به نام خالق یکتای نــوروز و بهــار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به نام خالق یکتای نــوروز و بهــار
نوشته شده در دو شنبه 29 اسفند 1386
بازدید : 672
نویسنده : منو تو

به نام خالق یکتای نــوروز و بهــار

با تقدیم گرم ترین سلام و درودی عیدانه حضور یکایک شما دوستان گرامی و با آرزوی اینکه با روحیه ای بانشاط و انگیزه ای هر چه تمامتر روزهای خوب و دلپذیر آغاز سال نــو و بهار باشکوه طبیعت رو پذیرا باشید. تو این روزهایی که خیلی زود داره به شب میرسه و با شتابی غیرقابل وصف از دیوار شب عبور می کنه تا خودش رو به آخرین منزل سال پیوند بزنه، انگار که با یک شمارش معکوس دفتر ایام سریعتر از قبل دارن ورق میخورن تا طومار سال 90 پیچیده بشه و نــوروز 91 خودنمایی کنه. چراکه همه ما ایرانیان با بهانه یا بی بهانه در تدارک هستیم تا آهنگ طبیعت و بهار رو با آمدن نوروز باستانی در وجودمان طنین انداز کنیم و فصل زیبای دیگری از زندگی رو با یمن و خجستگی جشن بگیریم.



پس شاکرانه سپاس باد آن خدای مهربان را که زمین و زمان و گردش فصول را اینگونه زیبا آفرید. بهار آغاز می‏ شود، به زیبایی پرواز یک کبوتر، به لطافت باز شدن غنچه‏ های گل سرخ و به امید حضور هر آنچه برکت و نعمت است و اینک نسیم سرمست بهار، سبکبال، معطر و خندان به این سو و آن سو دامن می‏ کشد و به شما دوستان همیشگی و همه آنانی که دوستشان داریم سلام می‏کند، عشق دلهای پاک را نثار همنوعان میکند و آنگاه در نهایت محبت و سرافرازی سرود نیایش دل را چنین می‏‏خواند:


یا مقلب القلوب والابصار

ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار

ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال

ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال

حال ما را به بهترین حال دگرگون کن


سال 90 بهر تقدیر در حال سپری شدنه و با تمام فراز ونشیب ها، تلخی ها وشیرین کامیها و خاطرات خوب و بدش در حال پیوستن به تاریخه که امیدوارم بتونید با یک حس خوب، تن و جانتون رو با انرژی های مثبت نوروز 91 جلا دهید و بهار دل انگیز طبیعت را مشتاقانه و فارغ از هرگونه نگرانی با تمام زیبایی هاش به خونه های باصفای دلتون مهمون کنید ...


در آستانه فرا رسیدن نوروز 1391، خوشحالیم که این توفیق را داریم تا باز هم در پیشگاه شما تبریک گوی آمدن بهار باشیم و به میمنت فرا رسیدن نـــوروز، صمیمانه ترین شادباش ها را حضور یكایك شما بزرگواران در فان کلوب منو تو تقدیم نموده و از صمیم قلب آرزو کنیم که سال جدید برای تمام هموطنان ارجمندی كه در ایران و چه در هر كجای این كره خاكی سكونت دارند، سالی پرخیروبرکت و سرشار از موفقیت، كامیابی و بهروزی باشد. سالی سراسر عشق و دوستی، سالی پر از لحظه های خوش، اتفاقات خوشایند و آینده ساز و با این امید که در جشن زیبای نوروز، بر سر سفره های هفت سین به یاد آنان که هفت سین زندگیشان حتی سیبی برای سرخی ندارد و سبزه ای برای سبزی و جیبشان از سکه های طراوت تهی است نیز باشیم و در دعاهایمان همواره سعادتمندی همنوعانمان را از او که گستراننده سفره این جشن بزرگ طبیعت است آرزو کنیم


حلول سال نو پیشاپیش بر همگی مبارک
و هر روزتان شادمانه چون نوروز


راستی لحظه تحویل سال نو به وقت ایران، سه شنبه 1 فروردین 1391، ساعت 8 و 44 دقیقه و 00 ثانیه است که امیدوارم لحظات شادمانه، زیبا و باشکوهی در خاطرات همگی شما دوستان ارجمند ترسیم شود و سالی پربار و سراسر کامیابی را در پیش رو داشته باشید.


پروردگارا در این روزهای پایانی سال 90،
به خواب دوستانم آرامش،
به بیداریشان آسایش،
به زندگیشان نشاط،
به عشقشان ثبات،
به عهد و مهرشان وفا،
به عمرشان عزت،
به رزقشان بركت
و به وجودشان صحت،
عطا بفرما.
آمین یا رب العالمین

با آرزوی بهترین شادباش ها





:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: سال91 , عیدت مبارک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
amir در تاریخ : 1391/1/8/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
* در تاریخ : 1391/1/3/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: