که از اسارت نیروهای ژاپن درآمده بودند دوباره سعی در کسب سلطه خود در هندوچین و ویتنام کردند. این امر با مقاومت نیروهای ویتنامی زیر فرماندهی هوشی مین روبرو شد و جنگ‌های معروف به جنگ اول ویتنام در گرفت.

در ۱۹۵۴ نیرهای ویت مین شکست سختی در دین بین فو به نیروهای فرانسه وارد کردند و در نتیجه فرانسه در کنفرانس ژنو به استقلال سه کشور مستعمره خود یعنی کامبوج و لائوس و ویتنام رضایت داد اما در موافقتنامه‌های کنفرانس ژنو ویتنام موقتا به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده بود. هدف ظاهراً آن بود که پس از رای‌گیری از مردم ویتنام تکلیف حکومت در این کشور معلوم شود. حکومت ویتنام جنوبی زیر رهبری نگو دین دیم با تشویق آمریکا از شرکت در مذاکرات مربوط به ترتیبات این رای‌گیری سر باز زد. در همین دوره حکومت ویتنام جنوبی با حمایت آمریکا به سرکوب شدید کمونیست‌ها پرداخت و بسیاری از مردم به اتهام کمونیست بودن اعدام شدند و ...

در این مستند به طور کامل به اتفاقاتی که در این 25 سال رخ داد پرداخته میشود و شواهد به طور کامل بررسی میشود . همچنین بسیار از صحنه های واقعی جنگ در این مستند وجود دارد . کیفیت این مستند مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

این مستند کامل 7 بخش اصلی دارد که شامل :

- فصل اول : یک جنگ طولانی و بی رحمانه
- فصل دوم: جنگ هلیکوپترها
- فصل سوم : جنگ و دشمن
- فصل چهارم : جنگ نامنظم
- فصل پنجم : نیروی هوایی در جنگ
- فصل ششم : نقش تفنگداران دریایی
- فصل هفتم : نیروی دریایی امریکا در ویتنام

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود دیکشنری Babylon نسخه 9.0.2 ::.



دانلود دیکشنری بابیلن آخرین نسخه سال 2011
Babylon ver 9.0.2

اگر تا به حال با نسخه های کپی دیکشنری Babylon مشکل داشته اید، دیگر نگران نباشید.این مجموعه علاوه بر دارا بودن نسخه جدید کرک شده دیکشنری دارای کرک برخی از دائره المعارف های برتر این نرم افزار نیز می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: مستند بررسی کامل جنگ ویتنام , دانلود دیکشنری Babylon نسخه 9 , 0 , 2 , تمامی محصولات آموزشی کمپانی Photoshop Cafe برای فتوشاپ و عکاسی دیجیتال , انیمیشن بسیار زیبای ماشین ها 2 , انیمیشن فوق العاده زیبای مریخ به مادران نیاز دارد , آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait , آرشیو کامل مجله های آموزش زبان انگلیسی Hفیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته به همراه نکات و ترفند ها , ,



مجله دانلود روز (29)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1053
نویسنده : منو تو

.:: دانلود مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS

بیش از 50 عنوان ::.

http://up.vatandownload.com/images/x2i4tnqxrdigbo9ai7jm.jpg

مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS


بیش از 50 عنوان آموزش منتشر شده در از سال 2009 تا 2011

امروز یکی از برترین مجموعه های آموزشی برای نرم افزار مایا برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم . این مجموعه شامل بیش از 50 عنوان آموزش کمیاب مایا میباشد که از کمپانی معروف TUTSPLUS منتشر شده است .

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.

مایا یکی از قویترین نرم افزارهای انیمیشن سازی جهت استفاده در بخشهای انیمیشن سازی و فیلم سازی میباشد. این مجموعه جهت استفاده برای فیلم سازی، ساخت برنامه های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغاتی، ساخت بازی و ... می باشد.در واقع هر طراح حرفه ایی و ۳ بعدی کار حرفه ایی بایستی با مایا اشنا باشد.

لیست کامل آموزش ها نیز در ادامه ی مطلب موجود میباشد . امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود آموزش مجموعه کامل مدیتیشن و تای چی ::.

http://up.vatandownload.com/images/vrg0bjoos4n0c07ahaob.jpg

Meditition یا مراقبه به طور کلی فنون تسلط بر ذهن است.به گفته معتقدان این روش، هدف تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک‌های درون‌نگرانه برای رسیدن به شادی آگاهی و آرامشی عمیق و طولانی و غیر وابسته به غیر است.در اصل روشی است که سراسر زندگی فرد را تحت‌الشعاع قرار می‌ دهد و موجب می‌ شود تا زندگانی فرد از موهبت بی‌همتای آن سرشار و مملو گردد. استفاده مداوم از مراقبه، پویایی خاصی در فرد ایجاد می‌ کند و به وی این امکان را می‌ دهد تا از تمامی نیروهای درونی و بیرونی خود استفاده نماید و به یک فرد خلاق و سازنده، با ظرفیت های پایان ناپذیر و دارای انرژی جسمی و روانی خاص تبدیل گردد که باعث می ‌شود تا سلامتی و تندرستی در وجودش لبریز شود. از انفاس خوش آن، دیگران هم بهره می‌ گیرند.
آشنایی با مراقبه و به کارگیری روش های آن برای هر شخصی می‌ تواند نقطه عطف و سکوی پرتابی باشد، به سوی کمال و وصل به ذات احدیت و سرچشمه نامحدود هستی. چرا که به فرد کمک می ‌کند تا به فردی سرشار از امید و پابندگی تبدیل شود و در اوج سلامت جسمی و روحی قرار گرفته و پیروزی و کامیابی را در آغوش گیرد.

تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با اثرات زیستی و فیزیولوژیک مراقبه در بدن انجام گرفته است و مدارک روشنی وجود دارد که نشان می ‌دهد، رابطه مشخصی بین مراقبه و پاسخ های فیزیولوژیک بدنی وجود دارد. مهم ‌ترین تأثیر مراقبه، آرام شدن نسبی متابولیسم بدن، کم شدن نسبی مصرف اکسیژن و کم شدن تولید دی ‌اکسید کربن است. این کاهش ها به دلیل آرام شدن نسبی متابولیسم است، نه تنفس آرام تر یا کم‌عمق‌تر شدن آن. در حالت مراقبه ضربان قلب هم کاهش می‌ یابد و به طور متوسطه به سه ضربه در دقیقه می‌ رسد. همچنین با توجه به کاهش نسبت و میزان تنفس در مدت مراقبه، غلظت اسید لاکتیک خون نیز سریعا کاهش نشان می ‌دهد. سطح اسید لاکتیک خون بستگی به نگرانی و تنفس دارد و سطح پایین آندر موردهای تحت آزمایش در طول مدت مراقبه، به احتمال قوی به حالت آرامش فرد مراقبه کننده بستگی دارد. نتایج تحقیقات نشان داده که مقاومت پوست در طول مدت مراقبه افزایش می ‌یابد. در حالی که در حالت تنش و نگرانی، مقاومت پوست بسیار پایین می ‌آید. الگوی امواج مغزی در طول مدت مراقبه تغییراتی را نشان می ‌دهد، به طوری که طول موج آلفا (Alpha) معمولا افزایش می‌ یابد. امواج آلفا، امواج بسیار مهمی هستند که با نوعی هوشیاری و خودآگاهی، به درون معطوف می شوند و تغییرات فیزیولوژیکی مهمی در بدن ایجاد می کنند مانند: آرامش ملایم، آموزش برتر، تفکرات مثبت، هیپنوتیزم، مدیتیشن تمرکز و یادگیری و... . علت و چگونگی بروز این تغییرات هنوز در دست مطالعه و تحقیق است.


بی شک شما با یکی از کاملترین اموزش های مدیتیشن یا مراقبه روبه رو هستید که ویژگی های ان در مطالب فوق گویای زندگی ارام و بدور از استرس برای شما میباشد . این مجموعه توسط استادانی که در این هنر و فن خبره میباشند اموزش داده میشود . کسانی مانند Rodney Yee و ... که به اموزش مدیتیشن , یوگای مراقبه , ورزش تاییچی و تمامی تمرین هایی که باعث پایین امدن سطح استرس شما میشوند میپردازند . تنش های روزمره زندگی های مدرن مملو از استرس های بیجا و سردرگمی های ذهنی میباشد . مطمئنا با این اموزش میتوانید بر استرس خود غلبه و زندگی ارامی را برای خود محیا کنید .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS بیش از 50 عنوان , آموزش مجموعه کامل مدیتیشن و تای چی , موزش ماهیگیری و تمام تکنیکهای ماهیگیری , کاملترین مجموعه کامپوننت های دات نت DevExpress Dxperience 2011 , دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون , تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون بیش از 2700 موسیقی سنفونیک , مجموعه فیلم های آموزشی 100 تکنیک فتوشاپ ,



مجله دانلود روز (28)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1113
نویسنده : منو تو

.:: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو

موسیقی بی کلام ::.

http://up.vatandownload.com/images/bvtluin6fdg89q34btdc.jpg

دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو ( موسیقی بی کلام )

بدلیل درخواست شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز اینبار با کلیه اثار موسیقیدان بزرگ کیتارو در خدمت شما هستیم . ماسانوری تاکاهاشی آهنگساز و نوازنده ژاپنی در ۴ فوریه ۱۹۵۳ در شهر تویوهاشی در کشور ژاپن بدنیا آمد. او بعدها برای خود نام مستعار کیتارو را برگزید.او سابقا ساکن ایالت کلرادو در آمریکا در مزرعه شخصی خود بود اما هم اکنون ساکن شهر سباستوپل در شهرستان سونوما در شمال سانفرانسیسکو می باشد. پدر و مادر او هر دو کشاورز بودند. او از کودکی متوجه می‌شود که با دهقانان اطراف خود متفاوت است و همیشه در سرش صدای موسیقی می‌شنود. پس یک گیتار می‌خرد و بدون معلم و با روش سعی و خطا، گیتار نوازی می‌آموزد. به گفته خودش او که هرگز معلم نداشته، آموخته‌است که تنها به گوش‌ها و احساسات خود اعتماد کند. باورش دشوار است، ولی یکی از بزرگ ترین آهنگسازان جهان سواد موسیقی به مفهوم کلاسیکش را ندارد. او می‌گوید : من هرگز تحصیل نکرده‌ام. من نمی‌توانم نتهای موسیقی را بخوانم یا بنویسم. اما انگشتانم حرکت می‌کنند و من متعجب می‌شوم که این موسیقی از کجاست، من آهنگ‌هایم را می‌نویسم ولی در واقع آنها متعلق به من نیستند. همین آوای درونی او را بر آن می‌دارد تا پس از پایان دبیرستان، قید شغلی را که پدر و مادر برایش در شرکتی محلی دست و پا کرده بودند، بزند و راهی سفر به شهرهای بزرگ ژاپن شود تا شاید بتواند در آن جا موسیقی را به حرفه خود تبدیل کند.کیتاروی جوان در ابتدا مجبور می‌شود در رستوران‌های توکیو و یوکوهاما گارسونی کند، اما کم کم به دلیل تجربه اش در نواختن چند ساز مختلف توانست در کلوب‌های شبانه به عنوان نوازنده استخدام شود.پس از مدتی کیبورد نوازی در کلوب‌های شبانه با ساز جادویی سینتی سایزر آشنا می‌شود و این نقطه عطفی برای او و حتی موسیقی جهان است. پس از مدتی کار با سینتی سایزر به گروه «خانواده خاور دور» می‌پیوندد و با آنان در سراسر اروپا کنسرت می‌دهد. در سال ۱۹۷۷ دو آلبوم نخستش «داستان ماه کامل» و «بهشت» را منتشر می‌کند. پس از موفقیت آلبوم‌ها و اجرای چند کنسرت، شبکه تلویزیونی «ان‌اچ‌کی» برای ساخت موسیقی سریال مستند «جاده ابریشم» به سراغ او می‌آید. نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین‌المللی را به همراه دارد که در نهایت منجر به بردن جایزه گرمی برای دو بار و جایزه گلدن گلوب و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون کارگردان آمریکایی می‌شود. وی تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آنها جزو پرفروش ترین‌ها بوده‌اند.
 
کیتارو موسیقیدانی در سبک New Age است که یکی از بزرگترین موسیقیدانان دنیا میباشد که در قید حیات هم نیز میباشد . تمامی اثار با فرمت MP3 و بالاترین کیفیت 320 میباشند .

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود مجموعه 12 اموزش کامل در

زمینه گرافیک و انیمشین - Gnomon Graphic School ::.

http://up.vatandownload.com/images/9pexzstt1j5tw6mtq2p1.jpg

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که با مجموعه اموزش های Kelby یا Lynda اشنا نباشد . شرکت Gnomon هم که به تازگی کار خود را شروع کرده بود توانسته در مدت کمی خود را به صدر جدول بهترین شرکت های اموزشی دنیا برساند . بیشتر طیف کار این شرکت به مسائل پایه ای گرافیک و انیمیشن استوار است و میتوان بهترین اموزش های 3DMAX و ... را از ان این شرکت دانست .

به تازگی مدرسه هنرهای گرافیکی و جلوه های بصری بسته اصلی کلاسهای خود را منتشر کرده است که شامل 2 هفته کلاسهای تخصصی میباشد . در این بسته 12 اموزش که مربوط به 12 کلاس مجزا در این مجموعه میباشد وجود دارد و بیش از 30 ساعت اموزش های گرافیکی با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار شما میگذارد و از همه مهمتر این که استادان مجربی مانند Vitaly Bulgarov , Alex Alvarez و Scott Spencer شما را در 3 کلاس جدا همراهی میکنند . قیمت این مجموعه چیزی در حدود 300 دلار میباشد که وطن دانلود این مجموعه زیبا و با ارزش را به صورت رایگان به تمام بازدیدکنندگان و گرافیست های عزیز تقدیم میکند. تمامی اموزش ها با بهترین کیفیت تهیه شده و زبان اموزش انگلیسی میباشد .

این مجموعه از 12 کلاس مجزا تشکیل شده است که عبارتند از :

Motion Graphics For Feature Film : اموزشی برای انیمیشن های موجود در فیلم ها که توسط Nail Huxley اموزش داده میشود .

The Making Of Dirge :
طراحی محیط های تخیلی که توسط Alex Alvarez اموزش داده میشود .

3D Design For Production :
خلق شخصیت های تخیلی که توسط Vitaly Bugarov اموزش داده میشود .

Independent Dystopia :
خلق محیط های خاص بهمراه اتمسفر مربوط که توسط Grzegorz Jonkajtys اموزش داده میشود .

A Pungent Charecter :
خلق میمیک های صورت و شخصیت های گوناگون که توسط David Meng اموزش داده میشود .

Digital Charecter Physlog :
طراحی شخصیت های گرافیکی نوین که توسط Rick Grandy اموزش داده میشود .

3D Fugure Study :
خلق فیگور و استایل های انسان که توسط Jeremy Engleman اموزش داده میشود .

Realistic Skin :
خلق تکسچر هایی در مورد پوست و بافت های بیرونی طراحی که توسط Garth Jensen اموزش داده میشود .

Zbrush Photoshop :
خلق کارکتر و شخصیت بوسیله فتوشاب توسط Scott Spencer یکی از مجربترین استادها

Charecter Design For Illustration :
طراحی کارکترها برای تصاویر که توسط Paul Tobin اموزش داده میشود .

Environment Lighting :
طراحی محیط و جزئیات نور و رندرینگ که توسط Alex Sandri اموزش داده میشود .

Fabrication :
ساخت انیمیشن و توسعه فیلم که توسط Rick Haigner اموزش داده میشود .

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو موسیقی بی کلام , مجموعه 12 اموزش کامل در زمینه گرافیک و انیمشین - Gnomon Graphic School , دانلود کتاب Nework Plus , آموزش عکسبرداری از طبیعت - تعقیب نور , كاملترین مجموعه بازگویی رازهای شعبده بازها Mask Magic , دانلود انیمیشن Hop 2011 با لینک مستقیم و کم حجم , آموزش تری دی مکس 2012 مهارتهای نامحدود بیش از 6 گیگابایت با لینک مستقیم , ,



مجله دانلود روز (27)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1118
نویسنده : منو تو

.:: آموزش زبان انگلیسی با مجموعه ی کامل

Study English IELTS Preparation - بیش از 12 گیگابایت آموزش ::.

 


http://up.vatandownload.com/images/8493z1yqk85oqwvwqef.jpg

دانلود رایگان مجموعه ی کامل  آموزش زبان انگلیسی Study English IELTS Preparation

به همراه فیلم های آموزشی + فایل های صوتی + کتاب های الکترونیکی - در قالب 4 دی وی دی


در راستای مجموعه های کمیاب آموزش زبان انگلیسی که در وطن دانلود قرار گرفته است امروز نیز یکی از برترین آموزش های زبان را برای شما کاربران عزیز وطن دانلود آماده کرده ایم .
English IELTS Preparation Mega Pack مجموعه ای است که برای زبان آموزان متوسط به پیشرفته که توسعه مهارت ها و استراتژی مطالعه برای زبان را دارند.همچنین فیلم موجود در این مجموعه به بررسی موضوعات مختلفی میپردازد که به دلیل جذابیت داستان به یادگیری زبان نیز کمک خواهد کرد .

این مجموعه ی بی نظیر شامل قسمت های زیر میباشد :

Cambridge Advanced Learners Dictionary
در این بخش برای شما عزیزان نسخه جدید از دیکشنری پیشرفته و مجبوب Cambridge Advanced Learners را آماده کرده ایم ، که در حال حاضر کاربر پسند ترین دیکشنری میباشد.
این نسخه ویژگی های جدیدی را در خود گنجاده است ، گنجاندن کلمات جدید در دیتابیس برنامه و بخش های کمکی اضافی مثل نقشه ها ، تصاویر و... (دارای پنل اصلاح نامه برای کمک به فرهنگ لغت)

Cambridge Grammar for IELTS Student's Book with Answers and Audio CD
این قسمت دستور زبان IELTS برای پوشش کامل از دستور زبان مورد نیاز برای آزمون IELTS و توسعه مهارت های گوش دادن در همان زمان نیز میباشد.
این بخش شامل طیف گسترده ای از وظایف IELTS میباشد.
این بخش مانند یک آکادمی نیز میباشد نوشتن و گوش دادن و توضیحات مفید دستور زبان و واژه نامه دستور زبان میباشد.

Cambridge ielts 1 to 6 Series With Answers
Cambridge IELTS 7 - Book + Audio
Cambridge IELTS 8 - Book + Audio

این برنامه مجموعه ای از بهترین مواد برای تمرین انگلیسی نیز میباشد که از سیستم بین المللی آزمون زبان (IELTS) تهیه شده است که به خصوص برای انتشار توسط دانشگاه کمبریج سندیکای آماده شده است. با این برنامه دانش آموزان به خود یک فرصت عالی میدهند تا خود را آشنا با IELTS کنند و تمرین تکنیک های آن را انجام دهند برای آزمون های معتبر.

Cambridge IELTS1,2,3,4,5,6
در این بخش Cambridge IELTS از قسمت 1 تا 6 موجود میباشد که همراه با فایل صوتی و کتاب نیز میباشد.

CHECK YOUR VOCABULARY FOR IELTS
این بخش شامل یک کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف نیز میباشد.
این کتاب به بررسی واژگان امتحانات نیز میباشد. این برنامه فراهم میکند به یادگیری بهتر و اصلاح و ساختن واژگان مورید نیاز برای گرفتن نمره بالا در آزمون IELTS.

 

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

.:: دانلود آموزش عکاسی حرفه ای از عروس و داماد ::.

 


http://up.vatandownload.com/images/rb2yrv0xg2wfht63g5.jpg

عکسبرداری از مجالس عروسی یکی از بهترین کارها برای ثبت لحظات خوش یک مجلس عروسی میباشد . Mike Colon عکاس حرفه ای که در امر یکی از اساتید میباشد به شما در چهار روز عکسبرداری از عروس و داماد را به صورت اتالیه ای اموزش میدهد . در این اموزش بیش از 20 عکاس حرفه ای که از 14 ایالت امریکا مباشند در آن شرکت دارند و به اموزش Location ها و جزئیات نور و اتمسفرهای گوناگون و چگونگی عکسبرداری به علاوه تنظیمات متغیر با انها به شما اموزش داده میشود . این اموزش یک فرصت طلایی برای عکسبرداران جوان که قصد در گسترش سطح حرفه خود دارند است . علاوه بر این طریقه ایجاد کردن یک صحنه عکسبرداری و جزییات نور حاصل در شرایط محیط های گوناگون و بررسی ابزارهای مورد استفاده در این امر به شما اموزش داده میشود . کیفیت این اموزش بسیار مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

 

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , عکاسی , بازی برای گوشی آیفون , موسیقی بی کلام , وطن دانلود , مامی محصولات و آموزش هایVIDEO COPILOT , در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید , جامع ترین و بی نظیر ترین آموزش های کارگردانی سینمایی و تولید فیلم با کیفیت بالا , ,



مجله دانلود روز (26)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1251
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا و دیدنی از مناظر طبیعت

مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا از مناظر طبیعت را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵٠  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

 

دانلود مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا و دیدنی از مناظر طبیعت

 

 

پشتیبان گیری کامل و سریع و حرفه ای فایل ها با دانلود نرم افزار FBackup 4.6

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.  

 

پشتیبان گیری کامل و سریع و حرفه ای فایل ها با دانلود نرم افزار FBackup 4.6

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه والپپر , نرم افزار , پشتیبان گیری , اسکرین سیور , تامین امنیت در اینترنت , آیکون ویندوز , بازیابی حرفه ی فایل , فتوشاپ , آرشیو , موبایل ,



مجله دانلود روز (25)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1233
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

مجموعه ۱۴۲ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگدانلودانه دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.  

 

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

 

 



ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار SSE Setup یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار خواهد بود.  توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و در اسرع وقت برای پروژه های نرم افزاری خود فایل نصب تولید کنید.  امیدواریم مفید واقع شود.  

 

ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , فونت , طراحی فایل , مدیریت اسناد , تبدیل فایل ویدئویی به فلش , نرم افزار , مدیریت دقیق شبکه های محلی , مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل , ,



مجله دانلود روز (24)
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1390
بازدید : 1238
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام

Creative Cards Mix Vector

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Creative Cards Mix Vector را برای شما عزیزان در دانلودانه قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.  

 

 

 

عکس برداری حرفه ای از محیط رایانه با دانلود نرم افزار HyperSnap 6.91.02

HyperSnap 6.91.02 آسان ترین و سریع ترین راه ممکن برای عکسبرداری از صفحه مانیتور (صفحه ویندوز)، عکس برداری از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد. از HyperSnap برای عکسبرداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.این نرم افزار ترکیبی از ابزارهای قدرتمند عکسبرداری از صفحه ویندوز و ویرایش تصاویر می باشد. از این نرم افزار می توان در ساخت Help نرم افزارها، آموزش های آنلاین، نمایش، موظوعات مربوط به بازاریابی، در مسائل مربوط به صفحات وب، ایمیل ها و … استفاده کرد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (23)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1677
نویسنده : منو تو

.:: SlimCleaner 1.8.13603.42341 Portable

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت ::.

SlimCleaner یک نرم افزار بهینه سازی از مجموعه ابزار کاربردی است که سیستم ویندوز شما را بهینه می کند. وظیفه اصلی این نرم افزار پاک سازی سیستم از نرم افزار اضافی که در استارت آپ قرار دارند که باعث دیر شدن لود سیستم می شوند است. نرم افزار SlimCleaner بر اساس رتبه دهی که انجام می دهد نرم افزار های درون لود اولیه ویندوز و سرویس های ویندوز را اولویت بندی می کند تا بهینه سازی به صورت کامل انجام شود.

 

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت

بخش دیگر این نرم افزار بخش Uninstaller نام دارد که شما می توانید نرم افزار های درون سیستم را به صورت کامل و بدون دردسر از سیستم حذف کنید. بخش دیگری با عنوان Shredder این قابلیت را دارد که با الگوریتم های خاصی فایل های شما را برای همیشه حذف کند جوری که قابلیت بازیابی فایل با نرم افزار های ریکاوری وجود نداشته باشد. بخشی با نام Hijack log نیز وجود دارد که مربوط به لاگ سیستم و تغییرات برنامه ها در رجیستری سیستم می باشد.
یکی از بخش های کاربردی این نرم افزار بهینه سازی بخش Windows Tools است که تمامی ابزار های مدیریت ویندوز را در یک پنجره به شما نمایش می دهد و می توانید دسترسی سریع به همه آنها داشته باشید. نصب این نرم افزار نیز به دلیل پرتابل بودنش خیلی آسان است. کافی است آن را اجرا کنید چون نیازی به نصب ندارد. امیدواریم با SlimCleaner ویندوزتان را پاکسازی کنید و سرعت سیستمان را افزایش دهید و از دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (22)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1126
نویسنده : منو تو

.:: Animated GIF Producer 5.1

نرم افزار ساخت تصاویر متحرک ::.

نرم افزار تولید و ساخت تصاویر متحرک GIF یک ابزار سریع و به طور قابل ملاحظه ای آسان برای ایجاد انیمیشن ها، دکمه ها و بنر هایی که بخشی از وب سایت شما را تشکیل می دهند طراحی شده. دیگر نیاز به نرم افزار های ویدئویی و پردازش های پیچیده نیست که نیاز به صرف وقت برای یادگیری دارند. با برنامه گرافیکی Animated GIF Producer هیچ پیچیدگی وجود ندارد و تنها در عرض چند ثانیه ایجاد یک فایل GIF امکان پذیر است.
ساخت یک انیمیشن جیف با ترکیب چند عکس، تصاویر میان فیلم ها و چندین تصویر دیگر پشت هم انجام میپذیرد. با اعمال افکت ها و جلوه های ویژه و تنظیمات سفارشی قاب، اندازه و تاخیر میان فریم های تصویر همچنین بسیاری دیگر از پارامتر ها این امکان را فراهم می کند که حرفه ای ترین انیمیشن های ممکن را به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید این نرم افزار ساخت عکس متحرک GIF را دریافت کرده و به آسان ترین روش ممکن انیمیشن متحرک خود را برای وب سایت یا سرگرمی ایجاد کنید.


 

Animated GIF Producer 5.1 - نرم افزار ساخت تصاویر متحرک

خصیصه های اصلی نرم افزار ایجاد تصاویر متحرک
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, DAT, MPG, MPE, MPEG
- ساخت عکس فوری پشت هم از فیلم ها
- پشتیبانی ار فایل های BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG, ICO, PCX, CUR, Adobe PhotoShop PSD و Windows Metafiles image
- وارد کردن فریم از داخل دیگر فایل های GIF و تغییر اندازه
- تنظیمات چندگانه و تعریف پارامتر های استاندارد (اندازه صفحه نمایش، رنگ پس زمینه)
- تاخیر، جلو و عقب، افکت تاثیر گذار، تکرار، مرتب سازی و...
- ذخیره تصاویر GIF به صورت مجموعه ای از فرمت های رایج گرافیکی و همچنین خروجی AVI

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339393.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339377.jpg
 
 

.:: HOARD 1.0.612 2011 PC Game

بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها ::.

یک بازی کامپیوتر با ژنر بازی اکشن که در آن شما در جایگاه یک اژدها نیاز به هوش و تدبیر برای در دست داشتن قدرت و کنترل بازی با استراتژی های خاص خود دارید.
شما یک اژدها هستید: به وحشت انداختن روستایان! آتش زدن قلعه! جمع آوری طلا و جواهرات! ربودن شاهزاده خانم! سوزاندن شوالیه های مزاحم! دور کردن سارقان! سرنگون کردن غول ها! ساخت محلی برای گنجینه! رقابت یا همکاری با اژدها های دیگر در جنگ های چند نفره! هدف به نظر ساده میرسد اما مهمترین مساله ای که بازی را به چالش می کشد جمع بزرگترین توده طلا است که با موانعی موجود کار ساده ای نیست.
هر حرکت شما در بازی رایانه یک امتیاز منفی یا مثبت به شمار می رود که از شگفتی ها و پیچیدگی و استراتژی بازی اژدها است. برای بهتر بودن نیاز به پرواز ماهرانه، ارتقاء هوشمندانه، و استفاده از قدرت به نفع خود است. بیشتر از همه شما نیاز به کنترل پادشاهان اطراف خود دارید به عنوان مثال در زمان خاص محصولات زراعی را بسوزانید یا اجازه دهید رشد کنند! شهر را خراب کنید یا اجازه شکوفا شدن را بدهید! مسئول تمام این استراتژی ها اژدها یعنی شمایید.

 

HOARD 1.0.612 2011 PC Game - بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
- ویندوز: XP, Vista, 7
- پردازنده: Intel Dual Core 2.0 GHz یا AMD Athlon 64 2000
- رم: 1 Gb برای XP و 2 Gb برای ویستا و ویندوز 7
- آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0с
- کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D با حافظه 256 Mb و Pixel Shader 3.0 (مانند Nvidia GeForce 7800 GS یا ATI Radeon X1900 GTO)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: تصاویرمتحرک , بازی , سیستم عامل , مدیریت شبکه , والپیرهای زیبا ,



مجله دانلود روز (21)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1176
نویسنده : منو تو

.:: SPlayer 3.7 Build 2416 Portable

نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل ::.

SPlayer یک پلیر ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که از تمامی فرمت های محبوب صوتی و تصویری همینطور زیرنویس ها پشتیبانی می کند. استفاده کم از منابع سیستم، تکنولوژی های خلاقانه، اجرای روان و کارآیی بالا از ویژگی های مهم این نرم افزار مالتی مدیا به عنوان پلیری جامع می باشد. طراحی منحصر به فرد و مناسب برای کاربران همراه با امکانات فراوان،این نرم افزار را به یکی از بهترین پلیرهای موجود تبدیل کرده است. همینطور SPlayer به صورت هوشمند زیرنویس های انگلیسی را دانلود کرده و برای شما نمایش می دهد.

 

SPlayer 3.7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل

ویژگی های نرم افزار اس پلیر SPlayer 3.7 Build 2416 Portable:
- موتور بهبود کیفیت تصویر در این نرم افزار ، نویز را در تصویر از بین برده و کیفیت را بهبود می بخشد.
- موتور LiveColor یک الگوریتم بهبود رنگ می باشد که رنگ های زنده ای به فیلم های شما می بخشد.
- تکنولوژی بهبود کیفیت صدا در این نسخه از نرم افزار پیشرفته تر شده است.
- این نسخه بسیار کمتر از گذشته از منابع سیستم استفاده می کند و با پردازش گرهای چند هسته ای سازگار می باشد.
- مصرف انرژی بسیار کم برای استفاده بهینه از باطری لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است.
- تکنولوژی EyeCare که برای تماشای طولانی مدت و صدمه ندیدن چشمان شما در نرم افزار قرار گرفته است.
- نمایش هوشمند زیرنویس ها در این نسخه بهینه شده و زیرنویس ها به صورت خودکار دانلود و نمایش داده می شوند.
- رابط کاربری این نسخه با کمک از پیشنهادات کاربران و طراحان حرفه ای بسیار ساده ، زیبا و کاربردی تر شده است.
- پشتیبانی از فرمت های DVDRip /HDTV /RMVB /QuickTime /MPEG2 /MPEG4 /AC3 /DTS /VP3 /Indeo /XVD /OGG /OGM /APE /FLAC /TTA /AAC /MPC /3GP AMR

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

.:: XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable

نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ::.

این نرم افزار آیکون های دسکتاپ شما و برنامه های ویندوز را به روشی زیبا و ابتکاری مدیریت کرده و حس تازه بودن و تنوع را به دسکتاپ ویندوز شما می بخشد.
XUS Desktop یک برنامه برای مدیریت میانبر ها رو صفحه ی دسکتاپ می باشد که توسط آن می توانید به سادگی آیکون های دسکتاپ خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ظاهر زیبایی به دسکتاپ خود بخشیده و بسیار راحت تر از گذشته با میانبرهای موجود در آن کار خواهید کرد. XUS Desktop راهی جدید برای اجرای برنامه ها می باشد. پس اگر از دسکتاپ استاندارد ویندوز خسته شده اید آن را حتما امتحان کنید.
دیگر هیچ گونه در هم ریختگی در دسکتاپ خود نخواهید داشت زیرا توسط XUS Desktop می توانید به سادگی آیکون های میانبر را در صفحه ی دسکتاپ مدیریت کنید و در نهایت زیبایی و سادگی از دسکتاپ خود استفاده کنید.

XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable - نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ

امکانات کلیدی نرم افزار مدیریت آیکن برنامه های دسکتاپ ویندوز
- مرتب کردن بسیار ساده ی آیکون های میانبر در دسکتاپ
- راهی سریع و جدید برای اجرای برنامه ها
- زیباسازی دسکتاپ
- کاربردهای مفید و کمکی
- راه حلی قدرتمند برای مدیریت آیکون ها در صفحه نمایش و جلوگیری از شلوغی دسکتاپ

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی www.Tbuy.biz


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: پلیر , مدیریت دسکتاپ , مبدل دیسک , جام جم , ماشین ,



مجله دانلود روز (20)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1255
نویسنده : منو تو

.:: ESET NOD32 Offline Update 6325

آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4 ::.

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6325 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6325 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1390 ( 26 July ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

.:: دانلود والپیپر های زیبا - سری 2 ::.

سری 2 والپیپر های گلچین با کیفیت 1600x1200 شامل 55 تصویر JPG با کیفیت برای شما آماده شده است. این تصاویر در موضوعات گوناگون هستند. این سری تا جایی که مقدور باشد ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی مرجع خوبی برای کسانی که آرشیو والپیپر دارند باشیم.

 

FDL Wallpaper Pack 2 - دانلود والپیپر سری 2

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1269034038.jpg

نرم افزار جامع و فوق العاده آموزش آرايشگري


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر های زیبا , آپدیت آفلاین , پشتیبان دی وی دی , مدیریت ارتباط با مشتری , دی جی پلیر ,



مجله دانلود روز (18)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1366
نویسنده : منو تو

.:: AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111

نرم افزار بریدن و چسباندن فیلم ::.

یک نرم افزار برش فیلم و چسباند فیلم در فرمت های ASF, WMV, WMA با تکنولوژی سریع و با حجم کم میباشد. نرم افزار برش فیلم و چسباندن فایل های ویدئویی ASF, WMV, WMA یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند با تخصص در فایل های با فرمت ویدئو .asf, .wmv, .wma و یک ابزار ویرایش فیلم در زمینه خود می باشد.
برنامه ASF/WMV/WMA کاتر به شما امکان برش و تقسیم split و cut را از فرمت های asf/wmv/wma صوتی و تصویری را به بخش های کوچک از قسمت های انتخابی فیلم تبدیل می کند. همچنین قسمت های کوچک فیلم را می توانید با این نرم افزار به یکدیگر بچسبانید. تکنولوژی برش مستقیم بدون انجام عمل دوباره کدبندی فیلم باعث می شود سرعت جدا سازی فیلم بسیار بالا باشد و همان کیفیت را تحویل شما بدهد.

 

AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

خصیصه های اصلی نرم افزار برش فیل و وصل فیلم :
عمل مستقیم cut/clone بدون re-encode و سرعت بالا بدون افت کیفیت
پشتیبانی از ویندوز مدیا فایل های ویدئویی و فایل صوتی .asf, .wmv, .wma
پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیشتر از 2GB
جدا کردن تیکه فیلم ها دقیقا همانطور که شما انتظار دارید
ASF Cutter, WMV Cutter, WMA Cutter, ASF Joiner, WMV Joiner, WMA Joiner همه در یک نرم افزار

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص ::.

آلبوم "خاص" با 9 آهنگ از 9 خواننده مطرح کشورمان به نام های : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی منتشر شد. 12 زنگ موبایل از آلبوم موسیقی خاص ب کیفیت kbps 128 که فرمت آهنگ ها mp3 است. امیدواریم از دانلودآلبوم خاص لذت ببرید.

دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: وطن دانلود , مجله دانلود , جدیترین نرم افزارها ,



مجله دانلود روز (17)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1321
نویسنده : منو تو

 

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی

کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

Movie Label نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و … را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.  

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

    

 

 

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

Corel PDF Fusion یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت و ویرایش فایل های PDF میباشد. این PDF ساز منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که بیش از ۱۰۰ نوع فایل مختلف را توسط این برنامه باز ، مشاهده و ویرایش نمایید حتی اگر برنامه های مختلف برای باز کردن آنها را نداشته باشید. به راحتی با یک Drop & Drag هر فایلی که میخواهید را وارد برنامه کنید و سپس به صورت PDF , XPS و یا DOC ذخیره نمایید و یا حتی روی آنها نوشته ای اضافه کنید و یا یک خلاصه از متن به آن اضافه کنید و در نهایت آن را به صورت یک داکیومنت در آورده و به صورت یک پکیج PDF از آن خروجی بگیرید.  

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

    

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (16)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1331
نویسنده : منو تو


دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

 

 

 

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار

Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد.شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید.همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید.  

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (15)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1272
نویسنده : منو تو

جستجوی سریع فایل در سیستم ها و شبکه با دانلود نرم افزار

DtSearch Desktop v7.68.8002

DtSearch Engine نام یک ابزار قدرتمند برای جستجوی فایل های مختلف در سیستم می باشد که از ابزارهای مختلف دیگری در خود برای بهینه سازی جستجو و بدست آوردن نتیجه ای مطلوب استفاده می کند.این نرم افزار قابلیت جستجو در میان سیستمی که برنامه بر روی آن نصب شده و همچنین قابلیت جستجو بر روی شبکه محلی را نیز دارا می باشد . همجنین این نرم افزار ابزار ترکیب حالت های جستجو نیز برخوردار می باشد یعنی کاربر قادر از چندین نوع فیلترگذاری و پارامتردهی به برنامه اقدام به انجام عملیات جستجو نماید. این نرم افزار محصولی از dtsearch می باشد.  

 

 


 

ویرایش فایل های EXE یا DLL با دانلود نرم افزار Resource Tuner 1.99

نرم افزار Resource Tuner 1.99 جهت ویرایش فایل های EXE یا DLL میباشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای گوناگون را ویرایش کنید ، فارسی کنید ، آیکون ها و تصاویر موجود در نرم افزار را استخراج کنید.  

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد