مجله دانلود روز (17)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (17)
نوشته شده در جمعه 6 آبان 1390
بازدید : 1344
نویسنده : منو تو

 

پاک سازی کامل و دقیق تمامی ردپاها در ویندوز با

دانلود نرم افزار Tracks Eraser Pro 8.51

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.  

پاک سازی کامل و دقیق تمامی ردپاها در ویندوز با دانلود نرم افزار Tracks Eraser Pro 8.51

    

 

 

دانلود کامل و دقیق محتوای سایت ها با دانلود

نرم افزار HTTrack Website Copier 3.44

حتما ساعت ها برای خواند صفحات یک وب سایت وقت می گذارید یا احتیاج به مطالب یک وب سایت دارید و مجبور هستید برای رفتن به صفحات بعد به اینترنت متصل بمانید. نرم افزار HTTrack یک سایت خوان آفلاین می باشد که امکان دانلود یک سایت از اینترنت بر روی کامپیوتر شما را فراهم می کند و تمام فهرست ها با فایل صفحات وب HTML ، عکس ها و تمام فایل های موجود در سرور را به کامپیوتر شما انتقال می دهد و وب سایت را به صورت آفلان می سازد. این نرم افزار لینک های ذخیره شده را به صورت محلی ساخته و آن ها را با ساختار اصلی خودش چیده تا شما سایت را مانند آینه بر روی کامپیوتر شبیه سازی کند تا به صورت آفلاین بر روی لینک های سایت کلیک و کاوش کنید.  

 

 

دانلود کامل و دقیق محتوای سایت ها با دانلود نرم افزار HTTrack Website Copier 3.44

    

 

 

دانلود مجموعه ۸۳ آیکون جدید و بسیار زیبا و جالب

اینبار از سایت بزرگ دانلودانه ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۸۳ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۱۲۸х۱۲۸ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از دانلودانه ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.  

دانلود مجموعه ۸۳ آیکون جدید و بسیار زیبا و جالب

    

 

 

مدیریت و کنترل حرفه‌ای رمزهای عبور با دانلود

نرم افزار Plato Safe Password Manager 12.05.01

Plato Safe Password Manager یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم کافی از این نرم افزار استفاده ببرید.  

 

مدیریت و کنترل حرفه‌ای رمزهای عبور با دانلود نرم افزار Plato Safe Password Manager 12.05.01

    

 

 

دانلود مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Gift Boxes Vector

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Gift Boxes Vector را برای شما عزیزان در دانلودانه قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.  

 

دانلود مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Gift Boxes Vector

    

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: