روایتی از غرق شدن 2 کشتی در دریا ...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روایتی از غرق شدن 2 کشتی در دریا ...
نوشته شده در چهار شنبه 28 دی 1390
بازدید : 628
نویسنده : منو تو





















































































نیمه عقب کشتـی "رنـا" هم بـالاخره غـرق شد


قضیه به گل نشستن و دو نیمه شدن کشتی کانتینری "رنا" بر اثر طوفان را کم و بیش شنیده اید. كشتی رنا در 5 اكتبر (13 مهرماه) گذشته در آب‌های ساحلی تارانگای نیوزلند به گل نشست؛ این نفتکش از سه ماه قبل در آب‌های سواحل شمال شرقی این کشور به صخره برخورد کرده و متوقف شده بود تا اینکه بخش دیگری از کانتینرهای موجود در آن پس از دو نیم شدن بدنۀ کشتی در اثر توفان یکشنبه گذشته به آب‌های سواحل نیوزیلند افتادند.

این در حالی بود كه می بایست جمعا 1300 كانتینر موجود در آن به ساحل منتقل شوند که بر اساس گزارش ها برخی كانتینرهای كشتی شكسته‌اند و برخی هم به دریا افتاده‌اند و تاکنون تعداد کمی کانتینر از آب گرفته شده‌اند. ساکنان سواحل شمال شرقی نیوزیلند پس از دو نیم شدن نفتکش و افتادن بخش‌های بیشتری از بار آن به آب، این اتفاق را بسیار ناخوشایند خوانده اند. برای بعضی نیز دیدن قطعه‌های بیشتری از بار نفتکش در ساحل غیرمنتظره بوده است. مسئولان به ساکنان منطقۀ ساحلی پس از شکستن این نفتکش هشدار داده اند. تاکنون ۳۶۰ تن نفت از این نفتکش به آب‌های مجاور سواحل نیوزیلند نشت کرده است. این لکۀ نفتی، نزدیک ۳۰ کیلومتر از سواحل شمال شرقی نیوزیلند را آلوده کرد و باعث مرگ هزاران پرنده شد. در حال حاضر ممکن است نفت بیشتری از آن به آب های منطقه نشت کند.

















































:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: روایتی از غرق شدن 2 کشتی در دریا , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: