مجله دانلود روز (33)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (33)
نوشته شده در چهار شنبه 7 دی 1390
بازدید : 940
نویسنده : منو تو

 

.:: Internet Download Manager 6.08 Build 3.1

دانلود IDM جدید ::.

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.
به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet download manager جدید

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Nero Multimedia Suite 11.0.11200

دانلود nero 11 نرم افزار قدرتمند رایت بر روی انواع دیسک ها ::.

Nero 11 برنامه ای محبوب و قدرتمند برای ساخت و به اشتراک گذاری عکس ، موزیک و ویدئو می باشد. ابزار قدرتمند آن برای ویرایش ویدئو به همراه تکنولوژی قدرتمند تبدیل فرمت فایل های ویدئویی برای اجرای فیلم ها روی تمامی دستگاه ها ، ابزار رایت و تهیه نسخه پشتیبان حرفه ای ، Nero 11 را به مجموعه ای رسانه ای کاملی تبدیل کرده است. مرورگر رسانه ای جدید این نرم افزار به شما امکان آغاز سریع پروژه ها را داده و شما می توانید تنها با یک کلیک از طریق کتابخانه موزیک ، عکس و ویدئو به اکثر پروژه ها دسترسی داشته باشید. قابلیت Drag & Drop عکس ، موزیک و ویدئو از گالری داخلی نرم افزار در داخل پروژه در تسریع روند کاری شما اهمیت فوق العاده ای دارد.

Nero Multimedia Suite 11.0.11200 - دانلود nero 11 نرم افزار قدرتمند رایت بر روی انواع دیسک ها

رایت دیسک های با دوام بالا : می توان گفت بهترین کیفیت دیسک رایت شده را توسط Nero 11 در اختیار خواهد داشت. تکنولوژی قدرتمند Nero SecurDisc 3.0 با قابلیت اسکن سطحی برای رایت روی دیسک های خش خورده از ویژگی های مهم این مجموعه می باشد. Rip کردن فیلم های DVD : دیگر می توانید به سادگی و به صورت مستقیم تمامی فیلم های DVD یا Blue-Ray خود را تنها با یک کلیک RIP کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. در این حین می توانید بخش های ناخواسته مانند زیر نویس و زبان های دیگر را از روی فیلم استخراج شده حذف کنید. لطفا از فایل های readme.txt و key.txt و serial.txt برای فعال کردن نرم افزار استفاده کنید.

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.283 Production Suite

استودیو تدوین فیلم ::.

Vegas Movie Studio نرم افزاری خارق العاده برای تهیه و ویرایش فیلم های HD می باشد که در این راه تمامی ابزار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن می توانید تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی شامل HDV و AVCHD را ویرایش کنید. ابزار ویرایش سه بعدی و کاملا ابتکاری ،امکانات ویژه برای ساخت و ترکیب ویدئوها ، ابزار تصحیح رنگ و ساخت موزیک پس زمینه برای فیلم ها از ویژگی های مهم و اصلی Vegas Movie Studio می باشد.

شامل نرم افزار های :
Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0.283
DVD Architect Studio 5.0.156
Sound Forge Audio Studio 10.0.176

ابزار میکس با پشتیبانی از تکنولوژی صدای فراگیر برای ساخت موزیک های حرفه ای ، وجود صدها افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی کاملا حرفه ای و فیلترهای مختلف ، قابلیت آپلود ویدئوها روی youtube ، رایت دیسک های Blue-Ray یا ساخت یک دی وی دی با استفاده از تم های از پیش طراحی شده یا ساخت منو و گرافیک به صورت دستی از ویژگی های مهم نرم افزار استودیو تدوین فیلم های HD شرکت سونی می باشد.

نرم افزار استودیو تدوین فیلم های HD

مشخصات و قابلیت های Sony Vegas Movie Studio HD 11
ساخت دیسک های DVD و Blue-Ray : نرم افزار DVD Architect™ Studio نیز در این مجموعه وجود دارد که برای ساخت و رایت پروژه های حرفه ای به همراه منوهای ساختگی ، دکمه های زیبا و پس زمینه روی دیسک های دی وی دی و بلو – ری کاربرد دارد.56 تم آماده استفاده برای ساخت منو در این نرم افزار قرار داده شده که می توانید از آنها به سادگی استفاده کنید.
کیفیت استاندارد و HD : تقریبا تمامی فرمت های ویدئو شامل HD تا AVCHD را می توانید توسط این نرم افزار با کیفیت بالای خروجی
ویرایش 3 بعدی : ساخت پروژه های 3 بعدی در Vegas Movie Studio به سادگی ساخت پروژه های 2 بعدی می باشد و هیچ گونه ابزار اضافی نیز نیاز نخواهید داشت. همچنین توسط این نرم افزار می توانید بدون نیاز به مانیتورهای 3D گران قیمت ، پیش نمایشی از ویدئوهای 3 بعدی را به نمایش بگذارید.
پلاگین ساخت متن و عنوان بندی : ساخت عنوان بندی های زیبا با افکت های چشم نواز از دیگر ویژگی های Vegas Movie Studio است. این پلاگین دارای برخی گزینه های نرم افزار Pro Type Titler را در خود داراست و در عین حال رابط کاربری بسیار ساده ای دارد.
کنترل قدرتمند برای برش و پیش نمایش ویدئو : این ابزار راهی ابتکاری و سریع برای ویرایش می باشد که سرعت روند کار و بازدهی آن را افزایش می دهد.
وجود صدها افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی ، عنوان بندی های زیبا و فیلترهای حرفه ای به علاوه ابزار خودکار و حرفه ای تصحیح رنگ و تکنولوژی بسیار حرفه ای stabilizer برای حذف ارتعاش ویدئو از ویژگی های منحصر به فرد Vegas Movie Studio است.

مشخصات سخت افزاری Vegas Movie Studio HD Platinum
Windows XP SP3 , Windows Vista SP2 , Windows 7
2 GHz 2 هسته ای با قابلیت اجرای تصاویر 3D
400 مگابایت دیسک جهت نصب و اجرا
1 گیگابایت رم ( 2گیگابایت پیشنهاد می شود)
پورت 1394 برای انتقال تصاویر HD از دوربین به رایانه
Apple® QuickTime® 7.1.6 یا بالاتر

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: DxO Optics Pro 7.0.0 Rev 23357 Build 913

نرم افزار بهینه سازی تصاویر دوربین دیجیتال فوق پیشرفته ::.

DxO Optics Pro نرم افزار اتوماتیکی است که کیفیت تصاویر را فوق العاده بالاتر می برد. این نرم افزار گرافیکی به درد عکاسان آماتوری می خورد که عکاسی را تازه شروع کرده اند. DxO Optics Pro هر 2 فرمت jpg و RAW را پشتیبانی می کند. DxO Optics Pro خیلی از مشکلاتی که از لحاظ کیفیت دامنگیر عکاسان است را از جلوی پایشان بر می دارد. همچنین توسط این برنامه می توانید به صورت ویژه بر روی تصاویر زوم کنید اما کیفیت از بین نمی رود. با این نرم افزار فوق العاده محدودیت را از دوربین عکاسی خود حذف کنید.
این نرم افزار قابلیت Optical Corrections برای رفع حالت گنبدی شکل تصاویر گرفته شده با لنز های واید را داراست. همچنین دارای قابلیت رفع مشکل زاویه Geometric corrections دارد که می تواند زاویه درونی عکس را تغییر دهد. همچنین با قابلیت Denoising میتوانید نویزهای مزاحم درون تصاویر گرفته شده در تاریکی شب را از بین ببرید. همچنین قابلیت پیشرفته تنظیم exposure و contrast نیز دارد. DxO قابلیت تبدیل انواع فرمت های RAW به یکدیگر را نیز دارد.

 

DxO Optics Pro 7.0.0 Rev 23357 Build 913 - نرم افزار بهینه سازی تصاویر دوربین دیجیتال فوق پیشرفته

قابلیت فوق العاده دیگر DxO سیستم تصحیح رنگ آن است که دارای قالب های فراوانی است که با یک کلیک بر روی تصویر شما اعمال می شود. Presets های موجود در این بخش دل هر عکاس هنرمندی را آب می کند. سیستم مدیریت رنگ Color management پیشرفته آن قابلیت بوکمارک کردن رنگهای دلخواه شما را دارد. همچنین رابط کاربری فوق العاده این نرم افزار از سیستم های چند مانیتوره نیز پشتیبانی می کند. بخش Sharpness mask نیز برای بالابردن وضوح تصاویر گرفته شده با دوربین دیجیتال کاربرد بسیاری برای عکاسان دارد.
نحوه برنامه نویسی DxO Optics Pro به گونه ای است که از حداقل تجهیزات سخت افزاری شما حداکثر استفاده مفید را می برد. استفاده از تکنولوژی OpenCL برای بالارفتن و سریع شدن 4 برابری سرعت نرم افزار یکی از این موارد است. Tailor-hand DxO Optics Modules قابلیت این را به شما می دهد که لنزهای مختلف را برای دوربین خود شبیه سازی کنید و گویی این تصاویر از دوربین شما اما با آن لنز ها تهیه شده است. به صورت کلی نرم افزار DxO Optics Pro نسخه 7 انقلابی در نرم افزار های مدیریت و بهینه سازی تصاویر بعد از عکاسی است که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Luxor HD Final Portable PC Game

دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل ::.

بازی Luxor یکی از بهترین بازی های مرحله ای سبک شوتر است که شما هیچ وقت تجربه بازی آن با کیفیت HD را نداشته اید. شرکت بازی سازی لاکسر , لوکسر, این بار کیفیت HD را ارائه داده تا تجربه جدید را نصیب شما کند. نسخه نهایی پرتابل آن برای دانلود قرار داده شده است. پاسخ خدای ایسیس را بدهید و توپ های رنگی که از مسیر رد می شوند تا به اهرام برسند را با ترکیب حداقل سه توپ همرنگ از بین ببرید تا جایزه ها و ابزارهای جدید نصیب شما شود.

Luxor HD final portable - دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی luxor
سیستم عامل : Windows XP/Vista
پردازنده : 800 Mhz
حافظه : 128 MB
درایو کارت گرافیک و شتاب دهنده : DirectX: 9.0
فضای خالی دیسک : 55 MB
 

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: SEGA Genesis Classic Collection Gold Edition

بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا ::.

کنسول سگا یکی از پرطرفدارترین کنسول های قدیمی بازی چندین سال پیش بود که اکثر ما دوران کودکی خود را با آن گذراندیم و در زمان خود طرفدارهای بسیاری داشت. شرکت سگا رفته رفته پیشرفت های زیادی داشت تا جایی که امروزه بازی های بسیار قدرتمندی از نظر گرافیکی ارائه میدهد. اما هنوز برای حفظ کردن طرفداران قدیمی خود از بازی های قدیمی حمایت می کند. SEGA Genesis Classic Collection Gold Edition سری 3 نسخه ای از بازی کلاسیک قدیمی سگا است که شامل 46 بازی سگا می شود که همه ما روزگار قدیم را با آن سپری کرده ایم. Gold edition در واقع مجموعه این 3 volume است. کافی است پس از دانلود 3 فایل که در ادامه مطلب قرار دارد فایل اول اجرا کنید, سپس فایل iso ایجاد شده را توسط برنامه های Burn بر روی سی دی رایت کنید یا با نرم افزار های شبیه سازی سی دی رام مجازی مثل Daemon tools و UltraIso بر روی سیستم Mount کنید. بعد از نصب نیز محتویات پوشه crack را در مسیری که بازی را Install کرده اید کپی کنید تا به صورت full از بازی لذت ببرید.

SEGA Genesis Classic Collection Gold Edition - بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا

دانلود کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فایرفاکس 9 , دانلود وینمپ جدید همراه با شماره سریال , Winamp 5 , 623 Build 3199 Pro Final , Internet Download Manager 6 , 08 Build 3 , 1 , دانلود nero 11 , استودیو تدوین فیلم , , نرم افزار بهینه سازی تصاویر دوربین دیجیتال فوق پیشرفته , دانلود بازی Luxor HD نسخه نهایی پرتابل , بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا , DxO Optics Pro 7 , 0 , 0 Rev 23357 Build 913 , , , Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 , 0 , 283 Production Suite ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: