مهتاب قلبم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهتاب قلبم
نوشته شده در دو شنبه 14 فروردين 1391
بازدید : 698
نویسنده : منو تو

 

 

مهتاب قلبم 

بهاری دیگر از راه رسید

شاید بهار وصال ما هم همدم این بهار باشد...

تو در کدام جمله ام نهفته ای؟

لایق کدام واژه ای؟

 تو قلب نوشته های منی همیشه...

  این لحظه ها درگیر هوایی هستم نمناک

نمناک همانند اشک...اشکهایی از جنس انتظار

  که بوی بغضهای در گلو مانده را میدهند...

 باز همان حس غریب...

 حس عاشقی با تمام وجود...

 حس زندگی با عطر نفسهایت...

 و چقدر دوستش دارم

  امروز بیشتر از همیشه به تو نزدیکم

  و بیشتر از هر وقت دیگر برای دیدار تو مشتاقم

 چشمهایم را روی هم میگذارم

 روزهایم میزبان غم کهنه ی دلواپسی است...

 کاش میشد چشمهایم را به نشانی ات پست کنم!

                                                        عاشقانه ام                  با ضمیمه ی حرفهای                                                                

که از چشمه جوشانم قلبم برای توست...

 

 غم را در نبود وجودت در آغوش سردم میزبانم

 چه تنهایی سردی در غیاب تو مرا همواره مهمان است

 میدانم تنها برای منی...

 و روزی برای همیشه برای همیم...

 روزی که دیر نیست...

 تو را در آغوش میگیرم و

 سرت را به روی سینه ام میگذارم...

 و با  آرامش وجودت   به  آسمانها پرواز میکنیم...

 عشق من

 تا آخرین طلوع و غروبم

 تا آخرین نفس دوستت خواهم داشت

  رویای واقعی زیبای زندگی من ...

 

 




:: موضوعات مرتبط: کالکشن عاشقانه , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: مهتاب قلبم , شعر عاشقونه , دوستت دارم , عشق من , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: