مجله دانلود روز (21)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (21)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1208
نویسنده : منو تو

.:: ImTOO Blu-Ray Ripper 6.2.0.0622

برنامه مبدل دیسک های بلوری به فایل های تصویری ::.

توسط نرم افزار mTOO Blu-Ray Ripper که برای تبدیل فیلم های بلوری به فایل های تصویری Blu-ray M2TS ساخته شده است می توانید فیلم های خود را با کیفیت HD در هارد دیسک ذخیره کنید. این نرم افزار مبدل بعد از تبدیل فیلم های دیسک بلو-ری برای خروجی از فرمت های زیر پشتیبانی می کند:H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD Video, Apple TV h.264 720P, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 TS . همچنین می توانید فرمت Blu-ray M2TS را به فرمت های محبوب AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV تبدیل کنید.

ImTOO Blu-Ray Ripper 6.2.0.0622 - برنامه مبدل دیسک های بلوری به فایل های تصویری

امکانات نرم افزار ImTOO Blu-Ray Ripper 6.2.0.0622:
- توسط این برنامه تبدیل ویدئوهای Blu-ray M2TS بسیار ساده خواهد بود.این نرم افزار چندین کاره دارای سرعت و قدرت بسیار بالاییست.
- علاوه بر این امکانات می توانید فیلم های بلو –ری را به فرمت های محبوب AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV تبدیل کنید.
- قابلیت تبدیل دیسک های صوتی به فرمت های MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.
- علاوه بر سرعت بالا، کیفیت خروجی ویدئوها منحصر به فرد خواهد بود
- قابلیت به اشتراک گذاری فیلم ها و موسیقی در ابزارهای قابل حمل مانند iPod, iPhone, Apple TV, PSP, Xbox, Zune, NDS, Wii, mobile phone, PMP را توسط این نرم افزار تجربه خواهید کرد.

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 338 ::.

مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کنند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و همچنین دنیای ویندوز، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، گرافیک، برنامه نویسی، سخت افزار، ترفندهای بسیار جالب و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع شود.
اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز شماره 338 ضمیمه کلیک جام جم را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 02/05/1390 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 338 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید.

 

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 338

برخی از موضوعات مطرح شده در این شماره:
مایکروسافت برای خودش تله می‌سازد!
تلویزیون‌های اینترنتی، جهان را تسخیر می‌کنند
رقابت گوگل و آمازون در آینده نزدیک
‌تأثیر منفی اینترنت بر حافظه
خیز بلند روباه آتشین
نظارت بر سایت‌های خواب‌آلود!
مدیریت دانش
دنیا را به گوشی خود منتقل کنید
اپل بر اچ‌ تی‌سی غلبه کرد
حفاظت از داده‌ها به شیوه منبع‌باز
نصب لینوکس روی فلش‌درایو
آموزش منبع‌باز
برنامه‌ها و قابلیت‌ها
فروش 55 میلیون ایکس باکس 360
همه چیز را نابود و فرار کن
ترس بامزه
ربات در مقابل ربات
تاریخچه EA
امضای ‌دیجیتالی
شکایت اوراکل از مدیرعامل گوگل
مایکروسافت و شبکه اجتماعی جدید
مجازی‌سازی سرورها
دستگیری خرابکاران eBay
جیل‌بریک در کمتر از یک روز
تنظیمات پیشرفته
پرسش و پاسخ
بازی‌ها هوشمندتر می‌شوند
هیولایی کوچک با کارت گرافیک مستقل
مبارزی پیر با فناوری جدید
قیمت ارزان، عامل موفقیت تبلت‌های تازه وارد
سنجاق را غیرفعال کنید!
رنگ متفاوت، هشدار متفاوت
دانلود ناشناخته‌ها در اندروید
توقف آهنگ با قطع هدفون
فناوری دیجیتال
و مطالب خواندنی دیگر

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Real Racing 2 v1.11 iPhone iPod Touch iPad Game

بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی ::.

خود را برای یک مسابقه ماشین دستی آماده کنید. پشت رول یکی از 30 ماشین با ویژگی ها و عملکرد منحصر به فرد شوید و هیجان را در خودرو های باور نکردنی که با وسواس انتخاب شده اند را احساس کنید. از 10 ساعت گیم پلی کاملا حرفه ای بر سر زمان، سر به سر، حذفی، گرفتن کاپ و مقدماتی و قهرمانی لذت ببرید. با بردن مسابقات و رقابت ها اتومبیل جدید بخرید و متفاوت بودن را با ارتقاء عملکرد و هندلینگ احساس کنید.
مسابقه ماشین آیفون با امکان بازی 16 نفره به صورت آنلاین و 9 نفره در شبکه محلی وای فای بازی را از آنچه هست هیجان انگیز تر می کند. مسابقه در 15 محل زیبا و 40 مایل با آهنگ زیبا با جزئیات دقیق صدا ها و مسیر جذاب در مدار شهری در روز و شب تمام این جزئیات با کنترل دستی ماشین در بازی آیفون موبایل آیپاد تاچ و آیپد می توانید تجربه کنید.
تنظیمات شخصی شما برای کنترل ماشین ، استفاده از کمک راننده، حس تمام حرکت ها با لرزش و لمس یا کج کردن گوشی برای هدایت ماشین از ویژگی های منحصر به فرد این بازی می باشد. شما می توانید بازی مسابقات واقعی ماشین 2 برای گوشی آیفون، آیپاد لمسی و آیپد به رایگان دانلود بازی آیفون کنید.

Real Racing 2 v1.11 iPhone iPod Touch iPad Game - بازی آیفون مسابقه ماشین واقعی

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: پلیر , مدیریت دسکتاپ , مبدل دیسک , جام جم , ماشین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: