سرمایه گذاری موفق با داشتن 7 کلید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرمایه گذاری موفق با داشتن 7 کلید
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1031
نویسنده : منو تو

کلید چهارم:

 
 
 
 

نگاهی منطقی به قیمت بیندازید. یک قانون در ریاضیات وجود دارد که عمل به آن اجتناب ناپذیر است: هر چه بیش از میزان بازدهی یک سرمایه برای آن هزینه پرداخت کنید، سوددهی آن به مراتب برای شما کمتر خواهد شد.فرض کنید که خانه ای با قیمت 500 هزار دلار در یک منطقه بسیار خوب خریداری کرده اید. یک هفته بعد کسی بر در خانه کوبیده و پیشنهاد خرید خانه به قیمت 300 هزار دلار را به شما ارائه می دهد.شما حتما به توصیه او خواهید خندید. به همین ترتیب در بورس نیز شما ممکن است تحت تأثیر دیدگاه های منفی دیگران قرار گرفته و سراسیمه سهام خریداری شده را دوباره به فروش بگذارید.این قبیل افراد ممکن است به شما بگویند که هزینه پرداختی از طرف شما بسیار بیشتر از ارزش واقعی سهام موردنظر بوده است. به منظور خرید سهام پس از یک ارزیابی منطقی شما باید تخفیف بزرگ در قیمت سهام را به عنوان یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

 
 

کلید پنجم:

 
 

هزینه های اضافی را به حداقل کاهش دهید. معاملات تجاری به طور مکرر می تواند ضمن بالا بردن هزینه های کمیسیون و مالیات ها موفقیت های پیش بینی شده شما را در طولانی مدت کاهش دهد.به طور مثال تصور کنید که در سن بیست و یک سالگی برنامه ای برای کار و فعالیت تا سن شصت و پنج سالگی خود پیش بینی می کنید. به این ترتیب هر سال می توانید 10 هزار دلار برای آینده خود پس انداز کنید. اگر محاسبات شما به همین روند ادامه پیدا کند، تا زمان بازنشستگی 10 درصد به سرمایه شما افزوده خواهد شد. حال اگر کاری کنید که بتوانید مانع از پرداخت یکسری هزینه های اضافی بشوید، این سود دهی دو درصد رشد داشته و به 12 درصد خواهد رسید.

 
 

کلید ششم:

 

در تمام مدت چشمان خود را باز نگه دارید. با نگاهی دقیق در تمام طول مدت سرمایه گذاری می توانید به نوعی احساس رضایت از سرمایه گذاری خود دست پیدا کنید. جست وجو و بررسی تمام شرکتها، بررسی درآمدها و سوددهی آنها، آشنایی با نحوه مدیریت آنها و توجه به نکات راهنما در خرید سهام می تواند در این راه کمک شایانی به شما بکند.

 
 

کلید هفتم:

 
 

به محض مواجهه با یک فرصت مناسب سرمایه خود را به آن اختصاص دهید. فرض کنید که یک سرمایه گذار خواهان سرمایه گذاری در بخش مسکن در مناطق شهری است. او ممکن است سوالاتی از این قبیل را از خودش بپرسد: آیا رشد قیمت این خانه در مقایسه با هزینه خرید آن بیشتر خواهد بود؟ چنانچه پاسخ مثبت است آیا تغییرات آماری در این منطقه نسبت به شرایط کنونی افزایش قابل توجهی یافته و در نتیجه موجب رشد قیمت این خانه ها خواهد شد؟ آیا از این کار سوددهی کلانی نصیب او خواهد شد یا منافع بسیار کمی برای او به بار خواهد آورد؟یک سرمایه گذار دوراندیش با اطمینان از نتایج مثبت این کار خود فرصت را مغتنم می شمرد و در اولین فرصت بدون هیچ گونه شک و تردید تصمیم خود را به اجرا درمی آورد.

 

منبع: مجله خلاقیت



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری موفق , حقوق , کار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: