یک زن خانه‌دار چگونه خودش را روی فرم نگه می‌دارد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1011
نویسنده : منو تو
اگر مثل من شکمو هستید، ورزش را فراموش نکنید

  • ساده‌ترین راه برای جلوگیری از چاقی چیست؟ ورزش یا رژیم؟

خانم‌هایی که تناسب اندام دارند، به دو گروه تقسیم می‌شوند، یک گروه خانم‌هایی که ورزش کرده و رژیم می‌گیرند. گروه دوم خانم‌هایی که ورزش نمی‌کنند، اما همیشه حواس‌شان به غذاخوردنشان هست. به طور کلی ورزش برای سلامتی و تناسب اندام بسیار موثر است، اما باید به گونه‌ای باشد که به یک عادت روزانه تبدیل شود. من خودم شخصا چون عاشق غذاخوردن هستم، بیشتر با ورزش موافقم و تغذیه‌ام را در حد متعادل نگه می‌دارم تا همیشه روی فرم باشم.





آب کسی را چاق نمی‌کند!

  • من جزو زنانی هستم که اگر آب هم بخورند، چاق می‌شوند! آیا این باور درست است؟

خیر. این عقیده نادرستی است و همان‌طور که در جواب سوال بالا گفتم، گول آن را نخورید. خیلی‌ها برای اینکه از نظر روانی خیال خودشان را راحت کنند، با توسل به چنین باورهایی سعی دارند عادات نادرست غذایی و بی‌تحرکی خودشان را توجیه کنند، اما واضح است که اینها فقط دستاویزی برای تنبلی است. توصیه من به شما این است که بی‌خود در دام چنین باورهایی نیفتید و به جای آن تمرکز و انگیزه خود را بر روی رژیم غذایی، ورزش و نهایتا رسیدن به یک بدن آماده و روی فرم جمع کنید.





حداقل روزانه یک ساعت ورزش کنید

  • چند ساعت ورزش در روز برای یک زن لازم است؟

روزانه یک روزش کافی است تا یک خانم به تناسب اندام برسد. برای آنها که چاق هستند این زمان بسته به رژیم غذایی می تواند کم یا زیاد شود. با این حال متابولیسم هم یکی از عوامل مهم در زمینه چاق شدن خانم هاست. اگر کسی سوخت و ساز بدنش بالا باشد، طبیعتا می تواند با ورزش جلوی چاق شدن خود را بگیرد. اما برای آنها که متابولیسم پایینی دارند حتما حداقل یک ساعت ورزش در روز توصیه می شود. اگر تنبیلی را کنار گذاشته و کمی همت به خرج دهید، خواهید دید که در زمانی کوتاه نتیجه باورنکردنی خواهید گرفت، آن وقت برای ادامه راه انرژی بیشتری هم خواهید داشت.



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , بانوی ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: یک زن خانه‌دار چگونه خودش را روی فرم نگه می‌دارد؟ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: