پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نسل جدید آلفارومئو جولیتا به زودی در ایران
نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391
بازدید : 596
نویسنده : منو تو

نسل جدید آلفارومئو جولیتا به زودی در ایران

آغاز دور جدید تبلیغات میدانی و رسانه ای واردکننده وطنی آلفارومئو در شروع سال جدید حاکی از این مساله است که بالاخره طلسم ورود این ایتالیایی های خبرساز به ایران خواهد شکست.
ملاقات با محصولات برندی که پدر صنعت خودروسازی جهان یعنی «هنری فورد» به احترام آن کلاه از سر برمی دارد. بسیار خاطره انگیز است. حال اگر بدانیم که قرار است این اتفاق به زودی در خیابان های کشور رخ دهد، ماجرا شکل هیجان انیگزتری به خود خواهد گرفت.

طی چند سال گذشته و با آغاز مجدد واردات خودرو به ایران در سال های میانی دهه 80 شمسی آرام آرام پای تعدادی از برندهای معتبر خودروسازی جهان به ایران باز شد و تنوع نسبی را به بازار خودرو ایران هدیه بخشید.


اگر از سال های میانی دهه 80 که مصادف با ورود همزمان دو برند آلمانی بنز و ب.ام.و و برندهای ژاپنی به ایران بود بگذریم در چند سال اخیر هر سال خبر ورود یک برند جدید به بازار کشور خبر مسرت بخشی برای دوستداران اتومبیل در داخل ایران بود که به نوعی آن را باید بمب خبری آن سال در رسانه های خودرویی نامید.

:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , خودرو , ,
:: برچسب‌ها: آلفارومئو , جولیتا , خودرو ,



15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
بازدید : 787
نویسنده : منو تو

  15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر :

( یعنی خود ما ! )
 


این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند. دوما راحت‌تر و سریع‌تر شدن استفاده از سیستم، تجربه‌ای بهتر از کار با کامپیوتر را به ما می‌دهد و خستگی کمتری را برایمان به همراه دارد. پس بیش از این زمان را تلف نکنیم و به سراغ این 15 ترفند برویم که وقت طلاست!

شاید هیچ چیز عذاب‌آور‌تر از نشستن پشت کامپیوتر و تماشای لوگوی ویندوز 7 و انتظار برای بوت شدن ویندوز نباشد. اما اگر منصف باشیم لپ‌تاپ بیچاره شما زمان خیلی بیشتری را در انتظار شما می‌ماند تا کاری را انجام دهید.

خوشبختانه با چند ترفند ساده که قدرت پردازش شما را دو برابر می‌کند، می‌توانید تاخیرات خود را هنگام استفاده از کامپیوتر، کاهش دهید. من برای آن که مزایای اوورکلاک کردن خودتان را نشان دهم، کرونومتر را جلوی خودم قرار داده‌ام و زمانی که با هر کدام از ترفندها ذخیره می‌کنید را ثبت می‌کنم.

پس شما هم با ما همراه شوید و ترفندهای صرفه‌جویی در زمان که در زیر آمده‌اند را دنبال کنید.  

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: 15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر , ,



تازه ترین خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی
نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1391
بازدید : 596
نویسنده : منو تو

تازه ترین خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی


اگه به روز هستید حتما تا انتها بخونید..


محصول جدید Oppo و کسب عنوان باریک ترین تلفن همراه جهان


داستان رقابت کمترین ضخامت در دنیای موبایل، چیزی شبیه تلاش شرکت های اتومبیل سازی برای ثبت سرعت ۰ تا ۱۰۰ در ثانیه کمتر است. شاید میزان ضخامت یک اسمارت فون، تاثیر چندانی در کاربرد آن و نحوه استفاده کاربر نداشته باشد، اما نشانه ای از قدرت و توانایی فنی شرکت سازنده است. اگر به خاطر داشته باشید، در CES 2012 به معرفی نازک ترین تلفن همراه جهان توسط Huawei با نام Ascend P1 S اشاره کرده و گفتیم که تنها به دلیل 0‪.‬02 اینچ ضخامت کمتر، توانسته این عنوان را از چنگ موتورولا RAZR در آورد.

خب، مثل اینکه حالا قرار است محصول جدید شرکت چینی Oppo با ضخامت 6‪.‬65 میلیمتری، تنها به خاطر 0‪.‬03 میلیمتر ضخامت کمتر نسبت به موبایل شرکت Huawei، این عنوان را از آن خود کند. البته Huawei تا زمان معرفی رسمی اسمارت فون جدید Oppo، لازم نیست نگران عنوان خود باشد. زیرا هنوز اطلاعات مان از این گوشی بسیار کم و در حد همین عکس هایی است که به بیرون درز کرده است.



اکنون به جز ضخامت بسیار کم، تنها می توانیم بگوییم که این موبایل هوشمند بدنه ای فلزی داشته و دارای سه دکمه لمسی در پایین است. همچنین با توجه به سه پین قرار گرفته در کنار آن، احتمالا از نوعی داک ویژه برای شارژ و شاید ارتباط با دیگر ابزار بهره می برد.

منبع : نارنجی




دستگیره ای که تنها با اثر انگشت درب را به رویتان باز می‌کند


یکی از مهم‌ترین دغدغه های یک صاحب خانه ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود و نفوذ سایرین بالاخص غریبه‌ها به ملک شخصی خود است و برای این کار ابزار و دزدگیرهای هوشمند و متنوعی ساخته و عرضه می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها و مطمئن‌ترین راه‌ها برای ورود افراد مجاز به اتاق یا بخشی از ساختمان استفاده از اسکن اثر انگشت است که با تطابق آن با دسترسی تعریف شده درب را باز یا بسته نگه می‌دارد و استفاده از این ابزار زیاد هم جدید نیست اما یک طراح خوش فکر در طرحی مفهومی این اسکنر را با دستگیره درب تلفیق کرده است و به گونه ای هوشمندانه و هنرمندانه اسکنر انگشت را در درون دستگیره جای داده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این طرح Grabit نام دارد و اسکنر آن به گونه ای طراحی شده است که با قرار گرفتن انگشت شست بر روی دستگیره درب برای باز کردن آن اسکنر عمل می‌کند.این طرح هنوز در مرحله مفهومی می‌باشد اما با ساختار ساده و زیبای آن می‌تواند مورد توجه سازندگان تجهیزات ایمنی و حفاظتی قرار گیرد.

منبع : 1 آی تی بلاگ



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: تازه ترین خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی , ,



بـرترین گوشـی های تلفـن همـراه در سـال 2012
نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1390
بازدید : 620
نویسنده : منو تو

بـرترین گوشـی های تلفـن همـراه در سـال 2012

کارشناسان فهرستی از 10 تا از برترین گوشی های تلفن همراه در سال 2012 را تهیه کرده اند که در این ایمیل آنها را از نظر خواهید گذراند.

1. بلک بری کیورو 9360 (BlackBerry Curve 9360)
مدل های کیورو ثابت کرده اند که موفقیت بزرگی برای برند بلک بری محسوب می شوند. کیورو 9360 به عنوان جدیدترین مدل بلک بری فرصت استفاده از ایمیل و کیبورد کیوورتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در حالیکه قیمت قابل قبولی نیز دارد همچنین سیستم عامل 7 بلک بری روی این مدل اجرا می شود.





2. اچ تی سی سن سیشن ایکس ال(HTC Sensation XL)
این مدل در واقع تکرار کننده موفقیت آن دسته از گوشی های جدید اچ تی سی است که اندازه بزرگی دارند و دارای هدفون های مخصوص به خود هستند. این گوشی دارای نمایشگر4/7 اینچی، بدنه آلومینیومی تک قسمتی و یک دوربین 8مگا پیکسلی است.






:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: بـرترین گوشـی های تلفـن همـراه در سـال 2012 , بلک بری کیورو 9360 (BlackBerry Curve 9360) , اچ تی سی سن سیشن ایکس ال(HTC Sensation XL) , موتورلا رازر(Motorola Razr) , نوکیا لومیا800 (Nokia Lumia 800) , سونی اریکسون ایکس پریا آرک اس( Sony Ericsson Xperia Arc S) , بلک بری بولد 9900 (blackbBerry bold 9900) , سامسونگ گالاکسی نکسوس(Samsung Galaxy Nexus) , اچ تی سی سن سیشن ایکس ای( HTC Sensation XE) , اپل آیفون 4 اس(Apple iPhone 4S) , سامسونگ گالکسی اس2 (Samsung Galaxy S2) , ,



از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟
نوشته شده در سه شنبه 22 اسفند 1390
بازدید : 649
نویسنده : منو تو

  از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟



ژاپن تا سال 2050 آسانسور فضایی می سازد‍!


شما در سالن سینما ننشسته یا بر روی مبل راحتی تان لم نداده اید، این هم فیلم پیشتازان فضا یا هر فیلم علمی تخیلی دیگری با آن همه ربات و صفینه و این داستانها نیست! حقیقت آن است که دوستان چشم بادامی مان در حال ساخت یک آسانسور فضایی کاملاً واقعی هستند و امید می رود تا سال 2050 آن را افتتاح کنند! بنا به خبر منتشره در روزنامه یومیوری ژاپن، شرکت ساختمانی اوبایاشی قول داده تا نیمه قرن جاری آسانسوری به ارتفاع 36,000 کیلومتر را به بهره برداری برساند.

این کمپانی قصد دارد تا از لوله های کربن نانو که 20 برابر محکم تر از فولاد هستند، برای ساخت کابل مورد نیاز این آسانسور بهره ببرد. قرار است در ساخت این دستگاه از کابلهایی به طول کلی 96,000 کیلومتر برای بالا و پایین بردن اتاقک آسانسور استفاده شود. بدین ترتیب طول کابل مصرفی چیزی در حدود یک چهارم فاصله زمین تا ماه خواهد بود.



از این گذشته اتاقک این آسانسور ظرفیت 30 نفر را خواهد داشت و با سرعتی در حدود 200 کیلومتر در ساعت مسافت 36,000 کیلومتری بین مبداء و مقصد را طی خواهد کرد. در همین رابطه یکی از اعضای شرکت اوبایاشی اعلام کرده است که: در حال حاضر نمی توانیم رقم دقیقی از هزینه کلی این پروژه را محاسبه و اعلام نماییم. با این وجود، تمام توان خویش را صرف تحقق این رویا خواهیم نمود.

البته با پشتکاری که از دوستان ژاپنی مان سراغ داریم هیچ بعید نیست پیش از تاریخ اعلامی بتوانند آسانسور علمی تخیلی خود را بسازند. ولی نباید از یاد ببریم که بالا و پایین رفتن با این آسانسور نه تنها قدری برای جیب ما گران تمام می شود که احتمالاً باید در صف انتظار طولانی چند صد کیلومتری نیز بیایستیم!

منبع : زومیت




عینک eyeCan سامسونگ امکان کنترل ماوس برای معلولین را فراهم می کند


افراد عادی که توانایی جسمی کافی برای کنترل کامپیوتر از طریق ماوس و کی برد را دارند کمتر به یاد معلولین جسمی می افتند. اما حتی تصور کار کردن با کامپیوتر بدون دست یا بدون استفاده از کی بورد و ماوس دردناک است. واقعا افراد معلول چطور از کامپیوتر استفاده می کنند؟ سامسونگ به تازگی ابزاری به نام eyeCAN معرفی کرده که کاربر تنها با حرکت چشم خود می تواند کامپیوتر را کنترل کند.

eyeCAN در واقع عینک خاصی است که حرکت چشم کاربر را دنبال نموده و آن را به حرکت نشانگر ماوس تبدیل می کند. به کمک این ابزار، افراد ناتوان نیز می توانند نشانگر ماوس را هدایت نموده و از کامپیوتر استفاده کنند. نمونه آزمایشی این ابزار به خوبی کار می کند و سامسونگ امیدوار است در سال جاری آن را بصورت عمومی وارد بازار کند.

منبع : زومیت




:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر , ,



تصاویـر جـادویی در عصـر دیجیتـال
نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390
بازدید : 627
نویسنده : منو تو


تصاویـر جـادویی در عصـر دیجیتـال


تصاویر جادویی زیر در نگاه اول ثابت به نظر می‌رسند، اما اگر دقت کنید، بخشی یا فردی در این تصویر ثابت بصورت نامحسوسی در حال حرکت است. بخشی که چشم بیننده را به خود جذب کرده و موجب حیرت و تعجب او می‌شود. این سبک جدید از سینما گراف با این که زمان اندکی از شروع این فناوری می‌گذرد ولی طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است .










:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـر جـادویی در عصـر دیجیتـال , ,



بازدید : 623
نویسنده : منو تو

اسبـاب ‌بـازی‌های باورنکـردنی در عصـر تکنـولوژی !

 


تفنگ لیزری Hasbaro:
مغز این تفنگ لیزری یک دستگاه آیفون یا آیپاد است که به عنوان چشم بازیکن و نشان دهنده مسیر وی عمل می‌کند. نمایشگر روی صفحه نمایش این ابزار مگسک تفنگ، اهداف، و موقعیت راداری دشمنان را در فاصله 80 متری نشان می‌دهد. 24 نفر به صورت هم‌زمان می‌توانند این بازی را انجام دهند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


جنگنده اسفنجی WowWee:
هواپیمای جنگنده اسفنجی WowWee نسخه امروزی بازی کودکانه چرخیدن با یک هواپیمای اسباب‌بازی در اطراف اتاق محسوب می‌شود. این هواپیمای ده سانتی‌متری با استفاده از یک بازوی مکنده، به هر کدام از ابزارهای مجهز به دوربین شرکت اپل متصل می‌شود و بازیکن می‌تواند هواپیمای خود را در صحنه نبردهای جنگ جهانی دوم به پرواز درآورد.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: اسبـاب ‌بـازی‌های باورنکـردنی در عصـر تکنـولوژی , ,



50 طرح جالب و شگفت انگیز موس کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1390
بازدید : 3760
نویسنده : منو تو

50 طرح جالب و شگفت انگیز موس کامپیوتر

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. برای خواندن این متن در نارنجی شما روی آن کلیک کرده اید و اکنون در حال اسکرول به بالا و پایین هستید. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و... بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.


 

 

موس Jelly Click

یک موس به شدت غیرعادی است و توسط Bongkun Shin، Heungkyo Seo، Jiwoong Hwang و Wooteik Lim طراحی شده. آنها نام Jelly Click Mouse را روی آن گذاشته اند. تمامی مدارهای الکتریکی آن در یک تخته قابل انعطاف قرار گرفته است و تنه اصلی موس یک کیسه پلاستیکی نرم است که می توان به میزان دلخواه آن را باد کرد.


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: 50 طرح جالب و شگفت انگیز موس کامپیوتر , موس , موش , کامیپوتر , ,



ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده
نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390
بازدید : 785
نویسنده : منو تو

ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده


نوت بوک جیبی در ابعاد واقعی






:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: ایـده های جالبـی برای رفـاه نـسل آینـده ,



15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ (3)
نوشته شده در چهار شنبه 21 دی 1390
بازدید : 1293
نویسنده : منو تو


۳۱- تبدیل موقتی دکمه Cancel به Reset در بعضی از پنجره های محاوره ای (Dialog boxes)

در برخی از پنجره های محاوره ای شبیه Layer Style و … اگه تنظیماتی اعمال کردید و خواستید ریست کنید دکمه Alt رو نگه دارید تا دکمه Cancel به Reset تبدیل بشه و با کلیک بر Reset تنظیمات به حالت اولیه برمیگرده .


۳۲- Strock کردن یک مسیر (path)

مسیر مورد نظر رو انتخاب کنید (مسیری که با ابزاری مثل Pen رسم شده) و سپس ابزار براش رو انتخاب و بعد از تنظیم پارامترها و مقادیر براش ، کلید Enter رو بزنید ، میبینید که دقیقا در طول مسیر خطی با مشخصات تعیین شده رسم میشود .


۳۳- به انتخاب در آوردن مسیر (path)

روی مسیر مورد نظر کلیک کنید و کلیدهای Ctrl+Enter رو بزنید تا به حالت انتخاب در آید (مهم نیست که چه ابزاری انتخاب شده باشد) ، اگه قبلا ناحیه انتخابی وجود داشته باشد با زدن کلیدهای Ctrl+Shift+Enter مسیر به حالت انتخاب در آمده و به ناحیه انتخاب قبلی افزوده میشود .


۳۴- تغییر در افکتهای Layer Style با کمک ماوس

وقتی پنجره Layer style باز است و مثلا یک افکت Drop Shadow اضافه کرده اید میتوانید با کلید چپ ماوس در حالی که ابزار Move انتخاب شده است ، روی سند محل سایه را تغییر دهید (با درگ کردن سایه) ، این حالت برای Inner Shadow هم صادق است و اگر کلید Alt رو پایین نگه دارید و درگ کنید مقادیر Graddiant Overlay و Pattern Overlay و Stain Effect نیز تغییر خواهند کرد .


۳۵- تغییر اندازه و درجه نرمی براش (قلم مو)

بعد از انتخاب ابزار براش کلید Alt را نگه دارید و در همین زمان کلید راست ماوس را بزنید ، با درگ کردن به سمت راست و چپ اندازه قلم افزایش پیدا میکنه و با بالا و پایین درگ کردن Hardness و یا درصد نرمی و سختی قلم تغییر میکنه .



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: 15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ , PhotoshopTop secret 2 , مجموعه بی نظیر آموزش رازهای فتوشاپ 2 ,



15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ (2)
نوشته شده در چهار شنبه 21 دی 1390
بازدید : 896
نویسنده : منو تو

 


۱۶- به انتخاب در آوردن کانالها

در پلت channels ، کانالهای رنگی لیست شدخ اند و اگه دقت کرده باشید جلوی هر کانال کلید ترکیبی روشن کردن اون کانال هم قرار گرفته ، حالا شما میتونید با زدن کلیدهای Alt+Ctrl و عدد مربوط به لایه رنگی مورد نظر ، اون کانال رو به حالت انتخاب در بیارید .


۱۷- آشکار و یا مخفی کردن پلت ها و نوار ابزار

با زدن کلید TAB پلتهای سمت چپ و نوار ابزار سمت راست و option bar آشکار و یا مخفی خواهند شد .


۱۸- تغییر اشاره گر ماوس به حالت precise در سند طراحی

کلید CapsLock رو بزنید تا حالت presice اشاره گر ماوس فعال بشه ، حالت precise یا اصطلاحاً “دقیق” حالتیه که اشاره گر ماوس وابسته به ابزار انتخاب شده نیست و در یک شکل واحد برای همه ابزارها ظاهر میشه ، مثلا اگه CapsLock رو بزنید و ابزار براش و یا Paint Bucket tool رو انتخاب کنید اشاره گر تغییری نمیکنه .


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: 15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ (2) , مجموعه بسيار ارزشمند از رازهای فتوشاپ (دوبله شده به فارسي) , Photoshop Top Secret ,



15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ(1)
نوشته شده در چهار شنبه 21 دی 1390
بازدید : 848
نویسنده : منو تو

15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ

این که استفاده از کلیدهای میانبر چقدر در افزایش سرعت کار و بازدهی ما تاثیر داره کاملا روشنه و نیازی به توضیح نداره ، ولی این مهمه که از چه کلیدهای میانبری استفاده کنیم ، آیا به نظر شما همه کلیدهای میانبر فتوشاپ در منوها مستند شده اند؟!

اینجا ما دست گذاشتیم رو اون میانبرهایی که بر خلاف معمول در منوها هیچ اثری از اونها نیست و حتی در برخی موارد یک عملکرد جدید ارائه میدن ، شاید با برخی از اونها آشنا باشید ولی شما اعضای
پرشین استار مطمئن باشید موارد جالبی تو این لیست وجود داره که علیرغم اینکه  کاربرد فراوانی داشته شاید تا به حال ازشون استفاده نکرده اید.



تذکر ۱ : تصاویر استفاده شده ، برای سیستم عامل مک ، قرار داده شده و معادل ویندوزی اونها به شرح زیره :

- کلید Option معادل کلید Alt
- کلید Command یا Cmd و یا تصویر سیب معادل کلید Ctrl


تذکر ۲  : اکثر میانبرهای ارائه شده در بیشتر نسخه های کنونی فتوشاپ قابل اجرا هستند به جز برخی موارد که مختص فتوشاپ CS5 هستند و البته تعداد معدودی از میانبر ها هم در سیستمهایی با سخت افزار مناسب اجرا خواهند شد .


۱- درگ کردن (کشیدن) ناحیه انتخاب

با Marquee tool روی سند یک ناحیه انتخاب رسم کنید و البته وقتی به اندازه مورد نظر رسیدید کلید ماوس رو رها نکنید و در همون حینی که کلید ماوس فشرده شده ، کلید Spacebar رو پایین نگه دارید و ماوس رو حرکت دهید تا ناحیه انتخابی به مکان مورد نظر حرکت کند .


۲- جا به جایی سند به چپ و راست

کلید Ctrl رو نگه دارید و اسکرول ماوس رو حرکت بدید تا سند به چپ و راست حرکت کنه مثلا Ctrl+Up Scroll سند رو به راست حرکت میده .


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: 15 کلید میانبر مخفی در فتوشاپ ,



مجله دانلود روز (34)
نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390
بازدید : 1115
نویسنده : منو تو

 

.:: Windows 7 Loader 2.1 - دانلود کرک ویندوز 7 جدید ::.

اگر ویندوز 7 را به صورت مستقیم از مایکروسافت دانلود کرده باشید و یا به هر صورتی به صورت غیر کرک شده به دستتان رسیده باشد بی شک به مشکل محدودیت زمانی این سیستم عامل برخورد کرده اید. کرک ویندوز 7 را در اختیار شما گذاشته شده است. کافی است این برنامه کاربردی را در ویندوز سون اجرا کنید و بر روی install کلیک کنید تا ویندوز 7 به صورت کامل Genuine شود و بتوانید آپدیت های فوری را نیز از مایکروسافت دریافت کنید.

Windows 7 Loader 2.1 - کرک ویندوز 7

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: Poser Pro 2012 9.0.0.16510

دانلود نرم افزار طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی + دی وی دی مثال ها ::.

Poser Pro 2012 پوزر 2012, نسخه جدید این ویرایش گر محبوب 3 بعدی محصولی از شرکت Smith Micro می باشد. Poser Pro سریعترین نرم افزار گرافیک برای هنرمندان حرفه ای می باشد تا توسط آن شخصیت های 3 بعدی و از پیش تنظیم شده را بیافرینند. Poser Pro 2012 با کتابخانه غنی از مدل های 3 بعدی آماده و ابزار قدرتمند خود می تواند باعث صرفه جویی در زمان و استفاده از منابع سیستم شود.
ابزار ابتکاری این نسخه و محصولات انیمیشن آن ، کار با شخصیت ها و اشیاء 3 بعدی را بسیار بیشتر از پیش ساده می کند.می توان گفت Poser Pro 2012 با فراهم کردن یک سیستم بر پایه گره ها بهترین نرم افزار برای ویرایش عناصر ، موهای داینامیک ، البسه داینامیک و ابزار مختلف برای ساخت مورف (یک تکنیک پیشرفته متحرک سازی که در آن یک شیئ به مرور زمان به شیئ دیگری تبدیل میشود . در این فرآیند تعداد گره های اشیاء ثابت بوده و صرفا موقعیت آنها به تدریج تغییر میابد) می باشد. این نرم افزار امکان نمایش انیمیشن ها واقع گرایانه در یک ویدئو را برای شما فراهم می کند.
Poser Pro 2012 کاملا از HDRI پشتیبانی کرده و شما توسط آن می توانید عکس هایی با انتقال تمامی محدوده سایه ها، رنگ ها ، کنتراست ها و عمق نور خلق کنید. موتور رندر جدید آن هم اکنون از تکنولوژی نورپردازی غیرمستقیم برای نورپردازی کلی پشتیبانی می کند. سایه زن زیر سطحی و متفرق (SSS) برای ساخت افکت های نوری پراکنده در عناصر نیم شفاف ، FastScattering برای ساخت افکت های فسفری و Tri-specular Hair Shader برای ساخت بسیار زیباتر و واقع گرایانه تر مو از نمونه بخش های جدید آن می باشد. با تصحیح فیزیکی و سیستم نورپردازی جدید Poser Pro 2012 می توانید تصاویر بسیار واقع گرایانه خلق کنید.

Poser Pro 2012 9.0.0.16510 - دانلود نرم افزار حرفه ای طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی + دی وی دی مثال ها

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: Windows 7 Loader 2 , 1 , دانلود کرک ویندوز 7 جدید , نرم افزار طراحی کاراکتر و انیمیشن سه بعدی , پیکاسا مدیریت تصاویر , مدیریت پارتیشن هارد , نرم افزار امنیتی آنتی تروجان , نرم افزار طراحی کارت پستال , گرافیکی خلق شخصیت های 3D سه بعدی و تبدیل به انیمیشن , نرم افزار بررسی سلامتی هارد دیسکهای SSD , ,



مجله دانلود روز (33)
نوشته شده در چهار شنبه 7 دی 1390
بازدید : 950
نویسنده : منو تو

 

.:: Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9 ::.

Mozilla Firefox 9 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا 9 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند.

 

Mozilla Firefox 9.0 Final - دانلود فایرفاکس 9

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 9

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
- دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

قابلیت های جدید موزیلا 9


- فرم های ورود اطلاعات توسط جاوااسکریپت بسیار پرفرمنس بهتری دارند.
- عدم ردیابی توسط جاوااسکریپت به گزینه های تنظیمات اضافه شده است
- قابلیت کشیدگی فونت اضافه شده است
- پشتیبانی از استایل tex-overflow تصحیح شده است
- قابلیت های html5 و css بروز شده است
- خیلی از خطاهای پایدار نبودن برطرف شده است
- خیلی از خطرهای امنیتی برطرف شده است
- افزونه های مورد نیاز نصب شده و در حالت عادی غیرفعال است
- اضافه شدن افزونه one-time
- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
- اولویت بندی جدید برای تقاضا در باز شدن زبانه های جدید
- بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
- بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
- پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
- پشتیبانی از منوهای HTML5
- پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
- بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
- پشتبانی پیشرفته WebSocket
- افزایش امنیت

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final -

دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال ::.

Winamp سریعترین ، منعطف ترین و با کیفیت ترین مدیاپلیر برای ویندوز می باشد که از فرمت های مختلف صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. توسط این وینمپ جدید می توانید فرمت های صوتی MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI ، فرمت های تصویری AVI, ASF, MPEG, NSV و دیگر فرمت های محبوب را به راحتی و با کیفیت بالا اجرا کنید. قابلیت تغییر پوسته ، visualization های زیبا و پلاگین های مختلف برای افکت های صدا از دیگر ویژگی های مهم آن می باشند. وجود یک کتابخانه مدیای قدرتمند ، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی ، رایت سی دی و تبدیل سی دی صوتی به MP3 از دیگر امکانات آن می باشد.

 

Winamp 5.623 Build 3199 Pro Final - دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال

بعد از نصب نرم افزار در قسمت name وارد کنید fdl و در قسمت registration key وارد کنید : Z8E2NZNQEZVY7Q26WQ3C و روی دکمه ok کلیک کنید. به همین راحتی از دانلود رایگان لذت ببرید.

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فایرفاکس 9 , دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال , Winamp 5 , 623 Build 3199 Pro Final , Internet Download Manager 6 , 08 Build 3 , 1 , دانلود nero 11 , استودیو تدوین فیلم , , نرم افزار بهینه سازی تصاویر دوربین دیجیتال فوق پیشرفته , دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل , بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا , DxO Optics Pro 7 , 0 , 0 Rev 23357 Build 913 , , , Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 , 0 , 283 Production Suite ,



مجله ترفند(3)
نوشته شده در پنج شنبه 26 آبان 1390
بازدید : 990
نویسنده : منو تو

.:: 15 میانبر کیبورد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز ::.

اگر شما خود را یک کاربر حرفه ای یا حتی آماتور پی.سی بدانید، حتما ارزش میانبر های کیبرد در افزایش کارایی را درک می کنید. تقریبا اکثر کاربران، برای کارهایی مثل کپی و پیست کردن متن هایشان از کیبرد استفاده می کنند. یا وقتی وضع پایداری ویندوز وخیم می شود از میانبری مثل Ctrl + Alt + Delete استفاده می کنند. اینها میانبر های رایج و جا افتاده ای در میان کاربران هستند. اما یک بخش دیگر هم از میان بر ها هستند که در چند سال اخیر به ویندوز اضافه شده اند. اما متاسفانه بسیاری از کاربران از آنها بی اطلاع هستند. بنابر این اگر می خواهید به طور مختصر و مفید با 15 میانبر عالی برای افزایش کارایی، آشنا شوید؛ در ادامه این ایمیل همراه ما باشید.

تکان دادن یک کلمه ای اشاره گر با هر حرکت:

مشغول تایپ هستید. نگاهی به صفحه مانیتور می اندازید و می بینید یک کلمه در وسط خط شما اشتباه تایپ شده. احتمال زیاد از کلید های جهت دار کیبرد برای رسیدن به آن کلمه و ویرایشش استفاده می کنید. اشاره گر با هر بار فشار دادن کلید های جهت دار، یک حرف به عقب یا جلو می رود. از این به بعد کلید Ctrl را هم درگیر کنید تا اشاره گر مجبور شود یک کلمه به جلو یا عقب برود. به این ترتیب سرعت شما افزایش خواهد یافت.

انتخاب یک کلمه ای متون با هر حرکت:

گاهی وقتی مشغول تایپ هستید و متوجه اشتباه بودن چند کلمه می شوید، شیفت را می گیرید و با کلید های جهت دار ویندوز کلمه های غلط را انتخاب کرده، ویرایش می کنید. در این هنگام با هر بار زدن کلید های جهت دار، یک حرف انتخاب می شود. اما اگر دوباره به سراغ کلید Ctrl بروید، می توانید با هر بار زدن کلید، یک کلمه را انتخاب کنید.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: 15 میانبر کیبورد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز , سرعت بوت ویندوز را افزایش دهید , ۱۵ نکته کامپیوتری که همه باید بدانند , سالم سازی 100% ویندوز اکس پی , صدای یاهو را از سایت یاهو بشنوید , عکس گرفتن از صفحه مونیتور در ویندوز ویستا ,



موبایل ها چگونه ساخته می شوند ؟
نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390
بازدید : 1014
نویسنده : منو تو

 


تولد یک تلفن همراه

موبایل ها چگونه ساخته می شوند ؟


یک موبایل چگونه موبایل می شود؟ مطمئنا چیزی بیشتر از یک پردازنده و قاب پلاستیکی مورد نیاز است! بیشتر تلفن هایی که در بازار می بینید، حاصل همکاری های بسیار گسترده ای هستند. همکاری هایی که از شکل دادن مفهوم یک طرح، تا طراحی و تولید نهایی آن گسترده شده اند. موبایل ها چه زمانی وارد صف عرضه اپراتورها می شوند؟ چقدر طول می کشد تا وارد بازار شوند؟ قیمتشان چگونه تعیین می شود و چه نوع مشکلاتی می توانند در عرضه آن ها تاخیر ایجاد کنند؟ این ها سوالات متداول در ذهن همه ما هستند. جسیکا دولکورت (از cnet) به سراغ طراحان سخت افزار، رابط کاربری و مدیران تولید این عرصه رفته و سعی کرده تا پاسخ این سوال ها را بیابد.

- در آغاز:
توسعه یک موبایل معمولا با یکی از دو سناریوی زیر آغاز می شود. اکثر اوقات، کارخانه تولید کننده اصلی، تلفن ها را طراحی و مشخصات آن ها را تنظیم می نماید. نمونه کارها تولید شده و برای هماهنگی به حامل ها ارسال می شوند. (منظور از حامل ها، همان اپراتورهای تلفن همراه است که موبایل ها را به صورت قراردادی به مشتریان عرضه می کنند.)

بعضی اوقات هم داستان برعکس می شود و حامل، به کارخانه تولید کننده، سفارش ساخت یک تلفن با برند خودش را می دهد. این سناریو را می توان در تلفن های سری Sidekick و MyTouch از اپراتور T-Mobile و تلفن های سری Droid از ورایزون مشاهده کرد. (هر چند ورایزون این قضیه را تایید نکرده است)

سناریو یک: یک کیف پر از تلفن

داستان با یک فروش بزرگ بین حامل و سازنده آغاز می شود. برگ های برنده سازنده، تلفن هایش هستند. پس نماینده شرکت سازنده؛ با یک کیف که به معنای واقعی پر از تلفن شده، وارد می شود. یک معرفی کامل از قابلیت های مختلف تلفن، مخاطبان آن، و روند فروش احتمالی داده می شود. سپس به بحث ها و سوالات بر سر مشخصات و طراحی تلفن، پاسخ داده می شود.

بعد از این مرحله، تشریفات اداری کار آغاز می شود. به جزئیات و مواد به کار رفته در بدنه تلفن توجه خاصی می شود و نمونه های آزمایشی نیز تست می شوند. طراحان صنعتی نگرانی های خود را از مشکلات طراحی تلفن اعلام می کنند و در صورت نیاز، پیشنهاد تغییرات جزئی در بدنه را می دهند. این تغییرات می توانند شامل رنگ بندی قسمت های مختلف تلفن، ظاهر اسپیکر ها و یا پوشش سطح پشتی تلفن باشند. حتی ممکن است تغییراتی در ظاهر تلفن هم اعمال شوند. البته تمام این تغییرات جزئی خواهند بود.

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: موبایل ها چگونه ساخته می شوند ؟ ,



مجله دانلود روز (32)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1097
نویسنده : منو تو

.:: دانلود بیش از 250 آهنگ زنگ (Ringtone) برای موبایلهای شما ::.

 

 

http://up.vatandownload.com/images/yuu7lk0u8ovqgbibbr1c.jpg

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که تلفن همراه نداشته باشد . هر کسی که از موبایل استفاده میکند معمولا علاقه دارد تا موبایل خود را انگونه که میخواهد با تم ها ,  رینگتون ها , برنامه های گوناگون و ... تزئین کند. در این مجموعه ما برای شما بیشتر از 250 رینگتون مختلف و متنوع با فرمت Mp3 را اماده کرده ایم که با انها میتوانید کمی تنوع را احساس کنید .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: دانلود مجموعه آموزشی طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art ::.

 

 

 

http://up.vatandownload.com/images/6stz7rgiyjlm1kzhcvu.jpg

آموزش بی نظیر و فوق العاده  طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art

در این ویدئو آموزشی خلاقیت با تصاویر را یاد خواهید گرفت.عکس های این مجموعه عکسها از طیف کاراکتری هستند و از کاراکترهای حقیقی تا کاراکترهای خیالی و کارتونی را پوشش میدهد.

سری کامل مجموعه Digital Art که یک مجموعه بی نظیر و محبوب در بین فتوشاپ کار ها می باشد که در ۱۵ بخش فوت و فن های ایجاد تصاویر فوق العاده و رویایی و زیبا را به شما آموزش می دهد.

این مجموعه آموزشی به تمام کسانی که در حوزه گرافیک و به خصوص با فتوشاپ فعالیت میکنند پیشنهاد میشود.
امیدواریم مورد پسند واقع شود

در این آموزش با عناوین زیر آشنا خواهید شد:

Digital Art Tutorials v.01 - Comic Book Style Coloring
Digital Art Tutorials v.02 - Anime Style Coloring
Digital Art Tutorials v.03 - Grayscale Painting
Digital Art Tutorials v.04 - Sketch Painting Using Painter
Digital Art Tutorials v.05 - Comic Book Style Coloring (The Spawn Way)
Digital Art Tutorials v.06 - Digital Painting Smudge Style
Digital Art Tutorials v.07 - Digital Painting Photo Real
Digital Art Tutorials v.08 - Digital Inking
Digital Art Tutorials v.09 - Special Effects
Digital Art Tutorials v.10 - Beginning Coloring
Digital Art Tutorials v.11 - Digital Painting Background, Scenes & Skies
Digital Art Tutorials v.12 - Digital Painting Super - Babes
Digital Art Tutorials v.13 - Painting Monsters & Creatures
Digital Art Tutorials v.14 - Tips & Tricks: Volume 1
Digital Art Tutorials v.15 - Tips & Tricks: Volume 2

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ زنگ (Ringtone) برای موبایلها , مجموعه آموزشی طراحی دیجیتال از وب سایت معتبر Digital Art , آرشیو کامل مجلات 3D Cearive از سال 2005 تا 2010 , آموزش فتوشاپ CS5 برای عکاسان , آموزش نکته ها پیشرفته ی فتوشاپ برای حرفه ای ها , دانلود انیمیشن Hoodwinked Too! Hood VS , Evil 2011 , آموزش نحوه ارتباط با نوزادان خردسال , آموزش مایا 2012 مهارتهای نامحدود Infinite Skills Learning Maya 2012 , ,



مجله دانلود روز (31)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1150
نویسنده : منو تو

 

 

.:: دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد ::.

http://up.vatandownload.com/images/7puxrpbll9060mfuy47.jpg

فایل های PDF به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده شد !

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today
یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی !
شامل 26 دی وی دی فایل های ویدیویی , فایل های صوتی, کتاب های الکترونیکی و دارای حجم 63 گیگابایت است

 

امروز قصد داریم یکی از قوی ترین آموزش های زبان انگلیسی را برای کاربران وطن دانلود قرار دهیم . این مجموعه در هیچ وب سایت ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و به صورت کامل ( 63 گیگابایت )
English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.
در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.
این مجموعه شامل 6 بخش کلی در قالب 26 دی وی دی میباشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است .
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود رایگان آموزش کامل ورزش یوگا برای آرامش جسم و روح ::.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://up.vatandownload.com/images/5z816y6nqz03kai558wk.jpg

یوگا ورزشی جسمی و روانی می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.واژه Yoga در اصل از واژهٔ «یوج»(Yuj) در زبان سانسکریت که به معنی یکپارچه سازی و یگانگی آمده‌است.یوگا از طرفی به معنای «کنترل کردن» آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به «روش» این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: «یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است.» . یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی با قوای حیاتی تن و حواس که منجر به تلخیص انرژی، توسعة آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد.
یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می‌باشد. به گفته کارشناسان این ورزش، فلسفه یوگا با روح درونی انسان، گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و شناختی مستقیم و بی واسطه از ژرفای هستی خویش و هماهنگی با قوانین طبیعت است. فرد تسلطی همه جانبه بر قوای تن، احساسات و افکار خود پیدا می‌کند. و در نهایت می‌تواند خود را از حیطة تغیرات احساسی و نگرانیهای فکری فراتر برده، در عمق قلب خود قرار یابد، جایی که تلاطمات فکری و محیط خارجی قادر نیست تاثیری بر آن داشته باشد. در مورد واژة یوگاً اختلافاتی دیده می‌شود، و آن را به معانی اتحاد و وصال رؤیت و نظاره و کنترل به کار برده‌اند.یوگا تعریفی از یک گروه محدودی از تمرینات یا حالت معینی نیست، بلکه بیشتر اشاره به مجموعه‌ای از فنون، از ساده تا بسیار پیشرفته، و احوال باطنی مختلف و در واقع یک سیر و سلوک کامل دارد.
یوگا فواید و ویژگی‌های گسترده‌ای دارد. توجه کنید که اگر این ورزش به طور مرتب و از سنین پایین (کودکی) شروع و پی گیری شود، فواید آن چند برابر خواهد شد. از فواید یوگا می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

- تقویت در دقت و تمرکز
- تقویت تفکر و روشن بینی و امیدواری
- تقویت قدرت تخیل و خلاقیت
- تقویت اعتماد به نفس و مثبت گرایی
- تقویت قالبیت هماهنگی ذهنی با فیزیکی بدن (کنترل بهتر بدنی)
- تقویت اعتقاد (اعتقاد به خالق هستی با برانگیختن قدرت اندیشه و آرامش)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل - آپدیت شد , آموزش کامل ورزش یوگا برای آرامش جسم و روح , آموزش مفاهیم تکمیلی فتوشاپ در 20 درس , منتخب آثار نوازنده پیانو - Tori Amos Piano collection , مجموعه عظیم Discovery 100 Greatest , کارتون های ملوان زبل , فیلم آموزش زبان برای کودکان - به صورت کامل , برترین انیمیشن های کوتاه سال 2010 , ,



مجله دانلود روز (30)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1232
نویسنده : منو تو

.:: دانلود فیلم مستند بررسی کامل جنگ ویتنام ::.

http://up.vatandownload.com/images/wwowuq0ez53vlyf5zwd5.jpg

جنگ همیشه یکی از مخربترین عواملی است که یک ملت یا کشور را تهدید میکند .علل به وجود آمدن جنگ‌ها همانند علل رقابت میان افراد است. پرخاشگری و غرور، به چنگ آوردن، غذا، زمین، منابع و سوخت و سیادت بر دیگران در مورد گروه‌ها و دولت‌ها نیز مانند انسانها باعث آغاز جنگ می‌گردد. علت وقوع جنگ می تواند دفاع از سرزمین، امنیت، استقلال وآزادی وحفظ شرف یک کشور باشد . یکی از جنگ های بزرگی که بعد از جمگ جهانی دوم رخ داد جنگ ویتنام بود .

جنگ ویتنام نام مجموعه عملیات و درگیری‌های نظامی‌ای است که از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۵ بین نیروهای ویتنام شمالی و جبهه ملی آزادی ‌بخش ویتنام جنوبی معروف به «ویت‌کنگ» از یک سو، و نیروهای ویتنام جنوبی و متحدانش به ویژه ایالات متحده آمریکا از سوی دیگر رخ داد.
هدف ویتنام شمالی و ویت‌کنگ‌ها بیرون راندن نیروهای ایالات متحده آمریکا و متحدانش از ویتنام و سرنگون کردن حکومت ویتنام جنوبی و ایجاد یک کشور واحد بود. تمام این هدف‌ها در پایان جنگ ویتنام تامین شد و کشوری که امروز جمهوری سوسیالیستی ویتنام نام دارد به وجود آمد.
در جریان جنگ جهانی دوم، هندوچین به تصرف نیروهای ژاپن درآمد و دست نیروهای فرانسه که پیش از آن نیروی مستعمراتی آن منطقه بودند از کشورهای منطقه موقتا کوتاه شد. با شکست ژاپن در پایان جنگ نیروهای ملی و نیز کمونیست‌های ویتنام استقلال ویتنام را خواستار شدند و در دوم سپتامبر ۱۹۴۵ هوشی مین تشکیل کشور مستقل ویتنام را در هانوی اعلام کرد.
نیروهای فرانسه که از اسارت نیروهای ژاپن درآمده بودند دوباره سعی در کسب سلطه خود در هندوچین و ویتنام کردند. این امر با مقاومت نیروهای ویتنامی زیر فرماندهی هوشی مین روبرو شد و جنگ‌های معروف به جنگ اول ویتنام در گرفت.

در ۱۹۵۴ نیرهای ویت مین شکست سختی در دین بین فو به نیروهای فرانسه وارد کردند و در نتیجه فرانسه در کنفرانس ژنو به استقلال سه کشور مستعمره خود یعنی کامبوج و لائوس و ویتنام رضایت داد اما در موافقتنامه‌های کنفرانس ژنو ویتنام موقتا به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده بود. هدف ظاهراً آن بود که پس از رای‌گیری از مردم ویتنام تکلیف حکومت در این کشور معلوم شود. حکومت ویتنام جنوبی زیر رهبری نگو دین دیم با تشویق آمریکا از شرکت در مذاکرات مربوط به ترتیبات این رای‌گیری سر باز زد. در همین دوره حکومت ویتنام جنوبی با حمایت آمریکا به سرکوب شدید کمونیست‌ها پرداخت و بسیاری از مردم به اتهام کمونیست بودن اعدام شدند و ...

در این مستند به طور کامل به اتفاقاتی که در این 25 سال رخ داد پرداخته میشود و شواهد به طور کامل بررسی میشود . همچنین بسیار از صحنه های واقعی جنگ در این مستند وجود دارد . کیفیت این مستند مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

این مستند کامل 7 بخش اصلی دارد که شامل :

- فصل اول : یک جنگ طولانی و بی رحمانه
- فصل دوم: جنگ هلیکوپترها
- فصل سوم : جنگ و دشمن
- فصل چهارم : جنگ نامنظم
- فصل پنجم : نیروی هوایی در جنگ
- فصل ششم : نقش تفنگداران دریایی
- فصل هفتم : نیروی دریایی امریکا در ویتنام

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود دیکشنری Babylon نسخه 9.0.2 ::.



دانلود دیکشنری بابیلن آخرین نسخه سال 2011
Babylon ver 9.0.2

اگر تا به حال با نسخه های کپی دیکشنری Babylon مشکل داشته اید، دیگر نگران نباشید.این مجموعه علاوه بر دارا بودن نسخه جدید کرک شده دیکشنری دارای کرک برخی از دائره المعارف های برتر این نرم افزار نیز می باشد.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: مستند بررسی کامل جنگ ویتنام , دانلود دیکشنری Babylon نسخه 9 , 0 , 2 , تمامی محصولات آموزشی کمپانی Photoshop Cafe برای فتوشاپ و عکاسی دیجیتال , انیمیشن بسیار زیبای ماشین ها 2 , انیمیشن فوق العاده زیبای مریخ به مادران نیاز دارد , آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait , آرشیو کامل مجله های آموزش زبان انگلیسی Hفیلم آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته به همراه نکات و ترفند ها , ,



مجله دانلود روز (29)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1100
نویسنده : منو تو

.:: دانلود مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS

بیش از 50 عنوان ::.

http://up.vatandownload.com/images/x2i4tnqxrdigbo9ai7jm.jpg

مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS


بیش از 50 عنوان آموزش منتشر شده در از سال 2009 تا 2011

امروز یکی از برترین مجموعه های آموزشی برای نرم افزار مایا برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم . این مجموعه شامل بیش از 50 عنوان آموزش کمیاب مایا میباشد که از کمپانی معروف TUTSPLUS منتشر شده است .

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.

مایا یکی از قویترین نرم افزارهای انیمیشن سازی جهت استفاده در بخشهای انیمیشن سازی و فیلم سازی میباشد. این مجموعه جهت استفاده برای فیلم سازی، ساخت برنامه های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغاتی، ساخت بازی و ... می باشد.در واقع هر طراح حرفه ایی و ۳ بعدی کار حرفه ایی بایستی با مایا اشنا باشد.

لیست کامل آموزش ها نیز در ادامه ی مطلب موجود میباشد . امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار گیرد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود آموزش مجموعه کامل مدیتیشن و تای چی ::.

http://up.vatandownload.com/images/vrg0bjoos4n0c07ahaob.jpg

Meditition یا مراقبه به طور کلی فنون تسلط بر ذهن است.به گفته معتقدان این روش، هدف تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک‌های درون‌نگرانه برای رسیدن به شادی آگاهی و آرامشی عمیق و طولانی و غیر وابسته به غیر است.در اصل روشی است که سراسر زندگی فرد را تحت‌الشعاع قرار می‌ دهد و موجب می‌ شود تا زندگانی فرد از موهبت بی‌همتای آن سرشار و مملو گردد. استفاده مداوم از مراقبه، پویایی خاصی در فرد ایجاد می‌ کند و به وی این امکان را می‌ دهد تا از تمامی نیروهای درونی و بیرونی خود استفاده نماید و به یک فرد خلاق و سازنده، با ظرفیت های پایان ناپذیر و دارای انرژی جسمی و روانی خاص تبدیل گردد که باعث می ‌شود تا سلامتی و تندرستی در وجودش لبریز شود. از انفاس خوش آن، دیگران هم بهره می‌ گیرند.
آشنایی با مراقبه و به کارگیری روش های آن برای هر شخصی می‌ تواند نقطه عطف و سکوی پرتابی باشد، به سوی کمال و وصل به ذات احدیت و سرچشمه نامحدود هستی. چرا که به فرد کمک می ‌کند تا به فردی سرشار از امید و پابندگی تبدیل شود و در اوج سلامت جسمی و روحی قرار گرفته و پیروزی و کامیابی را در آغوش گیرد.

تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با اثرات زیستی و فیزیولوژیک مراقبه در بدن انجام گرفته است و مدارک روشنی وجود دارد که نشان می ‌دهد، رابطه مشخصی بین مراقبه و پاسخ های فیزیولوژیک بدنی وجود دارد. مهم ‌ترین تأثیر مراقبه، آرام شدن نسبی متابولیسم بدن، کم شدن نسبی مصرف اکسیژن و کم شدن تولید دی ‌اکسید کربن است. این کاهش ها به دلیل آرام شدن نسبی متابولیسم است، نه تنفس آرام تر یا کم‌عمق‌تر شدن آن. در حالت مراقبه ضربان قلب هم کاهش می‌ یابد و به طور متوسطه به سه ضربه در دقیقه می‌ رسد. همچنین با توجه به کاهش نسبت و میزان تنفس در مدت مراقبه، غلظت اسید لاکتیک خون نیز سریعا کاهش نشان می ‌دهد. سطح اسید لاکتیک خون بستگی به نگرانی و تنفس دارد و سطح پایین آندر موردهای تحت آزمایش در طول مدت مراقبه، به احتمال قوی به حالت آرامش فرد مراقبه کننده بستگی دارد. نتایج تحقیقات نشان داده که مقاومت پوست در طول مدت مراقبه افزایش می ‌یابد. در حالی که در حالت تنش و نگرانی، مقاومت پوست بسیار پایین می ‌آید. الگوی امواج مغزی در طول مدت مراقبه تغییراتی را نشان می ‌دهد، به طوری که طول موج آلفا (Alpha) معمولا افزایش می‌ یابد. امواج آلفا، امواج بسیار مهمی هستند که با نوعی هوشیاری و خودآگاهی، به درون معطوف می شوند و تغییرات فیزیولوژیکی مهمی در بدن ایجاد می کنند مانند: آرامش ملایم، آموزش برتر، تفکرات مثبت، هیپنوتیزم، مدیتیشن تمرکز و یادگیری و... . علت و چگونگی بروز این تغییرات هنوز در دست مطالعه و تحقیق است.


بی شک شما با یکی از کاملترین اموزش های مدیتیشن یا مراقبه روبه رو هستید که ویژگی های ان در مطالب فوق گویای زندگی ارام و بدور از استرس برای شما میباشد . این مجموعه توسط استادانی که در این هنر و فن خبره میباشند اموزش داده میشود . کسانی مانند Rodney Yee و ... که به اموزش مدیتیشن , یوگای مراقبه , ورزش تاییچی و تمامی تمرین هایی که باعث پایین امدن سطح استرس شما میشوند میپردازند . تنش های روزمره زندگی های مدرن مملو از استرس های بیجا و سردرگمی های ذهنی میباشد . مطمئنا با این اموزش میتوانید بر استرس خود غلبه و زندگی ارامی را برای خود محیا کنید .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS بیش از 50 عنوان , آموزش مجموعه کامل مدیتیشن و تای چی , موزش ماهیگیری و تمام تکنیکهای ماهیگیری , کاملترین مجموعه کامپوننت های دات نت DevExpress Dxperience 2011 , دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون , تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون بیش از 2700 موسیقی سنفونیک , مجموعه فیلم های آموزشی 100 تکنیک فتوشاپ ,



تعداد صفحات : 8