رامبد جوان یک تنه اخراجی ها را پایین کشید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رامبد جوان یک تنه اخراجی ها را پایین کشید
نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390
بازدید : 1204
نویسنده : منو تو

سرتيپي همچنين درباره فروش «سيزده 59» نيز بيان كرد: «سيزده 59 » كه در تهران شش سينما در اختيار دارد به فروش 185 ميليون توماني دست يافته است.

سعيد سعدي تهيه كننده "اينجا بدون من" نيز در گفت‌وگویی از استقبال خوب مخاطبان از اين فيلم در طرح ويژه اكران ماه مبارك رمضان خبر داد.

سعدي درباره‌ي فروش «اينجا بدون من» گفت: «اينجا بدون من» به كارگرداني بهرام توكلي كه 13 سينما را در تهران دارد شب گذشته حدود 19 ميليون تومان فروش داشته است. در كل فروش اين فيلم در تهران از 300 ميليون تومان گذشته است. همچنين فروش شهرستان‌ها نيز به 50 ميليون تومان رسيده است.

وي درباره استقبال مخاطبان از «اينجا بدون من» در طرح ويژه اكران ماه رمضان اظهار كرد: استقبال مردم از نمايش فيلم در طرح ويژه اكران‌ فيلم‌هاي سينمايي در ماه مبارك رمضان بسيار خوب بوده است. «اينجا بدون من» در پرديس‌هاي ملت، آزادي، و اريكه ايرانيان فروش بسيار خوبي داشته تا آنجا كه فروش آن تنها در پرديس «ملت» نسبت به هفته گذشته دو ميليون تومان افزايش داشته است.

همچنين مختاري - از عوامل پخش هدايت فيلم - درباره فروش روزهاي گذشته «سوت پايان» گفت: «سوت پايان» به كارگرداني نيكي كريمي در تهران 12 سينما در اختيار دارد و در طي دو روز اكران خود به فروش 10 ميليون توماني دست يافته است.

وي ادامه داد: البته «سوت پايان» هنوز در شهرستان‌ها اكران نشده و ما منتظر بوديم بازخوردهاي نمايش فيلم را در تهران بگيريم و سپس براي اكران آن در شهرستان‌ها اقدام كنيم. به نظرم با توجه به فروش دو روز گذشته و استقبالي كه مردم از اين فيلم كرده‌اند، در روزهاي آينده اكران سينماهاي شهرستان نيز به جمع سينماهاي اكران‌كننده «سوت پايان» اضافه شود.
 


پاكستاني - يكي ديگر از عوامل پخش هدايت فيلم - هم با اشاره به استقبال بسيار خوب مخاطبان از «سوت پايان» در طرح ويژه اكران ماه مبارك رمضان خاطرنشان كرد: ما شب گذشته با خانم نيكي كريمي در سينما آزادي حاضر بوديم و از نزديك واكنش مخاطبان را نسبت به اين فيلم ديديم. اين واكنش‌ها تا حدي خوب بود كه خانم كريمي تصميم گرفتند امشب هم در سينما «آزادي» حاضر شوند و فيلم را در كنار مخاطبان ببينند.



مختاري در ادامه درباره فروش

«آقا يوسف»

نيز عنوان كرد: تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده «آقا يوسف» از روز چهارشنبه به 10 سينما در تهران كاهش يافته است. در مجموع فروش اين فيلم در تهران تا شب گذشته به 150 ميليون تومان رسيده و در شهرستان‌ها هم كه «آقا يوسف» پنج سينما در اختيار دارد، حدود 14 ميليون تومان فروش داشته است.



وي ادامه داد: «آقا يوسف» در حال سپري كردن هفته سوم خود است و از چهارشنبه اين هفته وارد هفته چهارم اكران مي‌شود.



مختاري همچنين با بيان اين‌كه «قصه پريا» ديگر در تهران سينمايي در اختيار ندارد، اظهار كرد: «قصه پريا» به كارگرداني فريدون جيراني تنها در يكي از سانس‌هاي فوق‌العاده سينما «آزادي» به نمايش درمي‌آيد و به تدريج كپي فيلم‌هايي كه در سينماهاي تهران به نمايش درمي‌آمد، به شهرستان‌ها منتقل مي‌شود.



او درباره فروش اين فيلم بيان كرد: «قصه پريا» تا كنون در تهران به فروش تقريبي 340 ميليون تومان دست يافته و در شهرستان‌ها نيز براي اين فيلم 130 ميليون تومان بليت فروخته شده است. در مجموع «قصه پريا» تا كنون به فروشي معادل 470 ميليون تومان دست يافته است.





لیست ده فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران (به لحاظ بهای بلیط):

1 - اخراجی های 2 / 3.757.000.000 تومان


2 - ورود آقایان ممنوع / 2.330.000.000 تومان


3 - اخراجی های 3 / 2.272.000.000 تومان


4 - جدایی نادر از سیمین / 2.081.000.000 تومان


5 - ملک سلیمان / 1.590.000.000 تومان


6 - اخراجی های 1 / 1.318.000.000 تومان


7 - درباره الی / 1.157.000.000 تومان


8 - دایره زنگی / 1.128.000.000 تومان


9 - توفیق اجباری / 1.068.000.000 تومان


10 - چارچنگولی / 1.036.000.000 تومان



منبع:

سی نت



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: ورود آقایان ممنوع , اخرجی ها 3 , سینما , گیشه , فروش , برنامه اکران , رکورد فروش , پرفروش ترین فیلم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: