پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سریـال ‌های ویـژه شـب‌ های مـاه رمضـان
نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391
بازدید : 675
نویسنده : منو تو

سریـال ‌های ویـژه شـب های مـاه رمضـان

با آغاز ماه رمضان شبكه‌های مختلف سیما تلاش می‌كنند سریال‌های ویژه خود را به آنتن پخش بسپارند. امسال هم شبكه‌های سیما، سریال‌های مختلفی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته‌اند. "راز پنهان"، "چمدان"، "مثل من مثل تو"، "خداحافظ بچه"، "خنده بازار"، "رهایی" و "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" از جمله این سریال‌هاست.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: سریـال ‌های ویـژه شـب‌ های مـاه رمضـان , افشای "راز پنهان" در شبكه یك , بازنشدن "چمدان" در شبكه 2 , "مثل من مثل تو" در شبكه 2 , "خداحافظی از بچه" در شبكه 3 , "خنده بازار" در شبكه 3 , "رهایی" در شبكه 4 , سری جدید "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" در شبكه تهران , كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان , رمضان , ماه خدا , ,



آرزوهـای خـوب و دست یافـتنی ...
نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1391
بازدید : 752
نویسنده : منو تو

آرزوهـای خـوب و دست یافـتنی ...


خیلی از آدمها آرزوهای عجیب و غریب دارند، بعضی از آنها به برخی از آرزوها می رسند و برخی دیگر حسرت آنرا تا آخر عمر در دل دارند، در دل آرزو می کنند شاید بالاخره برسد روزی که ثروتمند بشوم ... یا ای کاش می شد فلان خونه یا ماشین را می خریدم
اما هیچ کدام از آنها نمی خواهند بپذیرند که دوست داشتن واقعی هر آنچه آنها می خواهند، می تواند همان دست یافتن به آن آرزو و امید باشد.

و چقدر خوب می شد همه با تمام وجود می گفتند ...


دوست دارم با آدمهای خوب دوست باشم
دوست دارم روی هر چیزی که خوبه اسم خوب بگذارم
دوست دارم از راه های خوب به جاهای خوب برسم
دوست دارم مسیرهای خوب را برای شروع انتخاب کنم


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عاشقانه , دانستنی های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: آرزوهـای خـوب و دست یافـتنی , دستمال جادويي برنزه كننده , ,



بازدید : 760
نویسنده : منو تو

سامان گلریز: اگر بخواهم حتما می توانم شک نکنیـد!

سامان گلریز، حالا دیگر معروف‌تر از آن است كه بخواهیم معرفی‌اش كنیم؛ تنها باید در معرفی‌اش بگوییم معروف‌ترین سرآشپز ایران، با آن صورت همیشه مثبت و همیشه خندانش. وقتی سؤال پرونده‌مان را مطرح می‌كنیم، همین كه آیا می‌شود تا پایان سال 100میلیون به دست آورد یا نه؟ كلی ایده برای ما رو می‌كند.
 

 

شاید تا به حال، به این نیمه پنهان از سامان گلریز بر نخورده باشید اما او به واقع یك فرصت‌شناس و فرصت‌ساز خوب هم هست و به‌شدت معتقد است كه این اتفاق، عملی است؛ تنها همت می‌خواهد و اندكی فرصت‌شناسی و تیزهوشی. اگر علاقه پیدا كرده‌اید تا سامان گلریز كارآفرین را بیشتر بشناسید، پس گفت‌وگوی ما را بخوانید.



:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: سامان گلریز , آشپز , کارآفرین , موفق , آموزش آشپزي بين المللي به زبان شيرين فارسي , ,



بازدید : 744
نویسنده : منو تو

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

آنا نعمتی بازیگری است که به طرز عجیبی به دیزاین و معماری علاقمند است و دوره های آموزشی این مباحث را نیز دیده. او حتی یک گروه دارد که بیشتر اعضای آن در خارج از ایران به صورت آکادمیک دیزاین را فرا گرفته اند و اکنون دستی بر آتش طراحی دارند. آنا دیزاین خانه و محل کارش را خودش انجام می دهد و معتقد است معماری و دیزاین خانه و محل کار رابطه مستقیمی با شخصیت فرد دارد.

در دفتر کار آنا نعمتی (که بیشتر وقتش را در آن می گذراند و چیدمان زیبایی دارد و به نوعی در آن زندگی می کند) با او از معماری و دیزاین تا سابقه کاری اش گفتگو کردیم.
 


چقدر به دیزاین اعتقاد داری و فکر می کنی چیدمان خانه یا محل کار باید با روحیات آدم ها سازگار باشد؟

- بسیار زیاد. طراحی، دکوراسیون و دیزاین از نظر من بحث روانشناسی حرفه ای را می طلبد. روانشناسی رنگ ها مقوله بسیار مهمی است که باید حتما در دیزاین لحاظ شود، مثل اینکه هر کسی تیپیکالی یک نوع لباس و با یک رنج (طیف) رنگ می پوشد. خانه هم همین گونه است. خانه مهمترین جایی است که از وقتی بیدار می شوی در آن هستی و باید آرامش، انرژی و انگیزه به تو بدهد.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: آنا نعمتی , دکوراسیون , لاك ترك ناخن , جديد ترين نوع لاك , مدل برگزيده سال , بروز و جذاب باشيد , ,



چگونه از فرزندمان یک کارآفرین خلق کنیم؟
نوشته شده در شنبه 18 تير 1391
بازدید : 684
نویسنده : منو تو

چگونه از فرزندمان یک کارآفرین خلق کنیم؟

کودکان توانایی تفکر را دارند و امکان رشد و پرورش مهارت های گوناگون را نیز دارا می باشند. کارآفرینی به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی در فرایند توسعه جوامع دارد. لذا ایجاد و پرورش تفکر کارآفرینی در کودکان علاوه بر این که امکانپذیر می باشد، گامی مؤثر و مفید در جهت رشد و تعالی کشور عزیزمان نیز است.
 


تعاریف کارآفرینی:

تعاریف گوناگونی از کارآفرینی ارائه شده است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می گردد.

 

کارآفرینی شکل ویژه ای از نوآوری است و عبارت از پیاده سازی موفقیت آمیز ایده های خلاق برای ایجاد کسب و کار جدید یا یک ابتکار جدید در درون کسب و کار موجود می باشد.

 

کارآفرینی فرایندی است که در آن اختراع به مرحله عمل درآمده و ایده ای خام به عملیاتی که از نظر اقتصادی معتبر می باشد، دگرگون شده است.

 

از نظر کرایزنر کارآفرینی بر بهره برداری از فرصت های کشف نشده تاکید دارد.

 

تیمونز کارآفرینی را خلق چیزی ارزشمند از هیچ تعریف می نماید.


:: موضوعات مرتبط: کودک , مجله موفقیت , کارآفرینی , ,
:: برچسب‌ها: فرزند , کودک , کارآفرین , موفق , ويندوز مخصوص كودكان , ويندوز ويژه كودكان , نرم افزار هاي طلائي , ,



تصاویـر زیبـای نقاشـی شـده با مـداد
نوشته شده در شنبه 17 تير 1391
بازدید : 747
نویسنده : منو تو

تصاویـر زیبـای نقاشـی شـده با مـداد





:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , نقاشی های فوق العاده , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـر زیبـای نقاشـی شـده با مـداد , لذت نقاشي , ,



7 ایرانی موفق در هالیوود
نوشته شده در شنبه 17 تير 1391
بازدید : 897
نویسنده : منو تو

7 ایرانی موفق در هالیوود

با بررسی کارنامه تعدادی از این سینماگران ایرانی که شاید در داخل کشور هم چندان شناخته شده نباشند، می بینیم که یک تیم کامل از لژیونرهای سینمایی در حال حاضر بر سر پروژه های بزرگ هالیوودی و اروپایی مشغول به کارند؛ سینماگرانی که چندین نامزدی اسکار و جوایز معتبر دیگر را در کارنامه خود ثبت کرده اند و شاید نام بسیاری از آنها به گوش شما نخورده باشد. 7 چهره مهم این فهرست را انتخاب کرده ایم که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

داریوش خنجی
 


او از اولین سینماگران بین المللی ایرانی الاصلی است که در داخل کشور هم شهرت قابل توجهی کسب کرده است. خنجی که از پدری ایرانی و مادری فرانسوی در تهران متولد شده، تحصیلات سینمایی خود را در آمریکا دنبال کرده است. خنجی، با فیلمبرداری «هفت» و تیزرهای دیوید فینچر به شهرت رسید و برای فیلمبرداری «اویتا» نامزد اسکار شد.



خنجی تاکنون با کارگردانان بزرگی همچون برناردوبرتولوچی، آلن پارکر، رومن پولانسکی، سیدنی پولاک، وونگ کار وای و وودی آلن همکاری کرده است. علاوه بر دو فیلم آخر وودی، «عشق» جدیدترین فیلم میشائیل هانکه کارگردان مشهور اتریشی را هم خنجی فیلمبرداری کرده که نخل طلایی کن 2012 را برد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: سینما , سینماگران ایرانی , هالیوود , عينك افتابي mp3 , Mp3 Sunglass , ,



این سوپراستارهای ترسو!
نوشته شده در جمعه 17 تير 1391
بازدید : 735
نویسنده : منو تو

این سوپراستارهای ترسو!

بسیاری از ستاره‌های مشهور دنیای سرگرمی نیز مثل افراد عادی با ترس‌های مرضی دست به گریبان هستند. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: ستاره ها , ترس , مشهور , بازیگر , بازیکن فوتبال , عينك Gucci 2011 , ,



شخصیت شناسی از طریق لبخند
نوشته شده در جمعه 17 تير 1391
بازدید : 775
نویسنده : منو تو

شخصیت شناسی از طریق لبخند

اگر می‌خواهید با آدم‌های دور و برتان ارتباط برقرار كنید، چند چیز را باید رعایت كنید و البته نسبت به برخی رفتارها آگاهی داشته باشید چون جسم و روح فرد از هم جدا نیست. درست است كه یكی از مهم‌ترین خصوصیات انسان قدرت تكلم و سخن گفتن اوست اما از سوی دیگر در فضایی كه حرف زیادی بین افراد رد و بدل نمی‌شود، این زبان بدن است كه می‌تواند احساسات زیادی را انتقال دهد.




:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , دانستنی های گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی از طریق لبخند , شخصیت , لبخند , راز , زبان , روانشناسی مدیریت , روانشناسی مدیریت آیا می خواهید فقط فقط در 30 دقیقه تبدیل به انسانی موفق شوید؟؟ , ,



6 میـم اصـلی در تربیـت مـوفق کـودک
نوشته شده در پنج شنبه 17 تير 1391
بازدید : 646
نویسنده : منو تو

6 میـم اصـلی در تربیـت مـوفق کـودک


متخصصین روانکاوی کودکان اثر شش میم را در تربیت کودک موثر می دانند و عنوان می کنند که:

نیاز روانی بچه های ما، عبارت است از انتقال اثر شش میم. این شش میم را هر کس در کارنامه گذشته زندگی اش دریافت کرده باشد، میم هفتمش "مــوفقیــت" است که خود به خود پدید خواهد آمد:

1. تو محبوبی
2. تو محترمی
3. تو مطرحی
4. تو مهمی
5. تو مفیدی
6. تو می فهمی


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , کودک , ,
:: برچسب‌ها: 6 میـم اصـلی در تربیـت مـوفق کـودک , زبان كودكان را بفهميم , ,



تبلیـغات تصویـری فرهنـگی در متـروی پاریـس
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1391
بازدید : 805
نویسنده : منو تو

تبلیـغات تصویـری فرهنـگی در متـروی پاریـس

امضای همه تبلیغات فرهنگی اخیری که در متروی پاریس انجام می شود این است (نزدیک به این مضمون): در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی "آدم" باشید!

بنظر می رسد سیستم حمل و نقل پاریس، سیستم تقریبا کاملی است که به تمام نقاط شهر خدمات رسانی می کند اما این سیستم گرچه شاید ایرادات کمی داشته باشد اما نگرانی ها درباره فرهنگ استفاده از این سیستم ها مشاهده می شود. بنابراین شهرداری پاریس با استفاده از تبلیغات فرهنگی دنبال فرهنگ سازی است.

اخیرا وقتی تبلیغات شهری مخصوصا در فضای مترو را مشاهده می کنیم این تبلیغات معنا دار دیده می شوند. شاید افرادی که در استفاده از وسایل حمل و نقل پاریس اینگونه رفتار می کنند به خود آیند که یعنی من شبیه این حیوانات هستم؟ اما این تبلیغات چه هستند :


 


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: تبلیـغات تصویـری فرهنـگی در متـروی پاریـس , پشت صحنه امپراطوری Google , ,



جرأت و هیـجان در حـد بی نـهایت !
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1391
بازدید : 504
نویسنده : منو تو



شهـرهای جدیـد در 100 سـال آینـده !
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1391
بازدید : 479
نویسنده : منو تو

شهـرهای جدیـد در 100 سـال آینـده !

ایده ساخت شهرهای شناور چیز جدیدی نیست و مدتی است که ذهن بشر امروز را بخود مشغول ساخته است، افزایش جمعیت دنیا و کمبود زمین و امکانات برای سکونت و هزاران عامل دیگر باعث و بانی چنین طراحی‌ها و ایده‌ها می‌باشد، این ایده که Lilypad نام دارد توسط Vincent Callebaut طراحی شده و شهری شناور می‌باشد که چشم‌ها را خیره می‌سازد.

تصاویر این ایمیل مربوط به پروژه ای جدید از شهر شناور دبی است. طراحی مدرن و زیبای آن واقعا دلفریب است، گنجایش این شهر شناور حداقل 50,000 خانه می‌باشد که شهری است برای سال 2100، انرژی این شهر از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود ضمن اینکه شهری سبز است و سوخت‌های فسیلی در آن جایی ندارند.








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: شهـرهای جدیـد در 100 سـال آینـده , ژورنال معماري داخلي و خارجي 2011 , ,



عکس های فـوق العـاده از سـوژه های جـالب !
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1391
بازدید : 508
نویسنده : منو تو

  عکس های فـوق العـاده از سـوژه های جـالب !


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس های فـوق العـاده از سـوژه های جـالب , آموزش زبان face 2 face , ,



13 راه بـرای کنتـرل احـساسات در محـل کـار
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1391
بازدید : 688
نویسنده : منو تو

  13 راه بـرای کنتـرل احـساسات در محـل کـار


همه ی ما با افرادی روبه رو شده ایم که کنترل احساساتشان را سر کار از دست می دهند، درها را می کوبند، سر همکاران یا مشتریان فریاد می زنند و چیزهایی میگویند که خیلی زود پشیمان می شوند.
اشخاصی را دیده ایم که در جلسات کاری نمیتوانند جلوی عصبانیت خود را بگیرند چون با عقاید و نظراتشات مخالفت شده است یا اینکه فرد دیگری را به جای آنها نشانده اند.

از وقتی بچه بودیم به ما می گفتند "مثل یک مرد رفتار کن" و جلوی فوران احساساتت را بگیر، حال می بینیم که بسیاری از همکارانمان سر کار به خاطر عدم توانایی در فرو نشاندن خشم و عصبانیت و احساساتشان دست به از بین بردن خود و اعتبارشان می زنند. در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که با کمک آنها می توانید جلوی احساسات منفی و عصبانیت هایتان را سر کار بگیرید و همچنان موفق سر کار خود باقی بمانید.



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , دانستنی های گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: 13 راه بـرای کنتـرل احـساسات در محـل کـار , بانك نمونه قرار داد ها 2 , قرارداد بين المللي , قرارداد بيمه , قرارداد اقاله , قرارداد اجاره , قرارداد استخدامي , قرارداد فناوري اطلاعات و طراحي وب سايت , قرارداد فرهنگي آموزشي , قرارداد كار , قرارداد و قوانين مالياتي , قرارداد حق انتفاع , قرارداد اجاله , قرارداد خدماتي , قرارداد خريد و فروش , قرارداد مسئوليت مدني ,



الفبـای ویتـامیـن ها
نوشته شده در پنج شنبه 15 تير 1391
بازدید : 647
نویسنده : منو تو

الفبـای ویتـامیـن ها


یكی از نیازهای اساسی بدن ویتامین ها است که مطالب مندرج در این پست اطلاعات كامل ویتامین ها را خدمت شما دوستان فان کلوب منو تو ارائه میدهد. چراکه گروهی از کارشناسان تغذیه و طب مکمل در مقاله ای جدید و جامع، اطلاعات مفیدی را درباره انواع ویتامین ها و نقش آن ها در بدن ارائه کرده اند که به شما امکان می دهد درباره نیاز های بدن خود بیشتر بدانید.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: الفبـای ویتـامیـن ها , ویتامینA , ویتامینB۱ , ویتامینB۲ , ویتامینB۳ , ویتامینB۵ , ویتامینB۹ , ویتامینB۶ , ویتامینB۱۲ , ویتامینC , ویتامینE , ویتامینK , ویتامینD۳ , کلینیک جادویی , برای اولین بار در ایران نرم افزار پزشکی کاملا فارسی جامع ترین و کامل ترین نرم افزار پزشکی برای خانواده های ایرانی نرم افزاری کامل و جامع در مورد داروهای گیاهی و شیمیایی همه چیز را درباره عوارض جانبی داروهای موجود در بازار بدانید نکات مهم برای حفظ سلامتی خود و خانواده شما همه چیز درباره بیماری ها , داروها , تغذیه و مقدمات پزشکی جعبه کمک های اولیه دیجیتال این نرم افزار دارای امکانات بسیار متنوعی است در عین حال , کار کردن با آن بسیار آسان و راحت چاقی , قد و وزن ایده آل , ورزش , کودکان و حتی ژنتیک ,



بازدید : 688
نویسنده : منو تو



عجیـب ترین رستـورانـهای جـهان !
نوشته شده در پنج شنبه 15 تير 1391
بازدید : 646
نویسنده : منو تو


عجیـب ترین رستـورانـهای جـهان !


در دنیایی که در آن زندگی می کنیم همه چیز می تواند عجیب به نطر برسد، حتی رستوران! بطوریکه برخی از رستورانها در سراسر دنیا با نوع لباس پوشیدن و یا نوع غذاهایی که سرو می کنند، سعی دارند تا خود را به هر قیمتی بیشتر از پیش معروف کنند. نمونه ای از این رستورانها را در ادامه می
بینید:


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , گردشگری , ,
:: برچسب‌ها: عجیـب ترین رستـورانـهای جـهان , samrt lidz نگهدارنده جادویی غذا , ,



تصاویـری برگزیـده از مناظـر زیبـای جـهان
نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1391
بازدید : 566
نویسنده : منو تو

تصاویـری برگزیـده از مناظـر زیبـای جـهان















:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , گردشگری , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـری برگزیـده از مناظـر زیبـای جـهان , احضار ارواح در 6دقیقه , ,



هتـلی متـفاوت و جـالب ساختـه شـده از یـــخ !
نوشته شده در چهار شنبه 14 تير 1391
بازدید : 576
نویسنده : منو تو

هتـلی متـفاوت و جـالب ساختـه شـده از یـــخ !

یــخ، هر چند در زمستان چندان طرفدار ندارد اما دستاوردی برای ساخت یک هتل زیبا و شگفت انگیز در استان کبک (کانادا) است که این هتل علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های اصلی کانادا در فصل زمستان بشمار می رود، در طول زمستان بیش از نیم میلیون توریست را به خود جذب می کند.

این هتل در محیطی حدود سه هزار متر مربع و با استفاده از 15 هزار تن برف و بیش از 500 هزار تن یخ تشكیل شده و با توجه به اینكه مصالح بكار رفته در این هتل یخ و برف هستند هر ساله با آغاز زمستان طراحی این هتل را تغییر می دهند كه بیش از یکماه زمان لازم دارد. این هتل دارای 40 اتاق است كه با دكوراسیون كاملا یخی ساخته شده اند. از دیوارها و مجسمه های حک شده بر روی آنها، ستون ها و قوس سقف ها، لوسترهای خیره کننده گرفته تا مبلمان و تختخواب ها همه از یخ درست شده اند.

این هتل یخی که امروزه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند در واقع یک نمایشگاه است. زیبایی‌ها در این هتل که همگی با یخ خلق شده‌اند دیدنی است و گردشگران در دمای زیر صفر درجه در کیسه خواب‌های خود و همینطور تشک های گرم با پوست گوزن شمالی شب را به صبح می رسانند. علاوه بر این امکانات دیگری از قبیل : چند رستوران و کافی شاپ، سالن سینما، موزه و یک گالری هنری با مجسمه های یخی، کلیسایی کوچک برای مراسم عروسی، حمام آبگرم و سونا حتی شومینه در این هتل به چشم می خورند. جهت اطلاع شما دوستان عزیز پرشین استار از جمله جاذبه های دیگر برای مهمانان این هتل عجیب اینست که افراد ساکن در آن می‌توانند روزها در اطراف آن به اسکیت روی یخ و حتی بکمک سگ ها به سورتمه سواری بپردازند که آن هم خالی از لطف نیست.

اینگونه هتل‌های یخی که در سوئد نیز وجود دارد با الگوی خانه‌های اسکیموها و از آب رودخانه‌ها ساخته می‌شوند. طرح اولیه این هتل‌ها از روی خانه‌های اسکیموها که طراحی آسانی هم دارند به فکر سازندگان آن رسید. برای ساخت اتاق این هتل‌ها، مقادیر زیادی آب رودخانه‌ها را به شکل یخ در آورده و طرح اتاق‌های هتل را به آنها می‌دهند. ساخت این هتل‌ها ممکن است تنها ۵ یا ۶ هفته به طول بینجامد اما وقتی بهار از را می‌رسد این اتاق‌های یخ زده، آب می‌شوند تا زمستان سال بعد که بار دیگر بنا شوند. بیشترین مکان‌هایی که هتل‌های یخی در آنجا بنا می‌شوند مناطق دور افتاده است که ساخت هتل‌های بزرگ به صرفه نیست. از سوی دیگر گردشگران دیگر برای صرف تعطیلاتشان به دنبال مکان‌های شلوغ نیستند و ساخت این هتل‌ها با جذابیتی که دارد می‌تواند آنها را حتی در فصل سرما به دل طبیعت بکشاند. گفتنی است اولین هتل یخی در سوئد و در کنار رودخانه "تورن" بنا شد که این شیوه جذب توریسم بعنوان یکی از ابتکارات سوئدی ها بشمار می رود.











:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , گردشگری , ,
:: برچسب‌ها: هتـلی متـفاوت و جـالب ساختـه شـده از یـــخ , صابون ريز اتوماتيك Soap Magic داراي چشم الكترونيكي , ,