رابطه ای شیرین تر از عسل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رابطه ای شیرین تر از عسل
نوشته شده در شنبه 24 دی 1390
بازدید : 881
نویسنده : منو تو

مشکل سوم: دخالت خانواده ها

پس از ازدواج بیش از هر کس باید به همسر خود وفادار باشید. هرگاه خانواده شما در زندگی شخصی تان دخالت کردند، خودتان شخصا با آنها کنار بیایید و طوری رفتار کنید که دخالت ها متوقف شوند. در مقابل اگر خانواده همسرتان دخالت می کنند، همسرتان باید چنین کند و شما هرگز در مورد این مسایل با آنها برخورد نکنید.

مشکل چهارم: فرزندانی که به حرف والدینشان گوش نمی دهند

اگر والدین در مسایل تربیتی و اخلاقی هماهنگ نباشند، در تربیت فرزندان مشکلاتی ایجاد می شود. معمولا مادران در مسایل تربیتی ملایم تر و پدران خشن تر هستند و این اشتباه است. لحن پدر و مادر درمورد یک مسئله باید عین یکدیگر باشد، در غیر این صورت فرزندان دچار سردرگمی می شوند. حتی زمانی که پدر و مادری از یکدیگر جدا می شوند، باید همچنان درمورد مسایل تربیتی فرزندانشان هماهنگ بمانند. اگر نظرتان با همسرتان درمورد مسئله ای مخالف بود در خلوت با یکدیگر صحبت کنید بپذیرید که اختلاف نظر کاملا طبیعی است. زمانی که فرزندانتان از شما درخواستی دارند به آنها بگویید که باید با همسرتان مشورت کنید و بعد نتیجه را اعلام می کنید. به این ترتیب آنها متوجه می شوند که باهم هماهنگ هستید.

مشکل پنجم: نگرانی های شغلی

بسیاری از زنان از این که خانه دار هستند ناراضی اند. اما خانه داری باارزش ترین و دشوارترین شغل است. یک زن هر روز صبح زود بیدار می شود و تا شب و تمام 365 روز سال را کار می کند و حقوقی هم دریافت نمی کند. چراکه هرچه در قبال این شغل دشوار و تمام وقت پرداخت شود کم است. چه داخل خانه و چه خارج از خانه کار کنید مهم این است که وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. از خود بپرسید چه می خواهید.

اگر عاشق فرزندانتان هستید از مادر آنها به خوبی مراقبت کنید. مادری به خود مغرور بود که طی 6 سالی که بچه دار شده حتی یک شب را از فرزندش دور نبوده اما این اشتباه است. شما باید بدانید که می توانید به تنهایی بیرون بروید و فرزندتان نیز باید بداند که شما می توانید زمانی را فقط برای خودتان داشته باشید. اگر شوهرتان از شما توقع دارد که بیرون از منزل هم کار کنید، در منزل کار کنید، مراقب بچه ها باشید، مراقب خانه باشید و به خوبی به او رسیدگی کنید.
 



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج , مشکلات , همسر , دخالت خانواده , فرزندان , والدین , مشکلات مالی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
hanie در تاریخ : 1391/3/1/1 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: