25 راهکار برای دستیابی به افكار خلاق و زيبا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
25 راهکار برای دستیابی به افكار خلاق و زيبا
نوشته شده در پنج شنبه 21 مهر 1390
بازدید : 1058
نویسنده : منو تو

 


5.
تا مي‌توانيد تمرين كنيد. يادگيري و تمرين مداوم ذهن را تغيير مي‌دهد. مطالعاتي كه روي عده‌اي داوطلب 70 ساله انجام شده نشان مي‌دهد كه آموزش‌هاي منظم و طبق برنامه زمان‌بندي شده باعث تغيير ساختار ذهني فرد مي‌شود. به نحوي كه فعاليت ذهني اين افراد نسبت به زماني كه 7 سال جوان‌تر بوده‌اند بيشتر است. فرد مسني كه خوب تمرين مي‌كند سريع‌تر از جواني است كه اصلا تمرين نمي‌كند.

6.
به ايده‌هاي خود، شانس شكوفا شدن بدهيد. بسياري از ما با توجه به توانائي‌هايمان امكان ارزيابي حقايق و تصميم‌گيري سريع داريم. خلاقيت نياز به آرامش و سكون دارد و اينكه به ايده‌هاي به ظاهر نامعقول و بي‌معني خود در حد امکان فرصت دهيم.

7.
شغلي كه باعث رشد شود و همراهي كه باهوش باشد. مطالعات انجام شده در لهستان نشان مي‌دهد صاحبان مشاغلي كه نياز به كارگيري ذهن دارد نسبت به ساير افراد از قدرت تفكر بيشتري برخوردارند. همچنين ازدواج با فردي باهوش ممكن است در شما انگيزه ايجاد كند و باعث رشد و بالندگي شما شود.

8.
تجربه كنيد. خلاقيت اغلب به توانائي تعديل راه حل‌ها از جهات مختلف زندگي خلاصه مي‌شود. براي مثال نوار چسب خياطي با الهام گرفتن از خار و خسي كه به لباس مي‌چسبد ساخته شده است و يا شيوه پوست كندن موز ايده‌اي براي تهيه قوطي‌هاي كنسروي است كه با حلقه‌اي كه روي آن تعبيه شده باز مي‌شود.

9.
توجه كنيد. آيا تا به حال براي شما پيش آمده كه نام كسي را تا مدتي پس از آنكه او را ملاقات كرديد به خاطر نياوريد؟ علت اين امر ضعف حافظه نيست بلكه نداشتن تمركز است. با بالا رفتن سن بايد اطلاعات را آگاهانه به حافظه بسپاريم و حفظ كنيم.

10.
ورزش باعث تقويت قواي فكري مي‌شود. تحقيقات گوناگون اكنون از اين فرضيه كه ورزش و تمرينات بدني اثرات سود‌مندي روي عملكرد تحصيلي دارد حمايت مي‌كند. تصور مي‌شود كه در هنگام ورزش اكسيژن و مواد غذايي بيشتري در دسترس سلول‌هاي مغز قرار مي‌گيرد؛ به علاوه باعث افزايش فاكتور‌هائي مي‌شود كه عامل رشد سلول‌هاي مغزي‌اند. ورزش فوايد گوناگوني دارد و انجام آن به ‌صورت مرتب و روزانه توصيه مي‌شود.

11.
تازه جوئي رمز موفقيت. نقاش امپرسيونيست هنري ماتيس در سال‌هاي پاياني عمر خود از قيچي به جاي قلم مو براي خلق آثارش بهره برد و به هنرش روحي تازه بخشيد. مقايسه افراد خلاقي كه متوقف مي‌شوند با آنهايي كه به خلاقيت ادامه مي‌دهند نشان مي‌دهد كه افراد دسته دوم پيوسته به دنبال دانشي جديد هستند.

12.
شناخت عوامل بازدارنده. چنانچه در معرض عوامل مختلفي قرار گيريم كه رشته افكار ما را پاره كنند تمركز كردن مشكل خواهد بود. چنانچه كاري نياز به دقت و تمركز زياد دارد مثلا تهيه يك گزارش بايد دو شاخه سيم تلفن را از پريز كشيد و يا نوشته‌اي روي در قرار داد تا كسي در آن هنگام وارد اطاق نشود.

13.
فراموش نكنيد كه هميشه به دنبال كارهاي مورد علاقه‌تان باشيد. اخيرا روان‌شناسي هلندي مطالعاتي روي تفاوت‌هاي بين قهرمان شطرنج و استاد شطرنج انجام داد. او افرادي از هر دسته را تحت آزمايشاتي چون تست هوش، حافظه و تعيين ميزان قوه استدلال براي حركت مهره‌ها قرار داد و هيچ تفاوتي بين افراد دو گروه پيدا نكرد. تنها تفاوت اين بود كه قهرمان شطرنج علاقه بيشتري به بازي شطرنج داشت. آنها اشتياق و تعهد بيشتري نشان مي‌دهند و كليد خلاقيت آنها هم همين است.

14.
ايده‌هاي جديد را با يكديگر تلفيق كنيد. با هيچ مطلبي سرسري برخورد نكرده و آن را با بي‌تفاوتي نخوانيد. حاشيه نويسي، فكر كردن، شكل دادن و تلفيق مطالب با يكديگر حتي اگر مطلبي كه مي‌خوانيد بنظرتان به درد نخور و بي‌فايده باشد به شما كمك مي‌كند تا آن را به نحوي بفهميد كه در نهايت بتوانيد خلاقانه عمل كنيد.

15.
روش‌هاي سريع ياد گرفتن را بياموزيد. يكي از مهم‌ترين مهارت‌هاي قرن بيست و يكم توانائي يادگيري سريع است؛ پس آن را در خود پرورش دهيد. ياد بگيريد كه به سرعت به ايده‌هاي خود شكل دهيد. شيوه عملكرد مغز خود را پيدا كنيد تا بتوانيد آن را بهتر به كار گيريد. بعضي اشخاص پس از مدتي كار فكري نياز به استراحتي كوتاه ‌مدت و نوشيدن چاي يا قهو ه دارند تا بتوانند دوباره به كار ادامه دهند.

16.
هميشه برنامه‌هاي بلند مدت داشته باشيد حتي اگر آن را هر روز تغيير دهيد. نفس برنا مه‌ريزي براي زندگي خود به تنهايي باارزش است و تغيير دادن آن به ما كمك مي‌كند كه چيز‌هاي جديدي ياد بگيريم.

17.
نگران اشتباهات خود نباشید. ممكن است در اولين تلاش خود مرتكب اشتباهات زيادي شويد اما كارتان را پيش برده و تمام كنيد. اشتباهات خود را يادداشت كرده و سپس دوباره به كار بپردازيد و اين بار از تكرار اشتباهات جلوگيري كنيد. به گفته شكسپير ترديدهاي ما خائن‌اند و با ترس از تلاش ما را از موفقيت دور مي‌كنند.

18.
عواملي كه در ضمن كار باعث افزايش مهارت‌هايتان شده‌اند را يادداشت كرده و گاهي به آنها مراجعه كنيد تا برايتان به عادت تبديل شوند.

19.
به مسائل از زواياي مختلف نگاه كنيد. چنانچه مي‌خواهيد مسئله‌اي را حل كنيد راه‌هاي مختلفي را امتحان كنيد و اگر راه اول را به هر دليلي مناسب تشخيص نداده‌ايد، راه دوم را امتحان كنيد. ايده‌ها و تصورات را از ديدگاه‌هاي مختلف بررسي كنيد. براي مثال آيا كسي كه در چين رشد كرده و بزرگ شده در مورد يك موضوع خاص به همان شكلي فكر مي‌كند كه يك نفر در ايران؟

20.
آرامش خود را حفظ كنيد. خويشتنداري به شما كمك مي‌كند تا منصف و بي‌طرف باقي بمانيد و بهتر فكر كنيد. چنانچه به بحث و مجادله بپردازيد و خونسردي خود را از دست دهيد توانائي خود را براي منطقي و عاقلانه فكر كردن از دست خواهيد داد.

21.
در جست‌وجوي حقيقت باشيد. هر كسي كه خوب فكر كند قبل از هر قضاوتي در جست‌وجوي حقيقت است. از خود سؤال كنيد كه آيا تمام حقايق را بطور كامل در دسترس داريد؟ آيا كمبودي در اطلاعاتتان وجود دارد كه شما را از حقيقت و يا راه حل مسئله دور كند؟

22.
چنانچه در موردي شك داريد حتما سؤال كنيد. هرگز از سؤال كردن نهراسيد.

23.
مردم را درك كنيم. آيا كساني كه با شما صحبت مي‌كنند هميشه اين تصور را دارند كه بايد حرفشان را به طريقي به شما ثابت كنند؟ به راستي علت اين تصور آنها چيست؟

24.
تجربه مهم‌ترين مرجع ماست. چنانچه مطلبي را مي‌شنويم بايد ببينيم آيا واقعا در زندگي ما اتفاق افتاده است يا نه.

25.
هميشه به خاطر بسپاريد كه بيشتر حقايق نسبي‌اند و بين حقيقت و عقيده تفاوت وجود دارد. كلمات را با احتياط و دقت به كار بريد و هيچ‌گاه خود را گول نزنيد. فكر نكنيد كه بايد پيوسته دنباله رو مردم باشيد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نرم افزار تقویت امواج مغز

حتما توضیحات این محصول استثنایی را بخوانید...

 

با داشتن حافظه قدرتمند و تمركز بالا همه را مبهوت خود کنید!

آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوك هولمز چیست؟

تمركز و دقت فوق العاده بر محیط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوی
 

این راز جذابیت جهانی شرلوك هولمز است

 

شما هم می توانید یك شرلوك هولمز باشید!!!

 

 

نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟

كسی كه فقط با یك بار حضور در یك مهمانی تك تك افراد را با تمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشكلی آنها را به اسم صدا می زند
 

كسی كه پیچیده ترین  موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تكیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.
 

كسی كه هر شماره و عددی (شماره تلفن افراد ـ پلاك اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ...) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میكند.
 

كسی كه در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یك زبان جدید در هر ماه!

كسی كه بدون نیاز به روخوانی از روی كاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میكند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.
 

 

 

 

شما هم مانند یك حرفه ای آنگونه كه انتخاب كرده اید دنیا را می بینید و حس می كنید


ما در این مجموعه روش كسب این

تواناییها را بشما آموزش می دهیم


 


  روش جذابیت با استفاده از تواناییهای ذاتی

 

 

 

 

بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار

 ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید!

 

خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

قیمت : 7000   تومان        تعداد : 4 سی دی + کتاب اختلالات خواب

 

مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه! چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی كه می تواند عقب ماندگی را جبران كند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی كامل فعالیت كند. اما امواج مزاحم و افكار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند كه ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی كه هنوز حدود چهارده هفته تا كنكور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یكساعت كشش درك سریع و جذب كامل مطالب را ندارد.چاره كار تحریك مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار كنید.

 

 

بر اساس حافظه قوی خود نام و مكان دقیق خیابان و كوچه های
 یك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.

 

زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمركز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می كند. اگر ابزاری وجود داشته باشد كه امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمركز عالی را دوباره بازسازی كند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا كه امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبك همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار كه برای اولین بار با آموزش كامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است.

 

 

در كمترین زمان ممكن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون
صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید


 

 

با تكیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در

تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.



 


خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

 

 

 

قیمت : 7000   تومان        تعداد : 4 سی دی + کتاب اختلالات خواب

 

 

طرز كار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانكی كامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمركزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها كارشناس و متخصص جمع آوری و به شكل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید كه حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می كنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته و برای مدت مشخصی كه نرم افزار تعیین می كند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل میدارید.

 

 

بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعكس می سازد و شما مانند یك حرفه ای آنگونه كه انتخاب كرده اید دنیا را میبینید و حس می كنید. نرم افزار بیوفیدبك محصولی است بی نظیر كه می تواند دلهره های ایام نزدیك كنكور را به یكباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد كه قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش كامل ویدئویی فارسی و بانك جامع امواج به طور كامل  تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به كار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یك می شود.

 

 

پیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را
به سرعت به ذهن بسپارید
 و با تكیه به حافظه فعال و غنی خود
از بزرگترین آزمون های هوش سربلند بیرون آئید !

 

نرم افزار بیوفیدبك مجموعه ای است كه كاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمركز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه كرد. گستره امواج موجود در بانك نرم افزار آنقدر وسیع است كه شما را حیرت زده خواهد كرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی كه می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می كنند و جذابیتی جادویی را به موزیك خود می بخشند. كنترل كاركرد و كارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یكی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در كشورهای پیشرفته محسوب می شود.

 

با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه كاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تكرار كردن فقط كافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تكنیك تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا كنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید
 

 

بر اساس حافظه قوی خود نام و مكان دقیق خیابان و كوچه های

 یك شهر بزرگ را در كمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.

طرز کار با این نرم افزار در بالا توضیح داده شده است

با تهیه این محصول استثنایی و استفاده از آن،
همه را  مبهوت توانایی های خود خواهید کرد... !!!

 

 


 


خرید اینترنتی - تحویل در محل

 

قیمت : 7000   تومان        تعداد : 4 سی دی + کتاب اختلالات خواب

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: 25 راهکار برای دستیابی به افكار خلاق و زيبا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: