پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زیباترین مقاصد توریستی دنیا
نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390
بازدید : 1061
نویسنده : منو تو

2- جزایر فارو :
فارو یا جزایر فارو نام جزایر هجده‌ گانه‌ای در شمال اروپا و منطقه ی اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی است که تقریباً در فاصله‌ای مساوی از ایسلند، نروژ و بریتانیا قرار دارد. فارو در لغت به‌معنی «جزایر گوسفند» می‌باشد و پایتخت آن تورشان است. این 18 جزیره به صورت باورنکردنی زیبا هستند و بیشتر از اینکه شبیه مکان های واقعی باشند به سرزمین های جادویی شبیه هستند.
 
 
 
 
 

3- قصر نوی شوان اشتاین، آلمان :
قصر نوی شوان اشتاین (در آلمانی: Neuschwanstein) نام قصری است در جنوب کشور آلمان؛ دستور ساخت این قصر توسط پادشاه وقت بایرن به نام لادویگ دوم صادر شد و در سال 1896 کریستیان جانک ساخت آن را آغاز کرد. قصر نوی شوان اشتاین هم اکنون یکی از محبوب‌ترین نقاط توریستی در کشور آلمان است.
 
 
 
 
 

4- کاپادوکیه ، ترکیه:
کاپادوکیه نام سرزمین باستانی و پهناوری در در مرکز آناتولی است که توریستی ‌ترین بخش آن استان نوسهیر(Nevşehir) است. از معروف ترین قسمت های این سرزمین منطقه باستانی گورمه است که مجسمه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. این محوطه ی باستانی از سال 1985 جزو میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. از دیگر دیدنی های باستانی این دیار شهر زیرزمینی است که در درین کویو واقع است و هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.
 
 
 
 
 

5- هویی آن ، ویتنام :
هویی آن شهری کوچک در ساحل دریای جنوب چین در ویتنام است. این شهر کوچ و بسیار زیبا در استان گوانگ نام قرار دارد و جمعیتی در حدود 120 هزار نفر را در خودی جای داده است. تمام شهر با فانوس های رنگی و کوچک تزیین شده که در شب ها جلوه ای فوق العاده دیدنی به شهر می دهد. امروزه هزاران گردشگر از سرتاسر جهان به این شهر رویایی می آیند تا مدتی در سایه ی آرامش و زیبایی این شهر به سر ببرند.
 
 
 
 
 
 
 
منبع : لست سکند تور


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , گردشگری , ,
:: برچسب‌ها: جهانگردی , توریسم , گردشگری , زیباترین مکان ها , دیدنی های دنیا , مکان های دیدنی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: