مجله دانلود روز (24)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (24)
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1390
بازدید : 1272
نویسنده : منو تو

ساخت و طراحی حرفه ای فایل های Setup با Setup Factory 9.0.1.0


Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Indigo Rose Software می باشد.  

 

 

 

 
 

دانلود مجموعه ۵۵ والپپر شگفت انگیز و جذاب از حیوانات

 

مجموعه ۵۵ والپپر شگفت انگیز از حیوانات را در این پست از سایت دانلودانه ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل۵۵  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.  

 

 

 
 

لذت نقاشی حرفه ای با دانلود نرم افزار Flame Painter 1.2

 

Flame Painter یک نرم افزار کاربردی قدرتمند و جالب می باشد که توسط آن می توانید به نقاشی کردن بپردازید. این نرم افزار با ابزارهای متنوع می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد. کار کردن با این نرم افزار کم حجم بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.  

 

 

 

 

 

دانلود مجموعه ۵ بافت فوق العاده زیبا و جذاب در سایز بالا با نام Grunge Textures

 

مجموعه ۵ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Grunge Textures را برای شما عزیزان در دانلودانه قرار داده ایم. از این تصاویر با کیفیت بالا می توانید در سایر امور گرافیکی خود استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

دانلود نرم افزار ویرایشگر حرفه ای و فوق العاده متن ها به نام HippoEDIT 1.49.817

 

HippoEDIT نام یک ویرایشگر قدرتمند متون تحت ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی تمامی متون را ویرایش کنید. مهم نیست متون شما توسط چه برنامه و چه زبانی نوشته شده باشد. مهم این است که این برنامه قادر به ویرایش متون شماست. این برنامه قادر است متون های نوشته شده به زبان های PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT , JavaScript, PHP and CSS in HTML را ویرایش کند. این برنامه بسیار حرفه ای می باشد و در عین سادگی بسیار قدرتمند است.  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بهترینها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: