عشق بی انتها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عشق بی انتها
نوشته شده در جمعه 18 فروردين 1391
بازدید : 719
نویسنده : منو تو


دوستت دارم


 
میم مهتاب چشمانت آغاز عشق بی پایان من شد

 
لبخند مست آن لبانت چاره ساز قلب نتهای من شد

 
عاقبت فاصله انگشت دستانم به انگشت دستان تو پر شد

 
چه گویم از نگاه مستت از آن چشمان بی پروایت

 
که چشمانم در نگاه اول دل باخت و آهسته   تر   شد

 
تو ای شیرین زیبای من ای دریای بی پایان عشقم

 
بنگر که چگونه فرهادت دیوانه قلب عاشقت شد

 
تو را دیوانه وار دوست دارم تو ای مهتاب چشمانم

 
نگاهم کن فقط به دلتنگی قلبت چشمان من تر شد

 
چه کنم با غم دوری وجود زیبایت میسوزم و میسازم

 
به تیر آن ابروانت اشک من جاری شدو همدم شبهای من شد

 
فریاد فرهاد شیرین وجودت با دلی عاشقتر از مجنون همین است
 

میدانم روزی که دست در دست هم

آزاد و رها از همه دنیا

مست و عاشق و بی پروا

در اتاقی ساکت

من و تو تنها

آن روز همه عالم همه دنیا از آن قلب عاشق ما خواهد شد
 




:: موضوعات مرتبط: کالکشن عاشقانه , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عشق بی انتها , دوستت دارم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: