دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
نوشته شده در سه شنبه 4 ارديبهشت 1391
بازدید : 502
نویسنده : منو تو


دختران او به نام‌های كرا و كیلی همیشه لباس صورتی به تن دارند و اسباب بازی‌های صورتی به آن‌ها داده می‌شود تا بازی كنند. حتی آشپزخانه و حمام وندا هم بی نصیب نیستند و همه چیز صورتی رنگ است. وی همچنین سعی می‌كند از محصولات شوینده، عطر، لوسیون، كرم و… را نیز از رنگ صورتی انتخاب كند.



دوستی یک پسربچه با مار به این بزرگی !


 

یك پسربچه 6 ساله كامبوجی بدون مار پیتون 6 متری خود به رختخواب نمی‌رود. این مار پیتون كه "لاكی" نام دارد، بهترین دوست "سامبات یون"، پسر 6 ساله كامبوجی است. "سام بات" درباره‌ دوست عجیبش می‌گوید: من مثل خواهرم "لاكی" را دوست دارم و تمام دوستانم به او حسادت می‌كنند. وقتی "لاكی" برای اولین بار در روستای محل زندگی "سام بات" پیدا شد، فقط 50 سانتی‌متر بود و "سام بات" هم فقط 3 ماه داشت.















والدین "سام بات" 3 بار سعی كردند، "لاكی" را به جنگل بازگردانند، اما "لاكی" دوباره بازگشت. مادر "سام بات" می‌گوید: آنها شش سال است كه در كنار هم می‌خوابند و حالا "لاكی" یكی از اعضای خانواده ما است. ما آن را حمام می‌كنیم و برایش خانه و غذا تهیه كرده‌ایم. مادر "سام بات" می‌گوید: مثل اینكه "لاكی" قدرت شفادهندگی دارد. چند بیماری كه او را نوازش كرده بودند، بهبود پیدا كرده اند.



نقشه پریزهای برق در جهان

کشورهای مختلف دنیا از دوشاخ و پریز های مختلفی برای اتصال وسایل برقی استفاده می کنند. اگر اهل سفر باشید احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که دوشاخ شارژر موبایلتان به پریز هتل نمی خورده و در به در به دنبال تبدیل مناسب می گشته اید. در این موقع پیش خود می گوییم کاش از قبل می دانستم که پریزهای اینجا متفاوت است و تبدیل مناسب را همراه خودم می آوردم.
 

بعضی وقت ها هم لازم نیست که به خارج سفر کنید. یک پرینتر جدید می خرید و وقتی بازش می کنید با یک دوشاخ عجیب و غریب روبرو می شوید! این نقشه، راه حل خوبی برای اینگونه مشکلات است. بر روی نقشه می بینید که کشورهای مختلف از چه نوع پریزی برای وسایل برقی استفاده می کنند و ضمنا با نام آنها هم آشنا می شوید.



یک سخن آموزنده از چارلی چاپلین

هیتلر و چارلی تقریبا همسن بودند، ...هیتلر فقط چهار روز از چارلی کوچکتر بود!
چارلی گفته: این سرنوشت ما دو تا بود که یکی دنیا را بخنده بندازه و دیگری به گریه، و اگر سرنوشت میخواست، کاملا بر عکس میشد...!
تفاوت تنها یک کلاه بود!!!



اگر گوشی تلفن همراه شما خیس شد ...

به نقل از ایتنا: گوشی‌های تلفن همراه این روزها از پس هر کاری برمی‌آیند. حتما برای خیلی از شما پیش آمده که گوشی خود را گم کنید، از شما بدزدند، از دستتان به زمین بیفتد یا هر اتفاق ناگوار دیگری پیش آید. برای همه این مشکلات راه چاره‌ای هست که خودتان خوب می‌دانید. شاید از دوستان شنیده باشید یا برای خود شما اتفاق افتاده باشد که گوشی داخل دستشویی، لیوان آب یا چای افتاده است.

اگر گوشی شما به طور اتفاقی به یکی از هزاران شیوه ممکن خیس شد، تنها باید ۵ راهکار ساده را انجام دهید تا آن را از خراب شدن نجات دهید.

1. آن را به سرعت از آب خرج کنید! ممکن است کاملا امری کاملا بدیهی باشد، اما هر چقدر سریع‌تر بتوانید گوشی خود را از منبع رطوبت دور کنید احتمال خراب شدن آن کمتر می‌شود.

2. وقتی گوشی شما از خطر دور شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت و هر تجهیزات دیگری که قابل برداشتن است، از گوشی جدا کنید. اگر باتری گوشی شما جدا می‌شود، آن را هم درآورید. با این کار از شوک الکتریکی جلوگیری می‌کنید.

3. گوشی و همه قطعات آن را با پارچه یا حوله تمیز خشک کنید. تا جایی که ممکن است از دستمال کاغذی استفاده نکنید، زیرا ممکن است در شکاف‌های گوشی گیر کند و جلوی کار کردن آن را بگیرد. از سشوار استفاده نکنید، چون ممکن است آب را بیشتر به داخل گوشی فرو ببرد.

4. گوشی را یک شبانه روز در جایی گرم و خشک قرار دهید (مثلا نزدیک رادیاتور یا بخاری) یا آن را در یک کیسه برنج بگذارید یا دور آن حوله‌ای بپیچید تا رطوبت اضافی آن جذب شود.

5. وقتی همه این کارها را انجام دادید و گوشی شما خشک شد، اجزای گوشی را داخل آن قرار داده و امتحان کنید. اگر روشن شد، می‌توانید با آن کار کنید! یادتان باشد اگر گوشی شما دوباره کار کرد، اطمینان حاصل کنید که از تمام اطلاعاتی که نیاز دارید و می‌خواهید نگه دارید نسخه پشتیبان یا بک‌آپ تهیه کنید.




سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

در دیدو بازدید های فامیلی وقتی بزرگترهای فامیل دور هم جمع می‌شوند معمولا یکی از سوال‌هایی که از بزرگترها پرسیده می‌شود طول سال‌های خدمت و موعد سررسید بازنشستگی اونهاست … و کم پیش می‌آید کسی باشد که به طور دقیق از سوابق بیمه خودش که طی سال‌های خدمتش براش واریز شده و به عنوان بیمه‌شده شرکت یا مجموعه تحت خدمتش ثبت شده باشد، آگاهی داشته باشد !

به همین دلیل هم هست که کسانی که بر اساس حساب‌های سرانگشتی فکر می‌کنند موعد بازنشستگیشون سر رسیده و قصد دارند درخواست بازنشستگی یا بازخریدی به مجموعه محل کار خود ارایه بدهند می‌روند سراغ شعبه‌های سازمان تامین اجتماعی و در صورتیکه با خوش شانسی مواجه باشند و سوابق بیمه‌ای و پرونده‌هایشان در بایگانی‌های قطور سازمان تامین اجتماعی گم نشده باشد، حداقل با پراکندگی سوابق مواجه می‌شوند. این تازه آغاز قصه‌ای خواهد بود که بیمه شده باید از این شعبه به آن شعبه و از شماره بیمه‌های مدام درحال تغییر، پرونده‌های خود را از انباری‌های تامین اجتماعی بیرون بکشند و با یکجا کردن آنها طول دوران خدمت و سررسید بازنشستگی‌شان را به اثبات برسانند.

برهمین اساس سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه اتوماسیون اداری خود و ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان خودش سامانه الکترونیکی را با عنوان "مشاهده سوابق" به نشانی http://savabegh.sso.ir راه‌اندازی کرده که همه افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به آن از سوابق کاری و ریز دستمزد و کارکرد خودشان باخبر بشوند و در صورت هرگونه مغایرتی به شعبه محل بیمه خود مراجعه کنند. چنانچه این مطلب را خواندید می‌توانید آستین‌هایتان را بالا بزنید و در دید و بازدیدهای فامیلی این موضوع را به بزرگترها اطلاع بدهید… شاید برای بعضی‌ها حامل خبرهای خوشی هم باشید ...



یک نگاتیو را فقط با مغزتان ظاهر کنید

این عکس، یک تبلیغ متعلق به شرکت سونی است.

روی نقاط رنگی روی بینی در عکس تمرکز کنید، تا ۳۰ بشمارید، حالا به دیوار یا سقف سفید رنگ یا هر جایی که سفید یکدست باشد نگاه کنید و شروع به پلک زدن کنید.
تبریک! شما فقط با مغزتان یک نگاتیو را ظاهر کردید!



آشپزی كه هنگام سرخ كردن غذا، انگشتانش را هم سرخ می‌كند !

"كان" معروف به "سوپردست" این لقب را به خاطر توانایی باورنكردنی خود گرفته است. او عادت دارد تكه های مرغ سرخ شده درون روغن داغ و جوشان را با دستان خود هم بزند و برگرداند. این آشپز 50 ساله كه یك دكه كنار خیابان دارد انگشتان دستش را در روغن داغ 480 درجه فرو می برد و عجیب اینجاست كه انگشتانش حتی یك تاول هم نمی زند!









 

این توانایی حیرت انگیز باعث شهرت جهانی او شده است و مردم از سراسر دنیا به دكه كوچك او می روند تا ببینند چطور "كان" با دستش مرغ های جوشان را زیر و رو می كند. حتی او به همراه همسرش به كشورهای مختلف سفر می كنند تا این هنر را به همه نشان دهند. "سوپردست" نمی داند چطور می تواند چنین كاری انجام دهد، اما خوشحال است كه این موضوع مشتری هایش را روز به روز بیشتر می كند.



تختخوابی از جنس فیس‌بوک

شبکه های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک امروزه یکی از دلایل مهم اعتیاد اینترنتی است! آمار و ارقام و نظر سنجی‌ها حاکی از آن است که بسیاری قبل از رفتن به رختخواب یا به محض برخواستن از خواب به اولین چیزی که فکر می‌کنند چک کردن ایمیل و فیس‌بوک است. عاشقان و شیفتگان این شبکه اجتماعی غول آسا با وجودی که وقت زیادی از عمر گران‌بهای خود را در فیس‌بوک می‌گذرانند، با استفاده از وسایلی با آرم و نشان فیس‌بوک کماکان ارادت خود را به آن اعلام می‌دارند.





اما یک طراح خوش ذوق پا را فراتر از این گذاشته و طرحی را ارایه نموده تا فیس‌بوک بازان حرفه ای حتی شب‌ها را هم با فیس‌بوک صبح نمایند. "تومیسلاو زووناری" "اف بد" را به عنوان هدیه ای دوست داشتنی برای دوآتشه های فیس‌بوک طراحی نموده است. اف بد همان طور که از نامش پیداست تختخوابی است که طرح آن از لوگوی فیس‌بوک الهام گرفته شده است. در این تختخواب فیس بوکی علاوه بر درنظر گرفتن قسمتی برای خواب و استراحت قسمتی هم به عنوان میز کامپیوتر برای دسترسی به کامپیوتر و اینترنت لحاظ شده است. حتی روانداز این تختخواب مزین به آیکون‌های فیس‌بوک است تا همیشه و همه جا حتی در خواب هم رویای فیس بوکی داشته باشید. ناگفته نماند این تختخواب هنوز در مرحله طرح است و به تولید انبوه نرسیده است اما با ۷۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود بعید نیست مورد استقبال قرار گیرد.



سن مغز شما چقدر است؟

خیلی جالبه حتما امتحان کنید
این تست، یک تست رایانه ای برای تخمینی از سن مغز شماست.
ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید.
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html
بعد دکمه استارت رو بزنید.
جای اعداد را که چند لحظه نمایش داده می شود به خاطر بسپارید
و روی جای آنها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنید!
بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس‌العمل و درستی آن محاسبه و نمایش داده می شود
راستی! مغز جوان بهتر است یا مغز پیر؟ خودتان قضاوت كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برج گردان دبی !

برج گردان در دبی با 420 متر و 80 طبقه، برای اولین بار در جهان ساخته شده که هر طبقه از آن بطور جداگانه میچرخد بطوریکه این برج هیچوقت یک شکل نیست... شما می توانید انتخاب کنید پنجره اطاقتون صبح رو به طلوع آفتاب باشه یا اینکه زمان غروب آفتاب رو به دریا باشه! این برج که معمار آن دکتر دیوید فیشر است از آن بعنوان انقلابی در برج های دینامیکی نام برده است.



ساخت بزرگترین پرده سینمای جهان !

بزرگترین پرده سینمای جهان به ارتفاع 29.7 و عرض 35.7 متر در سیدنی استرالیا نصب شد. برای نصب این پرده نمایش عظیم به وزن 800 كیلوگرم 31 نصاب حرفه‌ای حدود دو هفته تلاش كردند و پس از نصب نیز 4 لایه رنگ نقره به وزن 350 كیلوگرم روی پرده نمایش زده شد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

با توجه به استفاده از عینك‌های سه بعدی مخصوص برای دیدن فیلم‌ها، لایه‌های رنگ نقره به انعكاس بهتر نور و بهبود تصاویر سه بعدی كمك شایانی می‌كند. طراحی این پرده یك سال زمان برده و هزینه ساخت و نصب آن بالغ بر 250 هزار دلار اعلام شده است. این پرده سینما در مركز IMAX سیدنی استرالیا و در مساحتی حدود هزار متر مربع برپا شده است. در این صفحه نمایش بسیارعریض، تصاویر، بسیار بزرگتر، ‌با كیفیت بهتر و روشن‌تر نمایش داده می‌شوند و مردم می‌توانند فیلم های سه بعدی را برای نخستین بار در اندازه كامل و استاندارد ببینند.



پانزده نکته در مورد قهوه‎



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

چای یا قهوه، کدام یک بهتر است؟



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگه گفتی من کی ام ؟


سه شنبه, 11 بهمن 1390
مجلس شورای اسلامی



تولد انسان روشن شدن کبریتی است



و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه کردی؟!
گرما بخشیدی...؟!
یا سوزاندی...؟!



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: