پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (29)
نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1091
نویسنده : منو تو

.:: دانلود رایگان آموزش ماهیگیری و تمام تکنیکهای ماهیگیری ::.

http://up.vatandownload.com/images/k9riyj0v0o8nwbnvwtt9.jpg

همانطور که میدانید ورزش ماهیگیری (Fishing) یکی از مفرح ترین ورزش ها میباشد . ماهی‌گیری به شکار ماهی از آب با قلاب، تور یا هر ابزار دیگری می‌گویند. ماهی گیری به دو دسته کلی ماهی گیری تجاری و ماهی گیری تفریحی تقسیم می شود.ماهی گیری تجاری به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود و ماهی گیری تفریحی به دو روش ماهی گیری ورزشی و ماهی گیری غیرورزشی(سنتی) انجام می شود.ماهی گیری تفریحی به منظور سرگرمی، ورزش، کسب لذت، زندگی در طبیعت و ... انجام می گیرد.در این اموزش هم بیشتر به همین موضوع پرداخته میشود . کسب لذت , زندگی در طبیعت و ارامشی که از این ورزش کسب میشود در کمتر بازی میتوان یافت . همچنین ماهیگیری با قلاب را میتوان یک هنر نامید زیرا قوانین بسیاری دارد که به سبب پیروی کردن از انها میتوان یک ماهی را صید کرد . در این اموزش انواع ماهی ها , انواع طعمه ها , لنسر ها و زمان و مکان ماهیگیری به شما اموزش داده میشود .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

.:: دانلود رایگان کاملترین مجموعه کامپوننت های

دات نت DevExpress Dxperience 2011 ::.

http://up.vatandownload.com/images/s6v7uyzphfz64difr2v.jpg

چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز ویستا و سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت وطن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون ::.

http://up.vatandownload.com/images/765sb0bj1tpyxyqjgap.jpg

دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون

Days Around The World with Jessica Watson DVDrip

مستندی زیبا و جالب در خدمت شما عزیزان هستیم.این مستند در مورد گردش به دور دنیا در 210 روز می باشد.نکته قابل توجه این مستند این است که ، دختری 16 ساله به نام Jessica Watson این کار را انجام داده است.وی با این کار خود توانسته است یک رکورد منحصر فرد به جا گذارد و جوانترین فردی باشد که به تنهایی به دور دنیا سفر کرده است. Jessica در 18 نوامبر سال 2009 از بندر سیدنی استرالیا سفر خود را آغاز کرد.جسیکا تصمیمش را گرفته بود و سرانجام پس از 210روز با قایق 30فوتی خود توانست به آرزوی خود دست یابد. و 7 ماه بعد ( 210 روز ) به بندر سیدنی بازگشت.
جسیکا واتسون گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشته است به خصوص روزهایی که هوا طوفانی بود و کنترل قایق سخت می‌شد.
او هم اکنون بسیار مشهور و پولدار شده است چرا که اولین نوجوانی است که به تنهایی و با قایق به دور جهان را پیموده است و همچنین کلیه عکس‌های و گزارشاتی که در این سفر به ثبت رسانده است را به مبلغ 1میلیون دلار به فروش می‌رساند! جسیکا هنگام ترک قایقش گفت: من نمی‌خواهم به خانه بروم، واقعا به قایقم وابسته شده‌ام! ....

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون

بیش از 2700 موسیقی سنفونیک ::.

http://up.vatandownload.com/images/v8am1y0529gwfhtx0p09.jpg

دانلود تمامی آلبوم های سنفونیک بتهوون به صورت کامل - بیش از 10 گیگابایت

لودویگ وان بتهوون یا لودویگ فان بتهوفن یکی از موسیقی‌دانان برجستهٔ آلمانی بود که بیشتر زندگی خود را در وین سپری کرد. وی یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های موسیقی در دوران کلاسیک و آغاز دورهٔ رمانتیک بود. بتهوون، به‌عنوان بزرگ‌ترین موسیقی‌دان تاریخ، همیشه مورد ستایش قرار گرفته و آوازهٔ او موسیقیدانان، آهنگ‌سازان، و شنوندگانش را در تمام دوران تحت تأثیر عمیق قرار داده‌است. در میان آثار شناخته‌شدهٔ وی می‌توان از سمفونی نهم، سمفونی پنجم، سمفونی سوم، سونات پیانو پاتتیک، سونات مهتاب، و هامرکلاویِر، اپرای فیدِلیو و میسا سولِمنیس نام برد.
بتهوون بیشتر اوقات با خویشاوندان و بقیه مردم نزاع و با آنان به تلخی برخورد می‌کرد. شخصیت بسیار مرموزی داشت و برای اطرافیانش به مانند یک راز باقی ماند. لباسهایش اغلب کثیف و به‌هم‌ریخته بود. در آپارتمانهای بسیار به‌هم‌ریخته زندگی می‌کرد. بسیار تغییر مکان می‌داد. طی ۳۵ سال زندگی در وین، حدود چهل بار مکان زندگی‌اش را تغییر داد. در معامله با ناشرانش همیشه بی‌دقت بود و اکثر اوقات مشکل مالی داشت.
بسیاری معتقدند موسیقی بتهوون بازتاب زندگی شخصیِ اوست که در اکثر اوقات تجسمی از نبرد و نزاع همراه با پیروزی است. مصداق این توصیف را می‌توان در اکثر شاهکارهای بتهوون، که بعد از یک دشواری سخت در زندگی‌اش پدید آمدند، یافت. او در سال ۱۸۰۲ در هایلیگِنشتاد (روستایی خارج از وین) وصیت‌نامه‌ای خطاب به دو برادرش نوشت که به وصیتنامه هایلیگِنْشتاد معروف است. پس از واقعه هایلیگنشتاد و غلبه بر یأسش از ۱۸۰۳ تا ۱۸۰۴ سمفونی عظیم شماره ۳ خود به نام اروئیکا را که نقطه تحول در تاریخ موسیقی است، تصنیف کرد.. بعد از ۱۸۱۸ مسائل داخلیِ زندگی بتهوون مانع از انفجار خلاقیت او نشد و بعضی از بزرگ‌ترین آثارش: میسا سولِمنیس، سمفونی شماره ۹، آخرین سوناتهای پیانو و آخرین کوارتتهای زهی را به وجود آورد. او از سال ۱۸۰۰ به ناشنوایی تدریجیِ خود پی برد. برای یک آهنگساز و نوازنده هیج اتفاقی نمی‌تواند ناگوارتر از ناشنوایی باشد، اما حتی آن هم نتوانست مانعی جدی برای بتهوون باشد. آخرین کارهای او شگفتی خاصی دارند، و بسیاری آن‌ها را مملو از معانی مرموز و ناشناخته به شمار می‌آورند. بتهوون را بزرگ‌ترین هنرمند تاریخ موسیقی و پیانو می‌دانند.

حتی اگر به موسیقی سنفونیک هم علاقه ندارید این مجموعه را دانلود نمایید . بتهوون یکی از پایه گذاران و تاثیرگذارترین شخصیتهای این سبک موسیقی میباشد . موسیقی سمفونیک شاید یکی از معجزه امیز ترین سبک های موسیقی در ارامش روحی ادمی و متمرکز کردن خط انرژی ذهنی انسان میباشد . شما مطمئنا میتوانید با شنیدن این موسیقی افکار خود را کنترل و به سوی یک هدف متمرکز کنید . شک نکنید که آرامشی که در شنیدن موسیقی سنفونیک میباشد در هیچ سبک موسیقی دیگر یافت نمیشود . این مجموعه یکی از کمیاب ترین مجموعه هایی است که وطن دانلود افتخار تهیه ان را برای هموطنان عزیز و بازدیدکنندگان شریف این سایت تهیه نموده است . این مجموعه تمامی البوم های بتهوون که 20 البوم میباشد را در بر میگیرد و همچنین تمام اثار که بیش از 2700 اهنگ با فرمت MP3 و بالاترین کیفیت 320 به همراه کاتالوگ هر البوم میباشد .

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: دانلود مجموعه فیلم های آموزشی 100 تکنیک فتوشاپ ::.



دانلود مجموعه فیلم های آموزشی 100 تکنیک فتوشاپ

مجموعه ای از آموزش تکنیک های نرم افزار فتوشاپ در تمام زمینه ها برای کسانی که علاقه مند به فعالیت در زمینه طراحی هستند.
اکثر آموزش های مجموعه توسط Barker استاد بی چون و چرای فتوشاپ هستند.
امیدواریم از تماشای این مجموعه آموزشی لذت ببرید

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ی کامل آموزش های مایا از شرکت TUTSPLUS بیش از 50 عنوان , آموزش مجموعه کامل مدیتیشن و تای چی , موزش ماهیگیری و تمام تکنیکهای ماهیگیری , کاملترین مجموعه کامپوننت های دات نت DevExpress Dxperience 2011 , دانلود رایگان فیلم مستند 210 روز دور دنیا با جسیکا واتسون , تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون بیش از 2700 موسیقی سنفونیک , مجموعه فیلم های آموزشی 100 تکنیک فتوشاپ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: