آشپزخانه آرمانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آشپزخانه آرمانی
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 968
نویسنده : منو تو

به این منظور می بایست چند گام اساسی برداشته شود: طراحی حرفه ای

،

سلیقه فردی

،

کیفیت

،

نصب کارشناسانه

 بد نیست خانم ها یاد بگیرید که چگونه می توانند ایده های ذهنی خود را در آشپزخانه اعمال کنند. طرز چیدمان وسایل هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وسایل آشپزخانه طوری باید قرار بگیرند که در وهله اول کار کردن با آنها راحت باشد و بعد زیبا به نظر برسند و تعادل در محیط حفظ شود. به هر حال نباید فراموش کرد که چیدمان آشپزخانه هر خانمی با خصوصیات اخلاقی او هماهنگ است. ایده شما برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان هر چه که باشد، هدف این است که قلب خانه تان را منحصراً مطابق طبع و سلیقه تان در تغییر شکل دهید. به این منظور ابتدا مکان مناسب برای قرار دادن سه وسیله اصلی آشپزخانه یعنی: گاز، یخچال، و ماشین لباسشویی را پیدا کنید و سپس به ادامه کار بپردازید. برخی از خانواده ها وعده های غذایی را در آشپزخانه سرو می کنند بنابراین اگر ساکنان خانه شما هم جزء این گروه هستند باید حتی الامکان فضای آشپزخانه را به محیطی آرام بخش و دوستانه تبدیل کنید تا همه افراد از قرار گرفتن در آن لذت ببرند.




رنگ های سال 1390 در آشپزخانه

رنگ های سال 1390 بیشتر شامل تنالیته های شاد و نیرو بخش و رنگ هایی هستند که حس خوش بینی را در افراد ارتقا می دهد. در این قسمت نمونه هایی از کاربرد رنگ زرد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود از روی آن ایده برداری کنید.



کاربرد رنگ های شاد

آیا تمایل دارید که با افق همگام شوید؟ کارشناسان رنگ در طراحی داخلی فضاهای خانگی معتقدند که انسانها به ویژه در قرن اخیربیش از هر زمان دیگری نیاز به دیدن رنگ هایی دارند که حس خوش بینی آنها را تقویت کند؛ در این میان رنگ زرد حرف اول را می زند و به عنوان یکی از رنگ های فوق العاده قوی در این زمینه محسوب می شود.رنگ زرد هم آرامش می دهد و هم انرژی بالایی به همراه دارد. ترکیب سایه روشن های لیمویی، کرم، خورشیدی، و پرتقالی نیز می توانند فضا را زیباتر و شیک تر کنند. ترکیب رنگ لیمویی و کرم فضا را هموار تر، خورشیدی محیط را ملایم تر و پرتقالی آنرا دلنواز تر جلوه می دهد. به تصویر زیر توجه کنید:اگر نمی خواهید از نظر مالی متحمل هزینه بالایی شوید، تنها با چند تغییر چزئی نیز می توانید انرژی و زیبایی را همزمان وارد آشپزخانه خود کنید.




منبع :
Decorationnews.com

:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: آشپزخانه , لوازم خانگی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: