جدیدترین مدل های كتري و قوري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جدیدترین مدل های كتري و قوري
نوشته شده در شنبه 23 مهر 1390
بازدید : 2167
نویسنده : منو تو


 

ميهمان‌بازی یکی از بازی‌های همیشگی کودکان و نوجوانان است. این روکش پشمی که شبیه کلاه ساخته شده، می‌تواند با قرارگرفتن روی قوری هم نقش گرمكن را براي قوري بازي كند و هم  برای بزرگ‌ترها یادآور دوران کودکی و بازی‌های کودکی باشد و لحظه‌هایی شاد را بیافریند.

 


 

این قوری به شکل قو از طرح‌های شرقی و ظرف‌های قدیمی الهام گرفته ولی رنگ قرمز به آن جلوه‌ای نو بخشیده است. اگر از این قوری برای چای استفاده نکنید باز هم می‌تواند به جای یک ظرف تزئینی در خانه کاربرد داشته باشد.

 



بلند کردن قوری و کتری پر از آب یا چای داغ برای همه آسان نیست و چه بسا بسیاری هم که توان بلند کردن آن را دارند از سوختن با چای یا آب داغ می‌ترسند. این طرح‌ها می‌تواند ایده‌هایی خوب برای این افراد باشد تا به آسانی و با خیال آسوده از نوشیدن چای لذت ببرند. تنبل‌ها هم می‌توانند از هواداران این طرح باشند.

 

 



 

این کتری بسیار جالب و نوآورانه، به شکل یک کوزه باستانی ساخته شده که به راحتی روی گاز قرار می‌گیرد. ویژگی دیگر این طرح آن است که با گرم شدن کتری، آرام آرام نقش‌های زیبای روی بدنه نمایان می‌شوند.



یک طرح بسیار زیبا که میتواند چشم همه میهمانان شما را خیره کند و چون وسیله‌ای تزئینی نيز در خانه شما به کار رود. بدنه شیشه‌ای این قوری این امکان را می‌دهد که از دیدن بازی رنگ و تفاله‌های چای در آب جوش لذت ببرید.

 




تفاله چای از آن چیزهایی است که همیشه پس از نوشیدن چای دردسرساز می‌شود. جمع کردن تفاله و خالي كردن آن از قوری کار خوشایندی نیست. از این رو همیشه صافی‌های گوناگونی ساخته شده‌اند. این قوری با صافی نو و طرح جالب خود یکی از آخرین کوشش‌هاست. دهانه گشاد این قوری کار را آسان می‌کند و به خوبی صافی لوله‌ای شکل را در خود جای می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , بانوی ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: کتری مدرن , کتری , قوری , قوری مدرن , ظروف آشپزخانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: