سریـال ‌های ویـژه شـب‌ های مـاه رمضـان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سریـال ‌های ویـژه شـب‌ های مـاه رمضـان
نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391
بازدید : 696
نویسنده : منو تو


افشای "
راز پنهان" در شبكه یك


قرار است در شب‌های ماه رمضان شاهد فاش شدن یك راز از شبكه یك باشیم. مجموعه تلویزیونی "راز پنهان" به تهیه‌كنندگی مجید اوجی و نویسندگی و كارگردانی فلورا سام، هرشب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبكه یك سیما پخش می‌شود.







داریوش ارجمند، پروانه معصومی، الهام حمیدی، كامران تفتی، لیلا بلوكات، علیرضا جلالی‌تبار، جمال اجلالی، لادن طباطبایی، محمود عزیزی و فاطمه‌دقاقی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.









داستان "راز پنهان" از آنجا آغاز می‌شود كه فرامرز ‌احصایی سی‌وپنج ساله بر اثر تصادف به كما می‌رود و پس از یك هفته در بیمارستان به هوش می‌آید، اما هیچ‌چیز را به یاد نمی‌آورد، هیچ‌كس را نمی‌شناسد و هیچ خاطره‌ای ندارد. او اكنون مثل كودكی است كه تازه به دنیا آمده، اما گذشته‌ای دارد كه هر چند آن را به خاطر‌نمی‌آورد، اما دیگران آن گذشته را می‌دانند و فراموش نكرده‌اند. فرامرز هر چند اعضای خانواده‌اش را به خاطر نمی‌آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد.




بازنشدن "
چمدان" در شبكه 2

مجموعه طنز "چمدان" نوشته خسرو ملكان، یك مجموعه اپیزودیك است و ماجرای چمدانی را روایت می‌كند كه اشتباهی جابه‌جا می‌شود و در این میان اتفاقاتی رقم می‌خورد.









قرار است "چمدان" هر‌شب ساعت 23 و 45 دقیقه در ماه رمضان روی آنتن شبكه دو برود.

فتحعلی اویسی، اكرم محمدی، مهران غفوریان، هوشنگ توكلی و شهره لرستانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.




"
مثل من مثل تو" در شبكه 2


مجموعه تلویزیونی "مثل من مثل تو" به تهیه‌كنندگی داوود قچاق و كارگردانی شاهین باباپور نیز در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای از دیگر برنامه‌های گروه كودك و خردسال شبكه دو برای ماه‌رمضان است كه هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود.









داستان این مجموعه درباره یك خانواده سنتی متشكل از پدر و مادر، دو پسر و یك دختر است كه پسربچه‌ای یازده ساله به نام حمید، قهرمان داستان است. برای این پسر مشكلاتی به وجود می‌آید و سایر اعضای خانواده به او كمك می‌كنند تا این مشكل حل شود. این موضوع با ماه مبارك رمضان مصادف می‌شود و او با توجه به این كه هنوز به سن بلوغ نرسیده، سعی می‌كند روزه بگیرد.

این مجموعه در 60 قسمت 25 دقیقه‌ای تهیه شده كه 30 قسمت آن در ماه رمضان و 30 قسمت دیگر آن بعد از این ماه پخش می‌شود.









این كه "آیا این بچه‌ها كه در ماه رمضان كارهای خوب انجام می‌دهند، بعد از این ماه هم این كارها را ادامه می‌دهند" موضوع 30 قسمت دوم این مجموعه است. لاله صبوری، جلیل فرجاد، رضا توكلی، برانوش سیف‌اللهی، اكبر مددی‌مهر و علی سلیمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.




"
خداحافظی از بچه" در شبكه 3


مهراوه شریفی‌نیا و شهرام حقیقت‌دوست زوجی خوشبخت و در آرزوی تولد فرزند هستند، اما وقوع حادثه‌ای آرامش زندگی آنها را به هم می‌ریزد...









آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، ناصر گیتی‌جاه، شهین تسلیمی، پوراندخت مهیمن، حدیث میرامینی و ایمان صفا از دیگر بازیگران سریال "خداحافظ بچه" هستند كه قرار است در ایام رمضان از شبكه سه پخش شود. نویسندگی این سریال را سجاد ابوالحسنی انجام داده است. "خداحافظ بچه" تولید گروه فیلم و سریال شبكه‌سه به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌كنندگی داوود هاشمی است كه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای و در ساعت 20 و 50 دقیقه هر شب پخش خواهد شد.










"
خنده بازار" در شبكه 3


همچنین سری جدید مجموعه "خنده بازار" به تهیه‌كنندگی فرید شب‌خیز ویژه ماه رمضان نیز قرار است هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبكه سه سیما پخش شود. بازپخش "خنده بازار"‌ روز بعد ساعت 18 و 15 دقیقه است. این برنامه با نگاه ویژه به مسائل و موضوعات اخلاقی با رویكرد طنز در قالب بخش‌های متنوع نمایشی روی آنتن می‌رود.



















































بخش‌های پیشین "خنده بازار" از جمله مترو، نود و ماجراهای باورنكردنی در كنار بخش‌های جدید مانند شاخه طوبی، ماجراهای مرد نقابدار، كابین هواپیما، روز از نو و... پخش خواهد شد.




"
رهایی" در شبكه 4


مجموعه تلویزیونی "رهایی" در ماه رمضان روی آنتن شبكه‌چهار سیما می‌رود. "رهایی" به كارگردانی محسن بخارایی كه در سه قسمت برای پخش در شب‌های قدر تهیه و تولید شده است، درباره زوج جوانی به نام سعید و نرگس است كه در ایام ماه رمضان برای اجرای تئاتر خود در شب عید فطر سخت در حال تمرین هستند و...



یكتا ناصر، امیرمحمد زند و حسام منظوم از جمله بازیگرانی هستند كه در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.




سری جدید "
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" در شبكه تهران


سری جدید مجموعه نمایشی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" ویژه ماه رمضان به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان و كارگردانی احمد معظمی و محمود معظمی در 30 قسمت از شبكه تهران پخش می‌شود.

در این مجموعه كه هر شب ساعت19 پخش خواهد شد، سعی شده تا از داستان‌های واقعی كه ممكن است برای هر یك از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود. از جمله اپیزودهای این مجموعه می‌توان به خواب گران و مسافر دو دنیا اشاره كرد.

همچنین در ماه رمضان امسال سریال‌های اغما، دلنوازان، صاحبدلان و نردبام آسمان به ترتیب از شبکه‌های یک، سه و آموزش باز پخش خواهد شد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



  این محصول دارای شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN میباشد

بسته ي ويژه ماه مبارك رمضان

بهترين هديه در ماه مبارك

كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان

شامل:                                                 

 تمام ادعيه و مناجات هاي مخصوص ماه مبارك

 ترتيل كامل قرآن كريم

مداحي صوتي و تصويري ويژه شبهاي قدر

برنامه ها و كليپهاي مخصوص موبايل

بيش از 200 wallpaper ويژه ماه مبارك رمضان

لذت واقعي ماه مبارك رمضان را تجربه كنيد

معنويت را به خودتان هديه دهيد

رمضان ، ماه خدا

فرصتي بي نظير براي مناجات با خداوند

1 DVD

بهترين و پربركت ترين ادعيه ي ماه مبارك

ترتيل كامل قرآن با صداي استاد پرهيزگار

گلچين مراسم عزاداري شهادت حضرت علي و شبهاي قدر

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

مناجات مخصوص ائمه اطهار در اوقات مختلف ماه مبارك

 لحظه هاي ماه رمضان را غنيمت شماريم

هشيار باشيم، مبادا ساعتى بي ‏انگيزه، بي توجه و بي ‏هدف بگذرد و از عيدى و جايزه ‏الهى در روزعيد فطر خداى نخواسته بي ‏بهره و محروم بمانيم كه هيچ زيانى از آن ‏سخت‏تر و زيان ‏بارتر نيست! در روايت آمده است كه رسول خدا صلى‏الله عليه و آله وسلم قبل از ماه رمضان خطبه‏اى خواند و در آن خطبه فرمود:

«اى مردم! جبرئيل به ديدار من آمد و گفت: يا محمد! هركه نام تو را بشنود وبر تو صلوات نفرستد، از رحمت‏ خدا دور باشد. يا محمد! هر كه ماه رمضان را دريابد و مورد مغفرت و آمرزش پروردگار قرار نگيرد و از دنيا برود، خداوند او را ازرحمتش دور خواهد كرد. اى پيامبر آمين بگو. من هم آمين گفتم‏ .» (1)

كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان

شامل تمام ادعيه و مناجات هاي مخصوص ماه مبارك

 ترتيل كامل قرآن كريم

مداحي صوتي و تصويري ويژه شبهاي قدر

برنامه ها و كليپهاي مخصوص موبايل

بيش از 200 wallpaper ويژه ماه مبارك رمضان

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

 با اين بسته معنوي فضيلت شبهاي قدر را درك كنيد

در اين ماه پربركت چنان كه از روايات استفاده مى شود بهشت را زينت مي ‏دهند

و پاداش كارهاى خير و عبادت ها و راز و نيازها دو برابر مي ‏گردد.

كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان

شامل تمام ادعيه و مناجات هاي مخصوص ماه مبارك

 ترتيل كامل قرآن كريم

مداحي صوتي و تصويري ويژه شبهاي قدر

برنامه ها و كليپهاي مخصوص موبايل

بيش از 200 wallpaper ويژه ماه مبارك رمضان

ماه رمضان، ماه خداى عزوجل است كه در آن پاداش كارهاى نيك دو برابر مى‏شود و گناهان زدوده مى‏شود.

ماه رمضان، ماه بركت و افزايش است.

ماه رمضان، ماه توبه است.

ماه رمضان، ماه آمرزش گناهان و مغفرت است.

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

ترتيل 114 سوره ي قرآن كامل و با ترتيل

پس اى مردم! درماه رمضان از هر كار بد و حرامى دورى كنيد و درآن بسيار قرآن بخوانيد و تمام ‏اوقاتش را به ياد و ذكر پروردگارتان مشغول شويد. مبادا ماه رمضان نزد شما مانند ديگر ماهها باشد، چرا كه بر ديگر ماهها حرمت و برترى دارد. حضرت اميرالمومنين ‏عليه‏السلام مي ‏فرمايد: "عليكم فى شهر رمضان بكثرة الاستغفار والدعاء، فاما الدعاء فيدفع البلاء عنكم و اما الاستغفار فتمحى به ذنوبكم ." (3) ; بر شما باد، در ماه ‏رمضان، به بسيار دعا كردن و استغفار نمودن چرا كه دعا بلا را از شما دور مي‏سازد و استغفار، گناهانتان را مي‏زدايد .» به ‏هر حال، ماه رمضان ماه خودسازى است و كمترين خودسازى به اين است كه انسان خودى را براى خويشتن نشناسد و خدا را مالك ‏خود بداند كه اگر چنين بود، خدا را خواهد شناخت و حق عبوديت پروردگار را ادا خواهد كرد و از هر چه رنگ ضد خدايى دارد، دور خواهد شد.

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

 خودسازى و جدا شدن از تعلقات و هواهاى نفسانى، منشا تمام كمالات و ملكات و فضائل انسانى است و اگر كسى ‏توانست ‏خود را از تعلقات مادى برهاند، و به ظواهر زود گذر دنيا بى‏اعتنا باشد، بى‏گمان به خدا توجه خواهد كرد و به سوى تكامل روانه خواهد شد و اين بالاترين ‏پيروزى و سرفرازى انسان است. خدا مى‏داند تمام مفاسد جهان و ظلم‏ها و تعدى‏ها و تجاوزها و گردن كشي‏ها در اثر خودبينى و هوا پرستى است، لذا در قرآن كريم همواره‏ تزكيه و تربيت مقدم بر تعليم وآموزش ذكر شده ‏است و خودسازى، يعنى تزكيه نفس و ماه‏ رمضان به حق ماه تزكيه و تطهير نفس است. پس بياييد باهم در اين ماه بزرگ ‏آهنگ تقرب به خدا را بجوييم تا در درگاهش ره يابيم و در روز رستاخيز سفيد روى گرديم

فرصتي بي نظير براي مناجات با خداوند

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

بايد قلب را از آن چه در نظر مولا و پروردگارمان ناخوشايند و مكروه است، پاك‏ كرد و بايد تمام اعضاء و جوارح را در راه رضايش به كار گرفت.

كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان

شامل تمام ادعيه و مناجات هاي مخصوص ماه مبارك

 ترتيل كامل قرآن كريم

مداحي صوتي و تصويري ويژه شبهاي قدر

برنامه ها و كليپهاي مخصوص موبايل

بيش از 200 wallpaper ويژه ماه مبارك رمضان

بهترين و پربركت ترين ادعيه ي ماه مبارك

        

قيمت : 7200تومان
قيمت : 6000
تومان

بايد آن چنان بر خويشتن مسلط بود و نفس سركش را مهار كرد كه نه مدح و درود ديگران، و نه فحش و ناسزاى آنها در روحيه فولادين و با صلابتش تاثير گذارد.

بايد خود نگهدار بود از آن‏ چه نارضايتى حق در بردارد، نه آن ‏چه خويشتن بخواهد يا نخواهد كه در برابر امر مولا خودى نيست كه مطرح باشد. بايد از شر و بدى و رذايل اخلاقى و عادت‏هاى ناپسند و منش‏هاى زشت و كارهاى قبيح، دور شد چنان‏ كه به‏ خيرخواهى ، راستگويى ، امانت ، فضيلت ، اخلاق نيكو و خصال پسنديده، متخلق شد.

بايد به فكر امروز و فرداى خود بود و براى فردا كه ديرهم نيست آماده شد و براى جهان جاويدان و ابدى، توشه برداشت.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: سریـال ‌های ویـژه شـب‌ های مـاه رمضـان , افشای "راز پنهان" در شبكه یك , بازنشدن "چمدان" در شبكه 2 , "مثل من مثل تو" در شبكه 2 , "خداحافظی از بچه" در شبكه 3 , "خنده بازار" در شبكه 3 , "رهایی" در شبكه 4 , سری جدید "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" در شبكه تهران , كاملترين بسته معنوي مخصوص ماه مبارك رمضان , رمضان , ماه خدا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: