ستارگان سينماي ايران اين روزها چه مي كنند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ستارگان سينماي ايران اين روزها چه مي كنند؟
نوشته شده در دو شنبه 25 مهر 1390
بازدید : 989
نویسنده : منو تو
www.manoto.766.ir|فان کلوب منو تو |www.manoto1.abco.loxblog.com

هديه تهراني

هديه تهراني از اواخر سال گذشته قرار بود در فيلم پيمان معادي برف روي كاجها بازي كند كه گويا عوامل اين فيلم نتوانستند اين بازيگر سرسخت سينماي ايرات را براي حضور دراين فيلم راضي كنند. او قرار است در فیلم جدید حسن فتحی که در خارج ازکشور فیلمبرداری می شود بازی کند اما گویا هنوز ممنوع الخروج بودن او حل نشده است .هديه تهراني در سالهاي اخير به جز بازي در فيلم هفت دقيقه تا پاييز هيچ فعاليت سينمايي انجام نداده . او دراين مدت همه كار كرده از برگزاري نمايشگاه عكس تا خريد يك خانه قجري تا برگزاري تور كوير گردي. آخرين بار هم در كنسرت موسيقي شهرام ناظري در اواخر سال گذشته ديده شد . كنسرتي كه محمود دولت آبادي نيز در آن حضور داشت .





www.manoto.766.ir|فان کلوب منو تو |www.manoto1.abco.loxblog.com

حميد فرخ ن‍ژاد

حميد فرخ ن‍‍ژاد اين روزها و پس از حضور در فيلم شيخ طادي ،در حال بازي درسري جديد سريال قلب يخي بود . او سپس به فیلم گشت ارشاد سعید سهیلی پیوست .فرخ ن‍ژاد كه از بازيگران توانمند سينماي ايران است از معدود بازيگراني است كه هم عامه مردم او را دوست دارند وهم منتقدان به تحسين از او پرداخته اند و هم در جشنواره هاي بين المللي جوايز معتبري را دريافت كرده است . او اواخر سال گذشته آتشكاررا برپرده سينماها داشت ودر جشنواره فيلم فجر فيلم سفر سرخش با استقبال خوبي مواجه شد .فرخ نژ‍اد سال گذشته در جديدترين ساخته رسول صدر عاملي نيزحضور داشت كه همچنان در مراحل فني به سر مي برد.



منبع:

سینمای ما



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: ستارگان سينماي ايران اين روزها چه مي كنند؟ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: