تصاویـری از مانـور نـظامی ایـران در تنـگه هرمـز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 645
نویسنده : منو تو

 





















رزمایش نظامی ده روزه ایران در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد. در این چند روز سامانه های سبك و سنگین توپخانه دریایی كه بر روی ناوشكن های یگان های موشك انداز و پشتیبانی كننده نیروی دریایی ارتش مستقر شده اند علیه اهداف فرضی سطحی، پروازی و اهداف نور افشان شلیك كردند. این در حالیست که در محافل سیاسی این صحبت به میان آمده که این رزمایش نظامی در تنگه هرمز به معنای بستن این تنگه نیست بلکه نشان دهنده توان ایران برای حفظ امنیت این گذرگاه استراتژیک است.
































ناو هواپیمابر آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز :






به گزارش العربیه، "ویکتوریا نولاند" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی و در واکنش به تهدید ایران نسبت به بستن تنگه هرمز گفت : "ما تصور می کنیم تحریم های بین المللی علیه نتیجه داده است به همین دلیل می بینیم که این کشور به شکل خصمانه عمل کند." پیشتر آمریکا در واکنش به تهدید ایران در بستن تنگه هرمز اعلام کرده بود؛ اجازه نمی دهد تنگه هرمز را که 40 درصد نفت جهانی از آن می گذرد به روی کشتی ها بسته شود.

"جورج لیتل" سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته بود: " ایجاد اختلال در رفت و آمد شناورها در تنگه هرمز را تحمل نخواهیم کرد." این در حالی است که "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ایران نیز پیشتر گفته بود : "بستن تنگه هرمز برای ایران مثل آب خوردن است."














:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: تصاویـری از مانـور نـظامی ایـران در تنـگه هرمـز , ناو هواپیمابر آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: