مجله دانلود روز (23)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (23)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1711
نویسنده : منو تو

.:: Dogfight 4.0.4 iPhone iPod Touch iPad

بازی آیفون هواپیمای جنگی ::.

این نسخه از بازی Dogfight برای اپل بهینه سازی شده بدین معنی که شما می تواند تجربه یک جنگ هوایی را در صفحه نمایش Apple iPhone بزرگ تجربه کنید. بازی هواپیما موبایل Dogfight در جنگ جهانی اول اتفاق افتاده و بر اساس بازی هواپیما و انجام عملیات طراحی شده است. شما می توانید به صورت آنلاین با دیگر دوستانتان بازی کنید یا از پرواز انفرادی لذت ببرید.
در این بازی iPhone با گذراندن چند مرحله آموزشی یک خلبان کارکشته تمام عیار می شوید و به جنگ با هواپیما های دشمن می پردازید. شما می توانید این بازی آیفون، آیپاد تاچ، آیپد را به رایگان دریافت کنید.

بازی آیفون هواپیمای جنگی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Particle Illusion 3.04.1 + Libraries

نرم افزار فوق حرفه ای ساخت افکت و جلوه ::.

Particle Illusion یک نرم افزار منحصر به فرد می باشد که با مجموعه کتابخانه دانلود افکت ورژن Illusion 3 به اشتراک عموم گذاشته که به شما توانایی ساخت سریع و آسان افکت های جذابی مانند انفجار، دود ، آتش، تلالو، پس زمینه های متحرک گرافیکی، افکت های فضایی، مخلوقات عجیب و افکت های انتزاعی هنری به همراه هزاران افکت دیگر را می دهد. ابزار بسیار جالب و قدرتمند در زمینه طراحی جلوه های ویژه برای هر کسی که نیاز به افکت هایی نظیر انفجار، فلش های نورانی، آتش بازی، آبشار، افکت های واقع گرایانه و ... دارد این نرم افزار بهترین انتخاب است.

Particle Illusion 3.04.1 + Libraries - نرم افزار فوق حرفه ای ساخت افکت و جلوه

Particle FX جلوه های ویژه ای است که با گرافیک های شخصی و کوچک کار می کند و ساخت افکت های بی نظیری روی آنها قرار می دهد. افکت برف یک نمونه از بهترین آنها می باشد. یک دانه ی برف بسیار ریز است و این ابزار این ذره ی کوچک را به افکتی وسیع و بی نظیر تبدیل می کند. برف می تواند شناور و در حال ریزش نیز باشد طوری که بیننده را کاملا محصور خود خواهد کرد. حرکت طبیعی به صورت رندم، کلید طبیعی جلوه کردن این افکت می باشد.
کتابخانه Wondertouch Professional Emitter Pyro 1 & 2 گرافیک های قدرتمند، ابزار گرافیکی نسخه 1 و 2 ، Eclectic 1 & 2، پس زمینه های هنری، لوگو و متن را در این کتابخانه خواهید داشت. برای داشتن این کتابخانه نیازی به نصب جداگانه نیست.
Particle Illusion 3.04 نسخه ی کامل این نرم افزار می باشد که دارای بهترین امکانات تا کنون می باشد.این نسخه از آخرین ورژن موتور ذرات استفاده کرده و می توانید تعداد زیادی افکت را واقع گرایی و پیچیدگی بالا توسط آن تولید کنید.

مشخصات سیستم برای نصب برنامه Particle Illusion

- سیستم عامل: ویندوز Vista/XP/2000
- پردازشگر: 1.8 گیگاهرتز
- رم: 256 مگابایت
- کارت گرافیک: 64 مگابایت با پشتیبانی از OpenGL
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Winstep Xtreme 11.50 Animated Icon & Skins Pack

نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز و امکانات با پک ویژه ::.

نرم افزار WinstepXtreme بهترین جایگزین برای پوشش استاندارد ویندوز همراه با بسیاری از امکانات مناسب تغییر ظاهر ویندوز می باشد. نصب این مجموعه تعداد زیادی ماژول در اختیار شما قرار می دهد که هرکدام دارای وظیفه ای خاصی می باشند که با افزودن امکانات و یا دم دست گذاشتن آن با ظاهر زیبای دسکتاپ انجام می پذیرد.
برای مثال ماژول NextSTART کاملا جایگزین Start Menu، تسکبار و System Tray می شود، اما امکان استفاده از بسیاری تنظیمات که در حالت عادی ویندوز وجود ندارند را برای شما فراهم می کند. ماژول WorkShelf جایگزین دسکتاپ، مرورگر فونت (نمایش فونت ) می باشد و NeXuS دسترسی سریع و چند سطحی به نرم افزار هایی که بسیار زیاد استفاده می شوند را امکان پذیر می کند.

 

Winstep Xtreme 11.50 Animated Icon & Skins Pack - نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز و امکانات با پک ویژه

امکانات نرم افزار تغییر چهره ویندوز
NeXuS: یک نوع ضمیمه سیستم است که برای دسترسی فوق سریع به برنامه هایی که زیاد استفاده می شوند را فراهم می کند. شما می توانید تعداد زیادی پنل در اختیار داشته باشید که آنها می توانند در دیگر منوها پنهان شوند. حتی وقتی مورد استفاده نیستند می توانید در پشت صفحه مخفیشان کنید تا دیگر صفحه نمایش شما را محدود نکنند.
WorkShelf: یک پنل جدول بندی شده است که برای امور سازماندهی پیچیده بسیار مناسب می باشد.اموری مانند مرتب کردن اسناد، URL ها، فیلم ها، پروژه های کاری و ...
NextSTART: این ماژول منوی سیستم است که تمام امور را مدیریت می کند. منوها برای دسترسی به فایل هایی که زیاد مورد استفاده دارند و عملیات سیستمی که در فایل های سیستمی وجود ندارند، بسیار مفید می باشند. شما می توانید هر نوع منویی را بسازید و تمام آنها را با سرعت بسیار زیاد توسط موس باز کنید.
Nexus Ultimate: ابزاری مناسب برای اجرای سریع برنامه ها، نمایش وضعیت آب و هوا و اطلاعات سیستم می باشد. این پنل در استایل سیستم عامل Mac ساخته شده است. انعطاف تنظیمات این ابزار بسیار بالایت اما این کار کاملا ساده می باشد و پوسته های مختلفی نیز دارد.
WinstepXtreme دارای ماژول های زیر است: ساعت اتمی سخنگو، کارت خرید، برنامه بررسی ایمیل ها، نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش وضعیت CPU، نمایش وضعیت حافظه و شبکه و برنامه ی قدرتمند Wanda Wanda.

مجموعه ی آیکون های متحرک
آیکون 3 بعدی Firefox
آیکون 3 بعدی windows Plasma
4 آیکون متحرک Google Chrome
آیکون 3 بعدی و متحرک Skype
پوشه ی متحرک 3 بعدی
آیکون 3 بعدی و متحرک شبکه
آیکون 3 بعدی و متحرک ThundeBird

مجموعه های پوسته
GREEN LANTERN
iPhone4
Glass Windows 7 Skin
Energon 2.0
Tron Light!
Blue Seven
Complet Skin Nabs

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: