دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
نوشته شده در دو شنبه 5 دی 1390
بازدید : 861
نویسنده : منو تو

نقاشی بی نظیر با تکنیکی متفاوت

این عکس فقط با یک حرکت قلم کشیده شده است. از نوک بینی شروع شده
و در پائین عکس به اتمام می رسد. تاریخ نگارش آن در زیر عکس قابل توجه است. (1884)





کاهش حجم ترافیک تهران با نقشه آنلاین ترافیک


شرکت کنترل ترافیک تهران، نقشه آنلاین ترفیک تهران را در تارنمای خود قرار داده است. این نقشه هر ۵ دقیقه یکبار به روز می شود. این اقدام می تواند در کاهش حجم ترافیک و انتخاب مسیر مناسب پیش از خروج از منزل به شهروندان تهرانی کمک کند. نقشه آنلاین تهران را می توانید اینجا ببینید.


www.Tehrantraffic.com/trafficmap/map.asp

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

لباس عروس سه کیلومتری !


عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم عروسی در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1.86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.






واقعا که بايد به آقايون حق داد‎ !


زنی در استرالیا، یک تمساح را به همسرش ترجیح داد. منابع خبری در این خصوص اعلام کردند: گریگ لئونگ، مرد استرالیایی است که توانایی تحمل تمساح را در خانه نداشت. او از همسرش ویکی 52 ساله خواست که میان او و تمساح یکی را انتخاب کند. همسر این مرد پرستار است و در شهر ملبورن کار می‌کند. او این تمساح را 13 سال قبل در مقابل منزلش یافته و آن را به خانه آورده و از این حیوان نگهداری می‌کرد. مرد استرالیایی انتظار نداشت که همسرش تمساح را به او ترجیح دهد و تصمیم بگیرد که پس از 25 سال زندگی مشترک از او جدا شود.

زن استرالیایی در گفت و گو با روزنامه‌های محلی گفت: نمی‌تواند از این تمساح که مانند پسرش است دست بکشد. برای او جدایی از همسرش آسانتر است. اگر شوهر این زن، از او جدا شود، می‌تواند از خودش مراقبت کند، اما تمساح بیچاره نمی‌تواند از خودش به تنهایی مراقبت کند. مرد استرالیایی مجبور شده از همسرش بخواهد میان او و تمساح، یکی را انتخاب کند، چون این زن اغلب وقت خویش را صرف نگهداری از تمساح کرده و در رسیدگی به امور خانه سستی می‌کند. او گاهی اجازه می‌داده تمساح در تختخواب اندرو، پسر 9 ساله این زوج بخوابد.














عجیب ترین پرتره دنیا به کمک GPS


شاید در نگاه اول تصور کنید این پرتره حاصل تلاش کودکی خردسال برای کشیدن نخستین نقاشیهای خود است٬ اما با دانستن داستان پشت آن احتمالآ به تحسین ایده ی جالب و بکر خالق آن خواهید پرداخت. هفدهم مارس امسال اریک نوردنانکار٬ طراح و هنرمند سوئدی یک وسیله ی ردیابی GPS (سامانه موقیت یاب جهانی به کمک ۲۴ ماهواره) را درون چمدانی قرار داد و آنرا به همراه مسیر دقیق از پیش تعیین شده ی خود به شرکت پست DHL تحویل داد. ۵۵ روز بعد این چمدان به استکهلم بازگشت در حالیکه سامانه GPS به صورت خودکار مسیر سفر این چمدان در دور دنیا را ثبت نموده بود.

اریک اطلاعات ثبت شده را به کامپیوتر خود وارد کرد و پرتره ای را که در بالا می بینید خلق نمود! به دلایل تکنیکی او مجبور بود این پرتره را تنها با استفاده از یک خط رسم کند. این خط غول آسا با عبور از ۶ قاره و ۶۲ کشور دنیا یک مسیر۱۱۰۶۶۴ کیلومتری را پیموده تا بدین ترتیب با خلق این پرتره اریک را به شهرت جهانی برساند. جالب است که نگاه مرد در تصویر به کشور ایران است.




این هم پرنده ای بنام اسکل !


قیافه اش را نگاه کنید عین بیشعورهاست بخاطر همین به یه نفر که حاضر نیست از مغزش استفاده کنه میگن اسکل. در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری میکند طولی نمی کشد که محل نگهداری آنها را فراموش میکند و بخاطر همین با مشکل مواجه می شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمیکند ...









ابزاری جالب برای کسانی که دوستدار لیمــو هستند













وقتی درخت موز به بار می نشیند









نسل پارکینگ های غیر متعارف !

برج خودرو فولکس واگن واقع در شرکت eponymous در شمال شهر آلمان به عنوان یک شرکت
پارک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان پارکینگی برای 5500 خودرو قابل استفاده است.













پناهگاهی برای کوهنوردان در لبه صخره


این اولین پروژه از نوع پناهگاه است که با این سبک و مدل توسط باشگاه تورینو در ایتالیا بر کوه های آلپ قرار گرفته است. کانکسی که بدین منظور برای استفاده کوه نوردان و صخره نوردان آماده شده ترکیبی بهینه از راحتی، ایمنی با در نظر گرفتن امکانات مراقبت از محیط زیست است. این وسیله که با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی مدرنی ساخته شده علاوه بر نمای خارجی و طراحی داخلی مناسب، با شرایط آب و هوایی مناطق سرد و یخچال های طبیعی سازگار است و هوایی مطبوع را به ساکنان خود هدیه می دهد.


















در جستجوی آدرنالین !


وقتـــی كه بسيار هيجانزده باشيد، غده های فوق كليوی ناگهان مقدار زيادی آدرنالين در خون ترشح ميكنند. آدرنالين برای آمادگی بدن در انجام فعاليت های شديد يا دفاع از خود ترشح ميشود. اما خیلی ها برای ترشح آدرنالین خونشان نه تنها خطر می کنند بلکه هزینه هم می کنند.

نمونه ای از مکان هایی که اینگونه افراد می پسندند برجی است با ارتفاع 365 متر که با اتصال تنها یک تسمه مخصوص و با پرداخت 175 دلار می توانند در اطراف لبه ی برج پیاده روی کنند یا بمدت 30 دقیقه نهایت هیجان را در هوای آزاد بالای 116 طبقه را تجربه کنند !



















این هم تصاویری از تست قدرت بیل مکانیکی !









بحران شوهر برای یک میلیون دختر





انواع دوندگی در کشورهای مختلف

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



چگونه رسانه ها می توانند دیدگاه ما را تغییر دهند ...





اساس و بنيان علم اقتصاد فقط پول نیست؛ هست؟!



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: