پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگـونه خـواب خـوشی داشتـه باشیـم؟
نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391
بازدید : 711
نویسنده : منو تو


چگـونه خـواب خـوشی داشتـه باشیـم؟


در جای خود جابجا می شوید، می چرخید، متکای خود را از زیر سرتان برمی دارید و روی سر می گذارید، رو اندازتان را با پا تکان می دهید و با آن یک توپ فوتبال پارچه ای می سازید، از خروپف همسر عزیز دلتان متعجب می شوید و به تنگ می آیید که چطور او مانند کودکی معصوم به خواب رفته و از شما غافل شده؛ بدتر از همه اینکه ترفند گوسفندچرانی شبانه نیز هیچ کمکی به شما نمی کند و نمی توانید بخوابید! خب حق دارید، هیچ فاجعه ای بدتر از بدخوابی و بی خوابی نیست! اگر دوست دارید راه حل هوشمندانه ای برای این مشکل بیابید با ادامه مطلب همراه شوید ...


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خواب راجت , خوب خوابیدن , خواب , ,



دستـخط و ارتـباط با شخصیـت انـسان
نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391
بازدید : 662
نویسنده : منو تو

دستـخط و ارتـباط با شخصیـت انـسان


کسانى که دستخطى نامرتب دارند

احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستند و به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند.

کسانى که دستخط مرتب و خوانایى دارند

مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , دانستنی های گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: دستـخط , ارتباط , شخصیت , انسان ,



بازدید : 713
نویسنده : منو تو

لیـونل مسی، بهتریـن فوتبالیـست سـال جـهان شـد


مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال سال جهان (گالا 2012) در دوشنبه شب گذشته در مقر فیفا و در شهر زوریخ برگزار شد و طی آن مهمترین جایزه یعنی توپ طلای فیفا برای بهترین بازیکن سال دنیا به "لیونل مسی" ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا رسید. لیونل مسی برای چهارمین سال متوالی است که عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کرده و توپ طلا را به دست می آورد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: لیـونل مسی , فوتبال , رونالدو ,



سفـری کامـلا متـفاوت با اتوبـوس DC Luxuria
نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391
بازدید : 681
نویسنده : منو تو

سفـری کامـلا متـفاوت با اتوبـوس DC Luxuria


امروزه شرکت های خودروساز و فعال در زمینه حمل ونقل، در پی آن هستند که با افزایش امکانات مدرن و خدمات رفاهی در اتوبوس ها سفری به یاد ماندنی برای مسافران ایجاد کنند. اتوبوس DC Luxuria تولید شرکتPVT در بنگلور هند یکی از برترین اتوبوس های سال 2012 است که خدمات رفاهی هم تراز با یک هواپیمای مدرن را دارا میباشد.

این اتوبوس سوپر لوکس بنام OLIVEA و متعلق به خدمات حمل و نقل جاده ای کشور هند است که در محورهای شمال هند، بنگلور و چنای، دهلی نو و اگرا، حیدرآباد و میسور از آن استفاده می شود. این اتوبوس با داشتن صندلی هایی با ویژگی صندلی های هواپیما، صفحه نمایش 10 اینچ ال سی دی و از خدماتی همچون Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت در مسیرهای طولانی بهره می برد. اما شاید همه اینها را بتوان در برخی دیگر از اتوبوس ها یافت ولی داشتن توالت، یخچال فریزر و مایکروویو خدماتی است که برای اولین بار در این اتوبوس تعبیه شده است.

در حال حاضر در هر ماه 4 دستگاه از این نوع اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بین شهری و بزرگره های هند اضافه می شود و این درحالیست که جهت حدود 250 اتوبوس DC Luxuria برای پیمودن بزرگراه های این کشور سرمایه گذاری شده است. تصاویری از بخش های مختلف این اتوبوس جالب را در ادامه ایمیل مشاهده می کنید.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , دانستنی ها , ,
:: برچسب‌ها: سفر , اتوبـوس DC Luxuria , اتوبوس لوکس , ,



تصاویـر برگزیـده سال 2012 با موضوع طبیـعت
نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391
بازدید : 699
نویسنده : منو تو

تصاویـر برگزیـده سال 2012 با موضوع طبیـعت







:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس طبیعت , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـر , طبیعت , 2012 , برگزیده , ,



بازدید : 1098
نویسنده : منو تو

عکس العـمل جالب تازه دامادها در مقابل عـروس خانم ها


تازه دامادها، در اون لحظه که همسر آینده خود را در لباس عروسی می بینند، احساسی عجیب، عکس العملی غیرمنتظره و صدالبته زیبا و دیدنی از اونها سر می زنه که به این سادگی ها نمیشه اون رو وصف کرد. حتی بعضی مواقع می توان دید که اونها اشک شوق هم میریزند ! عکسهای زیر که گویای همین لحظه هاست تقدیم به شما دوستانی که به عشق و زندگی علاقمندید. با آرزوی خوشبختی برای تمامی عروس ها و دامادهای دنیا خصوصا شما عروس و دامادهای با احساسی که در فان کلوب منو هستید..


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , کالکشن عاشقانه , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس العـمل , جالب , دامادها , عروس ,



بازدید : 611
نویسنده : منو تو

آموختـه هایی تاثیـرگذار از چـارلی چاپلیـن



چارلی چاپلین می گوید آموخته ام که :

با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه را نه،

می توان رختخواب خرید ولی خواب را نه،

می توان ساعت خرید ولی زمان را نه،

می توان مقام خرید ولی احترام را نه،

می توان کتاب خرید ولی دانش را نه،

می توان دارو خرید ولی سلامتی را نه،

می توان خانه خرید ولی زندگی را نه،

می توان قلب خرید، ولی عشق را نه ...


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: آموختـه های , تاثیـرگذار , چـارلی چاپلیـن , ,



به استـقبال کریـسمس در سراسر جـهان
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1391
بازدید : 680
نویسنده : منو تو

به استـقبال کریـسمس در سراسر جـهان


فقط چند روز تا کریسمس، سال نو میلادی 2013 و هدایای بابا نوئل باقی مانده و این در حالیست که کشورهای مسیحی در سراسر جهان مشغول آمادگی های لازم برای استقبال از این ایام هستند. از لندن تا توکیو، از ساحل عاج تا لس آنجلس و از آسیا تا اروپا با بهره گیری از آب و هوای زمستان، کسانیکه به پایان دنیا در این روزها دل خوش نکردند با شرکت در جشنواره های مختلف در انتظار این روز بزرگ هستند.

کریسمس (Christmas) یا نوئل نام جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زادروز حضرت مسیح برگزار می‌شود. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا روز 25 دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. ایام 12 روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در 25 دسامبر آغاز می‌شود و تا جشن خاج‌شویان در روز 6 ژانویه ادامه دارد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاهشمار مسیحی، روز عید پاک (به عنوان روز مصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است، اما مردم بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می‌دارند. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای به‌طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی خیالی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد.

برگزاری کریسمس در کشورهای مختلف مسیحی بنا به سنت و رسم و رسوم آنان، تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارد. اما مشترکات این مراسم این است که: مسیحیان برای جشن گرفتن میلاد عیسی مسیح به کلیساها می‌روند، در منزل یک درخت کاج را تزیین و چراغانی می‌کنند و در خیابان‌ها و کوچه‌ها دسته‌دسته سرودهای پرستشی و شکرگزاری اجرا می‌نمایند. بابا نوئل هم که با جشن کریسمس آمیخته شده‌ و یک شخصیت تاریخی و داستانی در فرهنگ عامیانه کشورهای غربی و مسیحی است. بابا نوئل عمدتاً یک پیرمرد چاق و مهربان با ریش سفید بلند و لباس قرمز است که در روز کریسمس یا شب قبل از آن هدیه‌هایی را برای بچه‌ها می‌آورد. این شخصیت به چندین اسم شناخته می شود که بابانوئل (Papa Noel)، سانتا کلوز (Santa Claus) و سنت نیکولا (Saint Nicola) از معروفترین این اسامی‌اند.












:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: استـقبال , کریـسمس , سراسر جـهان , ,



نقـش "پـل ورسک" در تغییـر نقـشه جـهان‎ !
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1391
بازدید : 755
نویسنده : منو تو


نقـش "پـل ورسک" در تغییـر نقـشه جـهان‎ !

پل ورسک حدود ۷۵ سال پیش در شهرستان سوادکوه استان مازندران ساخته شد. از شگفتی‌های ساخت این پل عدم استفاده از هیچ سازه فلزی در ساخت آن است. این پل در مسیر راه آهن سراسری شمال - جنوب و در ارتفاع۱۱۰ متری از ته دره با دهانه ۶۶ متری و با وسایلی ابتدایی ساخته شد. این پل دو كوه عظیم و سخت‌گذر عباس‌آباد را به هم متصل می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: پل ورسک , احداث , نقشه جهان , ,



الفبـای انگليـسی از نوع انـسانی !
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1391
بازدید : 673
نویسنده : منو تو

الفبـای انگليـسی از نوع انـسانی !








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: الفبـای انگليـسی , انـسانی , عکس جالب ,



پنـاهگاه پایان جـهان هم ساختـه شد !
نوشته شده در جمعه 1 دی 1391
بازدید : 701
نویسنده : منو تو

پنـاهگاه پایان جـهان هم ساختـه شد !

تا 5 سال پیش خیلی بحث در مورد سال 2012 و پایان دنیا نبود اما به یکباره جو گسترده ای در مورد پایان دنیا در رسانه های مختلف دنیا به وجود آمد. خصوصا در چند سال اخیر شایعات زیادی در مورد پایان یافتن دنیا در 21 دسامبر سال 2012 یعنی مصادف با اول دی و شب یلدای 1391 قوت گرفت که باعث شده تا در این روزها بسیاری از مردم دنیا دچار استرس های متعدد شوند.

لذا از آن جایی که هیچ مبنای علمی برای حقیقی بودن این حرف ها وجود ندارد نمی توان آن ها را باور کرد و تنها باید به شکل یک شایعه با آن ها روبرو شد اما این روزها که تنها دو روز به شب یلدا و 21 دسامبر باقی است، عده ای نه تنها این شایعه را باور کرده اند بلکه قضیه پایان دنیا را بدجــــور جدی گرفته اند. حتی عده ای در کالیفرنیای آمریکا پناهگاهی زیرزمینی با تجهیزات کامل ساخته اند تا اگر دنیا زیرو رو شد بتوانند باز هم دوام بیاورند و در جهان پس از پایان دنیا به بقای خود ادامه دهند! نگاهی به تصویر زیر بیندازید ... راستی اگه می شد چی می شد !


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: پنـاهگاه , پایان دنیا , سال2012 ,



بـرترین تکنـولوژی های سـال 2012
نوشته شده در جمعه 2 دی 1391
بازدید : 621
نویسنده : منو تو

بـرترین تکنـولوژی های سـال 2012


هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی تعدادی از برترین تکنولوژی هایی که در طول سال رونمایی شده است رتبه بندی شده و به عنوان برترین های تکنولوژی انتخاب می شوند. به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سایت Mashable یکی از پرطرفدارترین و همچنین پربازدیدترین سایت های تکنولوژی دنیا با نزدیک شدن به پایان سال میلادی لیستی از بهترین تکنولوژی های سال 2012 را ارائه کرده است که در نوع خود جالب و منطقی است. در این مطلب به 10 تکنولوژی برتر که در این لیست آورده شده است اشاره می کنیم:


10. iPhone 5

در رتبه 10 از این لیست یکی از جنجالی ترین تکنولوژی های سال 2012 قرار دارد. پس از مدت ها شایعه و حرف های متفاوت اواسط امسال اپل از پنجمین نسل تلفن های خود رونمایی کرد. این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت رتینا است که به عنوان شفاف ترین صفحه نمایش شناخته می شود. همچنین پردازنده 4 هسته ای ان یکی از قوی ترین پردازنده های دنیا است.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: بـرترین تکنـولوژی های سـال 2012 , ,