پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (28)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1164
نویسنده : منو تو

.:: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو

موسیقی بی کلام ::.

http://up.vatandownload.com/images/bvtluin6fdg89q34btdc.jpg

دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو ( موسیقی بی کلام )

بدلیل درخواست شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز اینبار با کلیه اثار موسیقیدان بزرگ کیتارو در خدمت شما هستیم . ماسانوری تاکاهاشی آهنگساز و نوازنده ژاپنی در ۴ فوریه ۱۹۵۳ در شهر تویوهاشی در کشور ژاپن بدنیا آمد. او بعدها برای خود نام مستعار کیتارو را برگزید.او سابقا ساکن ایالت کلرادو در آمریکا در مزرعه شخصی خود بود اما هم اکنون ساکن شهر سباستوپل در شهرستان سونوما در شمال سانفرانسیسکو می باشد. پدر و مادر او هر دو کشاورز بودند. او از کودکی متوجه می‌شود که با دهقانان اطراف خود متفاوت است و همیشه در سرش صدای موسیقی می‌شنود. پس یک گیتار می‌خرد و بدون معلم و با روش سعی و خطا، گیتار نوازی می‌آموزد. به گفته خودش او که هرگز معلم نداشته، آموخته‌است که تنها به گوش‌ها و احساسات خود اعتماد کند. باورش دشوار است، ولی یکی از بزرگ ترین آهنگسازان جهان سواد موسیقی به مفهوم کلاسیکش را ندارد. او می‌گوید : من هرگز تحصیل نکرده‌ام. من نمی‌توانم نتهای موسیقی را بخوانم یا بنویسم. اما انگشتانم حرکت می‌کنند و من متعجب می‌شوم که این موسیقی از کجاست، من آهنگ‌هایم را می‌نویسم ولی در واقع آنها متعلق به من نیستند. همین آوای درونی او را بر آن می‌دارد تا پس از پایان دبیرستان، قید شغلی را که پدر و مادر برایش در شرکتی محلی دست و پا کرده بودند، بزند و راهی سفر به شهرهای بزرگ ژاپن شود تا شاید بتواند در آن جا موسیقی را به حرفه خود تبدیل کند.کیتاروی جوان در ابتدا مجبور می‌شود در رستوران‌های توکیو و یوکوهاما گارسونی کند، اما کم کم به دلیل تجربه اش در نواختن چند ساز مختلف توانست در کلوب‌های شبانه به عنوان نوازنده استخدام شود.پس از مدتی کیبورد نوازی در کلوب‌های شبانه با ساز جادویی سینتی سایزر آشنا می‌شود و این نقطه عطفی برای او و حتی موسیقی جهان است. پس از مدتی کار با سینتی سایزر به گروه «خانواده خاور دور» می‌پیوندد و با آنان در سراسر اروپا کنسرت می‌دهد. در سال ۱۹۷۷ دو آلبوم نخستش «داستان ماه کامل» و «بهشت» را منتشر می‌کند. پس از موفقیت آلبوم‌ها و اجرای چند کنسرت، شبکه تلویزیونی «ان‌اچ‌کی» برای ساخت موسیقی سریال مستند «جاده ابریشم» به سراغ او می‌آید. نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین‌المللی را به همراه دارد که در نهایت منجر به بردن جایزه گرمی برای دو بار و جایزه گلدن گلوب و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون کارگردان آمریکایی می‌شود. وی تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آنها جزو پرفروش ترین‌ها بوده‌اند.
 
کیتارو موسیقیدانی در سبک New Age است که یکی از بزرگترین موسیقیدانان دنیا میباشد که در قید حیات هم نیز میباشد . تمامی اثار با فرمت MP3 و بالاترین کیفیت 320 میباشند .

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود مجموعه 12 اموزش کامل در

زمینه گرافیک و انیمشین - Gnomon Graphic School ::.

http://up.vatandownload.com/images/9pexzstt1j5tw6mtq2p1.jpg

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که با مجموعه اموزش های Kelby یا Lynda اشنا نباشد . شرکت Gnomon هم که به تازگی کار خود را شروع کرده بود توانسته در مدت کمی خود را به صدر جدول بهترین شرکت های اموزشی دنیا برساند . بیشتر طیف کار این شرکت به مسائل پایه ای گرافیک و انیمیشن استوار است و میتوان بهترین اموزش های 3DMAX و ... را از ان این شرکت دانست .

به تازگی مدرسه هنرهای گرافیکی و جلوه های بصری بسته اصلی کلاسهای خود را منتشر کرده است که شامل 2 هفته کلاسهای تخصصی میباشد . در این بسته 12 اموزش که مربوط به 12 کلاس مجزا در این مجموعه میباشد وجود دارد و بیش از 30 ساعت اموزش های گرافیکی با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار شما میگذارد و از همه مهمتر این که استادان مجربی مانند Vitaly Bulgarov , Alex Alvarez و Scott Spencer شما را در 3 کلاس جدا همراهی میکنند . قیمت این مجموعه چیزی در حدود 300 دلار میباشد که وطن دانلود این مجموعه زیبا و با ارزش را به صورت رایگان به تمام بازدیدکنندگان و گرافیست های عزیز تقدیم میکند. تمامی اموزش ها با بهترین کیفیت تهیه شده و زبان اموزش انگلیسی میباشد .

این مجموعه از 12 کلاس مجزا تشکیل شده است که عبارتند از :

Motion Graphics For Feature Film : اموزشی برای انیمیشن های موجود در فیلم ها که توسط Nail Huxley اموزش داده میشود .

The Making Of Dirge :
طراحی محیط های تخیلی که توسط Alex Alvarez اموزش داده میشود .

3D Design For Production :
خلق شخصیت های تخیلی که توسط Vitaly Bugarov اموزش داده میشود .

Independent Dystopia :
خلق محیط های خاص بهمراه اتمسفر مربوط که توسط Grzegorz Jonkajtys اموزش داده میشود .

A Pungent Charecter :
خلق میمیک های صورت و شخصیت های گوناگون که توسط David Meng اموزش داده میشود .

Digital Charecter Physlog :
طراحی شخصیت های گرافیکی نوین که توسط Rick Grandy اموزش داده میشود .

3D Fugure Study :
خلق فیگور و استایل های انسان که توسط Jeremy Engleman اموزش داده میشود .

Realistic Skin :
خلق تکسچر هایی در مورد پوست و بافت های بیرونی طراحی که توسط Garth Jensen اموزش داده میشود .

Zbrush Photoshop :
خلق کارکتر و شخصیت بوسیله فتوشاب توسط Scott Spencer یکی از مجربترین استادها

Charecter Design For Illustration :
طراحی کارکترها برای تصاویر که توسط Paul Tobin اموزش داده میشود .

Environment Lighting :
طراحی محیط و جزئیات نور و رندرینگ که توسط Alex Sandri اموزش داده میشود .

Fabrication :
ساخت انیمیشن و توسعه فیلم که توسط Rick Haigner اموزش داده میشود .

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو موسیقی بی کلام , مجموعه 12 اموزش کامل در زمینه گرافیک و انیمشین - Gnomon Graphic School , دانلود کتاب Nework Plus , آموزش عکسبرداری از طبیعت - تعقیب نور , كاملترین مجموعه بازگویی رازهای شعبده بازها Mask Magic , دانلود انیمیشن Hop 2011 با لینک مستقیم و کم حجم , آموزش تری دی مکس 2012 مهارتهای نامحدود بیش از 6 گیگابایت با لینک مستقیم , ,



مجله دانلود روز (27)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1168
نویسنده : منو تو

.:: آموزش زبان انگلیسی با مجموعه ی کامل

Study English IELTS Preparation - بیش از 12 گیگابایت آموزش ::.

 


http://up.vatandownload.com/images/8493z1yqk85oqwvwqef.jpg

دانلود رایگان مجموعه ی کامل  آموزش زبان انگلیسی Study English IELTS Preparation

به همراه فیلم های آموزشی + فایل های صوتی + کتاب های الکترونیکی - در قالب 4 دی وی دی


در راستای مجموعه های کمیاب آموزش زبان انگلیسی که در وطن دانلود قرار گرفته است امروز نیز یکی از برترین آموزش های زبان را برای شما کاربران عزیز وطن دانلود آماده کرده ایم .
English IELTS Preparation Mega Pack مجموعه ای است که برای زبان آموزان متوسط به پیشرفته که توسعه مهارت ها و استراتژی مطالعه برای زبان را دارند.همچنین فیلم موجود در این مجموعه به بررسی موضوعات مختلفی میپردازد که به دلیل جذابیت داستان به یادگیری زبان نیز کمک خواهد کرد .

این مجموعه ی بی نظیر شامل قسمت های زیر میباشد :

Cambridge Advanced Learners Dictionary
در این بخش برای شما عزیزان نسخه جدید از دیکشنری پیشرفته و مجبوب Cambridge Advanced Learners را آماده کرده ایم ، که در حال حاضر کاربر پسند ترین دیکشنری میباشد.
این نسخه ویژگی های جدیدی را در خود گنجاده است ، گنجاندن کلمات جدید در دیتابیس برنامه و بخش های کمکی اضافی مثل نقشه ها ، تصاویر و... (دارای پنل اصلاح نامه برای کمک به فرهنگ لغت)

Cambridge Grammar for IELTS Student's Book with Answers and Audio CD
این قسمت دستور زبان IELTS برای پوشش کامل از دستور زبان مورد نیاز برای آزمون IELTS و توسعه مهارت های گوش دادن در همان زمان نیز میباشد.
این بخش شامل طیف گسترده ای از وظایف IELTS میباشد.
این بخش مانند یک آکادمی نیز میباشد نوشتن و گوش دادن و توضیحات مفید دستور زبان و واژه نامه دستور زبان میباشد.

Cambridge ielts 1 to 6 Series With Answers
Cambridge IELTS 7 - Book + Audio
Cambridge IELTS 8 - Book + Audio

این برنامه مجموعه ای از بهترین مواد برای تمرین انگلیسی نیز میباشد که از سیستم بین المللی آزمون زبان (IELTS) تهیه شده است که به خصوص برای انتشار توسط دانشگاه کمبریج سندیکای آماده شده است. با این برنامه دانش آموزان به خود یک فرصت عالی میدهند تا خود را آشنا با IELTS کنند و تمرین تکنیک های آن را انجام دهند برای آزمون های معتبر.

Cambridge IELTS1,2,3,4,5,6
در این بخش Cambridge IELTS از قسمت 1 تا 6 موجود میباشد که همراه با فایل صوتی و کتاب نیز میباشد.

CHECK YOUR VOCABULARY FOR IELTS
این بخش شامل یک کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف نیز میباشد.
این کتاب به بررسی واژگان امتحانات نیز میباشد. این برنامه فراهم میکند به یادگیری بهتر و اصلاح و ساختن واژگان مورید نیاز برای گرفتن نمره بالا در آزمون IELTS.

 

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

.:: دانلود آموزش عکاسی حرفه ای از عروس و داماد ::.

 


http://up.vatandownload.com/images/rb2yrv0xg2wfht63g5.jpg

عکسبرداری از مجالس عروسی یکی از بهترین کارها برای ثبت لحظات خوش یک مجلس عروسی میباشد . Mike Colon عکاس حرفه ای که در امر یکی از اساتید میباشد به شما در چهار روز عکسبرداری از عروس و داماد را به صورت اتالیه ای اموزش میدهد . در این اموزش بیش از 20 عکاس حرفه ای که از 14 ایالت امریکا مباشند در آن شرکت دارند و به اموزش Location ها و جزئیات نور و اتمسفرهای گوناگون و چگونگی عکسبرداری به علاوه تنظیمات متغیر با انها به شما اموزش داده میشود . این اموزش یک فرصت طلایی برای عکسبرداران جوان که قصد در گسترش سطح حرفه خود دارند است . علاوه بر این طریقه ایجاد کردن یک صحنه عکسبرداری و جزییات نور حاصل در شرایط محیط های گوناگون و بررسی ابزارهای مورد استفاده در این امر به شما اموزش داده میشود . کیفیت این اموزش بسیار مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

 

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , عکاسی , بازی برای گوشی آیفون , موسیقی بی کلام , وطن دانلود , مامی محصولات و آموزش هایVIDEO COPILOT , در عرض 30 روز یک بدن آماده و ورزشی داشته باشید , جامع ترین و بی نظیر ترین آموزش های کارگردانی سینمایی و تولید فیلم با کیفیت بالا , ,



علائم پشت گجت ها، چه معنایی دارند؟
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 940
نویسنده : منو تو

علائم پشت گجت ها، چه معنایی دارند؟

احتمالا شما هم کنجکاو هستید که برخی علائم و اعداد که در پشت بسیاری از وسایل الکترونیکی و ارتباطی دیده می شوند، چه معنی و مفهومی دارند. کمی به پشت اسمارت فون یا تبلت خود دقت کنید، چیزی دستگیرتان نشد؟ نگران نباشید، این مطلب کمک تان می کند.
 
 
اگر خوب به این علامت نگاه کنید متوجه میشوید که یک F به همراه دو C در داخل یکدیگر است. FCC مخفف Federal communication commission یا کمیسیون ارتباطات ایالات متحده می باشد. هر وسیله ای که بخواهد از ارتباطات الکترونیکی استفاده کند، برای فعالیت در آمریکا باید مجوز این کمیسیون را داشته باشد. آی فون نه تنها یک موبایل است، بلکه از امکانات ارتباطی مثل بلوتوث و وای فای هم استفاده میکند! شناسه FCC یا FCC ID هر آی فون در پشت آن آورده شده.
 
 
سطل آشغالی که روی آن ضربدر خورده است به این معنا است که شما به خاطر باطریی که در داخل گجت تان وجود دارد، نمی توانید آن را به راحتی دور بیندازید، چرا که برای محیط زیست مضر است. در صورتی که می خواهید گجت مستعمل و از کار افتاده خود را دور بیندازید، باید آن را به مراکز ویژه بازیافت تحویل دهید. که البته این مسأله برای ما داخل ایران بیشتر شبیه یک طنز است...
 
 
عبارت CE مخفف conformité européene می باشد، که مجوزی برای فعالیت دستگاه های الکترونیکی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. عدد کنار این علامت نوع دستگاه را مشخص می کند که آیفون با عدد 0682 مشخص می شود و تأیید می کند این دستگاه مقررات لازم جهت فروش در اروپا را رعایت کرده است. علامت تعجبی هم که در انتها آمده، به فرکانس های مورد استفاده دستگاه بر می گردد، برای مثال فرکانس مربوط به تکنولوژی وایرلس در فرانسه بین 2.4 GHz و 2.454 GHz است. دستگاه هایی که این فرکانس را رعایت می کنند در "کلاس 1" این طبقه بندی جا میگیرند اما دستگاه هایی مثل آی فون که این فرکانس را رعایت نمی کنند "کلاس 2" محسوب می شوند و در پشت خود باید این علامت تعجب را درج کنند.
 
 
در خط بالای این علائم نیز اعدادی را می بینیم. عدد اول مدل گوشی را تعیین می کند که برای آیفون، A1332 EMC 380A است. عدد بعدی FCC ID است که در بالا راجع به آن توضیح دادیم. سپس عدد IC را میبینیم که مخفف industry Canada می باشد و مربوط به استانداردهای لازم برای فروش در داخل کانادا است.
 
این علائم مربوط به آیفون هایی است که برای فروش در آمریکا، اروپا و کانادا تولید شده اند. برای اطلاع از علائم مورد استفاده در سایر کشورها می توانید در آی فون خود به قسمت setting > general > about > regulatory بروید.
 
منبع : نارنجی

:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: گجت , علائم پشت گجت , علائم پشت , علائم اختصاری , FCC , CE ,



مجله دانلود روز (26)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1295
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا و دیدنی از مناظر طبیعت

مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا از مناظر طبیعت را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵٠  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

 

دانلود مجموعه ۵٠ والپپر جدید و زیبا و دیدنی از مناظر طبیعت

 

 

پشتیبان گیری کامل و سریع و حرفه ای فایل ها با دانلود نرم افزار FBackup 4.6

FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.  

 

پشتیبان گیری کامل و سریع و حرفه ای فایل ها با دانلود نرم افزار FBackup 4.6

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه والپپر , نرم افزار , پشتیبان گیری , اسکرین سیور , تامین امنیت در اینترنت , آیکون ویندوز , بازیابی حرفه ی فایل , فتوشاپ , آرشیو , موبایل ,



مجله دانلود روز (25)
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1279
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

مجموعه ۱۴۲ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگدانلودانه دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.  

 

دانلود مجموعه ۱۴۲ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب و کاربردی انگلیسی

 

 



ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

نرم افزارهای ساخت Setup بسیار متنوع اند و هریک امکانات خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار SSE Setup یکی از گزینه های مناسب برای رفع نیازهای تولید کنندگان نرم افزار خواهد بود.  توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و در اسرع وقت برای پروژه های نرم افزاری خود فایل نصب تولید کنید.  امیدواریم مفید واقع شود.  

 

ساخت و طراحی آسان فایل نصب برای نرم افزارها با دانلود نرم افزار SSE Setup 6.6

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , فونت , طراحی فایل , مدیریت اسناد , تبدیل فایل ویدئویی به فلش , نرم افزار , مدیریت دقیق شبکه های محلی , مدیریت و کنترل اموال و مخارج منزل , ,



کد های مخفی آندروید
نوشته شده در یک شنبه 14 آبان 1390
بازدید : 1121
نویسنده : منو تو

کد های مخفی آندروید



 
ریزه کاری های آندروید و کدهای مخفی برای کاربران حرفـه‌ای

 امروزه اندروید با سن و سال کمی که دارد، تبدیل به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل در دنیا شده است. اما دید عموم کاربران نسبت به تلفن های همراه اندروید، ابزاری بسیار جدید است که زیر و بم کار با آن را  درست یاد نگرفته اند. اغلب شما درباره کدهای مخفی گوشی هایی مانند نوکیا و سامسونگ اطلاعات زیادی دارید، یا این مورد به گوش تان خورده است. اما چند نفر از شما با کدهای مخفی اندروید آشنایی دارد و با آنها کار کرده؟ در اینجا به تعدادی از کدهای مخفی پرکاربرد و ریزه کاری های این سیستم عامل همه کاره می پردازیم. 

توجه: لطفا از این کدها با دقت فراوان و با مسئولیت خودتان استفاده کنید. گزارش بازار مسئول آسیب های احتمالی نیست. 


*#*#4636#*#*

با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.



*#*#7780#*#*

با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده  اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.



*2767*3855#

این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و مراقب باشید.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: آندروید , گوشی آندروید , کد های مخفی آندروید , کدهای مخفی , کد مخفی , سیستم عامل ,



مجله دانلود روز (24)
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1390
بازدید : 1281
نویسنده : منو تو

دانلود مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با نام

Creative Cards Mix Vector

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Creative Cards Mix Vector را برای شما عزیزان در دانلودانه قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.  

 

 

 

عکس برداری حرفه ای از محیط رایانه با دانلود نرم افزار HyperSnap 6.91.02

HyperSnap 6.91.02 آسان ترین و سریع ترین راه ممکن برای عکسبرداری از صفحه مانیتور (صفحه ویندوز)، عکس برداری از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد. از HyperSnap برای عکسبرداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.این نرم افزار ترکیبی از ابزارهای قدرتمند عکسبرداری از صفحه ویندوز و ویرایش تصاویر می باشد. از این نرم افزار می توان در ساخت Help نرم افزارها، آموزش های آنلاین، نمایش، موظوعات مربوط به بازاریابی، در مسائل مربوط به صفحات وب، ایمیل ها و … استفاده کرد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



تفاوت ویندوز با لینوکس
نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390
بازدید : 1200
نویسنده : منو تو

تفاوت ویندوز با لینوکس


تفاوت لینوکس با ویندوز:
آیا شما تا کنون به این فکر کرده اید که تفاوت لینوکس و ویندوز در چیست؟ در این مقاله با پرداختن به نکات اصلی و غیر فنی به بیان این مطلب می پردازیم.
 
لینوکس خود یک هسته است
منظور از هسته چیست؟ هسته به این معناست که این لینوکس یا هسته قسمت اصلی سیتسم عامل را تشکیل می دهد و به خودی خود سیستم عامل به شمار نمی رود.

وظیفه هسته :
وظیفه هسته را میتوان در کنترل داده ها،مدیریت حافظه،سخت افزار،ورود و خروج داده ها و…خلاصه کرد.
 
همانطور که گفتیم هسته به خودی خود سیستم عامل به شمار نمی رود بلکه با استفاده از ابزارهایی که پروژه های متن باز GNUبرای آن ساخته است تبدیل به یک سیستم عامل می شود برا ی همین است که معمولا لینوکس را GNU/Linux می خوانند.
 
البته با افزودن سایر نرم افزار های متن باز میتوان از قابلیت هایی همچون سرویس دهنده ها،ایستگاه های کاری ،کامپیوتر های رو میزی و..برای آن استفاده کرد.
 
لینوکس در واقع نمونه متن باز یونیکس است چون بر اساس استاندارد POSIXپیاده سازی شده و با آن سازگاری دارد.
 
پس لینوکس از نواده یونیکس به شمار می آید.

:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: تفاويندوز با لینوکس , لينوكس , امنیت لينوكس , ويندوز , ويژگي هاي لينوكس , یونیکس , سیستم ,



مجله دانلود روز (23)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1719
نویسنده : منو تو

.:: SlimCleaner 1.8.13603.42341 Portable

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت ::.

SlimCleaner یک نرم افزار بهینه سازی از مجموعه ابزار کاربردی است که سیستم ویندوز شما را بهینه می کند. وظیفه اصلی این نرم افزار پاک سازی سیستم از نرم افزار اضافی که در استارت آپ قرار دارند که باعث دیر شدن لود سیستم می شوند است. نرم افزار SlimCleaner بر اساس رتبه دهی که انجام می دهد نرم افزار های درون لود اولیه ویندوز و سرویس های ویندوز را اولویت بندی می کند تا بهینه سازی به صورت کامل انجام شود.

 

نرم افزار بهینه سازی سیستم برای افزایش سرعت

بخش دیگر این نرم افزار بخش Uninstaller نام دارد که شما می توانید نرم افزار های درون سیستم را به صورت کامل و بدون دردسر از سیستم حذف کنید. بخش دیگری با عنوان Shredder این قابلیت را دارد که با الگوریتم های خاصی فایل های شما را برای همیشه حذف کند جوری که قابلیت بازیابی فایل با نرم افزار های ریکاوری وجود نداشته باشد. بخشی با نام Hijack log نیز وجود دارد که مربوط به لاگ سیستم و تغییرات برنامه ها در رجیستری سیستم می باشد.
یکی از بخش های کاربردی این نرم افزار بهینه سازی بخش Windows Tools است که تمامی ابزار های مدیریت ویندوز را در یک پنجره به شما نمایش می دهد و می توانید دسترسی سریع به همه آنها داشته باشید. نصب این نرم افزار نیز به دلیل پرتابل بودنش خیلی آسان است. کافی است آن را اجرا کنید چون نیازی به نصب ندارد. امیدواریم با SlimCleaner ویندوزتان را پاکسازی کنید و سرعت سیستمان را افزایش دهید و از دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (22)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1172
نویسنده : منو تو

.:: Animated GIF Producer 5.1

نرم افزار ساخت تصاویر متحرک ::.

نرم افزار تولید و ساخت تصاویر متحرک GIF یک ابزار سریع و به طور قابل ملاحظه ای آسان برای ایجاد انیمیشن ها، دکمه ها و بنر هایی که بخشی از وب سایت شما را تشکیل می دهند طراحی شده. دیگر نیاز به نرم افزار های ویدئویی و پردازش های پیچیده نیست که نیاز به صرف وقت برای یادگیری دارند. با برنامه گرافیکی Animated GIF Producer هیچ پیچیدگی وجود ندارد و تنها در عرض چند ثانیه ایجاد یک فایل GIF امکان پذیر است.
ساخت یک انیمیشن جیف با ترکیب چند عکس، تصاویر میان فیلم ها و چندین تصویر دیگر پشت هم انجام میپذیرد. با اعمال افکت ها و جلوه های ویژه و تنظیمات سفارشی قاب، اندازه و تاخیر میان فریم های تصویر همچنین بسیاری دیگر از پارامتر ها این امکان را فراهم می کند که حرفه ای ترین انیمیشن های ممکن را به راحتی ایجاد کنید. شما می توانید این نرم افزار ساخت عکس متحرک GIF را دریافت کرده و به آسان ترین روش ممکن انیمیشن متحرک خود را برای وب سایت یا سرگرمی ایجاد کنید.


 

Animated GIF Producer 5.1 - نرم افزار ساخت تصاویر متحرک

خصیصه های اصلی نرم افزار ایجاد تصاویر متحرک
- پشتیبانی از فرمت های ویدئویی AVI, DAT, MPG, MPE, MPEG
- ساخت عکس فوری پشت هم از فیلم ها
- پشتیبانی ار فایل های BMP, JPEG, TIF, GIF, PNG, ICO, PCX, CUR, Adobe PhotoShop PSD و Windows Metafiles image
- وارد کردن فریم از داخل دیگر فایل های GIF و تغییر اندازه
- تنظیمات چندگانه و تعریف پارامتر های استاندارد (اندازه صفحه نمایش، رنگ پس زمینه)
- تاخیر، جلو و عقب، افکت تاثیر گذار، تکرار، مرتب سازی و...
- ذخیره تصاویر GIF به صورت مجموعه ای از فرمت های رایج گرافیکی و همچنین خروجی AVI

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339393.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1313339377.jpg
 
 

.:: HOARD 1.0.612 2011 PC Game

بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها ::.

یک بازی کامپیوتر با ژنر بازی اکشن که در آن شما در جایگاه یک اژدها نیاز به هوش و تدبیر برای در دست داشتن قدرت و کنترل بازی با استراتژی های خاص خود دارید.
شما یک اژدها هستید: به وحشت انداختن روستایان! آتش زدن قلعه! جمع آوری طلا و جواهرات! ربودن شاهزاده خانم! سوزاندن شوالیه های مزاحم! دور کردن سارقان! سرنگون کردن غول ها! ساخت محلی برای گنجینه! رقابت یا همکاری با اژدها های دیگر در جنگ های چند نفره! هدف به نظر ساده میرسد اما مهمترین مساله ای که بازی را به چالش می کشد جمع بزرگترین توده طلا است که با موانعی موجود کار ساده ای نیست.
هر حرکت شما در بازی رایانه یک امتیاز منفی یا مثبت به شمار می رود که از شگفتی ها و پیچیدگی و استراتژی بازی اژدها است. برای بهتر بودن نیاز به پرواز ماهرانه، ارتقاء هوشمندانه، و استفاده از قدرت به نفع خود است. بیشتر از همه شما نیاز به کنترل پادشاهان اطراف خود دارید به عنوان مثال در زمان خاص محصولات زراعی را بسوزانید یا اجازه دهید رشد کنند! شهر را خراب کنید یا اجازه شکوفا شدن را بدهید! مسئول تمام این استراتژی ها اژدها یعنی شمایید.

 

HOARD 1.0.612 2011 PC Game - بازی کامپیوتر اندوخته طلای اژدها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
- ویندوز: XP, Vista, 7
- پردازنده: Intel Dual Core 2.0 GHz یا AMD Athlon 64 2000
- رم: 1 Gb برای XP و 2 Gb برای ویستا و ویندوز 7
- آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0с
- کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D با حافظه 256 Mb و Pixel Shader 3.0 (مانند Nvidia GeForce 7800 GS یا ATI Radeon X1900 GTO)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: تصاویرمتحرک , بازی , سیستم عامل , مدیریت شبکه , والپیرهای زیبا ,



مجله دانلود روز (21)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1218
نویسنده : منو تو

.:: SPlayer 3.7 Build 2416 Portable

نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل ::.

SPlayer یک پلیر ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که از تمامی فرمت های محبوب صوتی و تصویری همینطور زیرنویس ها پشتیبانی می کند. استفاده کم از منابع سیستم، تکنولوژی های خلاقانه، اجرای روان و کارآیی بالا از ویژگی های مهم این نرم افزار مالتی مدیا به عنوان پلیری جامع می باشد. طراحی منحصر به فرد و مناسب برای کاربران همراه با امکانات فراوان،این نرم افزار را به یکی از بهترین پلیرهای موجود تبدیل کرده است. همینطور SPlayer به صورت هوشمند زیرنویس های انگلیسی را دانلود کرده و برای شما نمایش می دهد.

 

SPlayer 3.7 Build 2416 Portable - نرم افزار پلیر ساده و قدرتمند اس پلیر پرتابل

ویژگی های نرم افزار اس پلیر SPlayer 3.7 Build 2416 Portable:
- موتور بهبود کیفیت تصویر در این نرم افزار ، نویز را در تصویر از بین برده و کیفیت را بهبود می بخشد.
- موتور LiveColor یک الگوریتم بهبود رنگ می باشد که رنگ های زنده ای به فیلم های شما می بخشد.
- تکنولوژی بهبود کیفیت صدا در این نسخه از نرم افزار پیشرفته تر شده است.
- این نسخه بسیار کمتر از گذشته از منابع سیستم استفاده می کند و با پردازش گرهای چند هسته ای سازگار می باشد.
- مصرف انرژی بسیار کم برای استفاده بهینه از باطری لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است.
- تکنولوژی EyeCare که برای تماشای طولانی مدت و صدمه ندیدن چشمان شما در نرم افزار قرار گرفته است.
- نمایش هوشمند زیرنویس ها در این نسخه بهینه شده و زیرنویس ها به صورت خودکار دانلود و نمایش داده می شوند.
- رابط کاربری این نسخه با کمک از پیشنهادات کاربران و طراحان حرفه ای بسیار ساده ، زیبا و کاربردی تر شده است.
- پشتیبانی از فرمت های DVDRip /HDTV /RMVB /QuickTime /MPEG2 /MPEG4 /AC3 /DTS /VP3 /Indeo /XVD /OGG /OGM /APE /FLAC /TTA /AAC /MPC /3GP AMR

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

.:: XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable

نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ::.

این نرم افزار آیکون های دسکتاپ شما و برنامه های ویندوز را به روشی زیبا و ابتکاری مدیریت کرده و حس تازه بودن و تنوع را به دسکتاپ ویندوز شما می بخشد.
XUS Desktop یک برنامه برای مدیریت میانبر ها رو صفحه ی دسکتاپ می باشد که توسط آن می توانید به سادگی آیکون های دسکتاپ خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ ظاهر زیبایی به دسکتاپ خود بخشیده و بسیار راحت تر از گذشته با میانبرهای موجود در آن کار خواهید کرد. XUS Desktop راهی جدید برای اجرای برنامه ها می باشد. پس اگر از دسکتاپ استاندارد ویندوز خسته شده اید آن را حتما امتحان کنید.
دیگر هیچ گونه در هم ریختگی در دسکتاپ خود نخواهید داشت زیرا توسط XUS Desktop می توانید به سادگی آیکون های میانبر را در صفحه ی دسکتاپ مدیریت کنید و در نهایت زیبایی و سادگی از دسکتاپ خود استفاده کنید.

XUS Desktop Professional Edition 1.6.68 Portable - نرم افزار مدیریت آیکون دسکتاپ

امکانات کلیدی نرم افزار مدیریت آیکن برنامه های دسکتاپ ویندوز
- مرتب کردن بسیار ساده ی آیکون های میانبر در دسکتاپ
- راهی سریع و جدید برای اجرای برنامه ها
- زیباسازی دسکتاپ
- کاربردهای مفید و کمکی
- راه حلی قدرتمند برای مدیریت آیکون ها در صفحه نمایش و جلوگیری از شلوغی دسکتاپ

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی www.Tbuy.biz


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: پلیر , مدیریت دسکتاپ , مبدل دیسک , جام جم , ماشین ,



مجله دانلود روز (20)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1302
نویسنده : منو تو

.:: ESET NOD32 Offline Update 6325

آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4 ::.

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6325 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6325 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ پنجشنبه 4 مرداد 1390 ( 26 July ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6325 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

.:: دانلود والپیپر های زیبا - سری 2 ::.

سری 2 والپیپر های گلچین با کیفیت 1600x1200 شامل 55 تصویر JPG با کیفیت برای شما آماده شده است. این تصاویر در موضوعات گوناگون هستند. این سری تا جایی که مقدور باشد ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی مرجع خوبی برای کسانی که آرشیو والپیپر دارند باشیم.

 

FDL Wallpaper Pack 2 - دانلود والپیپر سری 2

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

http://www.1.forooshandeh.net/upload_pic/1269034038.jpg

نرم افزار جامع و فوق العاده آموزش آرايشگري


 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر های زیبا , آپدیت آفلاین , پشتیبان دی وی دی , مدیریت ارتباط با مشتری , دی جی پلیر ,



مجله دانلود روز (18)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1410
نویسنده : منو تو

.:: AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111

نرم افزار بریدن و چسباندن فیلم ::.

یک نرم افزار برش فیلم و چسباند فیلم در فرمت های ASF, WMV, WMA با تکنولوژی سریع و با حجم کم میباشد. نرم افزار برش فیلم و چسباندن فایل های ویدئویی ASF, WMV, WMA یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند با تخصص در فایل های با فرمت ویدئو .asf, .wmv, .wma و یک ابزار ویرایش فیلم در زمینه خود می باشد.
برنامه ASF/WMV/WMA کاتر به شما امکان برش و تقسیم split و cut را از فرمت های asf/wmv/wma صوتی و تصویری را به بخش های کوچک از قسمت های انتخابی فیلم تبدیل می کند. همچنین قسمت های کوچک فیلم را می توانید با این نرم افزار به یکدیگر بچسبانید. تکنولوژی برش مستقیم بدون انجام عمل دوباره کدبندی فیلم باعث می شود سرعت جدا سازی فیلم بسیار بالا باشد و همان کیفیت را تحویل شما بدهد.

 

AimOne ASF WMV WMA Cutter & Joiner 2.01 build 111 - نرم افزار بریدن و چسباند فیلم

خصیصه های اصلی نرم افزار برش فیل و وصل فیلم :
عمل مستقیم cut/clone بدون re-encode و سرعت بالا بدون افت کیفیت
پشتیبانی از ویندوز مدیا فایل های ویدئویی و فایل صوتی .asf, .wmv, .wma
پشتیبانی از فایل های حجیم حتی بیشتر از 2GB
جدا کردن تیکه فیلم ها دقیقا همانطور که شما انتظار دارید
ASF Cutter, WMV Cutter, WMA Cutter, ASF Joiner, WMV Joiner, WMA Joiner همه در یک نرم افزار

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


 

.:: دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص ::.

آلبوم "خاص" با 9 آهنگ از 9 خواننده مطرح کشورمان به نام های : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی منتشر شد. 12 زنگ موبایل از آلبوم موسیقی خاص ب کیفیت kbps 128 که فرمت آهنگ ها mp3 است. امیدواریم از دانلودآلبوم خاص لذت ببرید.

دانلود 12 زنگ موبایل جدید از آلبوم موسیقی خاص

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: وطن دانلود , مجله دانلود , جدیترین نرم افزارها ,



مجله دانلود روز (17)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1351
نویسنده : منو تو

 

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی

کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

Movie Label نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و … را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.  

تهیه یک آرشیو کامل و جامع به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها با دانلود نرم افزار Movie Label 2012 v7.0.1460

    

 

 

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

Corel PDF Fusion یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت و ویرایش فایل های PDF میباشد. این PDF ساز منحصر به فرد به شما این امکان را میدهد که بیش از ۱۰۰ نوع فایل مختلف را توسط این برنامه باز ، مشاهده و ویرایش نمایید حتی اگر برنامه های مختلف برای باز کردن آنها را نداشته باشید. به راحتی با یک Drop & Drag هر فایلی که میخواهید را وارد برنامه کنید و سپس به صورت PDF , XPS و یا DOC ذخیره نمایید و یا حتی روی آنها نوشته ای اضافه کنید و یا یک خلاصه از متن به آن اضافه کنید و در نهایت آن را به صورت یک داکیومنت در آورده و به صورت یک پکیج PDF از آن خروجی بگیرید.  

دانلود نرم افزار قوی و قدرتمند ساخت PDF با نام Corel PDF Fusion v1.0

    

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (16)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1365
نویسنده : منو تو


دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و خارق العاده و جذاب

 

 

 

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار

Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد.شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید.همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید.  

ساخت دفتر خاطرات زیبای دیجیتالی با دانلود نرم افزار Wondershare Scrapbook Studio 2.5.0.7

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مجله دانلود روز (15)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1308
نویسنده : منو تو

جستجوی سریع فایل در سیستم ها و شبکه با دانلود نرم افزار

DtSearch Desktop v7.68.8002

DtSearch Engine نام یک ابزار قدرتمند برای جستجوی فایل های مختلف در سیستم می باشد که از ابزارهای مختلف دیگری در خود برای بهینه سازی جستجو و بدست آوردن نتیجه ای مطلوب استفاده می کند.این نرم افزار قابلیت جستجو در میان سیستمی که برنامه بر روی آن نصب شده و همچنین قابلیت جستجو بر روی شبکه محلی را نیز دارا می باشد . همجنین این نرم افزار ابزار ترکیب حالت های جستجو نیز برخوردار می باشد یعنی کاربر قادر از چندین نوع فیلترگذاری و پارامتردهی به برنامه اقدام به انجام عملیات جستجو نماید. این نرم افزار محصولی از dtsearch می باشد.  

 

 


 

ویرایش فایل های EXE یا DLL با دانلود نرم افزار Resource Tuner 1.99

نرم افزار Resource Tuner 1.99 جهت ویرایش فایل های EXE یا DLL میباشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای گوناگون را ویرایش کنید ، فارسی کنید ، آیکون ها و تصاویر موجود در نرم افزار را استخراج کنید.  

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



بازدید : 1048
نویسنده : منو تو

عادت های اشتباه در دنیای فناوری که

برایتان گران تمام می‌شود!

 

www.manoto.766.ir|فان کلوب منو تو|www.manoto1.abco.loxblog.com


آیا می‌دانید هنگام کار با ابزارهای الکترونیکی خود، ممکن است چه اشتباهاتی مرتکب شوید که به ضررتان تمام شود و امنیت‌تان را در دنیای پیچیده فناوری مدرن به خطر بیاندازد؟ کریستوفر نول از نویسندگان وب‌سایت PCWorld در مطلب به بدترین عاداتی اشاره کرده که هر یک از کاربران رایانه‌ها ممکن است به علت نا‌آگاهی، عدم توجه یا حتی تنبلی گرفتارش شده باشند و ندانند که این اشتباه‌ها تا چه حد می‌تواند به ضررشان تمام شود.

1. عدم استفاده از سیستم امنیتی نرم‌افزارها
شاید شما فکر کنید نیازی به آنتی‌ویروس (نرم‌افزارهایی که سیستم رایانه را در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و دیگر نرم‌افزارهایی که بدون اطلاع کاربر بر روی سیستم رایانه نصب و راه‌اندازی می‌شوند، محافظت می‌کند) ندارید و فقط به این اکتفا کنید که سایت‌های مورد استفاده‌تان را می‌شناسید و روی لینک‌های ناآشنا کلیک نمی‌کنید و ای‌میل‌های غیرعادی را باز نمی‌کنید. اما بهتر است از هر محافظی- هر چیزی- استفاده کنید تا سیستم‌تان را در مقابل هکرهایی که از وجود شما خوشحالند (!) و درست شما را هدف قرار داده‌اند، حفاظت کنید. برای شروع می‌توانید از نسخه‌های رایگان آنتی‌ویروس‌ها استفاده کنید.

2. تنبلی در تهیه فایل پشتیبان (بک‌آپ)

بعضی‌ها با افتخار اقرار می‌کنند که هیچ اعتقادی به تهیه فایل پشتیبانی ندارند و بدترین موضوع این است که خودشان هم می‌دانند کار بدی است و معمولا اعتراف‌شان را این‌طور آغاز می‌کنند که: "می‌دانم کار بدی می‌کنم اما ...". این دسته افراد بهتر است یادشان باشد که تمام هارددیسک‌های رایانه‌ها بالاخره روزی از کار خواهند افتاد و هارد شما هم استثنا نیست! پس تا دیر نشده دست به کار شوید و برای آشنایی با این کار از خودآموزهایی که در اینترنت پیدا می‌شود، کمک بگیرید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: دنیای فناوری ,



مجله ترفند(2)
نوشته شده در یک شنبه 1 آبان 1390
بازدید : 1226
نویسنده : منو تو

.:: نکاتی مهم در نرم افزار Internet Download Manager ::.

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.

پیش از هر کاری زبان برنامه را بر روی انگلیسی تنظیم نمایید. چرا که این نکات بر این مبنا نوشته شده‏اند.

1. برای استفاده از IDM در کلیه مرورگرها، در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. در تب General تیک گزینه چهارم یعنی Use advanced browser integration را بزنید و OK کنید. پس از این کار یک بار Restart کردن سیستم لازم است. سپس می‏توانید در لیست موجود در همین قسمت تیک مرورگرهایی که می‏خواهید با IDM هماهنگ شوند را بزنید.

2.
برای دانلود فایل با پسوندی که برای IDM ناشناخته است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

3.
در صورتی که می‏خواهید فایلی توسط IDM در مرورگر دانلود نشود، کلید Alt را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

4.
در صورتی که می‏خواهید IDM کلاً هیچ دانلودی را به صورت اتوماتیک انجام ندهد در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. به تب File Types بروید و در قسمت اول تمامی فرمت‏های موجود را پاک کنید. یا آن‏هایی که نمی‏خواهید دانلودشان اتوماتیک باشد را پاک کنید.

5.
همانطور که می‏دانید در ابتدا و انتهای دانلود همواره پنجره ای نمایش داده می‏شود. اگر می‏خواهید این پنجره دیگر نمایش داده نشود به Options بروید. در تب Downloads می‏توانید تیک دو گزینه Show start download dialog و Show download complete dialog را به دلخواه بردارید.

6.
شما می‏توانید جهت کپی فایل‏های دانلود شده توسط IDM، در لیست دانلودها در برنامه، فایلی که دانلود شده است را توسط ماوس گرفته و در محل مورد نظر خود رها کنید.

7.
تنظیم سرعت اینترنت در IDM کمک می‏کند تا برنامه دانلود دقیق‏تری داشته باشد. بدین منظور در Options به تب Connection بروید و سرعت اینترنت خود را هر چه که هست تعیین کنید.

8.
در صورتی که برای دانلود از اینترنت کم سرعت Dial-up استفاده می‏کنید در Options > Connection گزینه Max. connection number را بر روی 4 تنظیم نمایید.

9.
اگر می‏خواهید فایل خاصی با پسوند مورد نظرتان مستقیماً توسط IDM دانلود گردد از قسمت Options > File Type استفاده کنید و فرمت فایل خود را به موارد موجود اضافه نمایید.

10.
اگر از سایتی که با Username و Password محافظت می‏شود دانلود می‏کنید آن را در قسمت Options > Site Logins اضافه نمایید تا هر بار مجبور به وارد کردن اطلاعات نباشید.

11.
اگر IDM با دانلود از سایت خاصی مشکل دارد به Options > File Type بروید. آدرس سایت مذبور را در قسمت دوم اضافه نمایید تا دیگر به طور اتوماتیک IDM از آن سایت دانلود نکند.

12.
IDM بخشی در درون خود با نام Grabber دارد. با استفاده از Grabber شما می‏توانید کلیه فایلهای موجود در یک سایت را بیابید و آنها را دانلود کنید. این بخش در محیط اصلی برنامه وجود دارد.

13.
در صورتی که سایتی که از آن دانلود می‏کنید بر روی دانلودهای خود محدودیت گذاشته است برای جلوگیری از بروز مشکل به Options > Connection بروید. بر روی دکمه New کلیک کنید و آدرس سایت مورد نظر و میزان ارتباطات ایجاد شده برای دانلود را وارد نمایید.

14.
اگر نگران این هستید که با دانلودهای بی رویه پهنای باند ماهانه اینترنت خود را هدر کنید، می‏توانید برای دانلودها محدودیت قائل شوید. به Options > Connection بروید و در قسمت Download limits میزان حجم دانلود شده در یک بازه زمانی خاص را تعیین کنید.

15.
برای تمام شدن دانلود فایل نیاز نیست که همواره به مانیتور خود خیره شوید. در قسمت Options > Sounds می‏توانید برای هر یک از اتفاقاتی که به هنگام دانلود رخ می‏دهد یک فایل صوتی قرار دهید تا برنامه شما را با صدا مطلع کند.

16.
در صورتی که ارتباط شما از اینترنت به هنگام دانلود فایل قطع شود، با مراجعه به بخش Options > Dial Up می‏توانید اطلاعات مربوط به کانکشن اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید تا برنامه به طور اتوماتیک ادامه دانلود را با استفاده از آن انجام دهد.

17.
شما می‏توانید یک سری فایل را با استفاده از Tasks > Add batch download دانلود کنید. این گزینه به خصوص برای فایل‏هایی که ردیفی نام‏گذاری شده‏اند مناسب است.

18.
اگر مایل نیستید که IDM کلیه پهنای باند شما را برای دانلود استفاده کند، می‏توانید از گزینه محدودیت سرعت در منوی دانلودها استفاده نمایید.

19.
با استفاده از قابلیت جدید IDM می‏توانید فایل‏های تصویری یا صوتی که در صفحات وب مانند Youtube تماشا می‏کنید را دانلود کنید. برای ویرایش تنظیمات آن به Options و تب General بروید. بر روی دکمه Edit در مقابل IDM Download panel for web-players in browsers کلیک کنید.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای کامپیوتر , مجله ترفند ,



مجله ترفند(1)
نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1390
بازدید : 1071
نویسنده : منو تو

مجله ترفند(1)

.:: ورود به Gmail با چند حساب کاربری به صورت همزمان ::.

شاید شما نیز به مانند بسیاری از کاربران دارای بیش از یک حساب کاربری در سرویس‌دهنده ایمیل Gmail هستید. در این صورت پیش از این برای چک کردن ایمیل‌های خود، ناچار بودید پس از وارد شدن به هر یک از ایمیل‌های خود، برای چک کردن ایمیل دیگر، از حساب خود خارج شوید و با وارد کردن مجدد ایمیل و پسورد به حساب دیگر خود بروید. یا نهایتاً چند مرورگر مختلف را همزمان باز کرده و یا از افزونه های مخصوص این کار استفاده کنید. اما با استفاده از قابلیتی جدیدی که به تازگی به Gmail اضافه شده است، در صورت داشتن چند حساب در Gmail می‌‌توانید به طور همزمان و چندگانه وارد آنها شوید و ایمیل‌های خود را چک کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش انجام این کار بپردازیم.

بدین منظور:

ابتدا وارد یکی از حساب‌های کاربری خود در Gmail شوید.
اکنون از بالای صفحه بر روی Settings کلیک کنید.
حال به تب Accounts and Import بروید و بر روی Google Account settings کلیک نمایید.
در صفحه جدید در کنار گزینه Multiple sign-in، بر روی Edit کلیک کنید.
در صفحه بعد، گزینه On - Use multiple Google Accounts in the same web browser را به حالت انتخاب دربیاورید و تیک کلیه گزینه‌های موجود در آن را بزنید.
در نهایت بر روی دکمه Save کلیک کنید.
اکنون قابلیت ورود چندگانه همزمان در حساب های کاربری گوگل که Gmail نیز یکی از آنهاست فعال شده است.

برای وارد شدن با حساب دیگر به طور همزمان، مجدد وارد Gmail خود شوید.
در بالای صفحه در محلی که آدرس ایمیل شما درج شده است، یک فلش کوچک رو به پایین وجود دارد.
بر روی آن کلیک کنید و گزینه Sign in to another account را انتخاب کنید.
در صفحه باز شده بایستی نام کاربری و رمز عبور حساب دیگرتان را وارد کنید.
پس از وارد کردن اطلاعات، خواهید دید که مجدد به صندوق ایمیل خود باز می‌گردید.
اکنون با انتخاب مجدد فلش بالای صفحه، می‌توانید ایمیل دیگر خود را انتخاب کنید تا وارد آن شوید.

 

.:: بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل ::.

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

اگر از گوشی استفاده می‌کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‌تواند مربوط به آن باشد. همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‌کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‌دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‌ ریدر Ram Reader یا کارت‌خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‌توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‌ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‌شود حتماً یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.
پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.
سپس به تب Tools بروید.
اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.
در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.
بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‌کشد تا عملیات پایان پذیرد. پس از پایان کار شما می‌توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید. در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید. تفاوت سرعت محسوس است. از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتماً یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید.

به نقل از : ترفندستان


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , مجله ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای کامپیوتر , مجله ترفند ,



خداحافظ مک بوک
نوشته شده در شنبه 30 مهر 1390
بازدید : 1280
نویسنده : منو تو

اپل تولید مک بوک را متوقف کرد!

خداحافظ مک بوک

اپل تایید کرد که تولید مکبوک ها را متوقف کرده است. بنابراین اگر مکبوک اپل با بدنه پلاستیکی و پلیمری دارید خوب است بدانید که اپل دیگر مدل جدیدی از آن را تولید نخواهد کرد.
 
 
بعد از اپدیت سایت اپل، ورود او اس اکس جدید لاین و معرفی مک بوک ایر به همراه مک مینی نکته جدیدی در آن جلب توجه می کرد: ‏
مک بوک از لیست محصولات ناپدید شده بود. دقایقی بعد اپل تایید کرد که تولید مک بوک ها را متوقف کرده است. بنابراین اگر مک بوک اپل با بدنه پلاستیکی و پلیمری دارید خوب است بدانید که اپل دیگر مدل جدیدی از آن را تولید نخواهد کرد و از این پس لپ تاپ های اپل فقط شامل سری مک بوک پرو و مک بوک ایر خواهد بود. ‏
البته شاید نمایشگر ۲۷ اینچی جدید اپل بتواند ناراحتی شما را کمتر کند. Cinema Display جدید دارای پورت تاندربولت برای اتصال است و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل سرعت اتصالی ۲۰ برابر سریع تر از یو اس بی 2‪.‬0 در اختیار شما قرار میدهد. ‏
 
این نمایشگر از نوع IPS است و به همراه خودش اسپیکر و وب کم HD به همراه پورت شبکه گیگابیتی و فایروایر 800 دارد. جالب است که این نمایشگر می تواند مک بوک شما را شارژ هم بکند. ‏
 
 
نکته جالب دیگر این است که این نمایشگر می تواند به صورت زنجیری به نمایشگر دیگر متصل بشود. و در نهایت یک کابل خروجی از نمایشگر آخر به مکبوک شما وصل می شود. یعنی کابل کشی کمتر و این به خاطر سرعت بالای تاندربولت است.
 
این نمایشگر با قیمت ۹۹۹ دلار از امروز وارد بازار می شود. ‏
 
 
منبع : نارنجی

:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: مک بوک , اپل ,



تعداد صفحات : 8