رفتار آقا پسرای دانشجو از ترم اول تا آخر (طنز)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رفتار آقا پسرای دانشجو از ترم اول تا آخر (طنز)
نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390
بازدید : 1058
نویسنده : منو تو


ترم دوم (ترم عاشق شدگی):

آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم ...
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم...


ترم سوم (ترم افسردگی):

الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم آخه اولین عشقم بود حالا هم دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش و راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام ...
دیگه خسته شدم از دنیای وانفسا


ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):

الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم ...
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بهت زنگ میزنم ...

الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم!
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو...


ترم پنجم (ترم مشروطه گی):

الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بهم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم شدید، دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ...
اگه این مورد مشروط پشروطه ما اوکی بشه قول میدم جبران کنم ...


ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :

الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست. خرج پروژه ام شد!!!


ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):

خودتون دیگه سیر تا پیازشو حدس بزنین دیگه ...


ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):

الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا ...
ای وای بر من؛ کی میره اینهمه راهــــو ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کارواش همه کاره

محصولی بی نظیر

برای خانواده ها اگر از آن دسته کسانی هستید که همیشه برای

شست شوی اتومبیل شان درد سر فراوانی را تحمل می کنند

و اگر همیشه مبالغ قابل توجهی را برای شستن ماشینتان می پردازید

و اگر می خواهید از نظافت و پاکیزگی وسایل منزلتان نهایت لذت را ببرید

ما کارواش همه کاره را به شما پیشنهاد می کنیم

خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت :
38000 تومان
 

کارواش همه کاره با کارایی فوق العاده گزینه ای بسیار مناسب برای شماست که تنها برای شستن ماشین به کار نمی رود بلکه از آن می توانید برای هر گونه شستشو استفاده نمایید میتوانید با چرخاندن و تنظیم سر آن به آرامی به گلها  آب بدهید

و با ریختن مواد شوینده داخل محفظه می توانید بدون نردبان پنجره های طبقه های بالای منزلتان را هم بشویید .

با این وسیله جالب هم می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و هم در هزینه های شستشو  و هم اینکه  از نظافت منزل لذت خواهید برد این تجربه را ازدست ندهید ...

فصل تابستان است و بهترین زمان برای استفاده کامل
از کارایی های کارواش همه کاره

- شستن اتومبیل،حیاط ، پنجره ها و تمیز کردن فیلتر استخرها ، ...

- آب پاشی باغچه ها

- دارای محفظه برای نگه داری مواد شوینده  

- بدون نیاز به برق و موتور

- استفاده آسان

- دارای 8 مدل پاشیدن آب

- متناسب با هدف مورد نظر

کارایی این وسیله فوق العاده شما را حیرت زده خواهد کرد

اگر به یک آب پاش چند منظوره برای نظافت اطراف منزل و سطوح و وسایل مختلف نیاز دارید کارواش همه کاره یک انتخاب ایده آل است که به کمک آن می توانید در عرض چند دقیقه بدون هیچ زحمتی ماشین  و یا حیاط منزل  را بشویید .

 

مطمئن باشید پس از استفاده از کارواش همه کاره

آن را به دوستان و آشنایان هم معرفی خواهید کرد

این وسیله همان چیزیست که مدتها به دنبالش می گشتید

 خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت :
38000 تومان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , طنز , ,
:: برچسب‌ها: رفتار آقا پسرای دانشجو از ترم اول تا آخر (طنز) ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: