پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین زمـان برای مصـرف میـوه
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 2266
نویسنده : منو تو

بهترین زمـان برای مصـرف میـوه

مختـصری از مقـالات دکتـر استـفان مـارک


آنچه مسلم است، عادت های غذایی در سلامتی ما و تداوم این سلامتی بسیار موثر هستند و این خود ما هستیم كه تا حد زیادی با لحاظ كردن عادت های غذایی مناسب و صحیح، می توانیم از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در بدن خود پیشگیری كنیم. دکتر استفان مارک، شخصی است که بیمارهای سرطانی را در مرحله آخر و با استفاده از روش های "نامتعارف" درمان کرده است و بسیاری از بیماران بهبود یافته اند. او به درمان طبیعی در مقابله با بیماریها معتقد است...


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: میوه , سرطان , حملات قلبی ,



ایده های اپـل در سـال 2013
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 2241
نویسنده : منو تو

 ایده های اپـل در سـال 2013


همیشه محصولات جدید اپل برای هر علاقمند به فناوری جذابیت داشته و پیش از عرضه هریک شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ویژگی‌ها و امکانات آن در اینترنت منتشر می‌شود. در این مطلب قصد داریم به تمامی محصولات آینده اپل در سال ۲۰۱۳ که انتظارشان را می کشیم نگاهی داشته باشیم.


iPhone 6/5s - آیفون 6/5s


شکی نیست که در سال ۲۰۱۳ نیز اپل نسخه جدیدی از آیفون خودش را برای رقابت با پرچم‌داران جدید اندرویدی مانند گلکسی اس ۴، اچ‌تی‌سی وان و احتمالاً نکسوس ۴ بعدی آماده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی دارای تحول زیادی نسبت به نسل قبلی مانند آیفون ۴ و ۵ خواهد بود و یا با حفظ ظاهر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقریباً آپدیت شده‌ای خواهد داشت و iPhone 5S نام خواهد گرفت. این آیفون جدید که احتمالاً در پاییز آینده معرفی شود احتمالاً از پردازنده فعلی موجود در آیپد جدید یعنی A6X استفاده خواهد کرد که پردازنده گرافیکی قدرتمند چهارهسته‌ای PowerVR SGX554MP4 در آن به احتمال زیاد با پرچم‌داران آینده اندروید نیز به خوبی قابل مقایسه خواهد بود. هرچند امکان عرضه این آیفون با پردازنده A7 نیز وجود دارد؛ از دیگر مشخصات احتمالی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، iOS 7 و رم دو گیگابایتی امید داشت.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: اپل , ایده , آیفون , آیپد , مک بوک , تلویزیون HDTV ,



مراقـب باشیـد شـکلاتـی نشویـد !
نوشته شده در شنبه 5 اسفند 1391
بازدید : 2256
نویسنده : منو تو

مراقـب باشیـد شـکلاتـی نشویـد !

ولنتاین برای خیلی از فرهنگ ها قابل توجه است حتی در شهر "لفیف" اوکراین که روزی را با طعم شکلات تعطیل کردند. این برنامه شیرین و شکلاتی در اقدامی چهار روزه در کاخ هنر این کشور برگزار شده بود.








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: ولنتاین , شکلات , اوکراین ,



بازدید : 2244
نویسنده : منو تو


افتـخاری دیـگر برای ایـران و ایـرانیان

ایـران قهرمـان جام جهانـی کشتـی آزاد 2013 شـد


تیم ملی کشتی آزاد ایران جمعه شب گذشته در سالن12هزار نفری مملو از تماشاگر مجموعه آزادی با پیروزی شش بر یک مقابل تیم روسیه قهرمان چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال 2013 شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد با شش بر یک تیم روسیه را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شد. در مسابقه رده بندی، تیم آمریکا با پیروزی بر بلاروس به مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کرد.

در فینال این مسابقات که در ورزشگاه آزادی برگزار می شد، حسن رحیمی (۵۵ کیلوگرم)، مسعود اسماعیل پور (۶۰ کیلوگرم)، صادق گودرزی (۷۴ کیلوگرم)، احسان لشگری (۸۴ کیلوگرم)، حامد تاتاری (۹۶ کیلوگرم) و کمیل قاسمی (۱۲۰ کیلوگرم) بر حریفان خود پیروز شدند و فقط مهدی تقوی (۶۶ کیلوگرم) مغلوب حریف روس خود شد.

ایران در دو روز گذشته (پنجشنبه ۳ اسفند) با پیروزی مقابل تیم های ژاپن، گرجستان، بلغارستان و آمریکا در مرحله گروهی به فینال این مسابقات راه یافته بود. ایران سال گذشته در این مسابقات که در باکو برگزار شد در فینال میزبان را شکست داد و قهرمان شد.

در تاریخ این مسابقات که از سال ۱۹۷۳ برگزار می شود ایران و روسیه (دو بار در قالب تیم شوروی) هفت بار مقابل هم در فینال قرار گرفتند که امسال برای اولین بار ایران توانست در فینال روسیه ر ا شکست دهد و به چهارمین قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد.

سه روز پیش تیم ایران در فینال جام جهانی کشتی فرنگی ۵ بر ۲ مغلوب روسیه شد و فرصت چهارمین قهرمانی پیاپی در این رقابت ها را از دست داد. بسیاری از کارشناسان علت باخت ایران کشتی فرنگی در این مسابقات را با توجه به امتیاز میزبانی ایران، نبودن محمد بنا در کنار تیم ایران بر شمردند. محمد بنا که موفق شد در لندن ایران را برای نخستین بار به سه مدال طلا در کشتی فرنگی برساند، پس از پایان بازی های المپیک از سرمربی گری تیم ایران کناره گیری کرد.

 








:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: جام جهانی کشتی2013 , قهرمان کشتی جام جهانی , ایران , کشتی آزاد ,



آرام و شـاد باشیـد
نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391
بازدید : 2277
نویسنده : منو تو


آرام و شـاد باشیـد



در محل کار لبخند بزنید و به هر کس که می‌بینید بگویید صبح بخیر
بله به تمام کسانی که از کنار شما رد می‌شوند
لبخند بزنید و سلام و صبح بخیر بگویید
حتی اگر لبخندتان در ابتدا مصنوعی باشد
به زودی طبیعی می‌شود


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: آرامش , شادکامی , زندگی لذت بخش , ,



همـه چیـز در مـورد علامـت "@"
نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391
بازدید : 2125
نویسنده : منو تو

همـه چیـز در مـورد علامـت "@"


همه کسانی که به اینترنت دسترسی دارند، علامت @ را دیده اند و آن را می شناسند. این علامت که امروزه آن را بیشتر در آدرسهای ایمیل و یا شبکه های اجتماعی می توانیم ببینیم، در خیلی جاها بعنوان سمبل اینترنت یا ارتباطات مجازی تلقی میشود.

شاید فکر می کنید که این علامت از ابداعات چند سال گذشته است و پیش از دوران کامپیوترها و ایمیلها وجود خارجی نداشته؛ اما جالب است بدانیم که این علامت پیچ خورده، در طول قرنهای گذشته کاربرد داشته و بعضی مستندات قدمت آن را به پیش از قرون وسطی می رسانند. البته مردم قرون وسطی از علامت @ برای ارسال ایمیل به هم یا حتی هدایت کبوترهای نامه بر استفاده نمی کردند و این سمبل در آن زمانها استفاده های دیگری داشت.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: علامت@ , ایمیل , کامپیوتر , ,



بازدید : 2199
نویسنده : منو تو


تمام اتـفاقات بـدن در طـول 24 ساعت شبـانه روز


شاید هیچوقت به این موضوع حتی فکر هم نمی کنیم که وقتی در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز مشغول فعالیت و خواب هستیم بدن ما چه فعالیت هایی را تجربه می کند و در کل در طول یک روز کامل در بدن ما چه اتفاقاتی می افتد! اما چه بسا دانستن این موضوع ارتباط مستقیم با عملکرد صحیح سیستم بدن و سلامتی ما دارد. از آنجا که سلامتی شما دوستان فان کلوب منو تو برای ما بسیار حائز اهمیت است پس لطفا برای مرور گام به گام این اتفاقات با ما همراه باشید ...


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: سلامتی , بدن , خواب , انسان , ,



بازدید : 2247
نویسنده : منو تو


با ۴۰ میلیـون تـومان، اگـر واردات خـودرو آزاد بـود!


انحصار تولید خودرو در کشور و عدم کارآیی و بهره‌وری صنعت خودرو، تنها منجر به آن شده که مصرف کننده ایرانی در چندین دهه، مجبور به تحمل عرضه خودروهایی باشد که خودروسازان داخلی با هزاران فشار و منت عرضه می‌کنند؛ خودروسازانی که از حمایت بی‌دریغ دولت‌ها برخوردار بوده‌اند و در دولت کنونی نیز شاه‌بیت این حمایت‌ها به نمایش گذاشته شد؛ اما اگر واردات آزاد بود، چه می‌شد؟!

به گزارش "تابناک"، در آخرین تصمیم حمایتی دولت از خودروسازان، قرار بر آن شد که نرخ‌گذاری تجاری خودرو یا مبنا گذاردن ارز مبادلاتی برای قیمت‌گذاری خودرو‌ها از یک هفته گذشته اعمال شود که در پی این تصمیم، بهای خودرو در بازار آزاد به بهای رسمی تبدیل شد؛ اکنون باید منتظر ماند و دید، چه بلایی بر سر بازار آزاد خودرو‌ها خواهد آمد.



 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: خودرو , واردات , میتسوبیشی , ,



بازدید : 2197
نویسنده : منو تو


فروغ‌الزمان فرخزاد شاعر معاصر ایرانی هشتم دی‌ماه ۱۳۱۳ در محله‌ی امیریه‌ تهران، کوی خادم آزاد به دنیا آمد و در ۳۲ سالگی بر اثر تصادف اتومبیل درگذشت. وی که بعد از نیما یوشیج، در کنار احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری از پیشگامان شعر معاصر فارسی است، اکنون ۴۶ سال از مرگش می‌گذرد.

فروغ با مجموعه‌های "اسیر"، "دیوار" و "عصیان" در قالب شعر نیمایی کار خود را آغاز کرد. سپس آشنایی با ابراهیم گلستان نویسنده و فیلمساز سرشناس ایرانی و همکاری با او، موجب تحول فکری و ادبی در فروغ شد. وی در بازگشت دوباره به شعر، با انتشار مجموعه "تولدی دیگر" که شامل ۳۱ قطعه شعر است تحسین گسترده‌ای را برانگیخت، سپس مجموعه "ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد" را منتشر کرد تا جایگاه خود را در شعر معاصر ایران به عنوان شاعری بزرگ تثبیت نماید.


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: فـروغ فرخـزاد , شاعر , معاصر , ,



تصاویـر رمانتیـک به بهانـه روز عشـق و دوستـی
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 2384
نویسنده : منو تو

تصاویـر رمانتیـک به بهانـه روز عشـق و دوستـی




:: موضوعات مرتبط: کالکشن عاشقانه , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: ولنتاین , عکس عاشقانه , رمانتیک , ,



تعداد صفحات : 116