مشعـل بـازی‌های المپیـک ۲۰۱۲ لنـدن در یـونان روشن شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 509
نویسنده : منو تو



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید








این مراسم در حالی با حضور مسئولان کمیته المپیک انجام شد که یونان در ما‌ه‌های اخیر شاهد ناآرامی‌ها و تظاهرات گسترده‌ای بوده و بحران عظیم اقتصادی به شدت ورزش و مسابقات تدارکاتی یونان را مختل کرده است. گفتنی است به جز لحظات کوتاهی که شعله در ظرف باستانی گوشه استادیوم خاموش شد، بقیه مراسم در کشوری که درگیر بحران‌های سیاسی و اقتصادی است طبق برنامه و بدون مشکل پیش رفت.


















بنابر این گزارش، از آنجا که المپیک بزرگترین رویداد ورزشی دنیاست برای این اولین بار در تاریخ بازی‌های المپیک، مراسم روشن شدن مشعل این بازی‌ها به طور مستقیم از اینترنت پخش شد و کاربران اقصی نقاط جهان توانستند این مراسم سنتی را به طور زنده تماشا کنند.









سفر مشعل المپیک در روز ۲۷ ژوییه سال ۲۰۱۲ با روشن کردن مشعل بزرگ بازی های لندن در مراسم افتتاحیه به پایان می رسد. البته این مشعل در دور دنیا سفر نمی کند بلکه پس از پایان سفر خود در یونان با پروازی مستقیم به لندن خواهد آمد و مجددا در شهرهای مختلف این کشور حمل می شود.












مشعل المپیک بازی های ۲۰۱۲ لندن به شکل مخروطی سه ضلعی طراحی شده است. سطح آن دارای حفره های متعدد است تا درخشش شعله های آتش از لابه لای آن نمایان شود. مشعل سه گوش سی‌امین دوره بازی‌های المپیک تابستانی تداعی کننده ادوار میزبانی لندن در سال‌های 1908، 1948 و 2012 است.















:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: مشعـل بـازی‌های المپیـک ۲۰۱۲ لنـدن در یـونان روشن شد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: