مجله دانلود روز (16)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (16)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1357
نویسنده : منو تو

بهینه سازی و پاک سازی حرفه ای رجیستری با دانلود

نرم افزار Advanced Registry Clear 2.1.7.6

Advanced Registry Clear نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. استفاده از این نرم افزار مفید و کاربردی را به شما عزیزان در دانلودانه توصیه می کنیم.  

بهینه سازی و پاک سازی حرفه ای رجیستری با دانلود نرم افزار Advanced Registry Clear 2.1.7.6

 

 

 

دانلود نرم افزار جایگزین مناسب آفیس مایکروسافت

با نام Ashampoo Office 2010 10.0.596

Ashampoo Office 2010 این بسته نرم افزار جالب و کارآمد می تواند خواسته های کاربران را در زمینه مدیریت اسناد به شکل های مختلف مرتفع سازد. یکی از قدرتمندترین بسته های ویرایشی برای اسناد که می تواند تا حدودی برای مایکروسافت آفیس رقیب باشد همین نرم افزار است. Ashampoo Office قادر است خود را با مایکروسافت آفیس هماهنگ کند ؛ این نکته برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد ، چراکه قادرند با استفاده از این ابزار که از دانلودها ، دریافت میکنید همان کارهایی که با محصول مایکروسافت انجام می داده اند در را محیطی جدید و متفاوت تجربه کنند. آسان بوده استفاده از نرم افزار و واسط کاربری جذاب نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شما می رود. بسته نرم افزاری Ashampoo Office به تناسب حجم کمتری هم نسبت به Microsoft Office نیز دارد. سرعت بالا در اجرای تمامی ابزارهای موجود در این بسته ، امکان نصب بروی Flash USB برای اجرا در هر سیستمی و امکان تبدیل به PDF به صورت مستقیم در نرم افزار از دیگر خوصیات این بسته نرم افزاری به شمار می رود.  

دانلود نرم افزار جایگزین مناسب آفیس مایکروسافت با نام Ashampoo Office 2010 10.0.596

    

 

 

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر جدید و زیبا از ماشین های روز دنیا

مجموعه ۵۵ والپپر جدید از ماشین های روز دنیا را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر جدید و زیبا از ماشین های روز دنیا

    

 

 

مدیریت و کمترل تبلیغات و سرمایه گذاری های شما با دانلود

نرم افزار Fund Manager Advisor 11.2

Fund Manager Advisor 11.2 نرم افزاری برای مدیریت تبلیغات و سرمایه گذاری های شما می باشد و یک آرشیو کامل از معملات شما را در خود ذخیره می کند.هم چنین این نرم افزار با امکانات بالایی که دارد کار های شما را به آسودگی تمام ذخیره میکند با حجم کمی که دارد قابلیت های زیادی را برای کاربران قرار داده است.  

مدیریت و کمترل تبلیغات و سرمایه گذاری های شما با دانلود نرم افزار Fund Manager Advisor 11.2

    

 

 

مدیریت و کنترل،ویرایش،ساخت آلبوم های زیبا برای عکس ها با

دانلود نرم افزار STOIK Imagic 5.0.7.4024

امروزه نرم افزارهای بسیاری را برای ویرایش و مدیریت بر عکس ها می توان مشاهده نموده که توسط شرکت های تولید کننده برنامه های گرافیکی طراحی و ساخته می شوند. هر یک از این نرم افزارها در واقع به منظور خاصی طراحی می شوند. ابزارهای ویرایش عکس ، برنامه های تبدیل فرمت عکس ، ابزار ساخت آلبوم های عکس دیجیتالی ، نرم افزارهای مدیریت و نگهداری عکس و … . تمامی این امور وظیفه هر یک از این نرم افزارها می باشد. STOIK Imagic نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های بسیار زیاد در زمینه مدیریت ، نگهداری ، ویرایش عکس می باشد. در این برنامه کاربر می تواند با استفاده از ابزارهای بسیاری متنوع و مختلف موجود هرگونه عملیات ویرایشی را بر روی عکس ها انجام دهد. همچنین از ویژگی های برتر دیگر این برنامه می توان به ابزار ساخت آلبوم های عکس حرفه ای اشاره نمود که به کمک آن کاربر می تواند عکس ها را به صورت یک آلبوم کامل زیبا با ویژگی های خاص طراحی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت STOIK Software می باشد.  

مدیریت و کنترل،ویرایش،ساخت آلبوم های زیبا برای عکس ها با دانلود نرم افزار STOIK Imagic 5.0.7.4024

    

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: