مجله دانلود روز (4)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (4)
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 1335
نویسنده : منو تو

.:: National Geographic Megafactories Bugatti Super Car -

دانلود مستند کارخانه های بزرگ بوگاتی ویرون ::.

نام مستند به فارسی : کارخانه های بزرگ بوگاتی ویرون
نام مستند به انگلیسی : National Geographic Megafactories Bugatti Super Car
شبکه : National Geographic نشنال جئوگرافیک
فرمت تصویر : AVI
اندازه فایل : 345.90 مگابایت
مدت : 45 دقیقه و 4 ثانیه
کدک : XVID
سایز ویدئو : 624 * 352 پیکسل
فریم : 25 فریم در ثانیه
فرمت صدا : MP3
کیفیت صدا :128 Kbps

ویرون برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش درآمد. این مدل نمایشی اولیه به مدل تولیدی امروز شباهت زیادی داشت، اما پیشرانه آن W-۱۸ بود که از سه ردیف ۶ سیلندر در کنار هم تشکیل شده بود. مدیر عامل کل فلوکس واگن قول ساخت آن را در سال ۲۰۰۰ داد اما تصمیم بر به کار گیری یک موتور W-۱۶ به جای موتور ۱۸ سیلندر قبلی بود، که به شکل W-۱۶ (یعنی دو موتور ۸ سیلندر V شکل در کنار یکدیگر) است . این قول به دلیل مشکلاتی که در سر راه پیش آمد عملی نشد. ویرون در سرعت‌های بالا پایداری کمی داشت که همین امر باعث تصادف و نابودی یکی از مدل‌های آزمایشی آن گردید و یک دستگاه دیگر هم در Monterey در هنگام معرفی در مقابل هزاران چشم، از پیست خارج شد که بسیاری را ناامید کرد.
بعد از هزاران ساعت کار طاقت فرسا بالاخره ویرون در سپتامبر ۲۰۰۵ به تولید انبوه رسید. پیشرانه۱۶ سیلندر نهایی به حجم ۷۹۹۳ سی سی می‌باشد. در تبلیغات گفته شد که این مدل ۱۰۰۱اسب بخار قدرت دارد که البته آزمایش‌ها دیتل قدرت واقعی را بین ۱۰۲۰ تا ۱۰۴۰ اسب بخار نشان داد. بدین ترتیب این اتومبیل قوی‌ترین اتومبیل تولید انبوه جهان است. حداکثر سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۶۰ مایل ۲٫۵ ثانیه است(اگر ویرون ۳۴۰ کیلوگرم سبک تر بود شتاب آن به عدد ۱٫۶ ثانیه می‌رسید.) که آن را به یکی از سریعترین خودروهای جهان مبدل نموده‌است.

National Geographic Megafactories Bugatti Super Car - کارخانه های بزرگ بوگاتی ویرون

البته قیمت آن که ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۰۰ دلار می‌باشد هم رکورددار بوده و آن را به یکی از گران قیمت‌ترین اتومبیل‌های دنیا تبدیل کرده‌است. بوگاتی تخمین ۳۰۰ دستگاه را برای تولید ویرون اعلام کرده‌است. در ماه مارس۲۰۰۶ کارخانه اعلام کرد که تا آن تاریخ ۷۰ سفارش به کمپانی رسیده‌است. کارخانه، این اتومبیل را توسط نمایندگان بنتلی در شعب لندن، میامی، تروی، بورلی هیلز، سن دیگو، پاسادنا، گرینویچ و یک نماینده در عربستان سعودی به فروش می‌رساند. بوگاتی ویرون (Bugatti) شرکت خودروساز فرانسوی با عملکرد بالا است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط نابغه‌ای ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی و به منظور تولید خودروهای سفارشی و خاص تاسیس شد ولی با شروع جنگ جهانی دوم این شرکت نیز مانند بسیاری دیگر از شرکتهای هم دوره خود با شکست مواجه شد. شرکت بوگاتی در سال ۱۹۹۸ توسط فولکس واگن خریداری شد و تولید بسیار محدودی دارد.( به نقل از ویکی پدیا)
قبلا برای شما 40 والپیپر ماشین بوگاتی را آماده کرده بودیم , حالا سایت دانلود رایگان در بخش دانلود مستند برای شما کاربران عزیز مستند سوپرماشین بوگاتی به نام بوگاتی ویرون سریع ترین ماشین جهان , با حجم کم آماده کرده است. امیدواریم از دانلودمستند کارخانه های بزرگ Megafactories Bugatti super car لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


.:: National Geographic Megafactories Jaguar XJ -

دانلود مستند کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار مدل XJ ::.

نام مستند به فارسی : کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار مدل XJ
نام مستند به انگلیسی : National Geographic Megafactories Jaguar XJ HDTV
شبکه : National Geographic نشنال جئوگرافیک
فرمت تصویر : AVI
اندازه فایل : 346.66 مگابایت
مدت : 44 دقیقه و 59 ثانیه
کدک : XVID
سایز ویدئو : 624 * 352 پیکسل
فریم : 25 فریم در ثانیه
فرمت صدا : MP3
کیفیت صدا :128
 

National Geographic Megafactories Jaguar XJ HDTV  - دانلود مستند کارخانه های بزرگ خط تولید جگوار مدل XJ

شبکه National Geographic برنامه ای مستند با نام Megafactories تهیه می کند که به بررسی و استناد کارخانه های بزرگ و موفق از تاریخچه پیدایش تا خط تولید جدیدترین محصولات می پردازد. سایت دانلود رایگان برای شما مستند کارخانه های بزرگ خط تولید ماشین جگوار مدل XJ را تهیه کرده است که به مدت حدودا 45 دقیقه با کیفیت بالا به فرمت AVI با لینک مستقیم در اختیار شماست. امیدواریم از دانلود این مستند Megafactoreis از سایت دانلود رایگان بخش دانلود مستند لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


.:: Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2011 -

دانلود ویندوز ایکس پی SP3 آپدیت ژوئن 2011 ::.

ویندوز ایکس پی (به انگلیسی: Windows XP) یکی از سیستم عامل‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندوز ایکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز ایکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز ایکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد.

Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2011 - دانلود ویندوز ایکس پی SP3 آپدیت ژوئن 2011 سیستم عامل, نرم افزار سیستم عامل, دانلود سیستم عامل, دانلود ویندوز, ایکس پی , ویستا , سون , windows xp , windows vista, windows seven

سایت دانلود رایگان FDL.ir نسخه ژوئن به همراه تمامی آپدیت های جدید این سیستم عامل را برای شما تهیه کرده است که با لینک مستقیم دائمی در یک فایل .ISO آماده رایت کردن و استفاده کردن است.(نکته مهم: توسط نرم افزار NERO این فایل ISO را رایت نکنید, زیرا قابلیت Bootable آن از بین می رود. نرم افزار PowerISO پیشنهاد میشود). این نسخه بدون نیاز به سریال نامبر است و قابل آپدیت است و نسخه اصلی بدون دستکاری است و شما با اطمینان کامل می توانید از آن استفاده کنید. ویندوز XP Professional SP3 Corporate را از سایت FreeDownload.ir دانلود کنید. حجم اصلی فایل بالای 626 مگابایت است که ما آن را برای شما تا 569 مگابایت کم حجم کرده ایم.از دانلود رایگان لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید


.:: Pro Beach Soccer PC Game - بازی کامپیوتر فوتبال ساحلی ::.

در مناطقی که دارای ساحل زیبایی هستند در برخی از کشور ها از جمله ایران یکی از رشته های ورزشی فوتبال ساحلی است که حال و هوای خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی به این رشته ورزشی علاقه دارند. شرکت بازی سازی Pam Development بازی Pro Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را برای رایانه های شخصی ساخته است و شرکت انتشار بازی Dreamcatcher آن را منتشر کرده است. بازی جذاب فوتبال آن هم در ساحل دریا, بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود. امیدواریم از دانلود بازی فوتبال ساحلی لذت ببرید.

مشخصات بازی Pro Beach Soccer :
بازی مفرح فوتبال در ساحل همراه با حرکات ویژه و دریبل و حرکات ترکیبی همراه با صحنه آهسته
استادیوم های ساحلی بسیار زیبا همراه با صحنه های طبیعی دیدنی
انواع روشهای بازی سریع , تورنومنتی و لیگ
همراه با حرکات طبیعی بازیکنان و عکس العمل های طبیعی آنها
بازی و اکشن های طبیعی با توجه به شن های ساحل و بادهای طبیعی و صدای امواج

Pro Beach Soccer PC Game - بازی کامپیوتر فوتبال ساحلی

حداقل سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : Windows 98/Me/2000/XP
پردازنده : Pentium III 700 MHz
حافظه : 128 MB
فضای دیسک مورد نیاز : 500 MB Free
کارت گرافیک : 32 MB
کارت صدا : سازگار با DirectX
شتابدهنده کارت گرافیک : 8.0
موس و کیبرد
سی دی رام یا دی وی دی رام

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: