مجله دانلود روز (9)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (9)
نوشته شده در جمعه 22 مهر 1390
بازدید : 1189
نویسنده : منو تو

 

.:: Postal Classic and Uncut PC Game

بازی کلاسیک کشتار در شهر ::.

این بازی به دلیل ماهیت بازی کشت و کشتار به کودکان توصیه نمی شود. این بازی با آنکه در سال 2003 عرضه شده اما هنوز هیجان و انرژی چندان خود را دارد و یک بازی فوق العاده کلاسیک تیر اندازی به شمار می رود.
سازندگان بازی این سرگرمی کامپیوتری را اینطور معرفی کرده اند: اعلام آماده باش در بیش از 10 کشور، وقایع واقع گرایانه، بدون توقف در کشت و کشتار، استراتژی های روانشناسی که تن را از ترس به لرزه در می آورد. موجود بیگانه ای در کار نیست، هیچ جهشی اتفاق نیافتاده و یا اژدهایی حمله نکرده و تمام این ترس و وحشت را تبهکاران بیرحمی به وجود آورده اند که پای مداخله مستقیم دولت و ارتش را برای نابودی آن ها به وسط کشیده است.

 

Postal Classic and Uncut PC Game - بازی کلاسیک کشتار در شهر

بازی Postal Classic and Uncut با امکان یک نفره و چند نفره انواع امکانات و سلاح ها و تفنگ را در اختیارتان قرار میدهد و دارای بیش از 17 مرحله اصلی می باشد. در فایل دانلود شده آواتار و والپیپر از کاراکتر های بازی موجود است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
ویندوز: XP, Vista, 7
پردازنده: 1 GHz
رم: 256 مگابایت
آداپتور گرافیکی: DirectX 7
کارت گرافیک: قابلیت پردازش 3D

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Sparky vs. Guttlers Final PC Game

بازی اسپارکی در برابر حیوانات گرسنه ::.

بازی کامپیوتر که به شما معرفی خواهیم کرد از مدل بازی های پازل است به سبک Arcade که با شلیک گلوله های توپی به هدف و حل معما ها مراحل زیبای آن را پشت سر خواهید گذاشت.
بازی parky vs Guttlers سفر از میان جنگل های ناشناخته، کوه ها و زمین های وسیع، دشت های سوزان و سرد هر کسی را از پا در می آورد حتی اگر یک اسپارکی کوچک باشید. اسپارکی موجود کوچک خندانیست که همیشه امیدوار است. او یک روز از خواب بیدار می شود و خود را در جنگلی ناشناخته میبیند و از گدشته خود هیچ چیز به خاطر نمی آورد، اما با اعتماد به نفس کامل به تغییر چیز های ناشناخته دور و بر خود می پردازد.

Sparky vs. Guttlers Final PC Game - بازی اسپارکی در برابر حیوانات گرسنه

با این افکار اسپارکی سراسیمه به اعماق جنگل پا میگذارد بدون اینکه از خطرات مسیر با خبر باشد. مسیر پر از موجودان گرسنه است که از خوردن اسپارکی کوچولو لذت میبرند. هدف از مراحل بازی حفظ اسپارکی از خورده شدن توسط گاتولرز هاست. برای این کار شما باید برای تغذیه این موجودات حریص و گرسنه از همان رنگ خودشان به آن ها غذا دهید تا منفجر شوند. با پیشبرد بازی مکان های جدید و مسائل و چالش های جدیدتری انتظارتان را میکشند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

ویندوز: XP/2000/Vista/Win 7
پردازنده: 1.0 GHz
رم: 512 مگابایت
آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Super Mario Brawl Final PC Game

بازی جنجال سوپر ماریو ::.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد. طبق کتاب رکوردهای جهانی (گینس) پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز مقام پرفروشترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است. ادامه‌های بسیار زیادی برای این بازی کلاسیک توسط این شرکت یا شرکت های دیگر ساخته شده است.
اکنون یک شرکت ایتالیایی سبکی ترکیبی از این بازی بسیار زیبا داده که ترکیبی زیبا از پلت فرم و ضرب و شتم که با سیستم عامل OpenBor ساخته شده است. این بازی از برادران ماریو قابل اجرا بر روی سیستم عامل های Win XP/2000/Vista/Win 7 می باشد.

Super Mario Brawl Final PC Game - بازی جنجال سوپر ماریو

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: New Mobile Ringtones - زنگ موبایل جدید ::.

مزیت و برتری این سری زنگ موبایل ها به بروز بودن آنها و تنوع و کیفیت آنهاست. زیرا از بین بیش از 100 ها آهنگ جدید گلچین و برای شما تهیه می شوند.

FDL New Mobile Ringtones Pack 11 - سری یازدهم زنگ موبایل جدید (ویژه)

سری یازدهم زنگ موبایل جدید 11 FDL New Mobile Ringtones Pack ویژه با وسواس خاصی از بین 500 آهنگ جدید گلچین و برای شما آماده شده است. از خوانندگانی همچون : رضا صادقی, مازیار فلاحی, بابک جهانبخش, سیروان خسروی, یانی, مسعود سعیدی, حمید حامی, بابک مافی, حمید عسگری,علی تکتا, فریدون آسرایی, احسان خواجه امیری, علی اصحابی, نوید میرزایی, امیر فرجام و ... در سبک های ملایم, پاپ, شاد, غمگین, رپ و راک , عربی, تکنو و ترنس, ترکیه ای, تیتراژ سریال ها , هاوس و سنتی و ... 82 زنگ موبایل جدید از آهنگهای جدید انتخاب و برای شما تبدیل و آماده شده است. این مجموعه حاصل زحمت تیم مدیریت دانلود رایگان است و ساعت ها برای گلچین شدن آن وقت صرف شده است تا به صورت اختصاصی برای شما منتشر شود و همیشه از داشتن زنگ موبایل روز و جدید لذت ببرید و بین دوستانتان آن را با بلوتوث پخش کنید. امیدوار است از دانلود آن لذت ببرید. فرمت زنگ موبایل ها mp3 است و دارای کیفیت kbps 128 و بالاتر هستند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

.:: Empire Builder Ancient Egypt PC Game

بازی ساخت امپراطوری مصر باستان ::.

بزرگترین معمار مصر باستان شوید و امپراطوری خود را از مصر آغاز کنید. توسط برده ها در کنار رود نیل در مصر بیابان ها را آباد کنید قصر های زیبا, پل ها و مدارس و تمامی سازه هایی که می توانید را بسازید و شهر های مصر را به تکامل برسانید. این بازی استراتژی شما را ساعت ها سرگرم میکند. Alawar Games باز هم بازی سرگرم کننده دیگری را برای شما به ارمغان آورده است.

Empire Builder Ancient Egypt PC Game - بازی ساخت امپراطوری مصر باستان

بازی ساخت امپراطوری مصر باستان :
دارای بیش از 30 مرحله مختلف
دارای امتیازات جادویی
شامل چندین بازی داخلی کوچک و سرگرم کننده دیگر
امپراطوری مصر را به دلخواه خود بسازید
بازی سرگرم کننده سبک استراتژی با کرک کامل بدون محدودیت زمانی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 
-------------------------------------------------------------------------------

.:: F.E.A.R. 3 PC Game

دانلود بازی ترس 3 + کرک و راهنمای بازی و ترینر ::.

بازی ترس F.E.A.R. 3 نسخه سالم همراه با کرک توسط SKIDROW ریلیز شد. بازی ترس 3 با کرک ( هم داخل فایل ISO و هم جداگانه) و فایل pdf راهنمای بازی همراه با Trainer نامحدود کردن Ammo ها منتشر شده است. این بازی به سبک تیراندازی اول شخص است که در ادامه سری بازی های F.E.A.R ساخته شده است و بازی ترسناکی است. بازی توسط Day 1 Studios ساخته شده و توسعه پیدا کرده است توسط Warner Bros. Interactive منتشر شده است.
پوینمن و پانتون فتل دو برادر با پیشینه‌ای تقریباً پیچیده هستند. پوینمن شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت فتل را بکشد. فتل یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی می‌کرد. پوینمن بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن فتل بود. در این قسمت از بازی فتل به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن آلما، شخصیت زن راز آلود کل قصه فیئر، کمک می‌خواهد. (به نقل از ویکی پدیا).

F.E.A.R. 3 PC Game - دانلود بازی ترس 3 + کرک و راهنمای بازی و ترینر

این بازی برای سنین 17 سال به بالا است و مناسب افراد بالغ است و دارای درجه بندی ESRB +17 m یا MATURE است که عناوین در این گروه دارای خشونت شدید ، خون و خون لخته شده، محتوای جنسی و / یا زبان قوی هستند. جدا به افراد زیر 17 سال پیشنهاد می دهیم این بازی را دانلود نکنند و از آن استفاده نکنند. رده بندی ESRB را حتما رعایت کنید و از بازی هایی که در محدوده سنی شما نیستند بپرهیزید.

سیستم پیشنهادی جهت بهترین حالت بازی :

سیستم عامل : Windows 7
DirectX : 11
پردازنده و رم : Intel Core 2 Duo 2.93Ghz+, Intel quad core 2.66Ghz+, AMD Phenom II X2 550, 3.1Ghz+RAM: 4GB
فضای دیسک : 10GB Free Hard Drive Space
کارت گرافیک : NVIDIA 9800 GTX+ 512MB RAM, ATI 5750HD 512Mb RAM or better

حد اقل سیستم برای اجرای بازی :

سیستم عامل : Windows XP
DirectX : 9.0c
پردازنده و رم : Intel Core 2 Duo 2.4Ghz, AMD Athlon X2 4800+RAM: 2GB
فضای دیسک : 10GB Free Hard Drive Space
کارت گرافیک: NVIDIA 8800 GT 512MB RAM, ATI 3850HD 512Mb RAM or better

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: