پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (28)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1152
نویسنده : منو تو

.:: دانلود کتاب Nework Plus ::.

http://up.vatandownload.com/images/4fi1c9233afcwxb5hn0y.jpg

یکی از بارزترین دوره های شبکه Network + نام دارد که پیش زمینه خیلی از مدارک معتبر شبکه دنیا میباشد . در این کتاب خیلی از مفاهیم پایه ای شبکه توضیح داده میشود . مفاهیمی از قبیل نوع کابل ها , توپولوژی ها , Gateway و ... در این کتاب توضیح داده میشود . این کتاب 92 صفحه دارد , با فرمت Pdf و به زبان فارسی تهیه شده است.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود رایگان فیلم آموزش عکسبرداری از طبیعت - تعقیب نور ::.

http://up.vatandownload.com/images/ge02fmnxv2jjnc93ty2.jpg

عکسبرداری از منظره یکی از هنری و مفرح ترین کارهایی است که هر انسانی خواهان انجام دادن ان است . طبیعت جلوه های بسیاری دارد که بسیار زیبا میاشند و هر منظره میتواند یک حس را القا کند . شما با عکسبرداری از مناظر زیبا میتوانید حسی که ان لحظه نسبت به ان مکان معین داشته اید را دوباره متولد کنید . اما این خود لازمه دانش عکسبرداری از محیط و طبیعت پیرامون خود را میباشد که این کار را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو انجام دهیم . David Noton یکی از بهترین عکاسان انگلستان شما را در این امر در سفر خود اشنا میکند .

تعقیب نور یک برنامه 90 دقیقه ای میباشد که توسط دیوید نوتون تهیه و به بررسی ملزومات عکسبرداری از محیط مانند : پیدا کردن محل , طریقه عکسبرداری از محیط , درک نور طبیعی و تنظیمات مربوط به رنگ محیط میپردازد .همچنین در این فیلم به بررسی چگونگی توسعه چشم انداز ها به صورت دستی ,چگونگی پیدا کردن مکان های الهام بخش و تنظیمات نمایشی پرداخته میشود .

پس اگر با یکی از بهترین عکاسان انگلستان که اوازه او در خیلی از مجلات و روزنامه های گرافیکی پیچیده است همسفر شدید زیاد تعجب نکنید . کیفیت اموزش عالی میباشد و زبان اموزش نیز انگلیسی میباشد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود فیلم آموزشی كاملترین مجموعه بازگویی

رازهای شعبده بازها Mask Magic ::.

http://up.vatandownload.com/images/uusedegj1ig44sm304i6.jpg

مجموعه كاملترین مجموعه بازگویی رازهای شعبده بازهای بزرگ دنیا

آیا دوست دارید رازهای بزرگ شعبده بازان را یاد بگیرید؟ آیا دوست دارید بدانید چگونه میشود پرواز كرد؟ چگونه میشود روی آب راه رفت؟ چگونه میشود از دیوار عبور كرد؟ ما به شما آموزش می دهیم
این مجموعه كاملترین مجموعه بازگویی رازهای شعبده بازیهای بزرگ دنیا میباشد . در این مجموعه راز كلیه معروفترین شعبده بازی های دنیا بازگو میگردد .
مجموعه شکستن راز شعبده باز ، بزرگ ترین رازهای شعبده بازان را افشا می کند! تا کنون هیچ شعبده بازی جرات نمایش آن چه که در پشت صحنه شعبده بازی اتفاق می افتد را نداشته است.
اما اکنون، «شعبده باز نقاب دار» رازهایی را که بینندگان را مسحور خود می ساختند به تصویر می کشد. همیشه این سوال بوده که چگونه ممکن است یک انسان نصف شود، یک فیل غیب شود، تیری از بدن انسان رد شود، از یک تانک آب قفل شده فرار کرد و... .

مجموعه شعبده بازی های ماسك اولین مجموعه آموزشی پشت صحنه دنیای سحر و جادوی شعبده بازی های مشهور دنیا می باشد كه برای اولین بار در سال 1997-1998 از یكی از شبكه های تلویزیون ایالات متحده امریكا پخش گردید . در اوائل كار این مجموعه با اعتراض شعبده بازان مواجه گردید اما پس از طی مدت زمانی و اخذ اجازه های كتبی از انجمن شعبده بازان دنیا این مجموعه شگفت انگیز برای آگاهی مردم نسبت به كارهای محیر العقول شعبده بازان مجددا راه اندازی گردید . هنرمند اصلی این مجموعه آقای ول ولنتینو میباشد كه خود یكی از شعبده بازان مشهور دنیا است . ولنتینو در این مجموعه پشت صحنه بزرگترین شعبده بازی های دنیا از جمله كارهای دیوید كاپرفیلد ، كریس آنجل ، هری هودینی ، دیوید بلین و دیگر شعبده بازان نامی جهان را به نمایش در می آورد . بازی های بسیار شگفت انگیزی چون نصف كردن انسان ، پرواز كردن در آسمان ، غیب كردن فیل ، معلق كردن دستیار در هوا ، غیب كردن اجسام بزرگ و هزاران بازی بزرگ را به نمایش در می آورد .
ول ولنتینو از دوران كودكی به شعبده بازی علاقمند بوده و دائم در حال انجام كارهای عجیب و غریب بوده است . او در ابتدای كار فقط در محافل دوستانه و در مدرسه برای دوستانش شعبده بازی میكرده اما دیری نپائید تا او سر از چند برنامه شبكه تلویزینونی در آورد . ولنتینو توانست در مدت كوتاهی پا در جای بزرگان شعبده بازی دنیا بگذارد . او با مطالعه چندین كتاب از رازهای هری هودینی در این زمینه با تجربه تر شده بود . او دوست داشت متفاوت باشد و همیشه سعی می كرد راز شعبده بازان دیگر را حدس بزند . در این میان تصمیم گرفت تا پشت پرده بازی های شعبده را به مردم نمایش دهد اما یك مشكل این میان بود و آن نمایان بودن چهره اش بود . از اینرو ایده شعبده با ماسك به ذهنش خطور كرد و توانست با همكاری و اسپانسری شركت نش در یكی از شبكه های تلویزیونی مجموعه Mask Magic را ارائه دهد .

بر خلاف تصورش این مجموعه با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد . ادامه دادن این كار نیاز به هزینه بسیار گزاف بدون اسپانسر و نبودن مشاجره با انجمن شعبده بازان را می طلبید . استقبال این مجموعه ولنتینو را بر آن داشت تا بار دیگر در سال 2008 مجموعه جدید از Mask Magic را ارائه دهد و بار دیگر راز پشت صحنه بزرگان شعبده بازی را فاش نماید .

ولنتینو در بازیهایش نصف شدن دیوید كاپرفیلد و عبور از دیوار چین را به خوبی به نمایش می گذارد . روال انجام مجموعه هایش بدین صورت است كه ابتدا خود بازی را برای شما به نمایش می گذارد و سپس راز بازی را به شما آموزش میدهد . شما می توانید راز غیب شدن یك فیل و یا راز پرواز كردن كریس آنجل در آسمان را از مجموعه Mask Magic به راحتی بیاموزید . همچنین در این مجموعه ولنتینو فقط به بازگویی رازهای بزرگ بسنده نكرده و بسیار از بازی های شعبده خیابانی و محفلی نیز میپردازد . برخی از این بازی ها بسیار ساده بوده و با وسایل بسیار ساده طراحی شده است اما درست انجام دادن آن باعث شگفتی اطرافیان شما میگردد .

ما در این مجموعه برای شما هر سه مجموعه Mask Magic که به نام Magic's biggest Secrets Finally Revealed هم شناخته میشود را تهیه کرده ایم.این مجموعه شامل سه فصل میباشد که مربوط به مجموعه برنامه های سال های 1998 , 2002 و 2008 میباشد .

- پرواز از زمین
- بریدن انسان
- غیب كردن فیل
- ناپدید كردن هواپیما ، تانك ، قطار ، ماشین و غیره . .
- بازگویی راز های هری هودینی
- بازگویی برخی راز های كریس آنجل
- بازگویی راز های دیوید كاپرفیلد
- بازگویی راز های دیوید بلین
- عبور شمشیر از بدن
- رد كردن دست از بدن
- راز پرواز كریس آنجل در آسمان
- ناپدید كردن انسان روی صحنه
- بازگویی راز انواع جعبه های شعبده بازی
- بازگویی راز ظاهر نمودن پرندگان و دیگر حیوانات
- بازگویی راز انواع جعبه های شمیر
- بازگویی راز انواع قوطی ها و بطری های شعبده
- راز انواع شعبده های طناب
- راز شعبده حلقه های چینی
- و دهها راز و بازی معروف و بزرگ شعبده بازی

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود انیمیشن Hop 2011 با لینک مستقیم و کم حجم ::.

http://up.vatandownload.com/images/uuoh5e5gshoykymczpdv.jpg

سال انتشار :۲۰۱۱
نام کارگردان : Tim Hill
ژانر : انیمیشن , کمدی , خانوادگی , فانتزی
کیفیت : DVDRip - کیفیت اصلی
فرمت : MKV
نمره از دید بینندگان : ۵٫۱ از ۱۰ (متوسط)
حجم : ۳۵۰MB
ستارگان : Russell Brand, James Marsden and Elizabeth Perkins
اطلاعات بیشتر : IMDB

خلاصه داستان: "فرد" یک نوازنده ی موزیک است که باید در مراسم عید پاک به همراه یک گروه موسیقی به اجرای موزیک بپردازد اما در یک تصادف رانندگی دچار سانحه می شود و مجروح می شود. حالا خرگوش خانگی او به همراه دوست جوجه اش به فرد کمک می کنند تا زودتر بهبود پیدا کند اما "فرد" نمیتواند تا زمان اجرای مراسم خوب شود , بنابراین خرگوش و دوست کوچکش نقشه ای تازه می کشند...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود آموزش تری دی مکس 2012 مهارتهای نامحدود

بیش از 6 گیگابایت با لینک مستقیم ::.

http://up.vatandownload.com/images/mux40qhppd91fh28g11s.jpg

دانلود آموزش تری دی مکس 2012 مهارتهای نامحدود
Learning 3DS Max 2012 Tutorial DVD

اگر شما هم از علاقمندان به گرافیک سه بعدی و پویا نمایی رایانه ای که عنوان "نسل نوین دانش رایانه ای" را از آن خود کرده است می باشید حتما با نرم افزار 3dmax آشناایی کافی دارید.

مطمئنا دسترسی به بسته ی آموزشی حرفه ای و ارزشمندی که تمامی مباحث عمده حرفه ای این علم را تحت پوشش قرار می دهد،برایتان بسیار ضروری و مفید است !

امروز قصد داریم در راستای آموزش های این نرم افزار که در وطن دانلود قرار داده شده است آموزش جامع نسخه ی جدید 2012 3Ds Max را برای شما کاربران عزیز وطن دانلود قرار دهیم . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف کیتارو موسیقی بی کلام , مجموعه 12 اموزش کامل در زمینه گرافیک و انیمشین - Gnomon Graphic School , دانلود کتاب Nework Plus , آموزش عکسبرداری از طبیعت - تعقیب نور , كاملترین مجموعه بازگویی رازهای شعبده بازها Mask Magic , دانلود انیمیشن Hop 2011 با لینک مستقیم و کم حجم , آموزش تری دی مکس 2012 مهارتهای نامحدود بیش از 6 گیگابایت با لینک مستقیم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: