عکاسی بدون فتوشاپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکاسی بدون فتوشاپ
نوشته شده در شنبه 10 دی 1390
بازدید : 792
نویسنده : منو تو


























به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups

Wizzit

موکن جادویی ویزیت

ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه کنده وبرطرف می نماید و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند.با موچین های قدیمی و آینه مدتها طول می کشد تا شما مو های صورتتان را اصلاح کنید و همچنین انجام این کار بسیار دردناک است اما اکنون وسایلی وجود دارد که این کار را با سرعت و بدون درد انجام می دهد و به قدری این کار را به خوبی انجام می دهد که شما نیازی به آینه نخواهید داشت.

قیمت :18800 تومان

موکن ویزیت با باطری کار می کند که باعث می شده بتوانید از آن در همه جا استفاده کنید.این تکنولوژی بی نظیر مو های زائد شما را مانند یک آهنربا جمع می کند بنابر این شما نیازی به آینه نخواهید داشت ویزیت را روی محل مورد نظر بکشید بعد از آن مویی را در آن قسمت حس نخواهید کرد به همین دلیل است که ما اعتقاد داریم که ویزیت تا 50 برابر سریع تر از موچین عمل می کند و نکته جالب این است که شما برای هفته ها نیازی نخواهید داشت که دوباره از آن استفاده کنید

به همراه ویزیت یک ست کامل پدیکور به عنوان هدیه ارسال می گردد

قیمت :18800 تومان



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکاسی بدون فتوشاپ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: